Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 16:57
Sandersss
Sandersss is offline
Hulde voor bogey zijn uitspraak!
Advertentie
Oud 26-06-2005, 17:37
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 26-06-2005 @ 17:57 :
Hulde voor bogey zijn uitspraak!
wat heeft hij gezegd dan?
__________________
ofzoiets
Oud 26-06-2005, 17:46
Sandersss
Sandersss is offline
'k weet het niet helemaal meer, maar het kwam er op neer dat hij het een kut parcours vond en dat de Rabo's het ronduit slecht hadden gedaan omdat ze met zo'n groot team startte en niet wonnen.
Oud 26-06-2005, 17:55
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
kep het jammergenoeg niet gezien..
wel jammer dat er geen rabo gewonnen heeft
Van Bon is wel een goede vervanger
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 26-06-2005, 18:25
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Het is inderdaad een KUTPARCOURS.
Nouja ik heb gehoord dat het over 1 of 2 jaar weer in Zuid-Limburg is. (gemeente Margraten). Dan zitten tenminste weer een paar klimmetjes in het parcours .
__________________
ofzoiets
Oud 26-06-2005, 19:30
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-06-2005 @ 19:25 :
Het is inderdaad een KUTPARCOURS.
Nouja ik heb gehoord dat het over 1 of 2 jaar weer in Zuid-Limburg is. (gemeente Margraten). Dan zitten tenminste weer een paar klimmetjes in het parcours .
De Jongh was hierdoor de enige kans.. maarja.. van Bon was al foetsie
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 26-06-2005, 19:32
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
och ik vind het wel leuk als het ''sterke'' rabo verslagen wordt door een eenling ofzo. Hoewel ik die B-sprinters niks aan vind.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 27-06-2005, 13:25
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-06-2005 @ 20:32 :
och ik vind het wel leuk als het ''sterke'' rabo verslagen wordt door een eenling ofzo. Hoewel ik die B-sprinters niks aan vind.
Van Bon is dan wel een goede eenling
die we gelukkig op internationaal niveau vaak terug zullen zien dit jaar
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 27-06-2005, 14:53
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Opvallend dat Glomser kampioen van Oostenrijk is geworden. Dat duidt op een massasprint en 't feit dat hij 't van Eisel gewonnen heeft. Misschien zien we 'm nog in de Tour? Zou erg mooi zijn
Oud 27-06-2005, 16:28
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat Ciolek van Zabel wint is een grotere verrassing
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-06-2005, 16:40
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Röps schreef op 27-06-2005 @ 15:53 :
Opvallend dat Glomser kampioen van Oostenrijk is geworden. Dat duidt op een massasprint en 't feit dat hij 't van Eisel gewonnen heeft. Misschien zien we 'm nog in de Tour? Zou erg mooi zijn
Nee nee, Glomser was ervandoor samen met strijkplank Gerhard Trampusch....was zeker geen massasprint. Wel een sprint a deux...
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 27-06-2005, 18:47
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ok ook interessant. Hoop wel dat we Glomser nog gaan zien.
Oud 27-06-2005, 22:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 26-06-2005 @ 17:35 :
Italie: Enrico Gasparotto
Wie? Italië heeft veel grote renners, maar dit is voor mij een vreemde vogel.

Ach ja, Van Bon, leuke winnaar. Vind het altijd leuk als de winnaar ook meerijdt in de Tour of andere grote wedstrijden, dan zie je die nationale kampioenstrui tenminste wat meer in beeld. Beter dan dat iemand als Van Dijk of Kemna wint, want die zie je niet in de Tour terug. Daarom moeten ze ook weer voor een zwaarder parcours (hier in Limburg!) kiezen, waar de sterkste renners uiteindelijk overblijven. Dan is de kans ook groter dat een "grotere naam" wint, waarvan de kans groot is dat je die ook in Protour wedstrijden ziet rijden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-06-2005, 23:37
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-06-2005 @ 23:10 :
Wie? Italië heeft veel grote renners, maar dit is voor mij een vreemde vogel.

Ach ja, Van Bon, leuke winnaar. Vind het altijd leuk als de winnaar ook meerijdt in de Tour of andere grote wedstrijden, dan zie je die nationale kampioenstrui tenminste wat meer in beeld. Beter dan dat iemand als Van Dijk of Kemna wint, want die zie je niet in de Tour terug. Daarom moeten ze ook weer voor een zwaarder parcours (hier in Limburg!) kiezen, waar de sterkste renners uiteindelijk overblijven. Dan is de kans ook groter dat een "grotere naam" wint, waarvan de kans groot is dat je die ook in Protour wedstrijden ziet rijden.
exactly =)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 28-06-2005, 10:26
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Die italiaan had dit seizoen al meer kleine rondes goed gereden dacht ik. Jammer dat hij niet mee is bij de Tour. Al die Italiaanse ploegen stellen opeens kutploegen op
Oud 26-07-2005, 09:33
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Erm laat ik dat maar even terug nemen Fassa een ritzege, Liquigas vol aanvalslust en Lampre heeft er alles aan gedaan overal bij te zitten. De vakantiemannen vielen wel tegen, op Furlan na dan.

Maargoed, het laatste transfer nieuws:

Merckx van Davitamon naar Phonak.
Garate van Saunier naar Quick-Step (zijn definitieve ondergang).
Mancebo hoogstwaarschijnlijk naar Quick-Step (vanaf nu horen we daar dus niets meer van )
Petacchi + trein naar Domina Vacanze
Cancellara van Fassa naar CSC
Oud 26-07-2005, 11:30
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Vino gaat zeer waarschijnlijk naar Liberty Seguros ...
__________________
ofzoiets
Oud 26-07-2005, 11:57
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Alexandre Vinokourov rijdt komend seizoen voor Liberty Seguros. De Kazach, die nu nog uitkomt voor T-Mobile, maakte de transfer zelf bekend in een interview met L’Equipe.

Vinokourov, die in de laatste Tour als vijfde eindigde en twee etappes won, kon ook naar Credit Agricole en AG2R, maar koos voor de ploeg van Manolo Saiz: ‘Ik wil de komende twee jaar de Tour winnen. Daartoe biedt Liberty Seguros me de beste kansen.’

sportone.nl

Ja dus Zeer mooi voor zo'n fantastische renner en voor die ploeg. Saiz heeft gezegd dat hij Heras nóóit meer een Tour zou laten rijden, dus komt goed uit.

Het volgende transfer nieuws is dus:

Kashechkin verruilt Crédit Agricole voor Liberty Seguros

En dan zal ie die Sovjet van T-Mobile en Krivtsov van AG2R ook wel meenemen.
Oud 26-07-2005, 12:21
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Vino de Tour kan winnen, je ziet nu ook weer dat ie bergop net niet goed genoeg is. Hij maakt veel goed met zijn aanvalslust maar volgend jaar zal absoluut niemand hem laten gaan.

En erg jammer van Mancebo idd. Alhoewel ik niet vind dat je hem kan vergelijken met die krabber Pecharroman, misschien kan hij de negatieve spiraal doorbreken daar.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 26-07-2005, 13:23
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 26-07-2005 @ 13:21 :
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Vino de Tour kan winnen, je ziet nu ook weer dat ie bergop net niet goed genoeg is. Hij maakt veel goed met zijn aanvalslust maar volgend jaar zal absoluut niemand hem laten gaan.
Hij is erg allround misschien dat hij meer in de tour kan bereiken als hij zich daar helemaal op zou toeleggen (zoals Armstrong ook deed). Maar eigenlijk ben ik niet zo'n fan van dat soort renners ...
__________________
ofzoiets
Oud 26-07-2005, 20:17
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Waarom is het zo erg dat Mancebo naar Quick Step gaat? Ik vind het ook een vreemde overstap hoor, maar waarom zou het erg zijn?
Vino dus weg bij T-Mobile. Ik ben benieuwd wat ze bij die ploeg nu verder gaan doen. Ze hebben Rogers en Sinkewitz aangetrokken, maar als ze willen dat Ullrich volgend jaar de Tour wint moeten ze denk ik toch nog 1 meesterknecht erbij halen.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 26-07-2005, 22:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gaat Flecha nou naar Rabobank of niet? Hij wilde het zelf pas bekend maken op de maandag na de Tour (toen hij een keer tijdens de Tour daarover werd geinterviewd)... en we hebben nog steeds nix gehoord.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-07-2005, 23:11
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ja, de overgang van Flecha naar Rabobank is al officieel.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 27-07-2005, 10:05
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 26-07-2005 @ 21:17 :
Waarom is het zo erg dat Mancebo naar Quick Step gaat? Ik vind het ook een vreemde overstap hoor, maar waarom zou het erg zijn?
Omdat Mancebo zo'n goede renner was. Alle spanjaarden zijn gedoemd te mislukken bij Lefčvre. Niet alleen de Spanjaarden trouwens
Oud 27-07-2005, 11:35
Verwijderd
Boonen heeft gisteren het Na Tour Criterium van Diksmuide gewonnen. Op zich weinig belangrijk, maar hij won in de sprint voor McEwen en Hushovd.
Oud 27-07-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 27-07-2005 @ 11:05 :
Omdat Mancebo zo'n goede renner was. Alle spanjaarden zijn gedoemd te mislukken bij Lefčvre. Niet alleen de Spanjaarden trouwens
Heb je voorbeelden want ik zie eigenlijk niet goed op welke renners je doelt...
Oud 27-07-2005, 11:45
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Spare schreef op 27-07-2005 @ 12:36 :
Heb je voorbeelden want ik zie eigenlijk niet goed op welke renners je doelt...
Mercado, Pecharroman en nu Sinkewitz maar die waren niet zo ver als Mancebo nu.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 27-07-2005, 11:57
Verwijderd
Sinkewitz en Pecharroman vind ik persoonlijk vrij slechte voorbeelden aangezien die beide uiteindelijk nog maar weinig gepresteerd hadden.
Maar ik begrijp inderdaad wel niet wat een coureur als Mancebo bij quickstep komt doen. Hij zal bitter weinig steun krijgen bij het klimwerk en het lijkt me duidelijk dat de ploeg zich nog meer gaat focussen op Boonen.
Oud 27-07-2005, 12:55
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Nouja Peccha was zeker een groot talent en dat is bij QST volledig onzichtbaar geworden, dat talent. Sinkewitz en Rogers zijn voorbeelden die enkel betrekking hebben op deze Tour, de rest van 't seizoen waren ze wel goed, maar 't ligt ongetwijfeld voor een deel aan Lefčvre. Het is gewoon een enorm slechte ploegleider.

Mercado is dan nog 't beste voorbeeld. Straks ook Garate.

Maar goed nieuws: Mancebo zegt in l'equipe dat ie niet naar QST gaat
Oud 27-07-2005, 14:21
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 27-07-2005 @ 13:55 :
Sinkewitz en Rogers zijn voorbeelden die enkel betrekking hebben op deze Tour, de rest van 't seizoen waren ze wel goed, maar 't ligt ongetwijfeld voor een deel aan Lefčvre. Het is gewoon een enorm slechte ploegleider.
Hij zet 7 helpers in voor Boonen en dan neemt heeft hij dus nog 1 man over dat moet dan maar een klimmer worden. Volgens mij denk die man zo
__________________
ofzoiets
Oud 27-07-2005, 17:20
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Yeps en dat niet alleen, de manier waarop hij met z'n renners om gaat kan gewoon niet. Hoewel zijn opmerkingen over Mercado en Peccha en nog ene Garrido, reed een verschrikkelijke Giro bijzonder vermakelijk zijn, is dat niet de juiste manier met je renners om te gaan.
Oud 27-07-2005, 18:52
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 27-07-2005 @ 18:20 :
Hoewel zijn opmerkingen over Mercado en Peccha en nog ene Garrido, reed een verschrikkelijke Giro bijzonder vermakelijk zijn, is dat niet de juiste manier met je renners om te gaan.
Opmerkingen? dat heb ik toch ff gemist
__________________
ofzoiets
Oud 27-07-2005, 22:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 27-07-2005 @ 15:21 :
Hij zet 7 helpers in voor Boonen en dan neemt heeft hij dus nog 1 man over dat moet dan maar een klimmer worden. Volgens mij denk die man zo
Ik vind het zo min van een ploegleider dat je bij een grote ronde je hele ploeg afstemt op een sprinter en de sprinter ook dan maar kopman maken. Etappe-overwinningen zijn leuk, maar in de mooiste etappes zoals in de bergen speel je totaal niet van voren mee en dat vind ik wel spijtig.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-07-2005, 11:08
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-07-2005 @ 23:11 :
Etappe-overwinningen zijn leuk, maar in de mooiste etappes zoals in de bergen speel je totaal niet van voren mee en dat vind ik wel spijtig.
Ze werden dan ook laatste in het ploegenklassement van de Tour de France dit jaar ...
__________________
ofzoiets
Oud 28-07-2005, 11:12
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Die opmerkingen zal ik nog eens nazoeken, nu even geen tijd, maar ze waren wel humor.

Freire waarschijnlijk toch niet in de Vuelta Dan maar hopen dat Horrillo 't net zo goed doet als vorig jaar.
Oud 28-07-2005, 11:24
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
En dat Menchov doet waarvoor hij bedoelt is
__________________
ofzoiets
Oud 28-07-2005, 11:44
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Röps schreef op 27-07-2005 @ 13:55 :
Nouja Peccha was zeker een groot talent en dat is bij QST volledig onzichtbaar geworden, dat talent. Sinkewitz en Rogers zijn voorbeelden die enkel betrekking hebben op deze Tour, de rest van 't seizoen waren ze wel goed, maar 't ligt ongetwijfeld voor een deel aan Lefčvre. Het is gewoon een enorm slechte ploegleider.

Mercado is dan nog 't beste voorbeeld. Straks ook Garate.

Maar goed nieuws: Mancebo zegt in l'equipe dat ie niet naar QST gaat
Pecharoman heeft 1x een of ander rondje gewonnen en daarna niks meer gepresteerd, soort Wielinga dus .
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 28-07-2005, 13:25
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Montoya schreef op 28-07-2005 @ 12:44 :
Pecharoman heeft 1x een of ander rondje gewonnen en daarna niks meer gepresteerd, soort Wielinga dus .
Monsieur reed destijds wel beter dan Beloki en Zubeldia in een vlakke tijdrit en beter dan Heras, Basso en Botero in een klimtijdrit. Dergelijke kwaliteiten zijn sinds ie bij QST zit totaal onzichtbaar geworden.
Oud 28-07-2005, 14:02
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Röps schreef op 28-07-2005 @ 14:25 :
Monsieur reed destijds wel beter dan Beloki en Zubeldia in een vlakke tijdrit en beter dan Heras, Basso en Botero in een klimtijdrit. Dergelijke kwaliteiten zijn sinds ie bij QST zit totaal onzichtbaar geworden.
T. Dekker versloeg vorig jaar Lance Armstrong bergop? jammer dat die dat in de tour dit jaar niet deed Dus tis gewoon een eendagsvlieg anders had die dat jaar voor die zelfde ploeg nog wel redelijke resultaten geboekt. Zo reed Lara ook in de top 10 in de vuelta geloof ik, die heb ik ook nog niet gezien dit jaar...
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 28-07-2005, 14:17
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Dat van Thomas Dekker is juist een goed voorbeeld: het toont aan dat er veel talent in zo'n jongen zit. QST is níet de ploeg om het talent van een klassementsrenner naar buiten te laten komen. Nou is dat met Mancebo wel iets anders natuurlijk, omdat hij al "volgroeid" is zegmaar.

Lara is denk ik kopman voor de Vuelta voor T-Mobile. T-Mobile is overigens ook zo'n ploeg waar Spanjaarden floppen. Het kan er ook mee te maken hebben dat die Spaanse ploegen verre van clean zijn en zonder die rommel kunnen die mannen niet fietsen.
Oud 28-07-2005, 14:23
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
En pecharoman komt van zo'n spaanse ploeg . Maar tis wel zo ja Quickstep is een ploeg voor de voorjaarsklassiekers en hebben elke klassementsrenner om zeep geholpen. Maar dat heeft mede te maken met Bettini en Boonen..als die blijven winnen in de klassiekers/ etappes dan maakt t voor die ploeg niet uit om iemand in de top 10 de hebben in de grote rondes..daarbij heb ik t idee ook dat t eigenlijk 2 ploegen zijn in 1 ploeg, de mannen voor t voorjaar/sprint en dan de klassements renners...en bij bijvoorbeeld Rabobank is het wel 1 echte ploeg.
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 28-07-2005, 17:46
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja 't moge duidelijk zijn dat ze 't bij Euskatel nu voorzichtig aanpakken, vandaar die zwakke prestaties opeens (dat Aitor de Suisse won heeft alles te maken met een gebrek aan concurrentie).

Echter bijvoorbeeld bij een ploeg als Communnidad Valenciana (ex-Kelme) leven die jongens op de doping. Als die naar andere ploegen gaan heb je er niets meer aan. Dat is ook wel grotendeels 't geval geweest bij Peccharoman denk ik. En QST vergroot dergelijk effect.
Oud 28-07-2005, 19:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En van de Tour de France gaan we weer terug naar de wereldbekerwedstrijden. Komende zondag wordt de HEW Cyclassics gereden in Hamburg. In deze wedstrijd kun je altijd zien welke renners er goed uit de Tour zijn gekomen. Wie tippen jullie als winnaars?

Zelf denk ik dat het wel weer een massasprint gaat worden, saaie wedstrijd altijd. Heb het deelnemersveld nog niet gezien, dus namen volgen nog.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-07-2005, 20:35
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ach ja, Hamburg... ik denk ook een massasprint, maar wie doen er allemaal mee? Misschien heeft Zabel een kansje.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 28-07-2005, 20:42
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
"Het gerucht gaat dat Rabobank interesse heeft in de 23-jarige Belg Philippe Gilbert. Gilbert wordt in Belgie gezien als de hoop voor de toekomst. Sommigen zien hem zelfs ooit de Tour winnen. Gilbert reed dit jaar zijn eerste Tour en werd zeventigste in het eindklassement; 2 uur en 24 minuten achter Lance Armstrong. Hij zou bij Rabobank kunnen uitgroeien tot een completere ronde-renner."


Ik zou het vreemd vinden als dit echt door zou gaan... ik bedoel, wat zou zijn functie bij Rabo moeten worden? Of zou het misschien een goeie zet zijn voor Rabobank: een toekomstig Tourwinnaar in de ploeg?
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 28-07-2005, 21:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Er zijn tegenwoordig wel veel toekomstig tourwinnaars, denk dat ze beter 2 Tours per jaar kunnen doen anders redden ze dat nooit.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-07-2005, 21:11
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Rabobank heeft al zoveel mogelijk tourwinnaars rondrijden. Ik geloof nog steeds erg in Menchov, maar dan heb je natuurlijk ook nog Vastaranta en Kolobnev. En wie weet hoe Thomas Dekker, Pieter Wening en Theo Eltink zich gaan ontwikkelen (vooral die laatste zie ik ver komen en ik denk dat Thomas net iets te kort gaat komen, maar goed we zullen zien)
Maar Gilbert zou echt zeker een aanwinst zijn. Hij is de laatste jaren erg gegroeid en kan veel meer dan goed rijden in de Tour (hij heeft super vaak in de aanval gereden). Maar hij heeft veel meer in zijn mars, hij kan behoorlijk snel aankomen en is ook altijd goed in t voorjaar. Hij zou samen met Flecha bijv het nieuwe duo Dekker Wauter worden, maar dan hebben ze nog meer capaciteit om te winnen.

Voor iedereen die over doping praat: als ze niet gepakt worden, dan gebruiken ze niet. Waarom zou je in vredesnaam dit soort uitspraken doen. Het kan bijv ook zo zijn dat ze (de Spanjaarden) bij andere ploegen gewoon erg moeilijk aarden. Het kan mij weinig boeien of iemand gebruikt of niet. Ze moeten zelf weten wat ze met hun leven doen, ik wil gewoon leuke en mooie sport zien.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Oud 28-07-2005, 21:25
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Waarom moet iedereen bij Rabo altijd ronderenner worden was met Boogerd ook altijd al en nu dan ook weer met Gilbert die mij dan weer beter geschikt lijkt voor de heuvelachtige klassiekers als luik, san sebastian etc. Net als Kolobnev daar hadden ze meer aangehad in Luik dan als klassements renner in de giro waar ik em int klassement ni gezien heb...Vastaranta is meer een sprinter/ klassiek renner dan een ronderenner denk ik ook. En voor de rest hopen dat de verwachtingen rond Weening/ T. Dekker etc uitkomen als ronderenner. Hopen dat het hun beter vergaat dan onze grote vriend Wielinga die al 2 jaar geen deuk in een pakkie boter heeft gereden..
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 29-07-2005, 10:46
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 28-07-2005 @ 22:11 :
Voor iedereen die over doping praat: als ze niet gepakt worden, dan gebruiken ze niet. Waarom zou je in vredesnaam dit soort uitspraken doen. Het kan bijv ook zo zijn dat ze (de Spanjaarden) bij andere ploegen gewoon erg moeilijk aarden. Het kan mij weinig boeien of iemand gebruikt of niet. Ze moeten zelf weten wat ze met hun leven doen, ik wil gewoon leuke en mooie sport zien.
Dat geloof je zelf? Je kunt niet ontkennen dat Euskatel een paar jaar geleden niet clean was. Hetzelfde geldt voor Kelmé vorig jaar. Die testen zijn gewoon niet goed genoeg en inventieve ploegen vinden telkens wat nieuws.

Perez en Hamilton werden ook niet meteen gepakt op hun dopinggebruik. Die mannen van Kelme die worden ook nog wel gepakt lijkt me.
Oud 29-07-2005, 10:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Over de HEW: ofwel een massasprint met O'Grady, Zabel, Hushovd en eventueel Petacchi als ie de berg overkomt. Perdiguero ook niet uitsluiten. Dan hebben we Cancellara nog voor als Petacchi er niet over komt. Of een Ullrich of Ludewig die wat kunnen forceren wellicht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Giro d'Italia 2006
peaceflower
241 30-05-2006 18:10
Vrije tijd Wielerseizoen 2005 II
de communiceerbeer
430 22-12-2005 18:09
Vrije tijd Wielerseizoen 2005 [II]
teddybeer1983
3 24-08-2005 16:05
Vrije tijd [wielrennen] Bobby Julich wint Parijs-Nice
Tofke_H
4 13-03-2005 22:40
Vrije tijd Omloop het Volk 2005
ComeOnPilgrim
12 27-02-2005 13:45
Vrije tijd nieuwe wielerkalender
phmpruim
12 23-04-2004 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.