Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 03:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline




Eindelijk, daar is ie dan. De website van Voetbalonline, scholieren.com. Ons voorspellingssyteem van het Nederlands voetbal.
Sinds gisteren, 4 oktober, staat de website online. Ja ja, deze reply is een dag later, maar gisteren kon je hem al online bezoeken als je de URL kende. Speelweek 01 tem 06 zijn ingegeven en reeds berekend. Je kan nu heel snel en in mijn ogen heel simpel, de stand op vragen van een bepaalde speelweek, of NA een bepaalde speelweek. Speekweek 07 is ook al in de database gezet, maar van deze speelweek moeten er nog wedstrijd gespeeld worden, dus hiervan worden de punten nog niet berekend.
Alle deelnemers van speelweek 01 tem 07 zijn reeds geregistreerd, het enigste wat je nu nog moet doen, is je wachtwoord op te vragen. Dit doe je door op "login" te klikken, en dan op "Wachtwoord vergeten?". De personen waarvan het mailadres zichtbaar was op het forum, zijn nu ook zichtbaar op deze website. De andere mensen ben ik in de database van scholieren.com gaan kijken, en die hun mailadres is onzichtbaar gemaakt op de website. Je kan dit zelf ook instellen, of je mailadres al dan niet zichtbaar wordt.
Voor je wachtwoord op te vragen, MOET je je username (nickname op het forum) EN je mailadres (ingevuld op s.com) ingeven, en wat later krijg je het gevraagde mailadresje met paswoord. Je kan daarna altijd je paswoord wijzigen.

Hoe moet je voorspellen?
Log eerst in. En daarna komt er in het menu een link met de naam invullen (in het rood), waarop je dan klikt. Daarna moet je de speelweek selecteren. Daarna laat de website deze speelweek zien. Speelweek 01 tem 06 zijn niet meer aanpasbaar zoals je zal merken. Alle andere speelweken kan je nu invullen indien je daar zin in hebt. Speelweek 07 is nu bezig, en sommige wedstrijden kan je dus nog wijzigen, TOT op het moment dat de wedstrijd begint.
Omdat ik kan begrijpen dat niet iedereen hierin handig is, gaan we de eerste speelweken nog in een topic doen, EN via de website. Indien er dan iets verkeerd loopt hebben we nog altijd de gegevens.

Hoe kan ik stemmen op de poll?
Je kan op elke actieve poll, 1 maal stemmen, indien je ingelogd bent.

Bij het nieuwsgedeelte kan je zien welke speelweken zijn toegevoegd, wat er nieuw is aan de website. En op dit moment, worden daar enkele gelukkige forummers gemaakt.

Als je problemen hebt met een der wat, kan je me dat altijd vragen. PV is op de website ook admin, zij kan dus ook instellingen maken, uitslagen invullen, enzo. Maar begrijp dat ze van de werking van de website op dit moment evenveel weet als iedereen.

De website is mijn eerst project dat online gaat, vandaar dat er zeker en vast "bugs" inzitten. Vind jij zo'n fout, meldt het gewoon, dan kan ik tenminste proberen het op te lossen. Het voorspellen is toch voor de lol, en niet op te winnen.

Ik hoop dat jullie er heel veel plezier mee zullen hebben, en in de toekomst zullen er nog extra dingen worden toegevoegd, zoals statestieken. Als je ideeën hebt, meld ze dan aan me. Het profiel bevat op dit moment, je nickname en je mailadres. Verdere gegevens zijn er nog niet in opgenomen, omdat je die naar mijn mening op scholieren.com kan vinden. Zijn jullie een andere mening begaan, dan hoor ik het wel.

Voor de nieuwe deelnemers! Registeren is mogelijk, maar is VERPLICHT met de nickname van het forum.

En als allerlaatste, de site voorziet de mogelijkheid om "gebanned" te worden, meer bepaald dat je profiel wordt uitgeschakeld. Ik zie op dit moment niet in, dat iemand het op die website zo hard kan gaan verpesten, dat hij/zij een ban moet krijgen op het forum, maar die mogelijk is er natuurlijk ook.

Have Fun,
Tofke_H

de website
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.

Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 11:18.
Advertentie
Oud 05-10-2002, 07:59
Verwijderd
Oud 05-10-2002, 08:34
Verwijderd
Als ik dat mailtje ontvang staat het wachtwoord tussen 2 [b]-tags. Maar de tekst wordt niet bold gemaakt, en die tags staan dus gewoon naast je paswoord.
Oud 05-10-2002, 08:41
Verwijderd
Kan je je w8woord niet veranderen?
Oud 05-10-2002, 10:08
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
[B]Als ik dat mailtje ontvang staat het wachtwoord tussen 2 -tags. Maar de tekst wordt niet bold gemaakt, en die tags staan dus gewoon naast je paswoord.
opgelost....
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-10-2002, 10:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Kan je je w8woord niet veranderen?
jawel...

Inloggen (met Login duh )
Naar "je profiel" gaan, doormiddel op je nickname te klikken (of via ledenlijst en daar op je nickname klikken of bij de stand op je nickname klikken)

En als je dan op je EIGEN nickname hebt geklikt, dan zie je daar je profiel + een link met "Edit Functies: Aanpassen". Deze verschijnt dus niet als je andere mensen hun profiel bekijkt.

Daar kan je al je gegevens aanpassen, behalve je nickname.

Voor je paswoord te vervangen MOET je het 2 keer hetzelfde ingeven én daaronder dat vakje aanvinken.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-10-2002, 10:15
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
gaat straks lid worden
__________________
Gebanned
Oud 05-10-2002, 10:16
Verwijderd
goede site
maar wel een probleem:
Ik kan op t forum wel met m'n wachtwoord inloggen, maar op die site niet. Dan komt er te staat dat het ww fout is.
Oud 05-10-2002, 10:31
PV
PV is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
goede site
maar wel een probleem:
Ik kan op t forum wel met m'n wachtwoord inloggen, maar op die site niet. Dan komt er te staat dat het ww fout is.
Alle deelnemers van speelweek 01 tem 06 zijn reeds geregistreerd, het enigste wat je nu nog moet doen, is je wachtwoord op te vragen. Dit doe je door op "login" te klikken, en dan op "Wachtwoord vergeten?".

(en je nick daarbij dus invullen)
Oud 05-10-2002, 10:31
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
goede site
maar wel een probleem:
Ik kan op t forum wel met m'n wachtwoord inloggen, maar op die site niet. Dan komt er te staat dat het ww fout is.
paswoord forum is NIET gelijk aan het passwoord op die website

Ik mag niet kijken bij de paswoord op het forum, zou niet eerlijk zijn als ik iedereen zijn paswoord zag en dat dan ging proberen op jullie mailadressen enzo... Vandaar dat je je paswoord moet opvragen (er zit nu een random paswoord in de database) Hoe je dat doet lees je bovenaan...
En daarna kan je dat paswoord ook aanpassen, maar let wel op, admins van die website (PV en Tofke_H op dit moment) kunnen dat paswoord lezen. Dus neem je het beste een ANDERE dan op het forum enzo


Alle deelnemers van speelweek 01 tem 06 zijn reeds geregistreerd, het enigste wat je nu nog moet doen, is je wachtwoord op te vragen. Dit doe je door op "login" te klikken, en dan op "Wachtwoord vergeten?".
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.

Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 11:11.
Oud 05-10-2002, 10:45
Verwijderd
oke bedankt
Oud 05-10-2002, 14:54
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Zo ik heb niet alles gelezen in deze topic maar ik weet hoe het werkt. Leuk en knap gedaan zo.
Oud 06-10-2002, 01:59
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Oud 06-10-2002, 12:30
Verwijderd
beterz hoor

complimenten @ Tofke_H
Oud 06-10-2002, 22:49
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
coolheden
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 07-10-2002, 12:10
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
20e,mwah moet beter de volgende keer...
__________________
Guess who's back
Oud 07-10-2002, 13:43
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
vette site
__________________
Life is a game
Oud 07-10-2002, 13:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ziet er netjes uit
__________________
Zuur...
Ads door Google
Oud 07-10-2002, 16:03
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Er zit een foutje in de disclaimer


der staat bij 1.4: Je gaat er bij het gebruik van het Fotoboek mee akkoord dat informatie zoals IP en browser opgeslagen worden, en bij misbruik kunnen worden gebruikt.
__________________
Gebanned
Oud 08-10-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef:
der staat bij 1.4: Je gaat er bij het gebruik van het Fotoboek mee akkoord dat informatie zoals IP en browser opgeslagen worden, en bij misbruik kunnen worden gebruikt.
Lol Zomaar beetje kopieeren van fotoboek

Ene mensen, vergeten wij niet Week 8 in te vullen (misschien ook nog een topic over maken? )

Edit: topic over gemaakt.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=241965

niet goed, sluit hem dan maar

edit by Tofke_H: done

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 14:42.
Oud 08-10-2002, 14:09
Verwijderd
hoe lang duurt het voordat je password er is van die website dan? wel gaaf trouwens
Oud 08-10-2002, 14:34
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Tof!!
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 08-10-2002, 14:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
vijf schreef:
hoe lang duurt het voordat je password er is van die website dan? wel gaaf trouwens
Gebeurt via de s.com server, maw evenlang als je het wachtwoord op vraagt van het forum... Bij het testen ('s nachts om 2-3h) was het onmiddellijk, maar als het op s.com druk is duurt het wat langer. Indien het bv straks niet gelukt is kan het zijn dat het door mij ingevulde mailadres bij jou, misschien verkeerd is (vergissen/verkeerd type is menselijk), dan bezorg ik het je via ICQ/MSN/zelf mailend/...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 08-10-2002, 14:43
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Er zit een foutje in de disclaimer


der staat bij 1.4: Je gaat er bij het gebruik van het Fotoboek mee akkoord dat informatie zoals IP en browser opgeslagen worden, en bij misbruik kunnen worden gebruikt.
dank u voor het na te lezen 's er zondags (?) pas bijgevoegd, maw snel snel.... Stel je voor dat iemand Jon zou aanklagen omwille mijn geknungel...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 08-10-2002, 17:40
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik snap nog steeds niet hoe ik moet voorspellen...
__________________
Guess who's back
Advertentie
Oud 08-10-2002, 17:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik snap nog steeds niet hoe ik moet voorspellen...


aanmelden (staat in rood)

en dan invullen.....
Oud 08-10-2002, 22:02
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik snap nog steeds niet hoe ik moet voorspellen...
Hoe moet je voorspellen?
  • Ga naar http://www.scholieren.com/~tofkeh/sport
  • Klik op Login
  • Vul je username (die van het forum van scholieren.com) en je wachtwoord (kan je opvragen via: wachtwoord vergeten?).
  • Druk op ok.
  • Op dat moment verschijnt er in het menu (rechtsboven) een link met de naam invullen (in het rood).
  • Klik daarop.
  • Selecteer de speelweek die je wint invullen. Er staat Datums bij dus je kan zien waar we ongeveer beland zijn.
  • Druk op OK.
  • Hierdoor verschijnen alle wedstrijden van die speelweek.
  • Vul door middel van de verschillende dropdownmenu'tjes de cijfertjes in die overeen komen met het aantal doelpunten die de club voor die cijfertjes gaan maken.
  • Allemaal ingevuld? Druk dan op "invullen".
  • Wacht eventjes en dan verschijnt de melding hoeveel wedstrijden hij in de database heeft opgenomen.
  • U bent klaar

Wil je de voorspelling dan nog aanpassen, doe je dat opdezelfde manier.. Maar je ziet dan je voorspelling reeds ingevuld staan. Het engiste wat je dan nog moet doen, is gewoon op de link daarachter "aanpassen" klikken.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 08-10-2002, 22:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
*is nu ook aangemeld *
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-10-2002, 06:48
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hoe moet je voorspellen?
  • Ga naar http://www.scholieren.com/~tofkeh/sport
  • Klik op Login
  • Vul je username (die van het forum van scholieren.com) en je wachtwoord (kan je opvragen via: wachtwoord vergeten?).
  • Druk op ok.
  • Op dat moment verschijnt er in het menu (rechtsboven) een link met de naam invullen (in het rood).
  • Klik daarop.
  • Selecteer de speelweek die je wint invullen. Er staat Datums bij dus je kan zien waar we ongeveer beland zijn.
  • Druk op OK.
  • Hierdoor verschijnen alle wedstrijden van die speelweek.
  • Vul door middel van de verschillende dropdownmenu'tjes de cijfertjes in die overeen komen met het aantal doelpunten die de club voor die cijfertjes gaan maken.
  • Allemaal ingevuld? Druk dan op "invullen".
  • Wacht eventjes en dan verschijnt de melding hoeveel wedstrijden hij in de database heeft opgenomen.
  • U bent klaar

Wil je de voorspelling dan nog aanpassen, doe je dat opdezelfde manier.. Maar je ziet dan je voorspelling reeds ingevuld staan. Het engiste wat je dan nog moet doen, is gewoon op de link daarachter "aanpassen" klikken.
ik heb alleen m'n wachtwoord nog niet doorgekregen.
__________________
Guess who's back
Oud 09-10-2002, 06:54
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B]*heeft voorspelt*QUOTE]
__________________
Guess who's back
Oud 13-10-2002, 00:42
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
waarom mag je btw geen 11-2 ofzo voorspellen
Oud 13-10-2002, 09:42
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
waarom mag je btw geen 11-2 ofzo voorspellen
Omdat 9het maximale wat er te voorspellen is, zo vaak komt het niet voor dat een club met een getal hoger dan 9 wint. Wanneer dit wel zo is dacht ik dat iedereen dan punten kreeg voor die wedstrijd
Oud 13-10-2002, 14:19
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
waarom mag je btw geen 11-2 ofzo voorspellen
Na 5 mensen hun mening gevraagd hebben, is de "grens" op 9 gelegd. Kan gemakkelijk hoger gemaakt worden, maar lijkt me onzinnig. De kans dat het gebeurt is gewoon zeer klein. STEL dat het gebeurt dan krijgen alle deelnemers die de juist winnende ploeg hebben aangeduid 3 punten.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 13-10-2002, 18:44
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
oke, wel goeie oplossing opzich, zie verder geen nadeel van de grens verhogen
Oud 14-10-2002, 16:03
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
de site www.eredivisiepoule.nl is ook heel vet

we hebben daar een eigen groep aan gemaakt: MVVMAASTRICHT

ik heet M-Town Lunatics misschien is het leuk als jullie je daar ook aan melden.

als ik me niet vergis is het wachtwoord van onze groep taiwo
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Oud 14-10-2002, 20:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
de site www.eredivisiepoule.nl is ook heel vet

we hebben daar een eigen groep aan gemaakt: MVVMAASTRICHT

ik heet M-Town Lunatics misschien is het leuk als jullie je daar ook aan melden.

als ik me niet vergis is het wachtwoord van onze groep taiwo
Aha ben ik nie de enige MVV-supporter op dit forum?
Vrijdag: MVV-Cambuur 3-1, eerste overwinning van MVV, Cambuur heeft het altijd lastig in Maastricht. We zullen de mouwen opstropen en eens laten zien dat we ook kunnen winnen!!!! Laat die Celebration Tribune maar eens uit hun dak gaan! Come On MVV!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Ads door Google
Oud 15-10-2002, 12:49
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
Hey wat grappig!! Wil je misschien zeggen hoe je in real life heet of op het forum (als je daar op zit?) Mijn naam is Sven (ook op het forum), waarschijnlijk ken je me wel!

EN JAJA...! WINNEN DOEN WE ZEKER VRIJDAG! Weet alleen niet of ik erbij kan zijn ...
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Oud 15-10-2002, 20:34
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
Shit ik kan er dus niet bij zijn!!!!!!!!!!
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Oud 19-10-2002, 07:52
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
jammer voor jullie 1-4
__________________
Guess who's back
Oud 21-10-2002, 20:10
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ik was er dus wel bij, klotewedstrijd wel dikke sfeer in het begin!!!!!!!!!! mvv komt er wel weer bovenop, ooit kan ik weer naar mvv in de middenmoot eredivisie gaan supporteren. let op mijn woorden. mvv till i die
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Oud 22-10-2002, 10:15
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
ik was er dus wel bij, klotewedstrijd wel dikke sfeer in het begin!!!!!!!!!! mvv komt er wel weer bovenop, ooit kan ik weer naar mvv in de middenmoot eredivisie gaan supporteren. let op mijn woorden. mvv till i die
tot over 300 jaar dan
__________________
Guess who's back
Oud 23-10-2002, 13:10
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
kep week 09 ook voorspelt
__________________
Guess who's back
Oud 23-10-2002, 21:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Prachtig om me bovenaan te zien staan bij week 8

Dit zijn mijn voorspellingen van week 9:
NAC - Vitesse 2 - 1
SC Heerenveen - Excelsior 3 - 1
Roda JC - De Graafschap 2 - 0
NEC - PSV 1 - 1
RKC Waalwijk - Ajax 1 - 2
AZ - FC Twente 2 - 2
Feyenoord - Willem II 1 - 0
FC Utrecht - FC Zwolle 3 - 0
RBC Roosendaal - FC Groningen 3 - 1
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-10-2002, 21:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ow jah: Top Oss - MVV 1-1 (hoopt op gelijk spelletje)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-10-2002, 23:41
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
U bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd deze map of pagina te bekijken met de aangeleverde referenties.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website met behulp van een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina www.scholieren.com.

U kunt op Zoeken klikken, als u naar informatie wilt zoeken op het Internet.




HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer
__________________
Gebanned
Oud 24-10-2002, 08:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Misschien dat er vannacht instellingen zouden gemaakt zijn, maar ik denk dat persoonlijk niet...
Bij mij werkt ie nu, zonder in te loggen ofzo... dus moet ie voor iedereen werken
http://www.scholieren.com/~tofkeh/sport/
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 24-10-2002, 12:13
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
RKC Waalwijk Ajax 2 3
NEC PSV 0 4
FC Utrecht FC Zwolle 0 1
SC Heerenveen Excelsior 3 0
AZ FC Twente 3 1
NAC Vitesse 2 1
RBC Roosendaal FC Groningen 1 1
Roda JC De Graafschap 2 1
Feyenoord Willem II 2 0


alsjeblieft dan...week 9
__________________
Voetbalonline number one
Oud 24-10-2002, 13:09
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ow jah: Top Oss - MVV 1-1 (hoopt op gelijk spelletje)
4-0 is redelijker
__________________
Guess who's back
Oud 26-10-2002, 19:54
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
He ehm, tofke, ik wil niet zeuren, maar ik heb vet gescoord in week 8 maar ik sta niet in de lijst met punten voor week 8...

Trouwens, deze nieuwe methode is goed man!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 26-10-2002, 21:03
PV
PV is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
He ehm, tofke, ik wil niet zeuren, maar ik heb vet gescoord in week 8 maar ik sta niet in de lijst met punten voor week 8...

Trouwens, deze nieuwe methode is goed man!
copy/paste uit de Week-8 voorspeltopic..

WEEK 08. Om geldig te zijn MOET het op de website zijn ingevuld. Een 20tal hebben dit reeds gedaan . Lukt het echt niet om het in te vullen op de website dan, mag je het hier alleen in posten, met de melding dat het je niet lukt.

Jij had het niet op de site voorspeldt..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De verschillende league's
Tofke_H
0 06-07-2003 22:09
Vrije tijd voetbalvoorspelling week 07
Tofke_H
91 08-10-2002 20:49
Vrije tijd voetbalvoorspel week 06
Tofke_H
79 03-10-2002 21:47
Vrije tijd Voorspellingen KPN Eredivisie - 13/03-17/03
Tofke_H
113 19-03-2002 16:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.