Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 11:24
Verwijderd
Dus, heb je kinderen, wat voor baan heb je, getrouwd, waar woon je, hoe zie je er uit, etc.

Ik begin later. Even douchen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2006, 11:29
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
oh dan woon ik in LA en snuif ik coke, zie er best slecht uit maar heb wel een hoop fans
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 11:39
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
junk worden, dat is een apart toekomstperspectief.


over vijftien jaar ben ik EVEN DENKEN 33. misschien heb ik dan een kind, of twee, maar misschien dat ik tegen die tijd nog steeds geen kinderen wil. ik werk op een grafisch vormgevingsbureau en haal lekkere opdrachten binnen voor arty dingen. ik woon in een leuk huisje ergens in een stad en ik heb een leuke man en een kat. en in het weekend geef ik feestjes en zing ik af en toe eens wat in een kroegje.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 11:40
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ohja en 's avonds oefenen we standjes uit de kama sutra zodat er geen sleur in ons sexleven komt.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 11:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dan ben ik dus ook 33, heb ik een mooi huis, mooie tuin, mooie vrouw, kinderen misschien ligt aan de partner, leuke auto, leuke job.

Lekker gewoon relax leven, maar wel met een bepaalde luxe natuurlijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 11:51
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ohja een mooie tuin hoewel ik dan in een of andere stad woon wil ik wel een tuin. en anders maar ietwat buiten de stad, maar die tuin moet er zijn. lekker hangen in het oerwoud achter mijn huis(L)
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 11:54
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 17-05-2006 @ 12:39 :
junk worden, dat is een apart toekomstperspectief.
junk is een groot woord he.

nee, het lijkt me geweldig om beroemd te worden met muziek, al is dat mischien meer een toekomstdroom.

ACH, ZOLANG IK MAAR GELUKKIG BEN HE
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 12:21
Verwijderd
stiekem hoop ik dan nog niet volwassen te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 12:32
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Dan heb ik een paar kinderen bij verschillende vrouwen. Geen vaste vriendin. Ik heb waarschijnlijk 3 huizen naast m'n apartement in Nederland. Ik ga vaak op reis, ga veel uit en ik ben hard op weg om echt beroemd te worden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 12:37
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Met een beetje geluk heb ik dan eindelijk een keer een studie afgerond en heb ik een (hermetisch afgesloten ) apartementje met veel loslopende knaagdieren en broodroosters, oei . Ik acht de kans ook wel aanwezig dat ik voortijdig al ben omgekomen tijdens een suf huishoudelijk ongeluk.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:04
Verwijderd
ik denk dat ik aan de uitkering zit en mijmer over dat "alles vroeger beter was".
ik ben een ambitieuze knaap,
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:06
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ik heb werkelijki geen idee, misschien heb ik dan wel weer een nickchange aangevraagd.
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:08
__
Avatar van __
__ is offline
dan ben ik 32 en woon ik in een trailerpark omdat ik een werkeloze sociologe ben.

nee ja ik hoop dan wel getrouwd and shit te zijn. want ik wil wel trouwen natuurlijk. \m/ misschien hebben mijn liefdevolle en hitsige en geweldige man en ik dan wel al een kind, misschien zit de eerste er wel aan te komen, who knows. ik begin niet voor m'n 30e aan kinderen denk ik, DUS JA. ik heb dan trouwens wel al superveel van de wereld gezien, dat moet. na m'n studie ben ik namelijk afwisselend gaan werken & geld verdienen én reizen & geld uitgeven. ik heb me toch veel van de wereld gezien op m'n 32e, dat wil je niet weeeten. ik woon wel nog steeds in nederland trouwens dan. dat wil ik. oja en we wonen ook erg hip en we hebben veel goede en leuke en interessante vrienden en mn ouders leven nog en mn broer en zn vrouw & kinderen wonen ook in de buurt. IK HEB ER NU AL ZIN IN!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:11
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 17-05-2006 @ 13:21 :
stiekem hoop ik dan nog niet volwassen te zijn
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:16
Verwijderd
Roos-fucking-kleurig
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:23
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
schimmel schreef op 17-05-2006 @ 15:06 :
ik heb werkelijki geen idee, misschien heb ik dan wel weer een nickchange aangevraagd.
Ghe.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:59
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 17-05-2006 @ 15:11 :

ohhoooo ik had zo gehoopt dat je dit niet zou zeggen he! dit is namelijk echt een rieno-tuispraak ten top
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:02
Verwijderd
dan ben ik 32, en werk ik als sportjournalist bij de NOS. ik heb een sexy man, die goed kan koken en we hebben samen een kindje en zijn getrouwd. we wonen ergens in Utrecht en ons huis is moio ingericht ^^
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2006, 15:08
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben dan 35 en wat ik zeker weet is dat ik dan rimpels heb
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:24
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
hmmm, misschien ben ik over 15 jaar wel cassiere bij de etos en wil ik graag mn motorrijbewijs halen. verder zeg ik natuurlijk dat ik aan het sparen ben voor een opleiding maar in de praktijk komt het er op neer dat ik mn geld dat "over" is uit geef aan bier en slechte concerten. waarschijnlijk heb ik dan een sloebervriendje met lang haar die dan inmiddels al 20 jaar over dezelfde opleiding doet en nog steeds dezelfde tshirts draagt omdat ie die ooit via zn moeder van het leger des heils gekregen heeft. ik denk ook dat ik ergens in een studentencomplex in feyenoord woon en mn huisgenoten zich afvragen hoe lang ik er al zit. verder heb ik vast een hekel aan afwassen en mensen die langzaam fietsen omdat ik te weinig geld heb voor een ov-abonnement.
nu moet ik naar mn werk.
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:29
Verwijderd
15 jaar, dan ben ik 36.

Dan hoop ik een baan te hebben, een huis, kinderen, een vrouw, een volvo stationwagen en een golden retriever.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:42
Verwijderd
Komt mijn 4 de roman uit, een flop, ik vraag een uitkering aan en spit af en toe wat obscure poezie in duistere cafes.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 17-05-2006 @ 15:59 :
ohhoooo ik had zo gehoopt dat je dit niet zou zeggen he! dit is namelijk echt een rieno-tuispraak ten top
dat moet pijn doen jorge , pijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:11
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
dan ga ik met carnaval verkleed als giphart
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 16:19
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
15 jaarr, 34 dus. Ja, dan heb ik een Herenhuis in Amsterdam met een grote tuin en lekker oud. Bovenal heb ik m'n eigen zaak ( café,restaurant,lunchroom) verdien ik veel geld. Gelukkig en wel met een labrador en m'n jeep cruise ik heen en weer. liefst van de ene zaak naar de ander.

Kinderen mogen er dan wel zijn, maar niet persé.
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2006, 19:04
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Dan ben ik 34.
Dan woon ik of in Amsterdam of in Buenos Aires. Ik doe voornamelijk vertaalwerk en/of ik schrijf voor een blad of krant. Ik heb geen kinderen en ik ben niet getrouwd maar ik heb wel een leuke vriend die in dezelfde stad woont, maar niet met mij in één huis, of heel misschien wel, dat zie ik dan wel. Voor de rest ga ik denk ik nog wel uit als ik 34 ben. Ik hoef geen auto, wel een fiets.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:09
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hm nou dan woon ik in een grote(re) stad, en leef ik óf van mn eigen kunst of van n cafeetje/piercingtattooshop die ik run. Ik denk dat ik ook in Amsterdam wil wonen maarja wie niet.
Oh en ik heb n dikke kat en n lekkere gast en heel misschien ook kinderen.
Ik wil ook een tuin, of een dakterras , en ik wil veel geld hebben zodat ik ook veel kan uitgeven. Lijkt me ook wel tof om met n stel vrienden n pand te bewonen maar misschien vind ik mezelf daar dan te oud voor, ik ben benieuwd.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:12
Maharani
Maharani is offline
Dan ben ik getrouwd en heb ik twee kinderen. En ik ben heel gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:37
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
dan heb ik een chille baan met fijne werktijden en gave collega's van m'n eigen leeftijd. uiteraard heb ik ook een ontzettend lekker ding als vriendje en vriendinnen van 'vroeger' die ik nog steeds vaak zie. samenwonen weet ik niet, denk het wel. midden in de stad met een dakterras waar we barbeques geven in de zomer <3. ik hoop in amsterdam te wonen, maar den haag is ook goed. lekker dicht bij het strand . kinderen weet ik nog niet, ligt aan m'n vriend en waar we nog allemaal naar toe willen.

MAAR GOED

misschien heb ik m'n opleiding dan wel helemaal verprutst en ben ik een lelijk oud wijf die niemand kan krijgen. dan woon ik waarschijnlijk NOG STEEDS thuis en werk ik fulltime bij de kruidvat. na m'n werk ga ik dan forummen en klets ik lekker bij met de andere kanslozen van dit forum.

wie weet.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:55
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik weet niet eens of ik dan nog leef...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:04
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Volgens mij ziet het er NIET uit....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:08
Verwijderd
Ik vrees dat ik dan al een einde aan mijn leven heb gemaakt.

Ik hoop op een gelukkig leven, een goede baan & veel geld.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:32
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Dan woon ik in Amsterdam en werk ik in een coffeeshop, klagend over de nare geur Ik heb een kamertje zonder schimmel in de douche en een heel hitsige vriend met een lange pik En ik ga heel veel uit en doe buikspieroefeningen
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:32
merels
Avatar van merels
merels is offline
haha van iedereen hier geloof ik terror koe toch het meest
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:33
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh! Negen katten En een witte poedel die ik vanzelfsprekend Wolkje noem
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:38
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb dan 1 kind, verwekt bij een vriendin
Ik woon in een klein appartementje. Waar het stinkhol is. Maar ik ben er blij mee.
Ik leef van mijn inkomsten van maatschappelijk werk, mijn bandje, en colummen die ik voor een willekeurig blad schrijft. Verder heb ik een verslaving opgebouwd voor sigaretten en koffie.
Veel vrienden komen bij mij over de vloer, dus grotendeels ben ik nooit alleen thuis.
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2006, 21:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mentu schreef op 17-05-2006 @ 16:29 :
15 jaar, dan ben ik 36.

Dan hoop ik een baan te hebben, een huis, kinderen, een vrouw, een volvo stationwagen en een golden retriever.
Trouwen dan?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:27
Verwijderd
dan hoop ik dat ik nog steeds guild leader ben bij WoW
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 17-05-2006 @ 22:27 :
dan hoop ik dat ik nog steeds guild leader ben bij WoW


Ontopic: Hopelijk heb ik dan eindelijk een drummer gevonden voor bij "de band". En zijn we dan bekend ofzo. Verder als dat niet gebeurt werk ik waarschijnlijk bij een reclamebureau, of heb ik mijn eigen bureau. /o/
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:43
Verwijderd
Hopelijk beter dan nu
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dan ben ik rijk en overspannen en heb ik kinderen die zich af willen zetten tegen de maatschappij.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:48
Venster
Avatar van Venster
Venster is offline
Hm, ik denk dat ik op een uitkering teer, of dat ik druk ben met reizen; exposities all over the world, natuurlijk droom ik daar stiekem echt van.

kinderen heb ik dan vast nog niet.
__________________
baba baba baaaaaaaaaa baby, baba!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:53
Verwijderd
Dan ben ik 31/32 en heb ik verschillende werkplekken gehad over Europa en kom ik terug naar Nederland om te klagen over het slecht weer. Mijn vriendin is prachtig dus dat past wel bij me.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:58
Verwijderd
Ok nu serieus.

Dan ben ik 34
dan hoop ik nog net zoveel lol te hebben als nu en ook te kunnen gaan en staan waar ik wil. Ik hoop van mijn hobby mijn werk hebben te kunnen maken. En ik hoop niet al te veel verantwoordelijkheden te hebben.
Verder wil ik een leuke vriendin hebben die er precies hetzelfde over denkt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Dan ben ik 36, heb ik 3 kinderen, ben ik evt getrouwd met de mooiste moeder ter wereld (die van mijn kinderen wel te verstaan), speel ik in minstens 1 band en gedraag ik me nog net zo kinderachtig als ik nu doe.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 17-05-2006 @ 23:11 :
Dan ben ik 36, heb ik 3 kinderen, ben ik evt getrouwd met de mooiste moeder ter wereld (die van mijn kinderen wel te verstaan), speel ik in minstens 1 band en gedraag ik me nog net zo kinderachtig als ik nu doe.
dat laatste bevalt me goed
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:15
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
hmm dan ben ik 35...
hopelijk me eigen goedlopend reclame/design buro mooie vrouw en misschien kindje

edit:
ohja en veel geld!
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 17-05-2006 @ 23:14 :
dat laatste bevalt me goed
Wat? Dat ik het toegeef of het idee dat je je dan nog zo kan gedragen als nu?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:21
Verwijderd
Ik denk dat ik dan, na het verslijten van vele mannen en het breken van vele harten, mijn geluk gevonden heb ik de liefde. ( Althans, op dat moment.) Met een man van 57, ene Jean-Pierre. Ik denk dat ik ontzettend verslaafd ben aan sigaretten. Ik rook nu nog niet, maar ik rook dan vast wel. Marlboro ofzo, ik voel me vast verbonden met cowboys. En ik luister de hele dag sentimentele muziek.

Ik denk dat ik dan docente Filosofie en Engels ben op de middelbare school, en mijn eerste rimpels VERSCHRIKKELIJK vind. Misschien dat ik dan ook wel eens naar de sportschool ga oid. Wat ik vast na 3 keer ploeteren weer opgeef. Ik hoop dat mijn ouders dan beide nog leven en vaak op bezoek komen in mijn riante woning in Groningen, Amsterdam, Utrecht, ofzo. Daar wil ik trouwens niet mn hele leven wonen.

Nog 15 jaar later woon ik op een boerderijtje met 2 geadopteerde kinderen en een leuke vader.(Ook een geadopteerde.) En dan geef ik vast veel geld aan liefdadigheidsdingen. En heb ik een hoop katten en paarden enzo bij huis. Wie weet ook een hangbuikzwijntje. Of 2. Maar ik dwaal af. Want ik kijk nu 30 jaar in de toekomst.

Op mijn 30e, dus nu over 15 jaar, denk ik dat ik nog steeds zo onvolwassen en vrolijk ben. Ik hoop dat mijn echte vrienden nog steeds mn vrienden zijn, ik in gezondheid leef en niet al te dik ben. Wie weet ben ik dan wel overgestapt op vrouwen en woon ik samen met een bloempje van 22 of een tuinbroekenpot van 51. Who knows. Ohja, en dan is het forum.midlifecrisis.com mn favo forum, en kom ik iedereen van het huidige scholieren.com tegen. En dan is de een KENKERlelijk, en de ander weer heet.

Ik ga nu mn Frans leren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 17-05-2006 @ 23:18 :
Wat? Dat ik het toegeef of het idee dat je je dan nog zo kan gedragen als nu?
ik wil me dan ook nog zo kunnen gedragen als nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.