Oud 08-12-2005, 22:01
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Overigens, beste mensen, moeten wij vrezen voor de toekomst van 'De Avondetappe', het tijdens de Tour de France dagelijks uitgezonden programma met Mart Smeets. Misschien niet zo erg voor de anti-Mart Smeets-mensen, maar toch verdomd jammer als zo'n programma waarin al het nieuws en nieuwtjes van de dag met leuke gasten worden behandeld, zal verdwijnen.

Citaat:
Studio Sport moet uitzendingen schrappen
Hilversum - Studio Sport moet komend jaar een aantal uitzendingen schrappen omdat ze financieel niet langer haalbaar zijn. De voortdurende omroepbezuinigingen, die nodig zijn door onder meer dalende STER-inkomsten, zorgen ervoor dat de programmamakers steeds scherpere keuzes moeten maken. In 2006 zullen er programma's gaan sneuvelen, aldus hoofdredacteur M. Nooter van de NOS-sportrubriek woensdag.

Welke uitzendingen het veld moeten ruimen, is nog niet zeker. Wel is er een lijstje met programma's die op de nominatie staan te verdwijnen, namelijk de Avondetappe (programma met Mart Smeets tijdens de Tour de France), de zondagmiddagprogrammering en uitgebreide sportdocumentaires.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2005, 10:34
Fides
Fides is offline
Dat zou wel jammer zijn, want dat programma was altijd wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 14:18
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 08-12-2005 @ 22:56 :

@nochtans: mja vaag, maar het zal vast en zeker doorgaan
mjah, maar we zijn van ardila wel gewend dat hij te vroeg juicht
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
nochtans schreef op 09-12-2005 @ 15:18 :
mjah, maar we zijn van ardila wel gewend dat hij te vroeg juicht
lol
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 08-12-2005 @ 22:56 :
Pfff ik hoop maar dat dat goed geregeld wordt binnen die ploeg, want wie trekt nu de sprints voor wie aan? Zabel moet Petacchi helpen in de eindsprint en Petacchi moet Zabel aan de groene trui helpen ofzoiets? Dat gaat nog wat worden.
Inderdaad, daarom zie ik 2 sprinters in 1 ploeg ook helemaal niet zitten in een grote ronde... maja, ze hebben nog maanden om erop te trainen en het te regelen, dan is het misschien nog realiseerbaar.

Misschien geen Avondetappe meer? Jammer...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Grote rondes uit ProTour!!!!


De organisatoren van de drie grote wielerrondes (Tour, Vuelta, Giro) hebben in Parijs bekendgemaakt dat ze niet langer deel uitmaken van de ProTour.

"Het heeft geen zin om het akkoord dat dit jaar werd bereikt, ook in 2006 te laten gelden. Dat was immers een tijdelijk akkoord, dat alleen maar moest toelaten om een globale oplossing te vinden voor de ProTour. Maar de UCI heeft nu duidelijk gemaakt dat het die niet wil", verklaarde de voorzitter van ASO (Amaury Sport Organisation), Patrice Clerc.

ASO organiseert onder andere de Tour, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik.

Om wielerploegen aan te moedigen om volgend jaar deel te nemen aan de drie grote rondes, zal elk team dat start een premie van 100.000 euro krijgen. Bovendien wordt de 'Trofee der Drie Grote Ronden', die in de jaren '80 bestond, nieuw leven ingeblazen. Deze trofee heeft een prijzenpot van 2 miljoen euro, waarvan 600.000 euro bedoeld is voor de winnaar.

"Vandaag hebben we de UCI een antwoord bezorgd. Het gaat niet om een hervorming, maar om een dringende reactie op een probleem dat we zelf niet veroorzaakt hebben. We nemen geen inititiatief en behouden onze plaats op de jaarkalender."



Ik ben benieuwd of dit een spelletje is van de bazen van de grote rondes om meer inspraak te hebben in de protour.... Of gaat dit het wielerwereldtje geen goed doen?! Ik ben benieuwd.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 17:30
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-12-2005 @ 16:30 :
Misschien geen Avondetappe meer? Jammer...
Wat lees ik nu??
Dit is een van de allerbeste programma's die ik ooit heb gezien. Wat is er nu mooier dan 3 weken met de tour meereizen, ter plaatse een tafel en een paar stoelen neerzetten en een programma maken. En dat alles ook nog eens live. Lekker een klein uurtje (of hoelang was het) bijgepraat worden over het nieuws van die dag met (bijna) altijd leuke gasten.
Niets geeft zo goed de sfeer weer van de Tour als de Avondettape, ik zou het echt heel erg vinden mocht dit stoppen
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 18:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja ik vond het ook al jammer, en dan gaat Smeets juist wel weer een extra programma 's avonds doen tijdens het EK

__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 21:58
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
nochtans schreef op 09-12-2005 @ 15:18 :
mjah, maar we zijn van ardila wel gewend dat hij te vroeg juicht
Hmhm.

@Oizo: tja, trainen en regelen, dat kan.. maar ben benieuwd of Zabel zich kan inhouden als hij de streep nadert in het Petacchi-treintje.. in de wedstrijd is het toch weer anders, als Zabel een etappe kan pakken wil ie hem vast wel hebben, ook al is het ten koste van Petacchi

En wat betreft die grote rondes. Zonder de Giro, Tour en Vuelta en nog een aantal klassiekers blijft er toch niets van die ProTour over? Niet dat ik dat erg vind. De Tour blijft toch de belangrijkste wedstrijd van het jaar, met of zonder ProTour.
Die 'Trofee der drie grote ronden hoeft van mij ook niet zo.

En de Avondetappe... ik hoop echt dat ze zich nog bedenken.
Ze kunnen beter een deel van het geld dat ze ieder week investeren in voor-en-na-beschouwingen van al die voetbalwedstrijden besteden aan een programma als deze.
Ik sluit me aan bij 0oFZo0.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 10:09
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
avondetappe
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 13:51
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
De grote rondes uit de ProTour vind ik niet zo'n ramp. Ik vind dat ze in hun recht staan, zij zorgen voor de leukste wedstrijden in de ProTour. Klassiekers zijn ook leuk, maar al die 6 daagse rondjes hoeven van mij niet zo nodig. Zolang de Giro maar gereden wordt.

Troffee der Grote Rondes 2005 zou gaan tussen Lombardi en Beloki Die zou Lombardi dus winnen, omdat Beloki de Giro niet uitreed. Leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:56
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Johan Bruyneel, ploegleider van Discovery Channel, voorspelt voor 2006 een Amerikaanse dominantie in de Tour de France. Hij was één van de personen die Lance Armstrong meehielp naar zijn 7 historische Tourzeges.
Nu dat Armstrong het wielrennen vaarwel heeft gezegd wanhoopt Bruyneel niet. Integendeel, hij voorspelt dat de Tour 2006 wel eens verassend zou kunnen aflopen.
"Als je ziet dat in de Tour van 2005 4 Amerikanen in de top tien geëindigd zijn, dan mag je opmaken dat er na Lance ook wat komt. Vele ervan hebben bij ons gereden, misschien is dat wel een voordeel."
Zo eindigden onder meer Leipheimer en Landis in de top tien. Beide heren reden nog in dienst van Discovery Channel en Armstrong.
"Eén ding is zeker, Amerika is een wielerland dat kan domineren als het zijn hoop vastschroeft op één wedstrijd. Je mag ze volgend jaar niet afschrijven, ook al lijken Basso en Ullrich de grote favorieten."
Overigens gaan er nog altijd geruchten dat Lance toch terugkomt in het peloton, maar ik persoonlijk geloof daar niet meer zo in.
Ik denk wel dat Bruyneel gelijk heeft en dat we de komende jaren een Amerikaanse invasie in het wielrennen krijgen, want in Amerika is de sport opeens ongelofelijk bekend en populair geworden, dankzij Lance...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 08:31
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
^^ Saul Raisin
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:49
Verwijderd
Karsten Kroon rijdt de Tour in 2005 in elk geval niet.
Op zich wel logisch naar mijn mening, ik zie Kroon niet als de ultieme knecht, hijzelf overigens ook niet.

CSC gaat toch niet voor dagsuccesjes maar zal alles zetten op een eindzege voor Basso.

Bron VRT-TT
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 11:33
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja de Tour- en giroploeg van CSC staan al min of mehr vast. Kroon zit daar niet bij. Wellicht dat hij de Vuelta mag rijden, maar op zich is het niet echt een goede ronderenner. Ze laten hem vast vrijbuiter zijn in wat klassiekers, waar hij zich dan eens mag bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 18:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NK wielrennen naar Maastricht

WOERDEN (ANP) - WOERDEN (ANP) - De Nederlandse kampioenschappen wielrennen op de weg vinden volgend jaar in en rond Maastricht plaats. Het NK staat op 24 en 25 juni 2006 op de kalender. Onderdeel van het parkoers van 11,5 kilometer vormt de Sint Pietersberg.

Dit hebben de gemeente Maastricht en het sportmarketingbureau Top Sports Group maandag bekendgemaakt. De overeenkomst heeft de duur van één jaar, met een optie voor nog twee jaren.

De afgelopen drie jaar was Rotterdam de plaats van handeling van het NK. Daarvoor was Nijmegen twee keer gastheer. De Koninklijke Nederlandse Wielren Unie KNWU had het sportmarketingbureau gevraagd selectieve parkoersen voor te dragen. Dat is gebeurd met medewerking van de gemeente Maastricht.

Tevreden

Bondscoach Egon van Kessel toonde zich maandag tevreden met de nieuwe locatie. ,,Het parkoers is attractiever voor het publiek en de renners. Elke wielerliefhebber kan volop strijd verwachten.''

De start en finish van de titelstrijd ligt nabij de Markt in Maastricht. Naast de Sint Pietersberg is er nog een klim in het parkoers opgenomen, de Bieslanderweg in Maastricht. Die kent een stijgingspercentage van 4 tot 6.


Jaaaaaaa, het NK komt weer naar Limburg, top-nieuws! Krijgen we weer eindelijk weer een mooi parcourtje. En uitgerekend ook nog naar mijn stadje. Zo, 4 juli stond al in mijn agenda (de Tour in Valkenburg), en nu wordt het ook op 26 juni genieten!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-12-2005 @ 19:14 :


Jaaaaaaa, het NK komt weer naar Limburg, top-nieuws! Krijgen we weer eindelijk weer een mooi parcourtje. En uitgerekend ook nog naar mijn stadje. Zo, 4 juli stond al in mijn agenda (de Tour in Valkenburg), en nu wordt het ook op 26 juni genieten!

Hoe zwaar is die Bieslanderweg eigenlijk? Met welke meer bekendere heuvel in Limburg kun je die vergelijken?
Fromberg?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 18:59
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-12-2005 @ 19:14 :
NK wielrennen naar Maastricht

WOERDEN (ANP) - WOERDEN (ANP) - De Nederlandse kampioenschappen wielrennen op de weg vinden volgend jaar in en rond Maastricht plaats. Het NK staat op 24 en 25 juni 2006 op de kalender. Onderdeel van het parkoers van 11,5 kilometer vormt de Sint Pietersberg.

Dit hebben de gemeente Maastricht en het sportmarketingbureau Top Sports Group maandag bekendgemaakt. De overeenkomst heeft de duur van één jaar, met een optie voor nog twee jaren.

De afgelopen drie jaar was Rotterdam de plaats van handeling van het NK. Daarvoor was Nijmegen twee keer gastheer. De Koninklijke Nederlandse Wielren Unie KNWU had het sportmarketingbureau gevraagd selectieve parkoersen voor te dragen. Dat is gebeurd met medewerking van de gemeente Maastricht.

Tevreden

Bondscoach Egon van Kessel toonde zich maandag tevreden met de nieuwe locatie. ,,Het parkoers is attractiever voor het publiek en de renners. Elke wielerliefhebber kan volop strijd verwachten.''

De start en finish van de titelstrijd ligt nabij de Markt in Maastricht. Naast de Sint Pietersberg is er nog een klim in het parkoers opgenomen, de Bieslanderweg in Maastricht. Die kent een stijgingspercentage van 4 tot 6.


Jaaaaaaa, het NK komt weer naar Limburg, top-nieuws! Krijgen we weer eindelijk weer een mooi parcourtje. En uitgerekend ook nog naar mijn stadje. Zo, 4 juli stond al in mijn agenda (de Tour in Valkenburg), en nu wordt het ook op 26 juni genieten!

Alleen jammer van het parcours, we hebben hier wel wat beters dan de st. Pietersberg. en die Bieslanderweg stelt helemaal nix voor. Maar dat neemt niet weg dat ik toch ff ga kijken.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:00
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Parcours van de Tour zit trouwens wel een raar bochtje in in de laatste paar km. Zal nog wel veranderen denk ik.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-12-2005 @ 20:00 :
Parcours van de Tour zit trouwens wel een raar bochtje in in de laatste paar km. Zal nog wel veranderen denk ik.
Na de Passage du Gois in 1999 verbaas ik me nergens meer over.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 22:33
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
- De Vuelta voor 2006 is gepresenteerd. De ronde begint op 26 augustus met een ploegentijdrit in Malaga en zal op 17 september traditioneel eindigen in Madrid. Er zijn 11 vlakke etappes, 7 bergetappes, 2 individuele tijdritten en 1 ploegentijdrit.

- Rabobank heeft alles rondom de overgang van Ardila rond, het is nu dus werkelijk officieel.

- Vino gaat komend jaar, als kopman van Liberty Seguros, alles op de Tour zetten. Hij zal onder andere Luik-Bastenaken-Luik laten schieten.

- Marc Lotz overweegt na zijn schorsing terug te keren in het peloton, bij een kleine ploeg. Lotz is nog anderhalf jaar geschorst.

- Maastricht wil zich kandidaat gaan stellen voor een Touretappe. Utrecht en Rotterdam zijn al langer in de race. Die steden willen ook de start van de Tour.

- Gerrie Knetemann krijgt vanaf volgend jaar een eigen wedstrijd, de GP Gerrie Knetemann. De lengte zal rond de 160 km liggen en wordt waarschijnlijk rond Arnhem verreden.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 16:37
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Vuelta ziet er goed uit. Zeker met zo'n zware giro is een íets lichtere Vuelta dan we gewend zijn wel mooi. De bergetappes zitten verspreid en niet achter elkaar. Ook genoeg kansen voor de sprinters.

Weinig tijdritkilometers, dus eik gemáákt voor Valverde, die zijn deelname laat afhangen van zijn Tour. Ook op maat voor Gomez Marchante Voor Plaza wordt het misschien wat lastig om in 61 tijdritkilometers genoeg voorsprong voor de eindzege te pakken. En Menchov en Mancebo zijn natuurlijk ook niet geheel kansloos. Dat wordt interessant.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 18:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 14-12-2005 @ 19:49 :
Hoe zwaar is die Bieslanderweg eigenlijk? Met welke meer bekendere heuvel in Limburg kun je die vergelijken?
Fromberg?
Zoals OoFzOow zegt stelt-ie niet veel voor. We hebben steilere hellingen hier, maja het is in ieder geval beter dan die sprintparcours in Nijmegen en Rotterdam.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 22:00
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Röps schreef op 15-12-2005 @ 17:37 :
En Menchov en Mancebo zijn natuurlijk ook niet geheel kansloos. Dat wordt interessant.
Mag AG2R (waar Mancebo nu zit) dan meedoen aan de Vuelta? AG2R is geen ProTour ploeg, maar de drie grote ronden zitten ook niet meer in de ProTour..
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 11:21
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 15-12-2005 @ 23:00 :
Mag AG2R (waar Mancebo nu zit) dan meedoen aan de Vuelta? AG2R is geen ProTour ploeg, maar de drie grote ronden zitten ook niet meer in de ProTour..
Ja. Ten eerste is AG2R vanaf 2006 een ProTourploeg. Ten tweede hebben de organisatoren gezegd alle 20 protourploegen als eerst uit te nodigen. Die kunnen vervolgens wel weigeren natuurlijk, maar dat zal AG2R niet doen.

De wildcards lijken grotendeels duidelijk overigens. Voor de Giro zondermehr Panaria (oa. Grillo, Mazzanti) en Sella-Italia (oa. Belli, Rujano). Voor de Tour gaat het tussen Unibet, Communidad Valenciana en Agritubel. Voor de Vuelta zullen het zondermehr Communidad Valenciana en die nieuwe Murcia ploeg (oa. Santos Gonzalez en alle andere Spaanse dump) worden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 16:41
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-12-2005 @ 19:22 :
Zoals OoFzOow zegt stelt-ie niet veel voor. We hebben steilere hellingen hier, maja het is in ieder geval beter dan die sprintparcours in Nijmegen en Rotterdam.
Eerst zouden start en finish misschien in Margraten zijn en dan zou men de loorberg+de berg van gulpen naar margraten in het parcours opnemen...


Maar inderdaad, alles beter dan Nijmegen en Rotterdam
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 15:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik vind dat veldrijden ook onder wielrennen valt

Wellens zojuist gediskwalificeerd omdat hij op fiets zittend een karatetrap naar een supporter deed. Lars Boom is winnaar geworden, terwijl hij als 2e over de streep kwam.

Edit:
Na horen van Wellens, is hij toch niet definitief geschrapt uit de uitslag, terwijl hij belet werd om de laatste ronde te rijden. Hij reed door, kwam als eerste over de finish en beklaagde zich bij de wedstrijdjury. Deze kan nu mogelijk de diskwalificatie ongedaan maken.

Edit 2:
Wellens heeft nu, ondanks zijn diskwalificatie tóch gewonnen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 18-12-2005 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 17:05
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-12-2005 @ 16:01 :
ik vind dat veldrijden ook onder wielrennen valt
Ik ook, net als dat handbal onder voetbal valt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 07:13
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-12-2005 @ 16:01 :
ik vind dat veldrijden ook onder wielrennen valt

Wellens zojuist gediskwalificeerd omdat hij op fiets zittend een karatetrap naar een supporter deed. Lars Boom is winnaar geworden, terwijl hij als 2e over de streep kwam.

Edit:
Na horen van Wellens, is hij toch niet definitief geschrapt uit de uitslag, terwijl hij belet werd om de laatste ronde te rijden. Hij reed door, kwam als eerste over de finish en beklaagde zich bij de wedstrijdjury. Deze kan nu mogelijk de diskwalificatie ongedaan maken.

Edit 2:
Wellens heeft nu, ondanks zijn diskwalificatie tóch gewonnen
Wat een rare wedstrijd... ten eerste omdat niet Sven Nijs domineert van de Rabo´s, maar Lars Boom... waar kwam die opeens vandaan... en ten tweede de karatetrap van Wellens, waar hij een trap beweging maakt naar het publiek omdat een fan schijnbaar elke ronde dronken liep te lallen spugen en met bier te gooien... uiteindelijk idd niet gediskwalificeerd.. maar toch een supermooie prestatie van de jonge Boom... zal voor hem toch moeilijk worden om een definitieve keuze te maken voor de weg of voor het veld!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 10:45
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
hij heeft al gekozen om zich in 2006 op de weg te richten, mooie karatetrap trouwens van wellens
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 18:09
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
nochtans schreef op 20-12-2005 @ 11:45 :
hij heeft al gekozen om zich in 2006 op de weg te richten, mooie karatetrap trouwens van wellens
alsnog winst voor Boom,
logisch als je naar de situatie kijkt...
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wielerseizoen 2005 [II]
teddybeer1983
3 24-08-2005 16:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.