Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 21:37
Ketjing III
Avatar van Ketjing III
Ketjing III is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-04-2005 @ 22:32 :
Elkhattabi nix voor jullie? Hij wil (en mag) weg bij AZ.
laat maar komen, elke aanvallende versterking is welkom. Van Rojer en Hersi wordt je ook al niet bang
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 23:29
Verwijderd
grmbl.... en voor de verandering weer 0 punten vandaag...

en komende zondag feyenoord thuis .. om 12.30
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:58
Ketjing III
Avatar van Ketjing III
Ketjing III is offline
Janssen niet vervolgd voor 'beuk' Ramzi

4/4/2005 16:52

De aanklager ziet geen heil in strafvervolging van Theo Janssen. Onderzoek naar het incident met AZ'er Adil Ramzi bood te weinig aanknopingspunten.

In de wedstrijd AZ-Vitesse ging de AZ'er Ramzi onderuit na een onzachte aanraking met Janssen. De middenvelder van Vitesse was onderweg naar arbiter Wiedemeijer die AZ een strafschop had gegeven. Onderweg verliet hij even z'n baan om Ramzi een forse beuk uit te delen.

De vermeende beuk van Janssen ontging scheidsrechter Wiedemeijer. Maar de KNVB-aanklager startte een vooronderzoek naar aanleiding van de televisiebeelden. Dat leverde onvoldoende aanknopingspunten op, zodat de aanklager afziet van strafvervolging van Janssen.


gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing III schreef op 04-04-2005 @ 20:58 :
Janssen niet vervolgd voor 'beuk' Ramzi
Heeft ie geluk...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:09
Ketjing III
Avatar van Ketjing III
Ketjing III is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2005 @ 22:07 :
Heeft ie geluk...
AZ had ook al aangegeven het geen opzet te vinden
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing III schreef op 04-04-2005 @ 22:09 :
AZ had ook al aangegeven het geen opzet te vinden
AZ heeft er niets mee te maken, het was een beuk zonder bal en hij was niet te zuinig ook.

Als ik per ongeluk jouw been doormidden schop, zit het er dik in dat ik er wel voor geschorst word.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:14
Ketjing III
Avatar van Ketjing III
Ketjing III is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2005 @ 22:11 :
AZ heeft er niets mee te maken, het was een beuk zonder bal en hij was niet te zuinig ook.

Als ik per ongeluk jouw been doormidden schop, zit het er dik in dat ik er wel voor geschorst word.
AZ heeft wel iets te zeggen, speler word ook gehoord en mag ook zn zegje doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:20
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Leuk voor Janssen, maar vond hem wel te ver gaan, veel te ver.

Maargoed ik ben niet gek op 'achter-af' schorsen, klaar.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing III schreef op 04-04-2005 @ 22:14 :
AZ heeft wel iets te zeggen, speler word ook gehoord en mag ook zn zegje doen.
Je snapt toch wel dat ik hem er volgende week liever niet bij heb?

En overigens, AZ zal hem liever bij vitesse zien spelen, want vitesse moet nog tegen wat directe concurrenten van az... Gewoon een tactisch verhaal dus...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:28
Ketjing III
Avatar van Ketjing III
Ketjing III is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2005 @ 22:26 :
Je snapt toch wel dat ik hem er volgende week liever niet bij heb?

En overigens, AZ zal hem liever bij vitesse zien spelen, want vitesse moet nog tegen wat directe concurrenten van az... Gewoon een tactisch verhaal dus...
ja, ach we missen al veel belangrijke mensen. Zondag verliezen we dik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ketjing III schreef op 04-04-2005 @ 20:58 :
Janssen niet vervolgd voor 'beuk' Ramzi

4/4/2005 16:52

De aanklager ziet geen heil in strafvervolging van Theo Janssen. Onderzoek naar het incident met AZ'er Adil Ramzi bood te weinig aanknopingspunten.

In de wedstrijd AZ-Vitesse ging de AZ'er Ramzi onderuit na een onzachte aanraking met Janssen. De middenvelder van Vitesse was onderweg naar arbiter Wiedemeijer die AZ een strafschop had gegeven. Onderweg verliet hij even z'n baan om Ramzi een forse beuk uit te delen.

De vermeende beuk van Janssen ontging scheidsrechter Wiedemeijer. Maar de KNVB-aanklager startte een vooronderzoek naar aanleiding van de televisiebeelden. Dat leverde onvoldoende aanknopingspunten op, zodat de aanklager afziet van strafvervolging van Janssen.


gelukkig maar
tsja beetje zielig als het wel zo zijn he...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 10:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-03-2005 @ 17:26 :
Gefeliciteerd
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 05-04-2005 @ 11:08 :
Gefeliciteerd
Th@nkz.

Raar dat Janssen niet geschorst wordt maja... zag er wel grof uit wat-ie deed...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2005 @ 20:33 :
Th@nkz.

Raar dat Janssen niet geschorst wordt maja... zag er wel grof uit wat-ie deed...
Gefeliciteerd indd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Gefeliciteerd Mr. Oizo endat Aelbrecht maar vaak mag scoren
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 18:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bedankt allebei

Whaha, Aelbrecht, die zit de laatste wedstrijden amper nog bij de eerste 18!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 00:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb de zenuwen, man...

Heel de week naar uit zitten kijken, nog maar 11 uur en 30 minuten en dan is het zover...

Als ze winnen, is het seizoen weer goed, als ze verliezen, mogen ze voor volgend jaar het hele team vervangen, de supporters hier kennende.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 10:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ga d'rvandoor, wens me succes...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:26
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
totaal offtopic, maar heeft RHCP, Vijf (jullie zijn toch Nac-fans?) toevallig da krantje van Nac, De tribune van vorige maand?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 13:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Goed, 1 - 1, het is meer dan ik verwacht had.

Het spel was hard, maar lang niet goed. Vooral vitesse was erg slap. Af en toe kwamen ze er goed uit, maar Eppie en Wisgerhof stonden fantastisch te verdedigen.

De meeste lol hebben we nog gehaald uit de spreekkoren

Het begon met "theo janssen, je moeder is een hoer, je moeder is een hoer, je moeder is een hoer"!". Altijd leuk om eventjes iemand eruit te pikken , daarna "theo janssen, je tandarts die is dood, je tandarts die is dood, je tandarts die is dood!" en "theo, doe je beugel in, theo doe je beugel in!"

In ieder geval flink gelachen vandaag. Leuke actie met die ballonnen boven het stadion, daar hing een spandoek "romeinse strijders vs trolleyrijders" onder en het publieksdoek was weer uit de kast gehaald na het maanden niet te hebben gebruikt.

Ik ben blij met het punt, we staan nu 13e en hoewel het jammer is dat we vitesse geen echt roet in het eten hebben kunnen gooien, hebben we in ieder geval meer uit het vuur gesleept dan menig NEC fan had durven wensen.

Het begon te regenen, dus we gaan zo wel naar een kroeg ofzo
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:31
Wawl
Wawl is offline
Woei, 4-2.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:19
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-04-2005 @ 16:31 :
Woei, 4-2.
jup
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Dat we verliezen is opzich niet zo vreselijk. Je kunt niet verwachten iedere wedstrijd te winnen, en zeker niet uit-duels tegen Ajax, Feyenoord of PSV. Deze wedstrijden kwamen ook niet bepaald op een ideaal moment... Ik denk dat de spelers meer met hun hoofd bij Villarreal zaten, net als vorige week tegen Feyenoord.
Toch blijft het kut om te verliezen, zeker tegen 020.

Op dit moment alle 4 de basis verdedigers geblesseerd. Hopen dat de blessures mee vallen met het oog op komende donderdag.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 17:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey, Ajax haalt eventjes uit tegen AZ. Had ik niet verwacht... maar misschien wordt de strijd om de tweede plaats nu weer wat spannender, dat maakt het einde van de competitie leuker.
Bwohhh, op de wedstrijd van vrijdag na heb ik nog helemaal NIETS van het voetbal dit weekend gezien... snel maar dadelijk gaan kijken dan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 10-04-2005 @ 12:26 :
totaal offtopic, maar heeft RHCP, Vijf (jullie zijn toch Nac-fans?) toevallig da krantje van Nac, De tribune van vorige maand?
Nee, kan er wel aan komen als je het nog graag wilt hebben. Hoezo eigenlijk?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 19:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
wat een spanning, geweldig weekend dit! Vitess laat punten liggen en we halen gewoon alle punten weg uit Friesland

Elke week stijgt de spanning meer
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-04-2005 @ 20:03 :
wat een spanning, geweldig weekend dit! Vitess laat punten liggen en we halen gewoon alle punten weg uit Friesland

Elke week stijgt de spanning meer
Volgende week mogen jullie de punten hebben, als je belooft dat je ervoor zorgt dat vites geen europees haalt...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:17
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-04-2005 @ 19:17 :
Nee, kan er wel aan komen als je het nog graag wilt hebben. Hoezo eigenlijk?
staat interview in met iemand die ik goed ken, jong nac
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:35
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
kk op met je ajax

psv speelde ajax pas weg 0-4.

az is veruit beter dan ajax dit seizoen, een en al lof voor AZ, geen respect voor AJAX
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:37
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik vrees(eigenlijk helemaal niet ) dat AZ overal naast gaat grijpen.

Hopelijk houdt het clublied van AZ; ''helemaal niet in Amsterdam'' tijdens alle wedstrijden(ook Europese) nu ook eens op. Ik ben zeker niet voor ajax maar dat slaat natuurlijk nergens op.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:40
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-04-2005 @ 21:37 :
Ik vrees(eigenlijk helemaal niet ) dat AZ overal naast gaat grijpen.

Hopelijk houdt het clublied van AZ; ''helemaal niet in Amsterdam'' tijdens alle wedstrijden(ook Europese) nu ook eens op. Ik ben zeker niet voor ajax maar dat slaat natuurlijk nergens op.
dan zingen wij het met psv lekker door, europees én nationaal

net zoals we in lyon deden

-x-

HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 10-04-2005 @ 21:17 :
staat interview in met iemand die ik goed ken, jong nac
wie dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:50
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 10-04-2005 @ 21:40 :
dan zingen wij het met psv lekker door, europees én nationaal

net zoals we in lyon deden

-x-

HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Tja, het minderwaardigheidscomplex blijft dus ondanks dat PSV al jaren beter is dan Ajax. Waarom komt het in jullie hoofd om gelijk aan een andere club te denken als je een geweldig belangrijk goal maakt tegen een topclub in de CL?

Ik denk dat Ajacieden er alleen maar mee kunnen lachen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 20:55
Verwijderd
kk feyenerd... en dat wil kampioen worden ooit... als NAC de kansen in de beginfase had gemaakt dan hadden die kutrotterdammers zonder puntjes naar huis gekund
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 09:20
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-04-2005 @ 21:50 :
wie dan?
julian v. houselt, khad gehoord dat hij der instond, dit nummer of vorig nummer, vandaar
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 11:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-04-2005 @ 21:12 :
Volgende week mogen jullie de punten hebben, als je belooft dat je ervoor zorgt dat vites geen europees haalt...
hmm ff bellen met het bestuur
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:48
one.
one. is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 10-04-2005 @ 21:40 :
dan zingen wij het met psv lekker door, europees én nationaal

net zoals we in lyon deden

-x-

HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Aanstellerij.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 18:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NAC 15e oke dat is op doelsaldo en 10 punten of zo voor op de nummer 16... maar het had wel iets onwennigs vond ik.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-04-2005 @ 19:26 :
NAC 15e oke dat is op doelsaldo en 10 punten of zo voor op de nummer 16... maar het had wel iets onwennigs vond ik.
mja, zwaar dramatisch... met de uitwedstrijd tegen AZ en de thuispot tegen Willem 2 voor de boeg.. weinig hoop, hoewel de wedstrijd tegen Feyenoord helemaal niet slecht was van NAC.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nog even wat foto's van zondag:

Heerlijk, die acties






Deze ballonnen hingen achter de Gofferttribune, en vlak voor de wedstrijd werden de touwen uitgerold zodat hij boven de Gofferttribune uitkwam, die precies tegenover het uitvak zit





__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:59
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Jammer dat het ontbrak aan de originaliteit van NEC zijde, en jammer dat het spandoek van Vitesse niet naar binnen mocht
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:25
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
gejat van nac : liever ..... dan....
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-04-2005 @ 18:25 :
gejat van nac : liever ..... dan....
Dat doen we al sinds in ieder geval 1995

En dat spandoek van vitesse mocht de bus volgens mij niet eens in. Geen idee waar dat over ging. De roze papiertjes en gele ballonnetjes waren in ieder geval niet echt spectaculair, na onze actie vorig jaar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:25
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 19:20 :
Dat doen we al sinds in ieder geval 1995

En dat spandoek van vitesse mocht de bus volgens mij niet eens in. Geen idee waar dat over ging. De roze papiertjes en gele ballonnetjes waren in ieder geval niet echt spectaculair, na onze actie vorig jaar
De Clown en de One-Day Fly blijven beter
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 12-04-2005 @ 19:25 :
De Clown en de One-Day Fly blijven beter
De gouden gidsen en de stadsbordjes vond ik ook wel sterk.

De ludieke actie van vitesse dit jaar was trouwens ook erg sterk. Ze hadden de poort van Gentenaar z'n huis dichtgeketend en volgeklad Dat vind ik wel humor
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:47
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 20:24 :
De gouden gidsen en de stadsbordjes vond ik ook wel sterk.

De ludieke actie van vitesse dit jaar was trouwens ook erg sterk. Ze hadden de poort van Gentenaar z'n huis dichtgeketend en volgeklad Dat vind ik wel humor
Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen, dat soort dingen moet kunnen en maakt de derby alleen nog maar leuker
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 22:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 12-04-2005 @ 20:47 :
Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen, dat soort dingen moet kunnen en maakt de derby alleen nog maar leuker
Hij is Nijmegenaar, hij snapt dat. Als ze het bij Denneboom hadden gedaan was de Goffert te klein geweest, geloof mij maar...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 23:35 :
Hij is Nijmegenaar, hij snapt dat. Als ze het bij Denneboom hadden gedaan was de Goffert te klein geweest, geloof mij maar...
die nieuwe generatie voetballers voelen zich te goed voor zulke geintjes en bijvoorbeeld forumavonden met de supporters...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 12:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 13-04-2005 @ 13:14 :
die nieuwe generatie voetballers voelen zich te goed voor zulke geintjes en bijvoorbeeld forumavonden met de supporters...
Mjah, dat valt bij ons gelukkig nog wel mee, maar je merkt absoluut dat spelers als Ebbinge, vd Doelen en Pothuizen er meer open voor staan, maar dat ligt denk ik meer aan karakter dan de generatie waar ze uitkomen. Jammer is het wel, want ik zie eigenlijk nooit iets van een speler als Boutahar of Denneboom buiten het veld. Vd Eede is volgens mij trouwens ook wel zo'n supportersman.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 13:08
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Ach toen Vitesse's toekomst afhing van de gemeenteraad was er wel geteld 1 speler, die er ook deels uit eigenbelang was omdat een nieuw contract ook van de gemeente afhing.
Triest maar waar
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd 'Eredivisie is geen Mickey Mouse Liga''
Alexanchez
13 10-01-2004 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.