Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2003, 13:25
Verwijderd
1 woord: Fantastisch!

Sneijder speelde geweldig en ook Van NIstelrooij maakte een goede beurt. Op naar Portugal !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 13:35
Bram
Bram is offline
Ik dacht dat Schotten kopbalsterk waren? Niet echt dus ... En wat een flater vd doelman bij die 2e goal ..
Nu ja proficiat dan maar ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 20-11-2003 @ 14:35:
Ik dacht dat Schotten kopbalsterk waren? Niet echt dus ... En wat een flater vd doelman bij die 2e goal ..
Nu ja proficiat dan maar ...
hoezo een flater, die bal werd toch gewoon goed ingekopt door Ooijer?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-11-2003 @ 13:01:
Het resultaat is er zoals ik (we) gehoopt heb (hadden). Maar ik zie hier overal dat Nederland zo fantastisch was. Ik heb dan blijkbaar een andere wedstrijd gezien. In de eerste helft vond ik Nederland helemaal niet goed, even als de scheidsrechter die veel harder had moeten zijn in het begin van de wedstrijd. Onvoldoende kaarten! Hij mag van geluk spreken dat er snel een doelpunt was gevallen waardoor beide partijen rustiger werden, anders hadden er ongelukken gebeurt.
Anyway.. Ik vond Nederland dus helemaal niet goed spelen de eerste helft. Het eerste doelpunt was welgeteld één goede (en geweldige) beweging waardoor hij zijn speler uitschakelde en een heel groot gat voorzich had (Omdat de Schotten mee voetbalde en niet met 10 man achter de bal gingen spelen) en dan een nice schot en doelpunt. De andere twee doelpunten kwamen voort bij stilstaande fase. Je gaat dat toch niet als geweldig bestempelen! Op voorhand werd gezegd dat dat de enigste manier was voor een prutsploeg als Schotland om te scoren. Als we dat nu doortrekken is Nederland ook een prutsploeg (wat ze helemaal niet zijn).
De tweede helft was Nederland beter, maar dat kwam omdat er geen enkele Schot op dat veld stond die er nog ingeloofde.
Maar op deze manier gaat Nederland in Juni volgend jaar niet veel kunnen doen! Gelukkig is dat op een tornooi waar Nederland altijd "beter" is.
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Jij gaat alleen in op de doelpunten: dat alleen de actie van Sneijder mooi was en dat de andere doelpunten uit stilstaande positie waren (1e helft). Het gaat echter ook om felheid, minimaal balverlies, enz. En wat dat betreft vind ik dat Nederland het heel goed deed gister. Ze gíngen echt voor de bal, leden weinig balverlies, waren al die tijd gemotiveerd en zakten niet in. Constant werd en op de bal gestreden, wat een grote verandering is in vergelijking met zaterdag, toen het spel toch vele malen bijna stil lag van de traagheid. Ik vond het echt een mooie wedstrijd om te zien, ook als Nederland niet met zo'n gigantisch verschil had gewonnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:18
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
linda85 schreef op 20-11-2003 @ 15:08:
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Jij gaat alleen in op de doelpunten: dat alleen de actie van Sneijder mooi was en dat de andere doelpunten uit stilstaande positie waren (1e helft). Het gaat echter ook om felheid, minimaal balverlies, enz. En wat dat betreft vind ik dat Nederland het heel goed deed gister. Ze gíngen echt voor de bal, leden weinig balverlies, waren al die tijd gemotiveerd en zakten niet in. Constant werd en op de bal gestreden, wat een grote verandering is in vergelijking met zaterdag, toen het spel toch vele malen bijna stil lag van de traagheid. Ik vond het echt een mooie wedstrijd om te zien, ook als Nederland niet met zo'n gigantisch verschil had gewonnen.
ben ik het mee eens..maar tofke is belg dus misschien zit hij nog met een beetje frustratie in z'n lijf..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:30
Verwijderd
Voorlopig gaan wij wel naar het EK
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
houn schreef op 20-11-2003 @ 15:18:
ben ik het mee eens..maar tofke is belg dus misschien zit hij nog met een beetje frustratie in z'n lijf..
Ten eerste ben ik Vlaming.
Ten tweede ben ik al sinds het EK 1996 in Engeland supporter voor Nederland.

Dus ik heb helemaal geen frustratie in mijn lijf dat Belgie niet geplaatst is. Het is jammer, maar ik vond het erger dan Nederland niet geplaatst was voor het WK 2002 dan nu Belgie niet voor het EK 2004.
Gelukkig dat je dus "misschien" er bij zetten

Jaja, tijdens Belgie vs Nederland gaat dat er thuis altijd heel erg hard tegen. Net zoals gisteren trouwens in het begin van de wedstrijd dat er geen rode kaart kwam
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:41
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik denk niet dat deze zooi richting Tofke_H terecht is hij is geen Belg maar een Vlaming

O ja en hij hoop altijd het beste voor Nederland volgens mij

Verder vond ik Nederland wel goed spelen maar ze hebben wel veel geluk gehad zo was elke halve kans een goal vooral in de eerste helft.

Want bij doelpunten uit dode spelmomenten zet ik altijd mijn vraagtekens, en de goal van Sneijder was gewoon een individuele actie en geen geweldige combinatie ofzo.

En omdat bijna elke kans een goal stond het al snel 3-0 en toen gaven de Schotten het al op, en ook door die opgave was er veel balbezit.

En nu hebben we ook gezien dat Schotland geen geweldig team heeft, en 3 goals uit doden spelmomenten dat mag geen enkel team overkomen.

Ik zou nog niet zo snel roepen dat Nederland het EK wel even gaat winne, voorlopig mogen we alleen maar blij zijn dat Nederland aanwezig is

Dat eerste gedeelte typte ik toen ik de reactie van Tofke_H nog niet gezien had wat een toeval
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:42
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-11-2003 @ 13:01:
Het resultaat is er zoals ik (we) gehoopt heb (hadden). Maar ik zie hier overal dat Nederland zo fantastisch was. Ik heb dan blijkbaar een andere wedstrijd gezien. In de eerste helft vond ik Nederland helemaal niet goed, even als de scheidsrechter die veel harder had moeten zijn in het begin van de wedstrijd. Onvoldoende kaarten! Hij mag van geluk spreken dat er snel een doelpunt was gevallen waardoor beide partijen rustiger werden, anders hadden er ongelukken gebeurt.
Anyway.. Ik vond Nederland dus helemaal niet goed spelen de eerste helft. Het eerste doelpunt was welgeteld één goede (en geweldige) beweging waardoor hij zijn speler uitschakelde en een heel groot gat voorzich had (Omdat de Schotten mee voetbalde en niet met 10 man achter de bal gingen spelen) en dan een nice schot en doelpunt. De andere twee doelpunten kwamen voort bij stilstaande fase. Je gaat dat toch niet als geweldig bestempelen! Op voorhand werd gezegd dat dat de enigste manier was voor een prutsploeg als Schotland om te scoren. Als we dat nu doortrekken is Nederland ook een prutsploeg (wat ze helemaal niet zijn).
De tweede helft was Nederland beter, maar dat kwam omdat er geen enkele Schot op dat veld stond die er nog ingeloofde.
Maar op deze manier gaat Nederland in Juni volgend jaar niet veel kunnen doen! Gelukkig is dat op een tornooi waar Nederland altijd "beter" is.
Mijn mening is bijna het tegenovergestelde...
In de eerste helft vond ik Nederland juist beter dan in de 2e helft. En ik vond het dan ook geweldig!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:45
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
linda85 schreef op 20-11-2003 @ 15:08:
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Jij gaat alleen in op de doelpunten: dat alleen de actie van Sneijder mooi was en dat de andere doelpunten uit stilstaande positie waren (1e helft). Het gaat echter ook om felheid, minimaal balverlies, enz. En wat dat betreft vind ik dat Nederland het heel goed deed gister. Ze gíngen echt voor de bal, leden weinig balverlies, waren al die tijd gemotiveerd en zakten niet in. Constant werd en op de bal gestreden, wat een grote verandering is in vergelijking met zaterdag, toen het spel toch vele malen bijna stil lag van de traagheid. Ik vond het echt een mooie wedstrijd om te zien, ook als Nederland niet met zo'n gigantisch verschil had gewonnen.

De wedstrijd van zaterdag heb ik niet kunnen zien, net zoals de meeste wedstrijd in de voorronde. Kan er niets aandoen dat SBS de wedstrijden uitzend. Dus ik moest altijd uitgaan van wat ik las, de enkele beelden op tv,...
Maar je gaat me toch niet zeggen dat ze in de eerste helft de bal vaak correct en snel rondspeelde? Het was "karakatervoetbal" maar dat is eigen aan het Belgisch voetbal en niet aan het Nederlands voetbal! Bijvoorbeeld de 4de goal was een aan éénschakeling van ééntijdspassen met een lucky laatst baltoest, maar dat was al in de tweede helft wanneer die Schotten allang naar huis wilde!
Ik vond dat er nog te veel balverlies was in de eerste helft (tweede helft hebben we het niet over), maar het eerste kwartier kwam dat vooral door de grote spanning. Vandaar ook de "vechtpartijen" in het begin, waar er meer gele kaarten hadden moeten vallen. Maar dat is vrij normaal die stress, vandaar dat men geen mooi voetbal bracht.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2003 @ 23:06:
Uhhhh...wordt ik nu uitgeluld door een dame?
Ach gut. Is je eer gekrenkt?

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:46
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nou als er mooie uitgespeelde aanvallen zijn dat zegt meestal meer over de kwaliteit van het team dan doelpunten uit dode spelmomenten, mar ze tellen inderdaad allebei.

Verder vond ik het gedrag van Van der Vaart vreselijk

Hij schoot zeker het laatste half uur bijna elke keer op het doel om een goal te maken, erg egoistisch
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:47
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-11-2003 @ 09:01:

- "Jonge" gasten die meemoeten: Van der Vaart, Hofland (mits fit), Sneijder, Van der Meyde, Bouma, Robben, eventueel Bosschaart, Nigel de Jong, Landzaat, Kuyt of Van Persie. Ligt er aan hoeveel er dan nog meekunnen.
Landzaat is al uit 1975 toch?
Hij is dus bijv. ouder als Kluivert of Seedorf.
Dan kun je ook Boateng & Co* er bij zetten.

*Boateng, Oude Kamphuis, Paauwe enz...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:26
Verwijderd
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Dick volgende keer weer gewoon Kluivert en co opstelt..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:35
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-11-2003 @ 15:41:
Ten eerste ben ik Vlaming.
Ten tweede ben ik al sinds het EK 1996 in Engeland supporter voor Nederland.

Dus ik heb helemaal geen frustratie in mijn lijf dat Belgie niet geplaatst is. Het is jammer, maar ik vond het erger dan Nederland niet geplaatst was voor het WK 2002 dan nu Belgie niet voor het EK 2004.
Gelukkig dat je dus "misschien" er bij zetten

Jaja, tijdens Belgie vs Nederland gaat dat er thuis altijd heel erg hard tegen. Net zoals gisteren trouwens in het begin van de wedstrijd dat er geen rode kaart kwam
Ok Tofke, je bent dus nederland-supporter, dat maakt het voor mij nog onbegrijpelijker om te zeggen dat nederland zo goed niet speelde.
Als je met 6-0 wint van schotland lijkt het mij duidelijk dat je fantastisch hebt gespeeld, en we kunnen wel weer de negatieve dingen naar voren halen, maar dat hebben we de afgelopen weken al vaak genoeg gedaan.
Laten we nu gewoon even nagenieten van een schitterende wedstrijd met misschien als voornaamste reden dat nederland zo getergd speelde, maar daar hebben we toch allemaal om gesmeekt?
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-11-2003 @ 15:46:
Ach gut. Is je eer gekrenkt?


Wel nee, ik kan wel wat hebben
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
houn schreef op 20-11-2003 @ 16:35:
Ok Tofke, je bent dus nederland-supporter, dat maakt het voor mij nog onbegrijpelijker om te zeggen dat nederland zo goed niet speelde.
Als je met 6-0 wint van schotland lijkt het mij duidelijk dat je fantastisch hebt gespeeld, en we kunnen wel weer de negatieve dingen naar voren halen, maar dat hebben we de afgelopen weken al vaak genoeg gedaan.
Laten we nu gewoon even nagenieten van een schitterende wedstrijd met misschien als voornaamste reden dat nederland zo getergd speelde, maar daar hebben we toch allemaal om gesmeekt?
Dus de score zegt alles over een wedstrijd? Ajax tegen AZ vond ik een veel betere wedstrijd dan Nederland tegeng Schotland en daar was de score toch iets heel anders.
De 4-0, 5-0 en de 6-0 zijn gewoon gevallen omdat de Schotten naar huis wilde en dat Nederland gelukkig gewoon bleef doorvoetballen. En daarvoor drie duimen omhoog . Het is wel eens anders geweest, dat ze bv gaan morsen.
De 2-0 en 3-0 zijn stilstaande fase's. Ploegen zoals Wales proberen zo wedstrijden te winnen, toch niet Oranje, een van de beste ploegen van de wereld? Dan blijft er die 1-0.
Ik ben er volledig mee akkoord als je zegt dat ze de ballen er nog wel inmoeten koppen/schieten/... Maar voor hetzelfde geld doet de scheids daar een fout fluiten (al dat getrek en geduw langs beide kanten), en het doelpunt afkeuren.
Uiteraard moeten we genieten dat Nederland geplaatst is en oa Turkije niet. En wees gerust dat doe ik ook. Straks mijn vriendinnetje daarmee pesten want die vind het alles behalve leuk dat ik voor Nederland supporter.
Daarbij zit dat gewoon in de mens, altijd het negatieve aanhalen en zwijgen over het positieve
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-11-2003 @ 17:51:

Daarbij zit dat gewoon in de mens, altijd het negatieve aanhalen en zwijgen over het positieve
niet bij de echte nederland-supporters
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-11-2003 @ 18:04:
niet bij de echte nederland-supporters
Dan zijn er geen echte nederland-supporters want waar ik ook maar luisterde overal hoorde ik mensen klagen over Oranje..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:54
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-11-2003 @ 17:51:
Dus de score zegt alles over een wedstrijd? Ajax tegen AZ vond ik een veel betere wedstrijd dan Nederland tegeng Schotland en daar was de score toch iets heel anders.
De 4-0, 5-0 en de 6-0 zijn gewoon gevallen omdat de Schotten naar huis wilde en dat Nederland gelukkig gewoon bleef doorvoetballen. En daarvoor drie duimen omhoog . Het is wel eens anders geweest, dat ze bv gaan morsen.
De 2-0 en 3-0 zijn stilstaande fase's. Ploegen zoals Wales proberen zo wedstrijden te winnen, toch niet Oranje, een van de beste ploegen van de wereld? Dan blijft er die 1-0.
Ik ben er volledig mee akkoord als je zegt dat ze de ballen er nog wel inmoeten koppen/schieten/... Maar voor hetzelfde geld doet de scheids daar een fout fluiten (al dat getrek en geduw langs beide kanten), en het doelpunt afkeuren.
Uiteraard moeten we genieten dat Nederland geplaatst is en oa Turkije niet. En wees gerust dat doe ik ook. Straks mijn vriendinnetje daarmee pesten want die vind het alles behalve leuk dat ik voor Nederland supporter.
Daarbij zit dat gewoon in de mens, altijd het negatieve aanhalen en zwijgen over het positieve
Je geeft zelf al aan dat een goeie wedstrijd iets heel anders is.
Daarom zeg ik dat ook niet, ik zeg alleen wel dat Nederland goed speelde, zelfs zo goed dat het nooit een wedstrijd is geweest, dus ook geen goeie.
die kaarten die de scheidsrechter gaf vond ik overigens volledig terecht.
En ze hebben inderdaad 3 doelpunten gescoort uit stilstaande fases, en zoals je zelf zegt: ook dat zijn doelpunten, maar dan blijven er dus nog 3 doelpunten over, wat dus zou betekenen dat het 3-0 was geworden, ook dat was een sterke prestatie geweest.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 20-11-2003 @ 18:09:
Dan zijn er geen echte nederland-supporters want waar ik ook maar luisterde overal hoorde ik mensen klagen over Oranje..
maar jij woont in Belgie correctie Vlaanderen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 00:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-11-2003 @ 21:27:
maar jij woont in Belgie correctie Vlaanderen
Ik weet niet of jij het weet, maar je moet eens weten hoeveel Nederlanders de grens oversteken omdat het voor hen hier fiscaal veel beter is.
Het wil toch niet zeggen dat ik in Belgie woon, dat ik nooit in Nederland kom?
Ik kijk ook vrijvaak naar Nederland 1 tem 3, die andere iets minder.

Dus zo loos

De rest qoute ik morgen na het slapen wel
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 21-11-2003 @ 01:23:
Ik weet niet of jij het weet, maar je moet eens weten hoeveel Nederlanders de grens oversteken omdat het voor hen hier fiscaal veel beter is.
Het wil toch niet zeggen dat ik in Belgie woon, dat ik nooit in Nederland kom?
Ik kijk ook vrijvaak naar Nederland 1 tem 3, die andere iets minder.

Dus zo loos

De rest qoute ik morgen na het slapen wel
was ook loos bedoeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52
Films, TV & Radio Lobbyen voor Bambi
Darth Lotteke
90 19-01-2006 20:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54
Vrije tijd Nederland - Frankrijk
Verwijderd
111 03-04-2004 17:05
Vrije tijd sterkte voetbalcompetities
Verwijderd
24 23-02-2004 21:27
De Kantine In hoeveel landen ben je geweest?
Lucky Duck
111 24-11-2003 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.