Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2009, 10:49
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik neem aan dat de reden van de banlijst is om vragen en verwarring te voorkomen. Het niet melden van perm bans helpt hier niet echt bij.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2009, 10:58
Verwijderd
Dus je suggestie is om ook permanente bans te laten zien?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Dus mijn suggestie is om ook permanente bans te laten zien!
fixxed
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 17:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik neem aan dat de reden van de banlijst is om vragen en verwarring te voorkomen. Het niet melden van perm bans helpt hier niet echt bij.
Dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 15:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik neem aan dat de reden van de banlijst is om vragen en verwarring te voorkomen. Het niet melden van perm bans helpt hier niet echt bij.
Door dit wel te laten zien ontstaat er een nieuw probleem:
Permbans laten zien kan best makkelijk, maar dit komt zo zelden voor in vergelijking met spambots of reclameaccounts (denk aan een verhouding 1 op 75) dat het de banlijst alleen maar vult.

Wanneer je ook de clones laat zien, waar dus users onder vallen die onder een andere naam terugkomen, een tijdje 'meedraaien' op onzin zonder op te vallen en zicht verraden op welke manier dan ook, wordt de banlijst een zogenaamde 'hall of fame' en dat willen we ter alle tijden voorkomen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 15:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Door dit wel te laten zien ontstaat er een nieuw probleem:
Permbans laten zien kan best makkelijk, maar dit komt zo zelden voor in vergelijking met spambots of reclameaccounts (denk aan een verhouding 1 op 75) dat het de banlijst alleen maar vult.

Wanneer je ook de clones laat zien, waar dus users onder vallen die onder een andere naam terugkomen, een tijdje 'meedraaien' op onzin zonder op te vallen en zicht verraden op welke manier dan ook, wordt de banlijst een zogenaamde 'hall of fame' en dat willen we ter alle tijden voorkomen.
Je zou ervoor kunnen kiezen permbans automatisch een bepaalde periode, bijvoorbeeld een maand of een paar weken te laten zien. Op die manier zijn de meeste mensen wel op de hoogte, en vult het toch niet zo de lijst.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Je zou ervoor kunnen kiezen permbans automatisch een bepaalde periode, bijvoorbeeld een maand of een paar weken te laten zien. Op die manier zijn de meeste mensen wel op de hoogte, en vult het toch niet zo de lijst.
Het is nu al zo dat de bans slechts 1 maand (30 dagen) zichtbaar zijn. Daarna zijn ze niet meer zichtbaar. Het probleem met permanente bans is echter dat het zou kunnen leiden tot een soort hall of fame achtig gebeuren en dat willen we natuurlijk voorkomen. Hoe je dat ondervangt door permanente bans - zoals nu in principe al het geval is - tijdelijk te laten zien, is mij niet echt duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 16:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is nu al zo dat de bans slechts 1 maand (30 dagen) zichtbaar zijn. Daarna zijn ze niet meer zichtbaar. Het probleem met permanente bans is echter dat het zou kunnen leiden tot een soort hall of fame achtig gebeuren en dat willen we natuurlijk voorkomen. Hoe je dat ondervangt door permanente bans - zoals nu in principe al het geval is - tijdelijk te laten zien, is mij niet echt duidelijk.
Het nut van een permban is dat iemand verbannen wordt. Het lijkt me dus juist dan logisch dat men wel wil weten waarom. Door diegene voor een kortere periode te laten zien wordt het juist geen hall of fame gebeuren, want diegene is na een bepaalde periode gewoon niet meer in die lijst.

Bovendien, wat is er zo gaaf aan dat er staat welke regel je gebroken hebt en dat je geband bent?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 10:13
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Het gaat vooral om undercovers, die dan met zo veel mogelijk verschillende namen in de lijst zouden willen komen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 10:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het gaat vooral om undercovers, die dan met zo veel mogelijk verschillende namen in de lijst zouden willen komen.
Je hoeft toch niet elke cover ook te showen in de lijst, ik had het puur over wanneer iemand voor het eerst een permban krijgt, dat dat wel in de lijst komt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Beleidszaken forum.scholieren.com gaat veranderen!
Enlightenment
281 26-04-2005 23:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.