Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 11:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 28-01-2004 @ 12:50:
verder zit jij niet in het stadion dus kan jij daar niet over oordelen
Als je verhalen voor van andere supporters van andere clubs's zijn het vaak dezelfde verhalen.
Dat het er stil en sfeerloos is, waarom zouden ze die verhalen verzinnen?
Het is al 2/3jaar stil bij jullie als Groningen tegen jullie in de Arena speelt.
Dat zegt natuurlijk ook wel wat.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 11:57
Verwijderd
waarschijnlijk heeft dat ermee te maken dat er geen spanning in dat soort simpele wedstrijdjes zit, wedstrijden in de CL of tegen Feyenoord / PSV is het alles behalve stil omdat er dan tenminste iets op het spel staat.

Met alle respect, voor Groningen is een wedstrijd tegen RBC of Vitesse spannender als voor Ajax waarvan je voor de wedstrijd al weet dat het wel weer een overwinning gaat worden...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 28-01-2004 @ 12:57:
waarschijnlijk heeft dat ermee te maken dat er geen spanning in dat soort simpele wedstrijdjes zit, wedstrijden in de CL of tegen Feyenoord / PSV is het alles behalve stil omdat er dan tenminste iets op het spel staat.

Met alle respect, voor Groningen is een wedstrijd tegen RBC of Vitesse spannender als voor Ajax waarvan je voor de wedstrijd al weet dat het wel weer een overwinning gaat worden...
Kijk en dat excuus hebben dus alle ajaxieden..
Waarom mag er bij jullie alleen een goeie sfeer hangen bij topwedstrijden?
Als je ergens wil staan in Nederland qua sfeer moet je ook tegen lagere clubs sfeer maken.
Ik heb precies dezelfde discussie ookal gevoerd op een forum van FC Groningen waar een Ajaxied precies hetzelfde zei.

En 1 van die wedstrijden was kwartfinale Amstel Cup dus dat is toch niet de minste wedstrijd..(achja voor ajax maakt dat niet uit want knvb zorgt er toch wel voor dat de topclubs erg ver komen)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:02
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Tja bij Ajax moet het altijd ergens om gaan......

Uit bij Twente, ging het zeker nergens om??

En toen Ajax 100 jaar bestond, ging het ook nergens om??

Weer zo'n onzin argument, dat thuis hoort in het het rijtje:
"Ajax heeft zo'n rijk verleden"
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 13:02:
Kijk en dat excuus hebben dus alle ajaxieden..
Waarom mag er bij jullie alleen een goeie sfeer hangen bij topwedstrijden?
Als je ergens wil staan in Nederland qua sfeer moet je ook tegen lagere clubs sfeer maken.
Ik heb precies dezelfde discussie ookal gevoerd op een forum van FC Groningen waar een Ajaxied precies hetzelfde zei.

En 1 van die wedstrijden was kwartfinale Amstel Cup dus dat is toch niet de minste wedstrijd..(achja voor ajax maakt dat niet uit want knvb zorgt er toch wel voor dat de topclubs erg ver komen)
Ajax wilt niet ergens staan qua sfeer, maar qua resultaat

en kwartfinale Amstel Cup is nou niet bepaald een belangrijke wedstrijd nee de Amstel Cup stelt geen reet voor dat neemt toch niemand serieus? ja die kleine clubs die kunnen er Europees voetbal mee halen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 28-01-2004 @ 13:02:
Tja bij Ajax moet het altijd ergens om gaan......

Uit bij Twente, ging het zeker nergens om??

En toen Ajax 100 jaar bestond, ging het ook nergens om??

Weer zo'n onzin argument, dat thuis hoort in het het rijtje:
"Ajax heeft zo'n rijk verleden"
Een uitwedstrijd is wat anders...thuis tegen twente bij 100-jarig bestaan ben ik niet geweest dus ik zou niet weten hoe de sfeer was, maar die was sowieso al niet goed vanwege de tegenvallende resultaten en de geweldige relatie Publiek - Adriaanse
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:22
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 12:30:
maar ga PSV niet lopen afzeiken als je zelf ook niet al te sfeervol bent.
Waar zeik ik psv af?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 21:49:
vanwaar Feyenoord - Vitesse en Feyenoord - NAC?
Feyenoord - Vitesse:
Lurling had rood moeten hebben, maar scoort in 90+5 de winnende goal.

Feyenoord - NAC:
Lodewijks haalt zo'n NAC-er neer, maar geen penalty.
En De Nooijer(??) maakt hands, weer geen penalty.

Citaat:
EmilioFCG schreef:
Tuurlijk daar ben ik het wel met je mee eens maar geef ook toe dat de media als ze er wel op in zouden springen grote druk uitoefenen op de KNVB zodat de KNVB zich er over gaat nadenken.
Als Groningen protest indient moeten wij niet zeuren als Ajax dat doet wordt er meteen gekeken naar een oplossing. Ajax - FC Groningen ik dacht 2jaar terug voor AC is er een voorbeeld van.
Ik bedoel de KNVB maakt zich op die manier niet populair bij de tegenstander van Ajax, in dit geval dus FCG maar er zijn vast meerdere voorbeelden te noemen.
Tja oke, daar heb je dan wel gelijk in hoor.
Hoewel bij de JC Schaal bijvoorbeeld dan wel weer veel kritiek is gekomen van de media.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 28-01-2004 @ 13:22:
Waar zeik ik psv af?
Die STUFF ofzo
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 28-01-2004 @ 13:06:
Ajax wilt niet ergens staan qua sfeer, maar qua resultaat

en kwartfinale Amstel Cup is nou niet bepaald een belangrijke wedstrijd nee de Amstel Cup stelt geen reet voor dat neemt toch niemand serieus? ja die kleine clubs die kunnen er Europees voetbal mee halen.
Dat is bullshit want Vak410 vind zichzelf niet voor niks zo geweldig en vind dat ze bij de beste 2horen qua TIFO.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 28-01-2004 @ 13:29:


Tja oke, daar heb je dan wel gelijk in hoor.
Hoewel bij de JC Schaal bijvoorbeeld dan wel weer veel kritiek is gekomen van de media. [/B]
Omdat dat dan weer een belangrijke wedstrijd is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:07
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 13:55:
Die STUFF ofzo
Moet jij nog niet in de bus zitten naar het zuiden?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 28-01-2004 @ 14:07:
Moet jij nog niet in de bus zitten naar het zuiden?
Als me lichaam zou mee werken wel maar dat zal helaas niet gaan
En de bussen vertrekken ook pas rond 3uur half4 dacht ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:30
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 14:10:
Als me lichaam zou mee werken wel maar dat zal helaas niet gaan
En de bussen vertrekken ook pas rond 3uur half4 dacht ik.
ach, dan wordt et dus studio SPORT kijken vanaaf?

Volledige competitieronde
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:51
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 28-01-2004 @ 14:30:
ach, dan wordt et dus studio SPORT kijken vanaaf?

Volledige competitieronde
Mja reken maar eerder op volgend seizoen dat ik er weer es bij ben.
Dit jaar 3wedstrijden nog maar geweest, maarja heb de club geholpen met 120€ dankzij mijn SZ-kaart.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:50
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-01-2004 @ 20:12:
ff goed lezen he

de strekking is:

dat niemand van studio ajakkes koeman aanvalt naar aanleiding van zijn uitermate achterlijke reactie op de nieuwjaarsconference

omdat heel nederland dit een achterlijke reactie vind

maakt studio ajakkes er gewoon geen melding van
ik dacht altijd dat het Studio Sport was, staat ook in de tv-gids hoor?
(daar kan ik heel slecht tegen als mense ajakkes gaan zeggen, zeg het dan goed als kankerajax ofsow...)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:53
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 23:48:
Ajax - FC Groningen ik dacht 2jaar terug voor AC is er een voorbeeld van.
die van 5-3-03? Daar was ik bij, terechte uitslag 4-1
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:02
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 18:38:
"lucky ajax" is geen quote meer, maar een begrip. Wat Ajax te danken heeft aan een behoorlijk aantal gelukjes, denk hierbij alleen al aan CL vorig jaar, en ZEKER weten de Amstel Cup
Dat in de CL is geen geluk hoor, goed spelen tegen topclubs en stand houden is geen geluk, alleen in de 1e groepsfase hebben ze veel geluk gehad, maar ik kan wel noemen waar Ajax pech had of waar PSV of Feye geluk hadden...dat houdt elkaar in balans hoor maar omdat ajax de naam heeft lijkt dat niet zo
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 28-01-2004 @ 15:53:
die van 5-3-03? Daar was ik bij, terechte uitslag 4-1
Die het jaar ervoor.


EDIT: En die uitslag doet er niet toe.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?

Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 23:52:
@STUFF: Net of het bij jullie niet stil is in de UFO, en zeg nou niet dat het tegen Valencia een gekkenhuis was want bij dat soort wedstrijden is het bij PSV ook niet stil.
Maarja dat zijn typische gevallen van (ik noem het woord nog maar es een keer) Gloryhunters.
Sorry als ik supporters van Ajax beledig die er vaak bij zijn (Supermach is er vaak bij en daar heb ik veel repect voor!! en zlatani9 is er ook bij, van andere forumleden weet ik het niet maar diege die ik bedoel voelen zich wel aangesproken en de andere niet).
toegegeven de sfeer is nou niet altijd opperbest, maar komkom bij psv is het wel heel erg, tegen wie ze ook spelen. alleen tegen deportivo was het te doen, maar daar hoef je al helemaal geen steun te verwachten als je achter staat. terwijl wij ons cluppie nog aanmoedigden als gekken (hoewel het op tv heel sfeerloos leek) toen we achterstonden tegen nac in de amstel cup.

en gloryhunters zitten bij elke club!! kijk maar naar vitesse waar het ook meteen een stuk leger is dan toen ze nog in de subtop speelden. bovendien waren ajax supporters jarenlang verwend met grote successen, daar komen logischerwijs jouw zogenaamde gloryhunters op af!! ps dat we een mooi modern stadion hebben, hoef je niet zo negatief over te doen hoor trouwens als groningen in de amstel cup tegen veendam speelt is het ook niet erg druk in het stadion, das voor ajax hetzelfde als tegen degradatieclubs spelen (waar jullie nouuu net buiten vallen).

en zeg nou niet dat ik een gloryhunter ben want daar weet je niets van af!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:11
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 28-01-2004 @ 16:02:
Dat in de CL is geen geluk hoor, goed spelen tegen topclubs en stand houden is geen geluk, alleen in de 1e groepsfase hebben ze veel geluk gehad, maar ik kan wel noemen waar Ajax pech had of waar PSV of Feye geluk hadden...dat houdt elkaar in balans hoor maar omdat ajax de naam heeft lijkt dat niet zo
Ajax heeft al jaren lang de bijnaam "luckyajax", dat zal toch echt niet zomaar uit de grond zijn gesprongen.
Als het echt zo dichtbijelkaar ligt als jij beweert dan hadden PSV en Feyenoord ook wel lucky als bijnaam gehad.
Nou kun je alles wel bij elkaar gaan optellen hoevaak elke club geluk heeft gehad maar ik heb vrij weinig zin om de voetbalhistory door te nemen voor de arrogante Ajaxieden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:12
nickčsz
nickčsz is offline
kut publiek heb je overal en aangezien ajax een groter stadion heeft dan de meeste andere clubs zit daar dus ook meer kutpubliek
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 28-01-2004 @ 17:09:
*knip*
De sfeer is bij beide clubs klote alleen Ajax staat bij mij wel weer wat higer dan PSV alleen maar omdat jullie af en toe mooie acties hebben (dat megadoek over 410 bijv.) maar sfeervol is anders.

En tuurlijk komen er minder mensen op af dan tijdens een competitie wedstrijd maar het Oosterpark is wel bijna altijd uitverkocht dan kunnen jullie dan weer niet zeggen.
Kom nou niet met slappe smoesjes dat jullie groter stadion hebben want dat is wel zo maar a'dam is ook een paar keer zo groot .
En modern stadion of niet, ik heb er met school een rondleiding gehad en vind het een vreselijk ding, alleen Geldsyndroom is nog erger in Nederland.
Maarja dat is de commercie.

En ik beweer ook niet dat jij een gloryhunter bent ik zeg alleen dat ik van 2mensen weet dat ze er regelmatig bij zijn, van jou weet ik het idd niet en opzich boeit me dat ook niet.

Dit is trouwens wel allemaal wat offtopic maargoed..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
nickčsz schreef op 28-01-2004 @ 17:12:
kut publiek heb je overal en aangezien ajax een groter stadion heeft dan de meeste andere clubs zit daar dus ook meer kutpubliek
maar als ik het vergelijk met een club als Utrecht is er bij Ajax gewoon veel minder sfeer. Daar hangt altijd wel een sfeer (hoewel ik dit zie vanaf de bank thuis), terwijl het bij Ajax nog wel eens erg stil kan zijn.
Zelf ben ik naar het Amsterdam Tournament geweest vorig jaar (als Feyenoorder ) en het luidste gejuich (op de doelpunten na) kwam nadat een papieren vliegtuigje het speelveld bereikte... tsja, dan denk ik: "is dit nou het ajax publiek".
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-01-2004 @ 17:19:
maar als ik het vergelijk met een club als Utrecht is er bij Ajax gewoon veel minder sfeer. Daar hangt altijd wel een sfeer (hoewel ik dit zie vanaf de bank thuis), terwijl het bij Ajax nog wel eens erg stil kan zijn.
Zelf ben ik naar het Amsterdam Tournament geweest vorig jaar (als Feyenoorder ) en het luidste gejuich (op de doelpunten na) kwam nadat een papieren vliegtuigje het speelveld bereikte... tsja, dan denk ik: "is dit nou het ajax publiek".
Utrecht hoorde je een paar jaar geleden ook niet hoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 17:21:
Utrecht hoorde je een paar jaar geleden ook niet hoor.
maar nu wel
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-01-2004 @ 17:24:
maar nu wel
Dat zei je net idd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
nickčsz schreef op 28-01-2004 @ 17:12:
kut publiek heb je overal en aangezien ajax een groter stadion heeft dan de meeste andere clubs zit daar dus ook meer kutpubliek
Relatief gezien heeft Ajax voor een groot deel nep / kut publiek
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:22
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 17:11:
Ajax heeft al jaren lang de bijnaam "luckyajax", dat zal toch echt niet zomaar uit de grond zijn gesprongen.
Als het echt zo dichtbijelkaar ligt als jij beweert dan hadden PSV en Feyenoord ook wel lucky als bijnaam gehad.
Nou kun je alles wel bij elkaar gaan optellen hoevaak elke club geluk heeft gehad maar ik heb vrij weinig zin om de voetbalhistory door te nemen voor de arrogante Ajaxieden.
je spreekt jezelf tegen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:23
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 17:17:

En tuurlijk komen er minder mensen op af dan tijdens een competitie wedstrijd maar het Oosterpark is wel bijna altijd uitverkocht dan kunnen jullie dan weer niet zeggen.
daar kunnen maar 3000 mensen in
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Martenz doe es niet zo triest en zeg eens wta nuttigs.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Bazz schreef op 28-01-2004 @ 18:21:
Relatief gezien heeft Ajax voor een groot deel nep / kut publiek
Bij Feyenoord zal het idd minder zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 18:24:
Bij Feyenoord zal het idd minder zijn.
is dit sarcasme?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:37
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 18:24:
Martenz doe es niet zo triest en zeg eens wta nuttigs.
EDIT: laat maar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:47
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Echt beter, 1 telefoontje van de vrienden van de NOS naar Heerenveen en ze lassen de wedstrijd af...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 18:24:
Bij Feyenoord zal het idd minder zijn.
Lijkt me duidelijk ^_^
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:22
number9
number9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 14:51:
Mja reken maar eerder op volgend seizoen dat ik er weer es bij ben.
Dit jaar 3wedstrijden nog maar geweest, maarja heb de club geholpen met 120€ dankzij mijn SZ-kaart.
Daar kan Groningen het hele elftal weer mee versterken
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
number9 schreef op 28-01-2004 @ 23:22:
Daar kan Groningen het hele elftal weer mee versterken
Ik bedoel maar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-01-2004 @ 18:52:
is dit sarcasme?
Nee, maar je mag het zo opvatten als je wil.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:24
Verwijderd
mmz misschien zouden we onze aandacht wat meer moeten verleggen naar FC groningen, ze hebben in ieder geval manse supporters zeg

als je het trouwens over het verband tussen toeschouwersaantallen en grootte van de stad waar de club voor speelt, dan kun je je beter richten tot ado den haag!! bovendien zit het stadion bij elke competitiewedstrijd bijna vol.

en wat ik al zeg, jullie lopen daar ook niet warm voor een wedstrijd tegen een eerstedivisieclub. toen jullie nog in de 1e divisie zaten zat het ook laaaaang niet vol.

en dat je ons stadion vreselijk vindt, jammer dan. zag laatst nog in de vi dat jullie stadion nou ook niet bepaald perfect was
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 29-01-2004 @ 15:24:
mmz misschien zouden we onze aandacht wat meer moeten verleggen naar FC groningen, ze hebben in ieder geval manse supporters zeg

als je het trouwens over het verband tussen toeschouwersaantallen en grootte van de stad waar de club voor speelt, dan kun je je beter richten tot ado den haag!! bovendien zit het stadion bij elke competitiewedstrijd bijna vol.

en wat ik al zeg, jullie lopen daar ook niet warm voor een wedstrijd tegen een eerstedivisieclub. toen jullie nog in de 1e divisie zaten zat het ook laaaaang niet vol.

en dat je ons stadion vreselijk vindt, jammer dan. zag laatst nog in de vi dat jullie stadion nou ook niet bepaald perfect was
Toen wij tot speelden zaten er idd minder mensen maar dat heeft er natuurlijk niet alleen mee te maken dat je lager speelt..
Als je toeschouwers aantallen ziet zijn er volgens mij vaker 40.000 dan 50.000.
En aan de lege plekken in het stadion is ook wel wat op te maken natuurlijk.

En ons stadion straalt meer uit dan een blokbeton.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-01-2004 @ 15:29:
Toen wij tot speelden zaten er idd minder mensen maar dat heeft er natuurlijk niet alleen mee te maken dat je lager speelt..
Als je toeschouwers aantallen ziet zijn er volgens mij vaker 40.000 dan 50.000.
En aan de lege plekken in het stadion is ook wel wat op te maken natuurlijk.

En ons stadion straalt meer uit dan een blokbeton.
daarmee heeft ajax dus wel de hoogste toeschouwersaantallen van het land. lege plekken zijn nog wel aanwezig, maar het wordt steeds minder. dat ons stadion een blok beton is en jullie stadion leuk, is een beeld dat je hebt omdat je supporter bent van die club......smaken verschillen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:36
Verwijderd
pfff... na NAC - Ajax ( 4-2 ) durfden ze bij Studio Stop 3 nog te zeggen dat NAC goed weggekomen is dat ajax de kansen niet afmaakten... terwijl NAC misschien wel 20 kansen had en ajakkes hooguit 8
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 29-01-2004 @ 15:36:
daarmee heeft ajax dus wel de hoogste toeschouwersaantallen van het land. lege plekken zijn nog wel aanwezig, maar het wordt steeds minder. dat ons stadion een blok beton is en jullie stadion leuk, is een beeld dat je hebt omdat je supporter bent van die club......smaken verschillen
De ArenA is gewoon een kutstadion.... ge ken niet eens met normaal geld betalen... stelletje commerciele afzetters
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 29-01-2004 @ 15:36:
pfff... na NAC - Ajax ( 4-2 ) durfden ze bij Studio Stop 3 nog te zeggen dat NAC goed weggekomen is dat ajax de kansen niet afmaakten... terwijl NAC misschien wel 20 kansen had en ajakkes hooguit 8
raar

hier in de kranten stond toch echt overal dat het een wonder was dat het slechts 3-0 stond na een uur!! en de nederlaag tegen twente werd ook als terecht beschreven. en de wedstrijd tegen nec werd heus ook niet positief over gedaan

blabla

nou niet doen alsof iedereen over ajax slijmt he!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 29-01-2004 @ 15:36:
daarmee heeft ajax dus wel de hoogste toeschouwersaantallen van het land. lege plekken zijn nog wel aanwezig, maar het wordt steeds minder. dat ons stadion een blok beton is en jullie stadion leuk, is een beeld dat je hebt omdat je supporter bent van die club......smaken verschillen
GEK HE ALS JULLIE HET GROOTSTE STADION HEBBEN damn...

En vraag elke voetballiefhebber en ze zullen zeggen dat het Oosterpark een mooi Engelse sfeer heeft en het prachtig gelegen ligt in een woonwijk en een park erachter.
Als jij de Arena echt mooi vind vind je een raar figuur..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 29-01-2004 @ 15:37:
De ArenA is gewoon een kutstadion.... ge ken niet eens met normaal geld betalen... stelletje commerciele afzetters
daar heb je gelijk in
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-01-2004 @ 15:40:
GEK HE ALS JULLIE HET GROOTSTE STADION HEBBEN damn...

En vraag elke voetballiefhebber en ze zullen zeggen dat het Oosterpark een mooi Engelse sfeer heeft en het prachtig gelegen ligt in een woonwijk en een park erachter.
Als jij de Arena echt mooi vind vind je een raar figuur..
ahum alsof andere clubs opeens ook 50 . 000 toeschouwers zouden hebben als ze hun stadion vergroten. dan hadden ze dat allang al gedaan slimme jongen

in engeland houden ze nu eenmaal van ouderwets en nostalgisch, komt misschien overeen met waar jullie in groningen van houden, maar dus niet hier.

als je het oosterpark mooi vind ben je maar een raar figuur (leuk he zulke domme uitspraken, ken er nog een paar: als je fan van groningen bent ben je maar een raar figuur ) en zo kunnen we uren met modder gooien
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:01
nickčsz
nickčsz is offline
Citaat:
STUFF schreef op 29-01-2004 @ 15:42:
ahum alsof andere clubs opeens ook 50 . 000 toeschouwers zouden hebben als ze hun stadion vergroten. dan hadden ze dat allang al gedaan slimme jongen

in engeland houden ze nu eenmaal van ouderwets en nostalgisch, komt misschien overeen met waar jullie in groningen van houden, maar dus niet hier.

als je het oosterpark mooi vind ben je maar een raar figuur (leuk he zulke domme uitspraken, ken er nog een paar: als je fan van groningen bent ben je maar een raar figuur ) en zo kunnen we uren met modder gooien
de meeste ajax supporters vinden de arena ook niks en hebben ook liever het olympisch stadion of de meer dus je hoeft de arena echt niet te verdedigen ofzo
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:10
Verwijderd
tjuh dat gedoe over ons stadion ben ik nou wel zat. oke het is een betonblok dat commercieel is....maar het kan veel erger

je kan wel terugwillen naar het olympisch stadion, maar dan moeten zo'n 20.000 mensen hun seizoenskaart inleveren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.