Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2003, 18:55
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Welke voetballer is zo irritant dat ze hem zo hard moeten schoppen dat hij nooit meer kan voetballen?
Mijn keuzes :
Mark van Bommel
Winston Bogarde
Clarence Seedorf
Nikos Machlas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2003, 19:00
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-06-2003 @ 19:55:
Welke voetballer is zo irritant dat ze hem zo hard moeten schoppen dat hij nooit meer kan voetballen?
Mijn keuzes :
Mark van Bommel
Winston Bogarde
Clarence Seedorf
Nikos Machlas
Kezman, heel hard schoppen. Dat is de eerste die bij me opkomt. Er komen er meer.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:04
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
HET HELE TEAM VAN FEYENOORD!!!!!

ALLEMAAL!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:05
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-06-2003 @ 19:55:
Welke voetballer is zo irritant dat ze hem zo hard moeten schoppen dat hij nooit meer kan voetballen?
Mijn keuzes :
Mark van Bommel
Winston Bogarde
Clarence Seedorf
Nikos Machlas

Sorry, maar waar slaat dit nou weer op??

Denk je nou echt dat je indruk maakt met zulke berichten? Bovendien hebben twee van deze spelers JOUW club geholpen met de successen in '95!!
Krijg echt steeds meer het gevoel dat jij gewoon een zielig ventje (leuk woord) bent die dmv van stoer gedrag ergens bij wil horen..

LOSER!

Is er niet iemand die deze gozer zo hard kan schoppen dat hij nooit meer kan typen?? Ik hou me aanbevolen...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:02
Bjorn008
Bjorn008 is offline
ZLATAN nr. 1 OPROTTEN MET HEM

Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:27
pepijn 14
Avatar van pepijn 14
pepijn 14 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 19-06-2003 @ 20:04:
HET HELE TEAM VAN FEYENOORD!!!!!

ALLEMAAL!!
doe nou maar niet zo loos, volgens mij heb je geen ene kloot verstand van voetbal!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:40
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
zeer zielig topic.
elke voetballer die het schopt tot profvoetballer verdient alle respect. de meesten hebben er heel wat voor moeten laten.
bovendien is het hun werk, dus afblijven, en nooit meer zulk zielig praat posten.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:00
AFCA
Avatar van AFCA
AFCA is offline
hmm...ik vind jens jeremies toch wel een zeeeer vervelend mannetje....
__________________
A.F.C.A
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:15
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 19-06-2003 @ 21:27:
doe nou maar niet zo loos, volgens mij heb je geen ene kloot verstand van voetbal!

Citaat:
pepijn 14 schreef: is het nou zo dat de 2e plaatsen nog tegen elkaar een wedstrijd spelen om een plek in de eredivisie?

__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:20
houn
Avatar van houn
houn is offline
rudi voller, Geef mijn Fahrrad terug
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:25
Verwijderd
Die Duitsers he... Jeremies, Effenberg en Mattheus (vroeger)

tegenwoordig heb ik niet echt hekel aan bepaalde voetballers ofzow.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zlaten - Gebruikt z'n elleboog iets te veel vind ik,

v/d Vaart - Arrogante kut Amsterdammer. (maar tis wel de beste Nederlandse speler op de Nederlandse velden)

Lurling - Maatennaaier 1ste klas die gast mag echt dood neervallen van mij.(Dit is geen begreiging )
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:08
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 19-06-2003 @ 21:40:
zeer zielig topic.
elke voetballer die het schopt tot profvoetballer verdient alle respect. de meesten hebben er heel wat voor moeten laten.
bovendien is het hun werk, dus afblijven, en nooit meer zulk zielig praat posten.
op zich ben ik het wel met je eens, maar in deze topic gaat het om spelers die gewoon heel irritant/arrogant over komen. In mijn geval Kezman. Het zal heus wel een aardige jongen zijn. Alleen komt hij irritant over.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:11
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik heb op de 1 of andere manier respect voor Kezman.
Ik snap dat sommige mensen het niks vinden dat als ie gescoord heeft met z'n handen naar z'n naam wijst, maar om hem daarvoor te haten?
En ik vind die arrogantie bij hem opzich ook wel meevallen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:25
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 19-06-2003 @ 22:25:
Die Duitsers he... Jeremies, Effenberg en Mattheus (vroeger)

tegenwoordig heb ik niet echt hekel aan bepaalde voetballers ofzow.
om maar te zwijgen over mario basler aaaaaaaah wat een etter is dat. onder andere dat provoceren toen tegen psv toen met die fans op het veld. vervelende gast
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:37
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Frank de Boer
Kluivert
Puyol
Beckham
Figo
Barthez
Roy Keane
Salgado
Fatih Akyel
Brdaric
Kahn
Rivaldo
Rooney
Overmars
Ibrahimovic
Mido
Seedorf
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:47
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 19-06-2003 @ 23:37:
Frank de Boer
Kluivert
Puyol
Beckham
Figo
Barthez
Roy Keane
Salgado
Fatih Akyel
Brdaric
Kahn
Rivaldo
Rooney
Overmars
Ibrahimovic
Mido
Seedorf
brdaric ken ik niet, waar speelt hij
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:56
El Dar
El Dar is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-06-2003 @ 23:11:
Ik heb op de 1 of andere manier respect voor Kezman.
Ik snap dat sommige mensen het niks vinden dat als ie gescoord heeft met z'n handen naar z'n naam wijst, maar om hem daarvoor te haten?
En ik vind die arrogantie bij hem opzich ook wel meevallen.
Bij Kezman is het me trouwens opgevallen dat hij is gestopt met de duimpjes na een doelpunt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2003, 23:09
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Beckham, en hard arrogante kwal
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 23:12
Verwijderd
von bömmel
kezman
inzaghi
vreven
v/ hooijdonk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 23:16
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Vreven idd
die wordt door veel mensen gehaat
gewoon omdat ie onsympatiek overkomt.
ik heb weleens een interview gezien met hem
maar in het echt is ie niet zo. Maar daar gaat het niet om
hij wordt op het veld aardig gehaat.
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 23:41
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
L1 schreef op 19-06-2003 @ 23:47:
brdaric ken ik niet, waar speelt hij
leverkussen
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 00:06
Verwijderd
In barcelona zegt iedereen Figo
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 00:15
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 20-06-2003 @ 01:06:
In barcelona zegt iedereen Figo
en beckham ?

van NL:
voor mij:
- van bommel
- van der schaaf
- bruggink
- ooijer
- ibrahimovic
- mido
- vreven (alleen op het veld idd)
- lurling

wat is er dan arrogant van van hooijdonk?

ik vind kezman leuk om naar te kijken, hij is goed imo.
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 07:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
El Dar schreef op 19-06-2003 @ 23:56:
Bij Kezman is het me trouwens opgevallen dat hij is gestopt met de duimpjes na een doelpunt
Las laatst dat ie daarmee is gestopt omdat hij steeds meer is gaan inzien dat het hele team meewerkt, de duimpjes vond hij te individueel

Mijn lijstje (alleen Nederlandse Comp)
Zlatan
Rommedaal
Van Bommel
Frank Demouge
Dennis Gentenaar
Lurling
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2003, 08:24
houn
Avatar van houn
houn is offline
Song,

die etter van de graafschap, die zich zo liet vallen bij mido(kan zo niet op z'n naam komen)

en Gerard de Nooijer, als iemand kans ziet.. raak em dan met je elleboog!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 08:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
houn schreef op 20-06-2003 @ 09:24:
Song,

die etter van de graafschap, die zich zo liet vallen bij mido(kan zo niet op z'n naam komen)

en Gerard de Nooijer, als iemand kans ziet.. raak em dan met je elleboog!
die van De Graafschap heet Van Der Kruis
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 08:34
houn
Avatar van houn
houn is offline
ja die jah, grote hond is dat
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:39
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
als ik dan toch iemand moet noemen is het de man die de bijnaam "skraal uut stadskanaal" al sinds jaar en dag bij hem draagt.
namelijk:

Davide "minne houn van de oude dame" Trezeguet.
koop een hoofd.....
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgende spelers noem ik, niet persoonlijk, maar spelers waarvan de naam in dit soort situaties vaak valt:

- Mido (redenen zijn bekend)
- Zlatan Ibrahimovic (vanwege de ellebogen)
- Mateja Kezman (vanwege zijn manier van juichen)
- Van der Kruis (toneelspeler)
- Dominiek van Dijk (zie Van der Kruis)
- een oudje: Edwin Gorter (het vingertje, we weten het nog allemaal wel)
- Stijn Vreven (IRL rustige jongen maar op het veld heel anders)
- Antony Lurling (moet niet te veel matenaaien)
- Patrick Kluivert (WK 1998 tegen Staelens, en door nog meer mediageruchten)
- nog een oudje: Henk Fräser
- David Beckham (doet kennelijk alles voor geld)
- Rivaldo (WK 2002 tegen Turkije, belachelijk wat-ie deed)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 12:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ariel Arnando Ortega
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:35
TimTaylor
Avatar van TimTaylor
TimTaylor is offline
Henk Vos natuurlijk
__________________
hohoho
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:38
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
eigenlijk heel @j@x maar uitzonderlijk irri zijn ibrahomovic en mido en v. bommel,
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:58
houn
Avatar van houn
houn is offline
he Mr Oizo, jij noemt ook patrick kluivert in je rijtje, met als reden het opstootje met Staelens, dat vond ik persoonlijk eerder een naaigein van Stealens, die zich opzichtelijk liet vallen...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:10
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
TimTaylor schreef op 20-06-2003 @ 15:35:
Henk Vos natuurlijk


Zie ook het Henk Vos fantopic


http://forum.scholieren.com/showthre...98#post5974698
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:16
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-06-2003 @ 11:50:
- een oudje: Edwin Gorter (het vingertje, we weten het nog allemaal wel)
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2003, 15:19
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
psv: van Bommel
ajax: zlatan,vd meyde
verder: Rivaldo,Vreven
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:46
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 19-06-2003 @ 20:05:
Sorry, maar waar slaat dit nou weer op??

Denk je nou echt dat je indruk maakt met zulke berichten? Bovendien hebben twee van deze spelers JOUW club geholpen met de successen in '95!!
Krijg echt steeds meer het gevoel dat jij gewoon een zielig ventje (leuk woord) bent die dmv van stoer gedrag ergens bij wil horen..

LOSER!

Is er niet iemand die deze gozer zo hard kan schoppen dat hij nooit meer kan typen?? Ik hou me aanbevolen...
<------ Ik dacht dat je niet wilde komen bij de open dag toen ik je uitdaagde? BEETJE BLUF!!!!

AAN ZLATANSUPERJOOD EN ZIJN SYMPHATISANTEN!
Goh heb je hem ook weer met zn bijdehante opmerkingen.. Wat zit je nou steeds bruut tegen me te doen? GROTE BEK VIA HET FORUM! Je hebt wel erg vaak kritiek op me he? Kritiek kan ik respecteren maar ik vind je uitlatingen een beetje irritant worden en het is zo makkelijk om via een forum zulke opmerkingen te plaatsen terwijl ik denk dat je me in werkelijkheid tegen zou komen je niet zou durven zeggen.. Maar ik zal mijn keuzes voor de 2 ex-Ajaxcieden even uitleggen..

Bogarde - Was bij ajax al niet altijd even populair en is gewoon een beetje een matennaaier, het "subtiele" neergaan 5 seconden erna toen hij een klein tikje van achter kreeg en er met een brancard afgaan om meteen weer naar de zijlijn te rennen.. een MATENNAAIER DUS!

Seedorf - Niet het welbekende penaltyverhaal maar de dingen die hij gezegd heeft over Ajax en de kus op zijn AcMilan-shirt terwijl hij naar de F-side keek om te provoceren (werd niet op Tv uitgezonden dus jij al beeldbuissupporter hebt dat vast niet gezien, ik stond toen toevallig in de F-side en iedereen was woest! Dat vind jij natuurlijk ook gek met je beeldbuissupportersbeleving..

Ff btw heb nix tegen beeldbuissupporters want sommige van die gasten kunnen er ook nix aan doen dat ze niet naar het stadion kunnen maar ze moeten niet te bijdehand gaan doen door over de wat fanatiekere supporters te oordelen zonder dat ze het in hun gezicht durven te zeggen. Natuurlijk is Ajax van alle ajaxsupporters van bobo tot hardekerner maar toch.. Je hebt iedereen nodig om de club levend te houden en vind het daarom een beetje triest dat er zoveel kritiek is op bepaalde groepen. Want iedereen is nodig bij de club want de Bobo’s zorgen voor de poet en de Harde kern zorgt voor de sfeer.. Zonder Sfeer geen supporters zonder supporters geen geld zonder geld geen profvoetbal..

Ik hoop dat ZlatanSuperJood en anderen die kritiek op mij willen leveren eerst lezen wat ik nou werkelijk allemaal gezegd heb voordat ze het maar weer op het “Brute-hooligan verhaal gaan schuiven” Ik heb misschien in mijn eerste bericht misschien een beetje te overdreven gedaan maar heb daarna geprobeerd met jullie de discussie aan te gaan maar dat is jullie tot dusver nog niet gelukt omdat ZlatanSuperJood alleen maar denigerende opmerkingen kon uiten zonder dat hij verder zijn mening gaf.

Toevoegingen aan het lijstje :
-Anthony Lurling
-Paolo Maldini

Mensen waarvan ik vind dat ze er niet ophoren :
Stijn Vreven – Hoe gek het ook klinkt uit de mond van een Ajaxcied maar ik vind dat Vreven er niet bij hoort. Die gast gaat elke wedstrijd tot het uiterste voor zijn club en probeert SFEER (iets wat uit de meeste stadions al decennialang verdwenen is) te kweken en dat is iets wat ik wel kan waarderen. Als elke club zijn eigen Vreven zou hebben zou het voetbal een stuk leuker zijn.

Pierre van Hooidonk –T is een Feyenoorder okej.. maar wat hij gedaan heeft voor Feyenoord en het Nederlands voetbal (Uefa Cup in zn eentje binnenhalen) en dat kan ik alleen maar respecteren.. Alleen een beetje jammer dat het voor de grote rivaal van me club is.. Maar Props voor Pierre..


Props voor Pepijn! K sta er niet helemaal alleen voor in mijn strijd tegen ZlatanSuperJood..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:07
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-06-2003 @ 11:50:

- David Beckham (doet kennelijk alles voor geld)
Ik vind deze opmerking na de gigantische hoeveelheid aandacht van de laatste weken behoorlijk loos.

Hij is uiteindelijk weg gegaan, omdat hij er redelijk zeker/ zonier zeker va nwas dat hij neit meer in de plannen van Ferguson pastte en heeft toen voor Real ipv Barca gekozen vanwege de Champions League
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:25
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 20-06-2003 @ 17:07:
Ik vind deze opmerking na de gigantische hoeveelheid aandacht van de laatste weken behoorlijk loos.

Hij is uiteindelijk weg gegaan, omdat hij er redelijk zeker/ zonier zeker va nwas dat hij neit meer in de plannen van Ferguson pastte en heeft toen voor Real ipv Barca gekozen vanwege de Champions League
Ja vind dat je gelijk hebt jah..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 17:11
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 20-06-2003 @ 16:46:
<------ Ik dacht dat je niet wilde komen bij de open dag toen ik je uitdaagde? BEETJE BLUF!!!!

AAN ZLATANSUPERJOOD EN ZIJN SYMPHATISANTEN!
Goh heb je hem ook weer met zn bijdehante opmerkingen.. Wat zit je nou steeds bruut tegen me te doen? GROTE BEK VIA HET FORUM! Je hebt wel erg vaak kritiek op me he? Kritiek kan ik respecteren maar ik vind je uitlatingen een beetje irritant worden en het is zo makkelijk om via een forum zulke opmerkingen te plaatsen terwijl ik denk dat je me in werkelijkheid tegen zou komen je niet zou durven zeggen.. Maar ik zal mijn keuzes voor de 2 ex-Ajaxcieden even uitleggen..

Bogarde - Was bij ajax al niet altijd even populair en is gewoon een beetje een matennaaier, het "subtiele" neergaan 5 seconden erna toen hij een klein tikje van achter kreeg en er met een brancard afgaan om meteen weer naar de zijlijn te rennen.. een MATENNAAIER DUS!

Seedorf - Niet het welbekende penaltyverhaal maar de dingen die hij gezegd heeft over Ajax en de kus op zijn AcMilan-shirt terwijl hij naar de F-side keek om te provoceren (werd niet op Tv uitgezonden dus jij al beeldbuissupporter hebt dat vast niet gezien, ik stond toen toevallig in de F-side en iedereen was woest! Dat vind jij natuurlijk ook gek met je beeldbuissupportersbeleving..

Ff btw heb nix tegen beeldbuissupporters want sommige van die gasten kunnen er ook nix aan doen dat ze niet naar het stadion kunnen maar ze moeten niet te bijdehand gaan doen door over de wat fanatiekere supporters te oordelen zonder dat ze het in hun gezicht durven te zeggen. Natuurlijk is Ajax van alle ajaxsupporters van bobo tot hardekerner maar toch.. Je hebt iedereen nodig om de club levend te houden en vind het daarom een beetje triest dat er zoveel kritiek is op bepaalde groepen. Want iedereen is nodig bij de club want de Bobo’s zorgen voor de poet en de Harde kern zorgt voor de sfeer.. Zonder Sfeer geen supporters zonder supporters geen geld zonder geld geen profvoetbal..

Ik hoop dat ZlatanSuperJood en anderen die kritiek op mij willen leveren eerst lezen wat ik nou werkelijk allemaal gezegd heb voordat ze het maar weer op het “Brute-hooligan verhaal gaan schuiven” Ik heb misschien in mijn eerste bericht misschien een beetje te overdreven gedaan maar heb daarna geprobeerd met jullie de discussie aan te gaan maar dat is jullie tot dusver nog niet gelukt omdat ZlatanSuperJood alleen maar denigerende opmerkingen kon uiten zonder dat hij verder zijn mening gaf.


Props voor Pepijn! K sta er niet helemaal alleen voor in mijn strijd tegen ZlatanSuperJood..

1. Zoals al eerder gezegt bezoek ik het merendeel van de wedstrijden van Ajax en heb al jaren een seizoenkaart. Val dus niet in de categorie 'beeldbuissupporter'...

2. Ik heb nooit gezegt dat ik tegen de harde kern ben, in tegendeel zelfs. Ik betwijfel echter of jij daar wel bij hoort, maar dat terzijde..

3. Het valt me op dat jij altijd in het vak zit waar van alles gebeurt, dan weer F-Side, dan weer 410... Ook heb jij altijd dezelfde mening als de meerderheid --> 'iedereen was woest'..

4. Je zou eens wat meer respect moeten tonen voor spelers die notabene je eigen club successen hebben gebracht, ook al heb je meer met de 1 dan met de ander.. Schop je altijd meteen iedereen die iets doet wat je niet zint, maar in elkaar?? Simpel figuur ben je dan..

5. Er is helemaal geen strijd tussen jou en mij, dat vind ik je namelijk totaal niet waard.


En vanwaar die uitnodiging pas op de Open Dag, op 6 augustus?? Omdat je dan weer lekker stoer kan doen in een groep??
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:58
Verwijderd
[QUOTE]Mr.Oizo schreef op 20-06-2003 @ 11:50:
[B]

-- nog een oudje: Henk Fräser

De enige speler die kon koppen met zn noppen idd

- John de Wolf, die zn teamgenoten oplichtte tijdens t kaarten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 19:01
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Stefan Effenberg

*het zou me pijn doen, de naam ooit nog te moeten typen*
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 21:57
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Mensen waarvan ik vind dat ze er niet ophoren :
Stijn Vreven – Hoe gek het ook klinkt uit de mond van een Ajaxcied maar ik vind dat Vreven er niet bij hoort. Die gast gaat elke wedstrijd tot het uiterste voor zijn club en probeert SFEER (iets wat uit de meeste stadions al decennialang verdwenen is) te kweken en dat is iets wat ik wel kan waarderen. Als elke club zijn eigen Vreven zou hebben zou het voetbal een stuk leuker zijn.
Daar ben ik het niet mee eens, hij gaat misschien wel op in het spel. Maar hij is meestal ook de persoon die de opstootjes laat escaleren. Door nog een beetje feller te doen dan normaal.

als voetballer kan ie nog zo goed zijn, z`n mentaliteit op het veld is dat in ieder geval niet. Hij is me te vaak de oorzaak van vechtpartijen bij wedstrijden.
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:46
houn
Avatar van houn
houn is offline
jah

hij naait ook mensen kaarten aan, dus hij hoord wel in het rijtje thuis

klear hoj
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:53
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
- Eric vd Leur

+ de voltallige selectie van R*d* Jc
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 11:07
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
wat heeft iedereen toch tegen Stijn vreven

Stijn "ik wil houn zijn maar ik ben indiaan" Vreven
Stijn "Booy is mijn vriend mar okocha ook" Vreven

ik vind het een heel sympathieke man.
en in het veld vind ik hem ook erg meevallen, als neutrale supporter zijnde.
ik begrijp dat ajax- , psv- en feyenoordfans zich laten provoceren door deze man vanwege uitlokkende gebaren naar het publiek en spelers. maar hoort dat er niet bij?
ik heb nog niemand cantona horen betitelen als meest gehate voetballer.
schopte hij niet een supporter bijna dwarsdoormidden? stak hij niet menig middelvinger op naar "zijn" supporters?

ik snap het niet hoor, hij (vreven) doet alles om te winnen, en ik vind het lang niet grensoverschrijdend wat hij doet.
is er eens iemand in nederland die wat inzet toont en beleving, wordt hij gehaat. sorry maar daar kan ik niet bij.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 11:35
houn
Avatar van houn
houn is offline
Stijn "ik wil houn zijn maar ik ben indiaan" Vreven

mooien..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Vreven is coole gast.
Gaat echt altijd voor de winst ook al staat z'n club met 3-0 achter.

Vreven laat je tieten zien!!

Trekt die gek zn shirt dus omhoog
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:42
Verwijderd
sergio en cristiano, Willem ii, van bommel, kezman, van persie, zlatan,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De meest irritante sporter allertijden
Thaksie
118 07-04-2005 11:29
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 01-01-2005 23:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.