Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2003, 21:32
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
vroeg ik me af... veel van mijn vrienden zijn namelijk niet geslaagd... best moeilijk om dan in hun bijzijn te gaan feesten helemaal uit je dak te gaan....
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Advertentie
Oud 13-06-2003, 21:48
Verwijderd
uhuhm me vrienden zijn allemaal geslaagd dus jah
Oud 13-06-2003, 21:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
als jij gezakt was en zij geslaagd, wat had jij dan gewild?

ik zou 't iig wel fijn vinden als ze zeiden dat ze het kut voor me vinden en dat ze met me meeleven, maar ik zou ook willen dat ze vervolgens gewoon feesten, want ze mogen terecht erg blij en trots op zich zelf zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-06-2003, 15:05
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
jup i know the feeling!

een goede vriendin van mij is gezakt en ze was met een her ook gezakt dus dat was echt ontzettend kut voor der.
toen ik het hoorde heb ik der gelijk gebeld, maar ze had niet echt zin om te praten

damn.....
Oud 14-06-2003, 16:16
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Momenteel ben ik nog niet geslaagd, moet een herkansing doen voor wiskunde. Maar het voelt even hetzelfde als gezakt zijn.

Na half 11 gistermorgen werd ik dus ook door vriendinnen gebeld, die meteen na mijn mededeling het helemaal niet meer belangrijk vonden met anderen de uitslagen door te bellen, omdat ze het met mij te doen hadden. Ze hebben later, toen we naar school moesten, voor de school op me gewacht zodat ik niet alleen naar binnen zou gaan. Ik kreeg kaartjes met succeswensingen voor aankomende woensdag, kleine cadeautjes en de mogelijkheid tot hulp als ik niet uit mijn wiskunde zou komen deze dagen.

Ik zou zeggen, bel ze wat regelmatiger op, koop een kleinigheidje, laat merken dat je het jammer voor ze vindt.. Als ze er zin in hebben, ga dan leuke dingen doen. Maar sluit ze niet buiten van alle leuke dingen van diegenen die geslaagd zijn, want mocht ik het alsnog niet halen, dan wil ik wél gewoon uitgenodigd worden op feesten.
__________________
This is our last dance.
Oud 14-06-2003, 17:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Stimuleren om vol voor de herkansing te gaan, echte gezakten zitten niet in mijn vriendenkring
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-06-2003, 18:13
annette
annette is offline
ik ben zelf gezakt, maar mijn vrienden zitten daar ook erg over in en wilde donderdagavond niet gaan feesten omdat ze het zo lullig voor mij vonden. Uiteindelijk ben ik zelf maar mee een kroeg ingedoken, want ik zou toch niet vroeg hebben kunnen slapen.. Een vriendin moest zelfs om me janken, nou toen ging ik me helmaal schuldig voelen haha Dussuh doe dat maar nie Ik vind het fijn als mense tegen me zeggen dat ze het jammer voor me vinden, verder hoef je nix te doen hoor
Oud 14-06-2003, 19:35
Verwijderd
Mijn vriendin is voor de 2e keer gezakt dat vind ik pas super lullig!
En ik zou donderdagavond ook met haar gaan feesten wat ook niet door gegaan is dus... Mwah vond het voor haar lullig om met andere te gaan feesten, want ze voelde zich echt onwijs kut.
Maar ja, toch nog wat mensen hier thuis geweest en dat was wel
Oud 14-06-2003, 21:49
Muad'dib
Muad'dib is offline
Ik heb hem even goed uit gelachen. hij had namelijk 4!!! onlvoldoendes in ze profiel (e en m havo)
__________________
vini vidi vichi
Oud 15-06-2003, 00:15
magicwopke
magicwopke is offline
Ik zelf ben geslaagd maar twee vrienden die (hadden ze zelf niet echt verwacht) wel gezakt en een ander moet een her doen.

ik was er 's morgens bij toen die jongen opgebeld werd dat hij een her moest doen. maar dat had ie al verwacht, hij had verwacht 1 één keer te zakken. En 15 minuten later (tegen 10.00uur) komt vriend aan bellen en zegt dat ie gezakt is, hij moest zijn agressie even kwijt dus mocht hij even tegen mij aan meppen , en nog een uur later zat andere vriend die ook was gezakt ook samen bij ons in de kamer, was voor mij wel raar want ik was de enigste van ons vieren die geslaagd was. maar die andere zijn die avond gewoon mee geweest naar een feest en was wel gezellig.

Ik vind het echt kut voor die jongens, maar Live goes on.
Oud 15-06-2003, 08:46
MarLin!
Avatar van MarLin!
MarLin! is offline
Een meisje uit mijn klas is gezakt (heeft een 4 en drie 5en), maar ik heb haar eigenlijk nog niet gesproken. Ik vind het best heel kut voor haar, want ze heeft er echt heel hard aan gewerkt enzo..
__________________
*Feel like flying!*
Oud 15-06-2003, 09:12
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Gefelie!!

Niet..?

Ah sorry
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Oud 15-06-2003, 09:33
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Vriendin heeft een her. Zoals iemand al zei: stimuleren om vol voor die her te gaan. Ik ben voor mezelf wel blij en dat ga ik ook niet opzij zetten, maar ik besteed wel aandacht aan de gezakten.
Oud 15-06-2003, 18:36
*Littleme*
*Littleme* is offline
Ik heb n HER en alleen mn echte vrienden (blijkt nu dat dat pas ECHTE vrienden zijn) zijn lief..wensen me heel veel succes,willen me helpen,geven iets kleins,bellen steeds op of het leren n beetje lukt en of ze echt niet kunnen helpen enzow..
Ze zeggen ook ff te w8en met feesten totdat ik straks geslaagd ben (of niet... )

mn NEP vrienden die hebben geen woord gezegd..misschien weten ze gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan..
Oud 15-06-2003, 19:53
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
'he, maar je hebt wel een her, iig. succes he, echt'
zoiets. Ik vind het echt vet moeilijk helkemaal omdat een vriendin van mij al voor de tweede keer gezakt is (vorig jaar ook eerst her daarna weer gezakt en nu weer een her)
__________________
I like to say what I want to say
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
ARTistiek Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :))
U-NiQ
7 14-01-2002 20:20
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58
ARTistiek Een poëtisch en vaag verhaal
metzondernix
35 12-08-2001 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.