Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2006, 16:16
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
wieee ik ging vanmorgen naar amsterdam en toen heb ik mijn huurovereenkomst getekend en mn sleutel opgehaald voor mn nieuwe crib en daarna me ingeschreven bij de gemeente en nog wat spulletjes gekocht en toen dus naar mijn nieuwe huisje en ik zit echt op een goede plek ik ben blij!
Advertentie
Oud 27-04-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-04-2006 @ 17:04 :
onbeperkt bellen?
was ik ook nogal verbaasd over!en dat voor 3 x 5 uur workshopje volgen, soms een enquettetje invullen
Oud 27-04-2006, 16:33
Verwijderd
Ik versliep me vandaag heel hard voor school omdat ik gisteren tot halftwee bezig was aan een PO Aardrijkskunde. Dus toen dacht ik 'bwaaa lamlendigheid' maar ik ben er sinds een dag of wat achtergekomen dat het beste middel tegen lamlendig zijn omdat je te weinig aan school doet, het simpelweg beginnen aan schoolwerk is. Dus nu heb ik al m'n absenties EINDELIJK geregeld, dat zijn echt vier van die formulieren die helemaal volgeschreven zijn met data, want ik heb in 't hele jaar geen één absentiebriefje ingeleverd terwijl ik wel vrij vaak ziek was. En toen heb ik vandaag er ook bij geschreven, tararaaaa.

En verder heb ik uitgezocht welke proefwerken ik allemaal gemist heb en wanneer die waren, en dat allemaal bij elkaar opgeschreven zodat de drempel om daadwerkelijk zo'n inhaalformulier te fixen heel laag is. Duuuus, dat ga ik morgen doen.

En als mijn stafmedewerker niet lastig gaat zitten doen over dat ik met een paar proefwerkdinges een maand te laat ben en ik gewoon alles mag inhalen, dan is dat teh pwn want dan sta ik voor al die dingen geen één meer, wat inhoudt dat ik een heel dikke cijferlijst krijg in plaats van zoals nu overal een 6 of 7.

En voor de rest hoorde ik net van m'n gristen dat m'n aardrijkskundeleraar heel erg te spreken was over dat fucking verslag dat ik gisteren maakte. Dat mag ook wel, want hij is NEGEN GODVERGETEN BLADZIJDES lang waarvan vijf bladzijdes een tabel die volstaat met allemaal ontzettend kutte opzoekinformatie over treinen en treinmodellen en treinnummers en treintijden en treindingen en berekeningen en routeplanners vanuit 666 steden naar Parijs, want daar ging de opdracht over. Nu vind ik dat ik een 10 krijg en de gristen ook, en zij staat een 5 voor aardrijkskunde wat daarmee opgehaald wordt en ze moet wel over, dus daar ben ik content mee.

Eeeeennnn ik kwam er achter dat we nog maar 7 weken school hebben, dat is wel een wow, alhoewel ik in die 7 weken baggerslecht veel moet doen, geloof ik. Maar nu is het wel te overzien omdat ik weet welke proefwerken ik allemaal gemist heb. En ik heb ook uitgezocht welke verslagen ik nog moet en dat bleken er maar 3 te zijn, waarmee ik te laat ben en ik heb van alledrie al geregeld dat ik ze na de vakantie mag inleveren, dus YES. Ik vind eigenlijk ook dat ik zometeen wel wat van die verslagen ga maken en dan morgen inlever, dan ben ik al helemaal teh pwn.

Ik voel me wel productief vandaag.
Oud 27-04-2006, 17:24
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ik had school en m'n herkansing natuurkunde ging wel ok, een 5 of 6je ofzo. Ehm na school heb ik afscheid genomen van huiswerkbegeleiding, was m'n laatste dag, dus even bedankt met merci en snoepjes enzo.
en nu msn ik
en ik ga zo eten en fitnessen
Oud 27-04-2006, 17:48
HeS-VdW
Avatar van HeS-VdW
HeS-VdW is offline
gister bezopen,vandaag kater.
Oud 27-04-2006, 20:05
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
naar school geweest, 3 uur spaans wtf. euh toen naar de stad geweest, nog wat gekocht ook euhh toen gingen we maar op een terrasje zitten en hertog jan drinken. daarna naar huis gegaan en eten gekocht en gekookt. toen gingen we in de tuin zitten en later keken we gtst. nu ben ik thuis
__________________
hoii
Oud 27-04-2006, 22:13
June bug
June bug is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 27-04-2006 @ 12:28 :
ik heb lerarenopleiding geschiedenis gedaan en doe momenteel engels maar nog nooit heb ik drama gehad.
daarom zeg ik ook, 'zowat'.
ik weet dat je t op de meeste pabo's ook krijgt, en op onderwijsassistent heb ik t ook gehad, vandaar.

edit: nog even ontopic dan
Ik ging vandaag naar de IKEA met m'n vader en kocht spullen voor m'n kamer en nu heb ik o.a. een kussen waar ik m'n voeten in kan steken Toen gingen we pizza eten en naar m'n kamer toe waar de huisbaas ook was en toen heb ik t contract getekend en daar ben ik erg blij mee ofzo
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 27-04-2006, 22:50
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik doe hevig geëmotioneerde zaken uit de doeken tegen Horror Kitty over Soulseek maar ze zegt niets terug .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 27-04-2006, 22:53
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Mijn zinnen worden er ook niet beter op.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 28-04-2006, 01:59
__
Avatar van __
__ is offline
nou ik had vanavond feest op school en het was echt supervet en grappig en aaaah ik wil niet naar bed ik wil door partyen gaat er iemand mee partyen?
hehe het klinkt echt vet zielig dat ik een PARTY op SCHOOL vet vond. maargoed, IK ZAL ER NIET WAKKER VAN LIGGEN.
Oud 28-04-2006, 02:04
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-04-2006, 02:05
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
je bent dronken he alka?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-04-2006, 02:12
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-04-2006 @ 03:05 :
je bent dronken he alka?
niet eens ga JIJ soms mee partyen martijn? :')
Oud 28-04-2006, 02:21
__
Avatar van __
__ is offline
BEN JIJ NOU METAL? nou dan ga ik ook wel slapen.
Oud 28-04-2006, 08:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik sliep
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-04-2006, 09:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Bank & troep opgehaald uit de kamer waar ik toch niet ga wonen want die mongool had het niet goed geregeld en we konden ons dus toch NIET inschrijven, en nu wil hij dat we een halve maand huur betalen, terwijl we er niet eens gewoond hebben, maar wel 2 weken de sleutel hadden.
__________________
look back and laugh
Oud 28-04-2006, 10:30
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
gister naar antwerpen geweest met mijn vriendin.
daar gewinkeld, koffie gedronken, wijn gedronken in een jazz cafe, wat gegeten en naar v for vendetta geweest .
__________________
hello dave.
Oud 28-04-2006, 10:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
opgestaan en dalijk werken...bijna vakantie...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-04-2006, 10:47
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik heb gister mijn laatste mondeling gehad en ik had een vijf . Daarna ben ik maar aan de wijn gegaan ´s middags en ´s avonds ben ik uiteten geweest met mijn spaanse klas maar ik voelde mij echt niet lekker . Nu nog steeds niet want mijn hoofd knalt uit elkaar. Straks ga ik naar Amsterdam en ik blijf daar ook vannacht (mits we nog kaartjes kunnen krijgen ) en dan morgen weet ik eigenlijk niet, waarschijnlijk blijf ik wel gewoon of pitten we ergens .
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 28-04-2006, 12:05
Verwijderd
Ik had vanmorgen weer eens gewoon les en toen gingen we ineens Vader Jacob zingen en dat is best laaaame alleen niet als het in het Fins, Zweeds, Duits is.. en dan ikke in mn eentje met mn Nederlands, ik moest wel hard zingen hoor. En nu zit het in mn hoofd, maar dan in t Frans

En toen gingen we eten, en toen moest ik weer 100 stenen goud schilderen en straks is het showtiiiime. Ik ben een boself die niet kan praten en wel kan djembe spelen en dan moeten de kinderen het gemene bosvervuilmonster wegjagen en dan krijgen ze als beloning elfengoud wat ze dan kunnen inruilen voor chocoladegeld strakjesssss.. En het zijn teringveel kinderen en ik ga echt moet zijn vanavond maar jaa.
Oud 28-04-2006, 15:06
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb vandaag gewerkt bij een vrouw en dat was dus weer die kkirritante vrouw 's middags kwam ik juist bij een hele relaxede vrouw waarvan ik alleen maar hoefde te strijken dus euh toen was ik snel klaar, maar toen kreeg ik nog een ijsje en koffie en koekjes (L) vanavond een feestje van een jarige vriendin en morgen ga ik naar het kkmuseumplein omdat 1 iemand dat bepaalt heeft en zij heeft ook bepaalt dat we 's avonds naar één of ander kkhiphopfeest gaan en ze heeft ook nog rood/wit/blauw/oranje krijtjes gekocht voor op onze wangen en ze neemt ook nog haar vriendje mee.
Oud 28-04-2006, 15:10
Verwijderd
Ik ben naar school gegaan en ik heb een PO ingeleverd en toen was er stuntdag en dat was een beetje saai en toen ging ik naar mijn huis met een vriend en toen kwam er later nog één en toen gingen we op een terrasje zitten in de stad met nog vier mensen en toen gingen we weer naar mijn huis met nog een ander erbij en toen gingen we tosti's bakken en en nog zo het één en ander en toen ging ik naar de stad met een jongen om een jas te kopen en toen ging ik naar huis chillen en ik ga zo weer naar de stad om een kadootje te kopen voor iemand. Dat zal dan de vierde maar nog lang niet de laatste keer zijn dat ik naar de stad fiets vandaag. Ik woon er toch naast.
Oud 28-04-2006, 15:42
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb gisteren n erg leuke nacht gehad
En vanavond waarschijnlijk weer want koninginnenach en ik ga los bij legowelt en vive la féte
__________________
bonnie and clyde
Oud 28-04-2006, 16:16
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 28-04-2006 @ 16:42 :
Ik heb gisteren n erg leuke avond gehad
jammer dat ik vanochtend vroeg naar school moest eeh. Nu eet ik quiche en ik moet haasten want anders mis ik de trein. Vanavond kansloos zuipen!
__________________
Pardon my French
Oud 28-04-2006, 16:29
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
vandaag ging ik werken maar dat gaf niet want ik ben nu dus vrij (normaal werk ik vrijdagavond) wanttttt zometeen koninginnenach! en ik heb er ganz veel zin in

kansloos zuipen de gekste.
__________________
hoii
Oud 28-04-2006, 16:40
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
vandaag heb ik mijn vriendin eventjes gezien en hebben we wat gedronken. daarna rijles gehad en nu ga ik werken en ik hoop dat ik dit keer WEL om 23.00 klaar ben en niet WEER om 02.30 .
__________________
hello dave.
Oud 28-04-2006, 16:44
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb straks een etentje met mijn olijke huisgenoten, dus daar ga ik onder het genot van een ijskoude banaan maar eens over nadenken .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 28-04-2006, 17:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Vandaag na n spicy mars gelukkig vrij en richting H'lo, opgepicked door ma net lekker gegeten nu drinken en wachten tot de chick vrij is en langskomt om mn weekend te pwnen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 28-04-2006, 17:14
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Oppicken?
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 28-04-2006, 17:27
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ik werd wakker en ik was vrolijk. ik ging douchen en shit. school, kutfrans -> onbetrouwbare leraar had de cijfers niet terwijl ie dat had beloofd. eikel. natuurkunde -> herkansing cijfer een fuckin 7.5 , hoogste cijfer ooooit. samen met een 3.3 word dat dus een 5.5 wat ik voor die repetitie sta . Ehm er was stunt van de mensen die examen deden maar er was geen ruk aan, toen zijn we naar de c1000 geweest om drank te halen en toen thuis enzo. net was ik bij een vriendin want die ging m'n haar stijlen en ze was ziek dus ik kwam op bezoek. zometeen ga ik eten en vanaaf naar arnhem koniginnenacht vieren.
Oud 28-04-2006, 17:53
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
had vandaag laatste schooldag, oftewel teveel gezopen, teveel geblowt en te sletterige kleren gedragen
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 28-04-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
melkpakje schreef op 28-04-2006 @ 18:53 :
had vandaag laatste schooldag, oftewel teveel gezopen, teveel geblowt en te sletterige kleren gedragen











Oud 28-04-2006, 18:12
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-04-2006 @ 19:10 :











me reet
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 28-04-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
melkpakje schreef op 28-04-2006 @ 19:12 :
me reet
Ja, sexy hoor.


Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 18:19.
Oud 28-04-2006, 18:26
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
nee ik heb een veel lekkerdere kont
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 28-04-2006, 18:31
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
6 uur wakker
7 uur aan het werk
2 uur naar huis gestuurd omdat de orders op waren
5 uur getennist (nou ja...) met een vriendin
net gegeten
forum.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 28-04-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
melkpakje schreef op 28-04-2006 @ 19:26 :
nee ik heb een veel lekkerdere kont
Oh! O nee, dan heb ik nooit wat gezegd natuurlijk.

ontopic:
Ik heb twee uur voor boself gespeeld, en nu ben ik best moe van al dat gehuppel.. En toen ging ik me misselijk eten aan al het overgebleven snoep, want we waren ff vergeten dat we ook moesten eten ergens. En euh.. toen was ik iets aan het zeggen en keek iedereen naar me en viel mijn elvenrok ineens van mijn kont en lachtte iedereen me uit.
Oud 28-04-2006, 21:25
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een weekje in praag doorgebracht en als jullie weten wat ik daar wel niet meegemaakt heb dan moeten jullie m'n lj maar in de gaten houden voor een komend uitgebreid en dolkomisch verslag vol drugs, dronken docenten en BOEREUHHHHHHHHHHH
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 28-04-2006, 21:38
Mindfields
Mindfields is offline
gisteren terug uit Rome met school dus veel geslapen, beetje rond gewaggeld, bezoek gehad, in bad gezeten, gegeten en ik ga zodirekt de power unlimited lezen hiephoi
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 28-04-2006, 23:09
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Nena zingt tegen me over haar dromen .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 29-04-2006, 11:06
Verwijderd
Ik werd wakker gemaakt omdat zo'n gare fanfareband het nodig vond het meest walgelijke ritme aan te nemen en door mijn straat te walsen. 'For god sake, kkJOSTIBAND' geschreeuwd en toen ontbijt gemaakt. Tot zover deze royale dag.
Oud 29-04-2006, 11:10
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 29-04-2006 @ 12:06 :
Ik werd wakker gemaakt omdat zo'n gare fanfareband het nodig vond het meest walgelijke ritme aan te nemen en door mijn straat te walsen. 'For god sake, kkJOSTIBAND' geschreeuwd en toen ontbijt gemaakt. Tot zover deze royale dag.
proest

ik ben net wakker en ik ben blij dat t kutweer is want ik moet zo werken
Oud 29-04-2006, 11:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ziek en mijn vriendje wil niet voor mij naar de AH gaan en die gaat om 14.00 dicht en als ik ziek ben, mag ik van hem niet naar buiten.
Dus.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-04-2006, 11:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb mijn vader voor het eerst in 4 weken ofzo gezien en hahaha hij is natuurlijk niets veranderd.

En verder hoop ik op een 'affirmative' van g'mum.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 29-04-2006, 11:53
Verwijderd
opgestaan, ouders uitgezwaaid (want die gaan naar china ), met mn oma alle hoedjes van de koninginnedagparade gekeurd en nu heb ik opgeruimd en een oranjetompoes gegeten

oja en mn oma had allemaal speelgoed en knuffels gekocht voor mn nichtje van 1 en die stonken echt verschrikkelijk echt GATVER
Oud 29-04-2006, 12:05
Verwijderd
joepie ik hoef pas om 5 uur te werken want "t wordt niiiks"
Oud 29-04-2006, 16:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
botulismf schreef op 29-04-2006 @ 12:49 :
Ik heb mijn vader voor het eerst in 4 weken ofzo gezien en hahaha hij is natuurlijk niets veranderd.
jullie kunnen het niet zo goed met elkaar vinden he?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-04-2006, 16:31
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 28-04-2006 @ 18:53 :
had vandaag laatste schooldag, oftewel teveel gezopen, teveel geblowt en te sletterige kleren gedragen
zo hee.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-04-2006, 16:35
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-04-2006 @ 17:40 :
en nu ga ik werken en ik hoop dat ik dit keer WEL om 23.00 klaar ben en niet WEER om 02.30 .
wow. het klinkt alsof je ook bij de jumbo werkt
Oud 29-04-2006, 16:38
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik ging gisteren om 18 uur naar een feestje en ik kwam om 14 uur 30 vandaag weer terug.

en het was echt super super en pintjes voor 50 cent.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschap in de Bijbel
~> Eilidh <~
253 28-06-2008 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.