Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 13:16
examenstresskip
examenstresskip is offline
Ik word morgen waarschijnlijk ongesteld. Bij mij zijn altijd de eerste 2 dagen het ergst en vrijdag heb ik mijn eerste examen
Ik heb ook geen zin om naar de wc te gaan tijdens mn examen, want voor het vak van vrijdag moet ik een heel goed cijfer halen.
Misschien word ik wel niet ongesteld, want als ik gespannen ben word ik soms niet ongesteld.
Advertentie
Oud 14-05-2003, 13:37
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik moet ook de dag van examens ongesteld worden. nou, het boeit me geen reet. maar ik heb dan ook weinig last van mn menstruatie. Vooral de eerste dag is haast niets en ja, maandags moet ik mn pil alweer nemen, dus dinsdags al haast weer over. ik merk er te weinig van en ja... ik heb de pil nog nooit doorgeslikt. dus waarom nu wel.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 14-05-2003, 21:44
Verwijderd
Ik ga de pil niet doorslikken. Ik ben ook tijdens de examens ongestelt maar heb er nooit zoveel last van maar als je er wel veel last van hebt dan zou ik hem wel gewoon doorslikken!!
Oud 15-05-2003, 12:08
LinLin
LinLin is offline
Dat heb ik nou ook. Ik zou in staat zijn in huilen uit te barsten als ik mijn eerste examen in handen krijg...hormonen
En idd, het is bewezen dat je concentratie met 30% verminderd tijdens je menstruatie en ikn merk het echt. Ik ben deze week ongesteld en ik merk duidelijk dat mijn concentratie vorige week veel beter was!!!
Dus doorslikken met die handel!!!!!
__________________
-x- Linda -x-
Oud 15-05-2003, 12:14
Sjaan
Sjaan is offline
Ik ben al zondag gestopt met de pil, zodat ik op de dag van mun eerste examens bijna niet meer ongesteld zou zijn, en dat het na ut weekend helemaal over is....
Maar goed, nu word ik dus niet ongesteld op de dag dat ik het gepland heb... Dus komt het óf vandaag, óf morgen...! Dus ben ik juist wel erg ongesteld op de dag van mijn eerste 2 examens!!
Altijd fijn! Ik heb er meestal wel wat last van, maar ja, dan heb je ook meteen een excuus als het niezo goed gaat....
Dat je je minder goed kan concentreren wist ik helemaal niet....
Maar ja, ik kan me toch al nie concentreren, dus ik merk geen verschil denk ik...!
Oud 15-05-2003, 12:23
schobers
schobers is offline
Ik heb vandaag mn 1e examen gehad en ik ben gister dus net ongesteld geworden . Maar ja, ik slik geen pil dus ik had dr ook niks aan kunnen doen. IK had dr ook helemaal niet meer aan gedacht, t kwam als een verrassing. Maar ik ben nu dus het grootste deel van mn examens ongesteld.
T ligt dr per persoon aan hoe je je dan voelt, maar als je t kunt zou ik de pil gewoon doorsllikken. Ik kon me vandaag wel redelijk concentreren, maar ik voel me dan nooit 100%, dusss.
Of je nu wel of niet ongesteld bent; iedereen veel succes!
Oud 15-05-2003, 12:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja ik ben ongesteld, lekker boeiend Ik heb er toch nauwelijks last van.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-05-2003, 12:54
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Ben het vorige week al geweest, nu dus niet meer.
Wat een timing
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 15-05-2003, 13:16
trixie
Avatar van trixie
trixie is offline
Ik wordt of morgen of zaterdag ongesteld dat is het maandag gelukkig al wat minder.


en trouwens je hoeft toch niet tijdens je examen naar de wc te gaan als je ongesteld bent je zit daar maximaal drie uur als je het erg bent kan je toch gewoon en een tampon en zo'n supermaandverband in doen hoef je je ook nergens druk over te maken.
Oud 15-05-2003, 22:15
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
kut... ik ben ongesteld
__________________
hieperdepiepp!
Oud 16-05-2003, 00:17
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 15-05-2003 @ 23:15:
kut... ik ben ongesteld
Ow, dat is klote. Nouja je snapt me wel. Heel veel sterkte!! Ook met de examens; je kan het!!
Oud 16-05-2003, 07:32
Verwijderd
examenstresskip
M - Lid

gepost op 14-05-2003 @ 14:16



Citaat:
Ik word morgen waarschijnlijk ongesteld. Bij mij zijn altijd de eerste 2 dagen het ergst en vrijdag heb ik mijn eerste examen
Ik heb ook geen zin om naar de wc te gaan tijdens mn examen, want voor het vak van vrijdag moet ik een heel goed cijfer halen.
Misschien word ik wel niet ongesteld, want als ik gespannen ben word ik soms niet ongesteld
Ik had beter op moeten letten.. ik wist niet dat mannen ook ongesteld konden worden, of staat die "M" in dit geval voor "meisje"
Oud 16-05-2003, 08:08
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik moet of maandag, of dinsdag ongesteld worden, wanneer ik net Nederlands/economie/geschiedenis examen heb....

Ik slik de pil ook niet en ik heb er wel altijd veel last van als ik ongesteld ben, dus het zou best kunnen dat ik maandag/dinsdag languit op de vloer lig....gelukkig sta ik op alle vakken wel goed, dus er is niet zo veel risico

Alleen had ik niet zo´n zin om tijdens de examens languit op de grond te liggen, dus ik ben toch maar even naar de huisarts geweest. Die heeft me een of ander middeltje gegeven dat Naproxen heet....heb de bijsluiter gelezen en volgens mij moet ik dezelfde bijwerkingen krijgen als wanneer ik dat middeltje niet zou slikken. Dus ik ben benieuwd.....
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 16-05-2003, 08:11
eJay
eJay is offline
Heeft iemand misschien ook een pilletje voor mij?
Ik zie de examens niet meer zitten! Gister Maatschappijleer gehad dacht dat het wel redelijk ging, maar als je dan naar die antwoorden kijkt!

Ik wens de vrouwen sterkte met hun * probleempje * .. wij mannen hebben onze
__________________
Whoo, 2 smart!
Oud 16-05-2003, 17:44
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
Ik zat me af te vragen.. slikt dan echt niemand de pil door? Volgens mijn huisarts maakt het echt nix uit of je wel of niet doorslikt. De enige reden dat je na 3 weken zou stoppen is omdat vrouwen nu eenmaal gewent zijn om 1x per maand ongesteld zijn, dus hebben de fabrikanten van de Pil er ook maar van gemaakt "3 weken slikken en 1 stopweek".

Ikzelf heb ´m nu geloof ik al zo´n 7 weken achter elkaar geslikt.. maar ben net een paar dagen geleden gestopt omdat ik geen doorbloeding wilde krijgen tijdens mn examens ofzo..

-> maarre.. volgens mij klopt dat wel, minder concentratie tijdens je menstruatie! Ik werd vandaag ongesteld en heb mezelf nog niet tot leren aan kunnen zetten (terwijl ik al 1,5 week keihard leer)
mja missch. komt t daar ook wel van. FF een dagje rust

marthe
Oud 16-05-2003, 17:47
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik slik dan zelf de pil niet, maar ik heb wel eens op internet gelezen dat de pil continu doorslikken nog niet eens zo heel erg slecht voor je was....
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 16-05-2003, 20:51
!f@ll3n-flow3r!
!f@ll3n-flow3r! is offline
Ik ben het nu ook tijdens men examen maar heb er nooit last van dus...
__________________
~*~0o0::!f@ll3n-flow3r!::0o0~*~
Oud 17-05-2003, 09:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 16-05-2003 @ 18:47:
Ik slik dan zelf de pil niet, maar ik heb wel eens op internet gelezen dat de pil continu doorslikken nog niet eens zo heel erg slecht voor je was....
Nee is het ook niet. Er zijn alleen 2 nadelen:

- Je weet niet 100% zeker dat je niet zwanger bent (je wordt immers niet ongesteld, dus die controle heb je niet)

- Je kunt doorbraakbloedingen krijgen, vooral bij lichte pillen: bloedingen die zomaar plotseling kunnen ontstaan. Dat is helemaal vervelend, want daar ben je niet opvoorbereid
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-05-2003, 11:53
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
ik heb vandaag de laatste pil van de strip genomen, maar ik denk dat ik morgen ook maar gewoon doorga met een nieuwe, nooit geprobeerd, maar ik denk niet dat het er veel slechter van kan worden.

bovendien slik ik altijd ibuprofen tijdens en voor de ongesteldheid, dat werkt bij mij echt supergoed

blablabla
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 17-05-2003, 13:38
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Krez schreef op 17-05-2003 @ 12:53:
ik heb vandaag de laatste pil van de strip genomen, maar ik denk dat ik morgen ook maar gewoon doorga met een nieuwe, nooit geprobeerd, maar ik denk niet dat het er veel slechter van kan worden.
jah vind ik ook... kep ook nog nooit eerder gedaan maargoed we'll see...
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 17-05-2003, 16:56
Angelx86
Angelx86 is offline
slechter presteren door ongesteld zijn? woow als ik nu al een -afgeronde- 7 voor bio heb wat zou ik anders dan wel nie gehaald hebben ? haha srry hoor maar ik vind t onzin, ik haal nooit zo hoog voor bio en nu wel duzzzzz
xXx
Oud 17-05-2003, 18:10
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Angelx86 schreef op 17-05-2003 @ 06:56:
slechter presteren door ongesteld zijn? woow als ik nu al een -afgeronde- 7 voor bio heb wat zou ik anders dan wel nie gehaald hebben ? haha srry hoor maar ik vind t onzin, ik haal nooit zo hoog voor bio en nu wel duzzzzz
xXx
nou, meid ben jij ff blij, dan ben jij de uitzondering. Maar het is wel zo dat de gemiddelde ongestelde meid zich slechter kan concentreren. En tijdens je examens is zoiets wel relevant, vind ik...
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 17-05-2003, 18:51
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik kan beter tijdens de examens ongesteld zijn dan in de week dat ik op vakantie ga. Hoop dat ik me niet erger voel dan normaal. Zal ook wel meevallen.
Oud 17-05-2003, 21:39
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 17-05-2003 @ 19:51:
Ik kan beter tijdens de examens ongesteld zijn dan in de week dat ik op vakantie ga. Hoop dat ik me niet erger voel dan normaal. Zal ook wel meevallen.
Ja, dat probleem had ik nou ook. Ik kan wel aan de pil gaan, maar ik ga bijna direct na de examens op vakantie. Ongesteld zijn tijdens de examens is al niks, maar tijdens de vakantie is helemáál niet wat
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 17-05-2003, 21:43
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-05-2003 @ 10:26:
Nee is het ook niet. Er zijn alleen 2 nadelen:

- Je weet niet 100% zeker dat je niet zwanger bent (je wordt immers niet ongesteld, dus die controle heb je niet)

- Je kunt doorbraakbloedingen krijgen, vooral bij lichte pillen: bloedingen die zomaar plotseling kunnen ontstaan. Dat is helemaal vervelend, want daar ben je niet opvoorbereid
Nou, ik weet dus wel 100% zeker dat ik niet zwanger ben (ik heb bio dan wel na de 2e klas laten vallen maar ik weet wel dat je voor zwanger worden een man nodig hebt en die heb ik niet )

En met die doorbraakbloedingen zou ik ook geen problemen hebben, als ik maar niet zo´n buikpijn heb en me niet zwaar klote voel...
Ik bedoel als ik wel gewoon ongesteld zou worden dan als ik aan de pil was, had ik ook maandverband enzo mee moeten sjouwen, toch?
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 17-05-2003, 21:59
examenstresskip
examenstresskip is offline
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 08:32:

Ik had beter op moeten letten.. ik wist niet dat mannen ook ongesteld konden worden, of staat die "M" in dit geval voor "meisje"
Oeps, was vergeten vrouw in te stellen en het stond sowieso op man en dat was ik vergeten te veranderen
Gelukkig ben ik nog steeds niet ongesteld geworden ik hoop niet dat ik het nog deze week word tijdens mn examens, maar ik denk dat het door de stress een keertje overslaat
Oud 17-05-2003, 22:40
Verwijderd
Gelukkig ben ik vorige week ongesteld geweest; ik krijg nl altijd last van migraine... dat zou niks zijn met mijn examens...
Oud 20-05-2003, 21:49
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
En jaaaa.....zoals ik al vermoedde ben ik gister onder het examen eco ongesteld geworden.

Maar dat pilletje Naproxen waar ik het over had moet echt een wondermiddeltje zijn, want ik heb nog nergens last van en ook niet gehad, terwijl ik normaal 2 daagjes op de bank moet liggen!
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote pil topic #18
Bloem
500 30-08-2007 18:34
Lifestyle Wat heb je nieuw? Deel Duizend
Verwijderd
500 03-05-2007 17:24
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #8
Verwijderd
500 08-09-2004 17:21
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #7
Verwijderd
500 20-05-2004 18:38
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #3!
Snufje
252 10-06-2003 18:53
Lichaam & Gezondheid 3 maanden overtijd
noukiester
30 03-06-2003 13:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.