Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 12:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 26-03-2006 @ 12:32 :
250.000 posts in 10 parallelle topics, dat wil zeggen 25.000 posts per topic per maand, dat wil zeggen dat er per maand 50 delen van 10 verschillende spamtopics komen, wat neerkomt op meer dan 1 per dag (en dus meer dan 10 spamtopics per dag)
Ik vind het dus onzin dat alle posts die gemaakt worden per definitie gemaakt moeten worden. Ik denk dat het er echt wel wat minder zullen worden en dat is ook de bedoeling.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 26-03-2006, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 26-03-2006 @ 13:10 :
Ik vind het dus onzin dat alle posts die gemaakt worden per definitie gemaakt moeten worden. Ik denk dat het er echt wel wat minder zullen worden en dat is ook de bedoeling.
kortom: Onzin gaat weg en het koelkastprincipe verdwijnt op DK.

En omdat de FB's ook graag hun spamtopic behouden mogen spamtopics blijven flauw, persoonlijke aanval etc. etc. I know it

nouja, je hebt gezien op wat voor protest dat stuit.
Dan is dus de vraag: leg je het aan je leden voor of is het gewoon een besluit dat wordt medegedeeld. Indien optie 1, lijkt het me dat het idee met een meerderheid van 99,9% van tafel wordt geveegd, indien optie 2, vind ik het jammer dat jullie zo werken, maar dan moet je ook geen topics openen om ons om advies te vragen, lijkt me.
Oud 26-03-2006, 12:23
Verwijderd
Wat een gezeur, sluit kantine en onzin gewoon.

Als je zo graag wilt chatten met elkaar maak je een lijstje van msn adressen, en dan ga je elkaar toevoegen.


STOMME FUCKERS, JULLIE VERNEUKEN DE SAMENLEVING.

Laten we iedereen gaan bannen die erop tegen is.
Oud 26-03-2006, 13:17
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Crisis als ik deze thread lees stoppen jullie wel gigantisch veel energie is deze mislukte 1 april grap.

En ieke ik las zo eventjes even wat van je posts en ik wordt daar nooit blij om. Misschien moet het zelf eens teruglezen maar de hele manier waarop je leden tegenspreekt is bijzonder denigrerend. Je komt over alsof wij lkastige kinderen zijn die alleen maar kunnen zeuren en nooit wat goeds te melden hebben. Nou hier even een newsflash:

Voordat jij en Enlightenment beheerder werden is er nog nooit zoveel geklaagd als nu. Het lijkt erop alsof alle beleidsveranderingen van de laatste tijd direct tegen de wil van de leden in gaan. Het antwoord hierop is standaard ja we hebben zoveel leden we kunnen nooit doen wat iedereen wel. Dat ben ik natuurlijk met je eens maar als je goed kijkt komt er misschien maar 10% van de leden erg vaak op het forum. Dan gaan ze naar DK en onzin want daar is zoals eerder al is genoemd een community en op elk deelfora zijn bepaalde gedragscodes gevormd.

Het feit dat jij niet wil zien dat er wel degelijk een bijzonder groot verschil is tussen onzin en DK is prima maar als zo ongeveer alle leden die regelmatig op beide fora komen (hetzij alleen op het ene, alleen op het andere of allebei) duidelijk aangeven dat dit voor ons dus niet het geval is dan heb je het misschien fout. Onzin aan banden leggen betekent sowieso een terugloop in het aantal frequente leden en een gigantische hoop bans. Als deze site minder vaak bezocht wordt is dat slecht voor de bannerverkoop en mogen jullie straks van anders gaan doen.

Dat vind ik op zich niet zo erg maar laat onzin en DK dan alsjeblieft heel.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 26-03-2006, 15:10
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Net of ONZ is oplevert qua banners, die hebben het veel te druk om te kijken hoe dicht ze tegen de floodcontrol aan kunnen zitten.

Ik blijf erbij: Samenvoegen die hap en omlaag met nutteloze topics.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 26-03-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 26-03-2006 @ 16:10 :
Net of ONZ is oplevert qua banners, die hebben het veel te druk om te kijken hoe dicht ze tegen de floodcontrol aan kunnen zitten.

Ik blijf erbij: Samenvoegen die hap en omlaag met nutteloze topics.
je bent blijkbaar niet erg bekend op onzin dat is niet zo erg, maar geef er dan ook geen ongefundeerd oordeel over.
Oud 26-03-2006, 15:52
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Oh, jongens:

Er zou toch niets veranderd worden voor de Nieuwe Forum Software er is? Of heb ik het nou fout...
Oud 26-03-2006, 16:16
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Laller, kutplan.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 26-03-2006, 16:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ieke schreef op 25-03-2006 @ 23:59 :
Zeggen we dan dat het helemaal op niveau moet zijn? Volgens mij wordt er juist gezegt dat het nieuwe forum toch een wat lager niveau mag hebben dan andere fora. Alleen wel beter dan nu in bepaalde topics op beide fora zo is.
Je denkt dus: door twee slechte dingen te combineren, bekomen we iets beters?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-03-2006, 17:23
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-03-2006 @ 17:19 :
Je denkt dus: door twee slechte dingen te combineren, bekomen we iets beters?
Ik denk dat 't idee meer is, dat als je alle slechte dingen uit 'kantine' en 'onzin' haalt, je overblijft met 2 vrijwel identieke fora .. dan is 't efficienter om een zo'n forum te hebben.

Anyway wat owlbeer ook zei; als dit een 1 april grap is, word er wel *ongelovelijk* veel moeite en tijd in gestopt. 1 April grappen moeten wel leuk blijven.
Oud 26-03-2006, 18:03
Verwijderd
Ik begin nu toch wel langzaam door te krijgen dat dit geen 1 april grap is. Maar nog steeds is het gewoon ronduit belachelijk. Ik snap niet waarom scholieren.com hier beter van zou worden. Onzin is toch niet het negatieve paradepaardje van het forum? Dan kan je beter Lifstyle of muziek sluiten.

En dan die spamtopics. Er zijn veel mensen die daar in komen, maar moet het dan een soort slot op de pot systeem worden ofzo? Dat is toch niet leuk meer?

En dan nog de mensen die zeuren van het is maar internet. Ja het is inderdaad maar internet. Maar ondertussen wel een deel van mensen hun leven geworden. Mensen vinden het een plek van gezelligheid en ontspanning en die pak je nu van hen af.
Oud 26-03-2006, 18:21
Nictel
Nictel is offline
Ik snap nog steeds niet dat alle berichten na een week niet gewoon worden verwijderd. Volgens mij moet dat best kunnen. Zo hebben forummers hun kantine en onzin en hebben de beheerders hun servers onder controle.
Oud 26-03-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 26-03-2006 @ 19:03 :
Ik begin nu toch wel langzaam door te krijgen dat dit geen 1 april grap is. Maar nog steeds is het gewoon ronduit belachelijk. Ik snap niet waarom scholieren.com hier beter van zou worden. Onzin is toch niet het negatieve paradepaardje van het forum? Dan kan je beter Lifstyle of muziek sluiten.

En dan die spamtopics. Er zijn veel mensen die daar in komen, maar moet het dan een soort slot op de pot systeem worden ofzo? Dat is toch niet leuk meer?

En dan nog de mensen die zeuren van het is maar internet. Ja het is inderdaad maar internet. Maar ondertussen wel een deel van mensen hun leven geworden. Mensen vinden het een plek van gezelligheid en ontspanning en die pak je nu van hen af.
Offtopic: Lifestyle en muziek sluiten, wat ook een vaakgehoorde "alternatieve oplossing" is, heeft precies hetzelfde probleem. daar is een community actief. nee, die wordt niet meteen geaccepteerd door de rest van het forum, maar is daardoor zeker niet minderwaardig aan de rest van het forum. Mensen van Lifestyle en Muziek worden meestal niet aanbeden door Onzinners, maar dat wil niet zeggen dat ze dan maar weg moeten imo.
Oud 26-03-2006, 18:29
2B!
2B! is offline
Citaat:
Anneka schreef op 26-03-2006 @ 19:03 :
En dan nog de mensen die zeuren van het is maar internet. Ja het is inderdaad maar internet. Maar ondertussen wel een deel van mensen hun leven geworden. Mensen vinden het een plek van gezelligheid en ontspanning en die pak je nu van hen af.
Iedereen is er tegen en zegt dat het hen "afgepakt" wordt. Dat is niet zo, ja dit gaat weg, maar er komt iets nieuws voor in de plaats. Zo gaat dat wel vaker in het leven. Daarbij vind ik niet dat iets afgepakt kan worden wat niet echt van jou is.

Daarbij heb je het wel vaker over je verslaving Anneke, misschien is dit juist goed voor je.
Oud 26-03-2006, 18:47
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 26-03-2006 @ 19:29 :
Iedereen is er tegen en zegt dat het hen "afgepakt" wordt. Dat is niet zo, ja dit gaat weg, maar er komt iets nieuws voor in de plaats. Zo gaat dat wel vaker in het leven. Daarbij vind ik niet dat iets afgepakt kan worden wat niet echt van jou is.

Daarbij heb je het wel vaker over je verslaving Anneke, misschien is dit juist goed voor je.
Het gaat er ook niet om dat het wel of niet goed voor me is. Ongetwijfeld zal ik meer tijd aan mn school besteden doordat onzin weg is maar daar gaath et niet om. Jij was vast ook wel erg aangeslagen toen het fotoboek eruit lag.

Daarbij wat komt er nou voor nieuws in de plaats. Een nutteloos deelforum als De Kantine? Ik wil niet veel zeggen maar de topics op onzin zijn vaak nog nuttiger dan het gemiddelde DK topic. Wat kan mij het nou schelen of iemand 1 of 2 broertjes of zusjes heeft, wat de namen van de buren zijn en wat voor cijfer hij of zij zijn dag geeft.

Maar goed de clan forumbazen die er op het moment zit beslist op een vreemde manier hoe het verder moet met onzin. Tuurlijk is het forum niet van ons, maar wij zijn al wel jaren de gebruikers ervan. Dus daarom zouden we dan ook gelijk moeten accepteren dat ons forum weggaat?
Oud 26-03-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 26-03-2006 @ 19:29 :
Iedereen is er tegen en zegt dat het hen "afgepakt" wordt. Dat is niet zo, ja dit gaat weg, maar er komt iets nieuws voor in de plaats. Zo gaat dat wel vaker in het leven. Daarbij vind ik niet dat iets afgepakt kan worden wat niet echt van jou is.

Daarbij heb je het wel vaker over je verslaving Anneke, misschien is dit juist goed voor je.
als het niet van ons is, waarom worden we dan om een mening en om advies etc. gevraagd?

het fb-team wil graag onze mening horen, maar als die niet strookt met hun eigen mening is het ineens hun eigen beslissing en kunnen ze, zoals eerder is gezegd, "toch nooit iets doen wat iedereen goed vindt".
een beetje dubbel.

verder sluit ik me aan bij het eerder gezegde van owlbeer en Anneka
Oud 26-03-2006, 19:31
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 26-03-2006 @ 11:53 :
Ze heeft mijn topic gewoon gesloten.
Ja. En het was zo'n mooi topic.

OMG spammen op BZ is ook wel leuk...
__________________
Boe.
Oud 26-03-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Quantes schreef op 26-03-2006 @ 20:31 :
Ja. En het was zo'n mooi topic.

OMG spammen op BZ is ook wel leuk...
Ja, ik ben diep geraakt door haar laatste nietszeggende post. Ik draag graag mijn steentje bij, alles voor het forum namelijk. Ik had een masterlijk plannetje bedacht en ze wuifde het zonder pardon weg.
Oud 26-03-2006, 21:43
Krynn
Krynn is offline
Vroeger...ooit...is Onzin bedacht om van de Kantine net even iets meer te maken dan een bak rotzooi. Sindsdien zijn er zoveel subfora bijgekomen dat de Kantine tot niet veel meer verworden is dan die bak rotzooi/geklets...het enige verschil met Onzin is dat je daar mag flooden. Als je niet zonder flooden kan...

Voegt samen die zooi, en succes met de kleuters die niet bij het andere groepje willen gaan zitten.

Oud 26-03-2006, 21:46
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Anneka schreef op 26-03-2006 @ 19:03 :
Ik begin nu toch wel langzaam door te krijgen dat dit geen 1 april grap is.
Alleen omdat er veel over geschreven wordt? Ik heb nog nergens officieel zien staan dat het niet op 1 april zou gebeuren. Tot dat is gebeurd geloof ik er geen snars van.
Oud 26-03-2006, 21:49
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-03-2006 @ 18:23 :
Ik denk dat 't idee meer is, dat als je alle slechte dingen uit 'kantine' en 'onzin' haalt, je overblijft met 2 vrijwel identieke fora .. dan is 't efficienter om een zo'n forum te hebben.
Tja. En hoe wilde je dat bereiken? Door 75% van de mensen die in dat nieuwe deelforum komen, te bannen!?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 26-03-2006, 22:06
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
kwibus schreef op 26-03-2006 @ 22:46 :
Alleen omdat er veel over geschreven wordt? Ik heb nog nergens officieel zien staan dat het niet op 1 april zou gebeuren. Tot dat is gebeurd geloof ik er geen snars van.
Die forumbazen hebben ook wel meer te doen hoor. Denk je echt dat ze zulke ellenlange posts zouden schrijven als het allemaal maar een grap is?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-03-2006, 22:19
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 26-03-2006 @ 23:06 :
Die forumbazen hebben ook wel meer te doen hoor. Denk je echt dat ze zulke ellenlange posts zouden schrijven als het allemaal maar een grap is?
Ja.
Oud 26-03-2006, 22:34
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 26-03-2006 @ 16:52 :
Oh, jongens:

Er zou toch niets veranderd worden voor de Nieuwe Forum Software er is? Of heb ik het nou fout...
Oud 26-03-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Sperzieboon schreef op 26-03-2006 @ 23:34 :
Niets veranderd qua softwarematige aanpassingen, waarbij de Vb-code moet worden veranderd
Oud 26-03-2006, 22:40
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-03-2006 @ 23:37 :
Niets veranderd qua softwarematige aanpassingen, waarbij de Vb-code moet worden veranderd
Maar het is wel een ingrijpende verandering...
Oud 26-03-2006, 22:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
kwibus schreef op 26-03-2006 @ 23:19 :
Ja.
Lijkt mij sterk, alhoewel ik het wel nog steeds hoop.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-03-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 26-03-2006 @ 22:46 :
Alleen omdat er veel over geschreven wordt? Ik heb nog nergens officieel zien staan dat het niet op 1 april zou gebeuren. Tot dat is gebeurd geloof ik er geen snars van.
Als jij dergelijke posts systematisch negeert valt er voor ons niet veel meer aan te doen
Oud 26-03-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Sperzieboon schreef op 26-03-2006 @ 23:40 :
Maar het is wel een ingrijpende verandering...
Ja en?
Het gaat erom dat er anders in de softwarecode dingen veranderd moeten worden en dat deze dan beter even kunnen wachten tot de nieuwe software
Oud 26-03-2006, 23:17
A*
Avatar van A*
A* is offline
Stelletje zeikhoeren.
Vroeger werd onzin elke dag gepruned. Waarom is men daar mee gestopt?
Oud 26-03-2006, 23:28
A*
Avatar van A*
A* is offline
Trouwens, waarom voegen jullie het niet gewoon nu samen?
Deze topic wordt alleen maar groter en groter en zorgt er weer voor dat de server voller raakt.
Oud 26-03-2006, 23:42
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 27-03-2006 @ 00:01 :
Als jij dergelijke posts systematisch negeert valt er voor ons niet veel meer aan te doen
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-03-2006 @ 00:50 :
ik kan het nu wel bevestigen, maar ik kan toch niets doorvoeren. Maar ik verwacht dat iemand dit wel even kan doen, die 1e dag meer of minder maakt ook niet uit
Ik zag 'm wel hoor.

Maar zoals ik al eerder zei: als dat bv. hier even gemeld wordt, ben ik een overtuigd gelovige. Dukko en jij hebben het hier wel gepost, maar ik ben niet bepaald lichtgelovig. Ik had hetzelfde gedaan als ik een dergelijk 1 april grap bedacht. Enfin, ik wacht geduldig.
Oud 26-03-2006, 23:44
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 26-03-2006 @ 23:45 :
Lijkt mij sterk, alhoewel ik het wel nog steeds hoop.
FB'ers zijn ook gewone mensen die van een grapje houden.
Oud 26-03-2006, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Krynn schreef op 26-03-2006 @ 22:43 :
Vroeger...ooit...is Onzin bedacht om van de Kantine net even iets meer te maken dan een bak rotzooi. Sindsdien zijn er zoveel subfora bijgekomen dat de Kantine tot niet veel meer verworden is dan die bak rotzooi/geklets...het enige verschil met Onzin is dat je daar mag flooden. Als je niet zonder flooden kan...

Voegt samen die zooi, en succes met de kleuters die niet bij het andere groepje willen gaan zitten.

niet waar. op DK moet elk topic discussiewaarde hebben anders wordt het gesloten. op onzin mag je ook gezellig kletsen zonder dat het ergens over gaat.
Oud 27-03-2006, 01:39
2B!
2B! is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 27-03-2006 @ 00:54 :
niet waar. op DK moet elk topic discussiewaarde hebben anders wordt het gesloten. op onzin mag je ook gezellig kletsen zonder dat het ergens over gaat.

Dude, zelfs die avatar

Is dit voor jou de lokatie van je vakantie in Portugal 2004?

Voor de mensen die niet subjectief lezen begint het volgens mij steeds gelijker te trekken tussen wie het er wel en niet mee eens zijn...
Oud 27-03-2006, 03:17
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 26-03-2006 @ 16:36 :
je bent blijkbaar niet erg bekend op onzin dat is niet zo erg, maar geef er dan ook geen ongefundeerd oordeel over.
hou toch op vent: hier is de lijst van nu (ja het is 0413) met de topics:


Morgenvroeg huisgenoten wakker maken met stadiontoeter
Tijd om te pitten
Slaap lekker.
Niks meer te roken in huis
Gay foto topic MrOizo
Weekend mag nu wel weer beginnen
Zo, vakantiefoto's resizen
Ben jij wel eens vreemdgegaan?
Hoe dringend moet je de computer afsluiten bij onweer? "Spam topic van fiepje" spin-off topic #77 1 2 3 4 5 ... laatste In Your Room
familiezender BBC zendt weer een gezellige
Handig, je presentatie maken, niet opslaan, uitprinten, thuis laten liggen
Master HJ GEFELICITEERD!!!
[FILMPJE] Catfight op het Niftarlake College in Maarssen
Schotland vanaf vandaag rookvrij (horeca)
HAAT aan slome oude pc's met Windows98.
Ok ik ga nu 3 toetsen leren.
Henk Vos fantopic XVII oid 1 2 3 4 5
Waarom wil mijn telefoon niet naar El Salvador bellen
Wie heeft er het hoogst aantal posts per dag gemiddeld?
Ben uitgeroosterd voor vrijwilligerswerk.
probleem wijken<3
Volgend rooster heb ik alleen woensdag echt college.
sjongejonge yannick
Ik heb vanavond op een terrasje gezeten!
Tis stil mang
Haha. Ik kan niet slapen.
Family Guy / American Dad fantopic
Ik heb vanavond met de commisaris (van flevoland) van de Koningin gesproken
Duim naar boven Anna is lief.
Poll [Poll] Negerzoen, wel of niet rasistisch?
Maandag 1 april een bijeenkomst.
Ik moet niet meer zoveel alcohol drinken
Nog drie kantjes te gaan
En nu ga ik
mijn kontje is zo lekker he
Kohinoor Klap in je handjes
Wie is de laatste forummer die je irl wilt zien?
NU douchen
Spamtopic voor evaa #86 1 2
ik vind het niet lief dat mijn mp3-speler geen wma accepteert
Iemand bellen?
Morgen om 9 uur in Helmond zijn
Grote dikke harde geile vette....
Kamperen op het Museumplein in Amsterdam
blah tentamenweek
ik ben weg hierzo ff andere dingen doenorz
Spamtopic#116: fractuur,Bob,Daantje,TRA,VV, Dolores,KS,Andrew,Wolter,Tink en Anneka!

Ok, nu mag jij ons de hoogstandjes aanwijzen.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 27-03-2006, 07:12
le Y
le Y is offline
alle topics zijn unieke hoogstandjes.
Oud 27-03-2006, 07:52
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 27-03-2006 @ 02:39 :
Dude, zelfs die avatar

Is dit voor jou de lokatie van je vakantie in Portugal 2004?

Voor de mensen die niet subjectief lezen begint het volgens mij steeds gelijker te trekken tussen wie het er wel en niet mee eens zijn...
Dude, inhoudelijke discussie, niet persoonlijk.
Oud 27-03-2006, 07:52
Verwijderd
Citaat:
le Y schreef op 27-03-2006 @ 08:12 :
alle topics zijn unieke hoogstandjes.
Oud 27-03-2006, 09:42
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Risce schreef op 27-03-2006 @ 04:17 :
[B]hou toch op vent: hier is de lijst van nu (ja het is 0413) met de topics:

Master HJ GEFELICITEERD!!!
lmd.
Oud 27-03-2006, 09:59
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 27-03-2006 @ 00:42 :
Ik zag 'm wel hoor.

Maar zoals ik al eerder zei: als dat bv. hier even gemeld wordt, ben ik een overtuigd gelovige. Dukko en jij hebben het hier wel gepost, maar ik ben niet bepaald lichtgelovig. Ik had hetzelfde gedaan als ik een dergelijk 1 april grap bedacht. Enfin, ik wacht geduldig.
Ik had het over deze post: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post20964507
Oud 27-03-2006, 10:06
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 26-03-2006 @ 20:08 :
als het niet van ons is, waarom worden we dan om een mening en om advies etc. gevraagd?

het fb-team wil graag onze mening horen, maar als die niet strookt met hun eigen mening is het ineens hun eigen beslissing en kunnen ze, zoals eerder is gezegd, "toch nooit iets doen wat iedereen goed vindt".
een beetje dubbel.

verder sluit ik me aan bij het eerder gezegde van owlbeer en Anneka
Nou beste Bart, dan laten we dat voortaan, ook goed Dan gaan we dingen veranderen en doorvoeren zonder dat daar enige discussie over mogelijk is en dan zien jullie het allemaal wel. Dan is het idd het 'slikken kreng' principe.

Natuurlijk horen we graag jullie mening. De beslissing mag dan wel bij ons liggen, maar zonder leden is er geen forum dus als we een ingrijpende beslissing moeten nemen, horen we wel graag hoe leden er over denken en evt andere opties, mits goed beargumenteerd en opwegend tegenover de voordelen die de eerst aangedragen optie biedt. Bij veranderingen kan je idd nooit iedereen tevreden stellen, dat krijg je nou eenmaal met 60.000 leden. Bij dit soort zaken is het kiezen tussen een aantal slechte opties, dus kiezen we voor de optie die het minste nadeel en het meeste voordeel oplevert. Ik heb zelf nog niets anders gezien wat er tegen opweegt. Jullie mening is duidelijk en wordt ook echt wel begrepen. Echter zolang er geen betere opties langskomen gaat dit door. En ja, die beslissing ligt bij de fb's.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-03-2006, 10:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Angellena; ik ben nog steeds nieuwsgierig naar waarom jij aan kwam dragen met performance gerelateerde problemen, terwijl Ieke het daar niet over heeft, maar meer over problemen omtrend dissen en flamen op onzin; het feit dat 't moeilijk beheerbaar is.

Hoe zit dat nou? Is dat niet ter sprake gekomen tijdens het overleggen over deze april grap?
Oud 27-03-2006, 10:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Oh en waarom houd Q en Boogie zich compleet afzijdig over dit onderwerp? Ik heb Q nog geprobeerd te PM'en. Normaliter reageert die altijd maar over dit onderwerp zwijgt die als het graf van napoleon.
Oud 27-03-2006, 10:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-03-2006 @ 11:17 :
Oh en waarom houd Q en Boogie zich compleet afzijdig over dit onderwerp? Ik heb Q nog geprobeerd te PM'en. Normaliter reageert die altijd maar over dit onderwerp zwijgt die als het graf van napoleon.
Oh, alleen daarom al moet het niet doorgaan zeker.

Ik weet niet wat er is, misschien hebben ze het druk, zijn er computers kapot, zijn je berichten niet aangekomen, hebben ze totaal geen zin meer in de discussie. Hoezo, kun je met anderen niet discussiëren?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 10:23
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 11:19 :
Oh, alleen daarom al moet het niet doorgaan zeker.

Ik weet niet wat er is, misschien hebben ze het druk, zijn er computers kapot, zijn je berichten niet aangekomen, hebben ze totaal geen zin meer in de discussie. Hoezo, kun je met anderen niet discussiëren?
Ik heb nooit gezegd dat 't dan maar niet moet door gaan .. maar eigenlijk vind ik dat wel een goed idee van je ..

Jawel; niet dat jullie minder zijn oid; maar ik waardeer input van Q en Boogie ook heel erg Het valt gewoon op dat idd. 2 van de beheerders van onzin, die ook nog is plussers zijn, zich afzijdig houden.

En nee; omtrend andere dingen zoals ik al zei, reageert Q wel netjes.
Oud 27-03-2006, 10:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-03-2006 @ 11:15 :
Angellena; ik ben nog steeds nieuwsgierig naar waarom jij aan kwam dragen met performance gerelateerde problemen, terwijl Ieke het daar niet over heeft, maar meer over problemen omtrend dissen en flamen op onzin; het feit dat 't moeilijk beheerbaar is.

Hoe zit dat nou? Is dat niet ter sprake gekomen tijdens het overleggen over deze april grap?

Nee, wat ik wilde aanhalen is dat er verschillende argumenten zijn om onzin en DK samen te laten gaan. Eén daarvan is de serverlast, Ieke noemt het dissen en flamen, weer iemand anders de beheerbaarheid, er zijn zo veel argumenten. Ik ga geen argumenten verhelderen die al geweest zijn, ik haalde degenen aan en verhelderde deze die nog niet benoemd waren maar ook wel degelijk meespelen in de beslissing.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-03-2006, 10:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-03-2006 @ 11:23 :
Ik heb nooit gezegd dat 't dan maar niet moet door gaan .. maar eigenlijk vind ik dat wel een goed idee van je ..

Jawel; niet dat jullie minder zijn oid; maar ik waardeer input van Q en Boogie ook heel erg Het valt gewoon op dat idd. 2 van de beheerders van onzin, die ook nog is plussers zijn, zich afzijdig houden.

En nee; omtrend andere dingen zoals ik al zei, reageert Q wel netjes.
Hm dat kan wel zo zijn, maar je zegt zelf dat mensen niet lezen, een pagina eerder. Boogie en Q hebben misschien een enorme gave dat ze daarmee kunnen discussiëren, maar voor de meeste fb's werkt het wat verwarrend als alles drie keer gezegd moet worden en er nog vraagtekens staan. Dus neem het niemand kwalijk; de discussie wordt op dit moment gewoon te lang en het lijkt me een idee om er eens een einde aan te breien en alle voors en tegens op een rijtje te zetten.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 10:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 11:27 :
Hm dat kan wel zo zijn, maar je zegt zelf dat mensen niet lezen, een pagina eerder. Boogie en Q hebben misschien een enorme gave dat ze daarmee kunnen discussiëren, maar voor de meeste fb's werkt het wat verwarrend als alles drie keer gezegd moet worden en er nog vraagtekens staan. Dus neem het niemand kwalijk; de discussie wordt op dit moment gewoon te lang en het lijkt me een idee om er eens een einde aan te breien en alle voors en tegens op een rijtje te zetten.
Mee eens. Verder komen we denk ik toch niet. Tijd om wat knopen door te gaan hakken dus ik stel toch voor te gaan nadenken over een naam en verdere invulling.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-03-2006, 11:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
"Onzinnige Kantine"
"K.O."
"KanOn"
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen?
Axel11
45 28-06-2023 16:14
Beleidszaken Topic op DK
Verwijderd
111 20-02-2011 10:06
Beleidszaken Onzin en de kantine eindelijk een samen
Verwijderd
34 11-10-2009 23:53
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Games GTA2 codes
BCR
23 07-09-2001 20:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.