Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 09:44
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
michieltje schreef op 30-05-2004 @ 23:49 :
zodra ik ded berg op rij.....
die hebben we hier niet.. ja een dijkje van minder dan 50 meter lang. Maar daar rijd je ook zo op op je grootste versnelling.

En natuurlijk heb ik gewonnen, vanmiddag weer

En nu deze topic toch over wielrennen gaat: ftp://cym4_demo:zIutri3r@ftp.cyanide...04_Install.exe

de demo van Cycling Manager 4 (heeft ook met wielrennen te maken )

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 09:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2004, 11:11
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 25-05-2004 @ 14:23 :
op de vereniging waar ik me wil gaan inschrijven moet je dit dragen

[afbeelding]

lol
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:45
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
Citaat:
michieltje schreef op 30-05-2004 @ 23:50 :
vanmiddag 40 km gemaakt met een gemiddelde van 30.2 was veel ste druk kon nergens goed fietsen
Gewoon doorbanjeren, leren ze vanzelf. Ook als scholieren niet aan de kant willen ertussendoor. (k val toch niet met de ligfiets)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:42
crazy me
crazy me is offline
Citaat:
ikuh schreef op 30-05-2004 @ 21:14 :
Wat is je record in tijd over 14km dan
ik schat ergens rond de 38 39 km/u
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:52
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
crazy me schreef op 01-06-2004 @ 16:42 :
ik schat ergens rond de 38 39 km/u
dat is zeer netjes
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:54
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
ikuh schreef op 31-05-2004 @ 20:45 :
Gewoon doorbanjeren, leren ze vanzelf. Ook als scholieren niet aan de kant willen ertussendoor. (k val toch niet met de ligfiets)
met mijn trek Y3 doe ik dat wel hoe irritanter hoe beter (altijd 1 keertje netjes vragen en dan...) maar met mijn racefiets hoe ik het wel netter 2 keer vragen en dan gewoon duwen
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:57
crazy me
crazy me is offline
ik heb nooit zo'n zin om op mijn smoel te gaan dus ik ga er meestal maar erg rustig langs

behalve op zondagmiddag als de zon schijnt dan kies ik het drukste toeristenpaatje en scheur ik op mijn mountainbike iedereen van z'n fiets
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:11
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
crazy me schreef op 01-06-2004 @ 16:57 :
ik heb nooit zo'n zin om op mijn smoel te gaan dus ik ga er meestal maar erg rustig langs

behalve op zondagmiddag als de zon schijnt dan kies ik het drukste toeristenpaatje en scheur ik op mijn mountainbike iedereen van z'n fiets
van nijmegen naar pannerden erg roeristisch
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:13
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
ik kan een maand niet fietsen ik heb een blessure aan me rechter dijbeen
is gekomen van elke dag te veel fietsen
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:43
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
ai da's wel balen, een maand stilzitten.

Ow en van dat doorbanjeren, met een ligfiets val je niet als je tegen iemand aanrijdt...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:44
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ik ben bijna van dat fietsen af, alleen donderdag nog voor 2 examens en dan de 17e om mijn cijferlijst op te halen. dus nog maar 40 km...

of bedoelen jullie iets anders?
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:06
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 15:44 :
ik ben bijna van dat fietsen af, alleen donderdag nog voor 2 examens en dan de 17e om mijn cijferlijst op te halen. dus nog maar 40 km...

of bedoelen jullie iets anders?
wij bedoelen hier meer iets van fietsen als HOBBY
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:06
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 15:44 :
ik ben bijna van dat fietsen af, alleen donderdag nog voor 2 examens en dan de 17e om mijn cijferlijst op te halen. dus nog maar 40 km...

of bedoelen jullie iets anders?
wij bedoelen hier meer iets van fietsen als HOBBY


wat doe je als je nu zaakt????

moet je nog een jaar fietsen
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:28
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
michieltje schreef op 02-06-2004 @ 17:06 :

wat doe je als je nu zaakt????
Wie zakt er hier met een 1 voor nederlands?

Maar jongens hap maar lekker door he
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:42
boer
Avatar van boer
boer is offline
dus jullie zijn van die irritante wielrenners die denken dat het fietspad van hun is. Zo'n probleem is het toch niet niet om even te wachten.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:28
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
boer schreef op 02-06-2004 @ 18:42 :
dus jullie zijn van die irritante wielrenners die denken dat het fietspad van hun is. Zo'n probleem is het toch niet niet om even te wachten.
Meestal zijn het groepen tieners uit school die de weg blokkeren en ook niet aan de kant willen..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 20:26
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
Citaat:
boer schreef op 02-06-2004 @ 18:42 :
dus jullie zijn van die irritante wielrenners die denken dat het fietspad van hun is. Zo'n probleem is het toch niet niet om even te wachten.
Als ze optijd waarschuwen moet je gewoon aan de kant, het is erg irritant om van 35 naar 15 te moeten voor een paar kids
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 08:28
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
ikuh schreef op 02-06-2004 @ 21:26 :
Als ze optijd waarschuwen moet je gewoon aan de kant, het is erg irritant om van 35 naar 15 te moeten voor een paar kids
15??? als je geluk hebt!!!
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 09:47
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
ikuh schreef op 02-06-2004 @ 23:56 :
Als ze optijd waarschuwen moet je gewoon aan de kant, het is erg irritant om van 35 naar 15 te moeten voor een paar kids
overdrijf niet zo, als wij van school naar huis fietsen en (dat is toch wel met minstens 20 km per uur) hoor je altijd van die wielrenners ehhuhhhh roepen en voordat je de kans hebt gehad om weg te gaan hebben ze zich er al doorheen gewrongen. En datn kan het wel irritant zijn om even langzamer te fietsen, maar dat is in ieder geval niet gevaarlijk
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:27
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
of je gaat gewoon aan de kant en doet hun een ENORM plezier...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:40
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
ikuh schreef op 03-06-2004 @ 15:57 :
of je gaat gewoon aan de kant en doet hun een ENORM plezier...
ik zeg toch dat je daar de tijd niet voor hebt, voordat je de kans hebt om aan de kant te gaan hebben ze zich er al door heen gewrongen
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:25
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
om het over het fietsen weer te hebben, hoeveel versnellingen heeft een goede racefiets . Mijne heeft er maar 10
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:41
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
de modernen hebben er 2 of 3 voor en en stuk of 9 achter. De profwielrenners rijden met 2 voor, de goedkopere fietsen hebben er 3, dus het is niet zo dat hoe meer versnellingen, hoe duurder geldt.

Mijn fiets heeft 27 versnellingen, die van profs 20 ofzo.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Een tijdje geleden heb ik een stukje gefiets in het limburgse landschap. Beetje crossen door de bossen, hier en daar een afdalingtje en hier en daar een hobbeltje.

Met een mannetje of 15 is dat best wel aardig.

Maar als je dan onderweg een kroeg tegenkomt en het is heerlijk weer en een ieder heeft dorst, dan wordt het tijd om te stoppen.

Al met al een leuke ervaring!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:00
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 03-06-2004 @ 21:41 :
Mijn fiets heeft 27 versnellingen
ik heb bewust voor een tripple gekozen, ik ben van plan de bergen in te gaan van ded zomer
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:02
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 03-06-2004 @ 21:45 :
Een tijdje geleden heb ik een stukje gefiets in het limburgse landschap. Beetje crossen door de bossen, hier en daar een afdalingtje en hier en daar een hobbeltje.

Met een mannetje of 15 is dat best wel aardig.

Maar als je dan onderweg een kroeg tegenkomt en het is heerlijk weer en een ieder heeft dorst, dan wordt het tijd om te stoppen.

Al met al een leuke ervaring!!
ik ben eens in, in de buurt van utrecht wezen fietsen heeel veel kleine heuveltjes tot 15meter ogte maar dan veel bochten mooie aaneet stukken. dat samen met een fiets maat van mij en zijn pa (voor de auto)

een erg leuke ervaring(ook)
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:42
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
ah leuk, een topic over mij grote hobby

Ik heb (lach niet, thy halfords-haters) een Kyoso K6000 (2003). Inderdaad, een halfordsfiets Maarrrrr wel wat dingetjes aan veranderd. Een jaar geleden m'n eerste gekocht, die (ondanks een Abus van €75,-) na 3 maanden is gejat. Gelukkig 70% verzekerd, dus weer opnieuw begonnen. Ik rijd er sinds augustus elke werkdag mee van Zoetermeer naar Leiderdorp en weer terug, totaal zo'n 35km. Dan in de vrije tijd nog een kilometer of 10 per dag erbij, en in het weekend lekker mountainbiken. En die fiets blíjft gaan! Echt een toppertje! Gemiddelde snelheid, onder normale weersomstandigheden ligt op 35km/h (jazeker, mét brede modderbanden). Alleen hij gaat telkens omlaag door het verschrikkelijke verschijnsel *toeristen*, die het groene hart, hier naast de deur, vreselijk interessant schijnen te vinden. En in Leiden al die idiote automobilisten én schoolkinderen. De eerste groep snapt niet dat fietsers ook sneller dan 15km/h kunnen gaan, en de tweede groep kan gewoon níet fietsen.

Ik rijd noodgedwongen op de autoweg

En ja, het is dus mijn hobby (voetnoot: naar de middelbare school heb ik ook 5 jaar lang elke dag 40km gefietst, maar dan langzaam op een herenfiets)
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
boer schreef op 03-06-2004 @ 10:47 :
overdrijf niet zo, als wij van school naar huis fietsen en (dat is toch wel met minstens 20 km per uur) hoor je altijd van die wielrenners ehhuhhhh roepen en voordat je de kans hebt gehad om weg te gaan hebben ze zich er al doorheen gewrongen. En datn kan het wel irritant zijn om even langzamer te fietsen, maar dat is in ieder geval niet gevaarlijk
Ze hebben je gewaarschuwd, dan ben je erop voorbereid. Simple as that. Die lui kunnen 20 keer beter fietsen dan jij, dus van gevaar hoef je niet eens te spreken...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:37
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2004 @ 15:24 :
Ze hebben je gewaarschuwd, dan ben je erop voorbereid. Simple as that. Die lui kunnen 20 keer beter fietsen dan jij, dus van gevaar hoef je niet eens te spreken...
dat is een waar woord.
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:41
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2004 @ 17:54 :
Ze hebben je gewaarschuwd, dan ben je erop voorbereid. Simple as that. Die lui kunnen 20 keer beter fietsen dan jij, dus van gevaar hoef je niet eens te spreken...
hoe weet jij datr hun beter kunnen fietsen dan mij?

en jij kan mij niet vertellen dat met 35 km per uur vlak langs een grote groep scholieren fietsen niet gevaarlijk is, alleen maar om die zogenaamde gemiddeldes hoog te houden
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:18
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
Ik heb een trek 4500. Full deore (27 versnellingen). Ik fiets per week minsten 100 kilometer. in julie ga ik een week mountainbiken in het wallice gebergte in zwitserland. 5 fietstochten met een kleine 1000 meter hoogteverschil per dag. Verder fiets ik iedere weekend hier in zuid limburg.
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:45
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
northwave schreef op 07-06-2004 @ 12:18 :
Ik heb een trek 4500. Full deore (27 versnellingen). Ik fiets per week minsten 100 kilometer. in julie ga ik een week mountainbiken in het wallice gebergte in zwitserland. 5 fietstochten met een kleine 1000 meter hoogteverschil per dag. Verder fiets ik iedere weekend hier in zuid limburg.
lucky bastard
met zo een goede fiets
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:05
Verwijderd
ja, ffkes vraagje... t kan zijn dak er overheen hep gelezen, maarre, hoeveel uur per week trainen jullie? Ik ongeveer 10 uur in de week, zonder de wedstrijden meegerekend.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 11:11
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
ik rijd geen wedstrijden (nouja, als ik naar school rijd met wielrenners en brommers, maar dat telt niet).

Ik ga ff rekenen:
elke dag 1,5 (van en naar school)
en dan nog minstens een half uur privé
dus da's in 5 dagen = 10 uur
in het weekend nog zo'n 3 uur per dag (mountainbiken, "bestemmingsverkeer")
2 dagen = 6 uur

dus per week zo'n 16 uur. Maarja, ik heb nu vakantie van school, dus dat gaat ff hard achteruit... Gelukkig over een maandje weer een paar weekjes in Frankrijk rijden.
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 11:22
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Stradivarius schreef op 07-06-2004 @ 19:05 :
ja, ffkes vraagje... t kan zijn dak er overheen hep gelezen, maarre, hoeveel uur per week trainen jullie? Ik ongeveer 10 uur in de week, zonder de wedstrijden meegerekend.
voordat ik een soort blessure in me rechterdijbeen kreeg bijna elke dag 2 uur met om de 5 dagen een soort recuperatie van maar een half uur
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:15
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Op mijn gewone fiets zo'n 5 uur in de week
Op mijn racefiets ook ongeveer 5 uur in de week

Morgen tegen 4 vrienden ff wedstrijdje doen, hebben ook een racefiets. Maar ik win toch wel, altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:46
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 01-06-2004 @ 17:13 :
ik kan een maand niet fietsen ik heb een blessure aan me rechter dijbeen
is gekomen van elke dag te veel fietsen
dat heet overtraind

krijg je geen trainingsschema's?? dan kan je ook niet overtraind raken. Of je manier van trainen is verkeerd
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:23
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 08-06-2004 @ 22:46 :
dat heet overtraind

krijg je geen trainingsschema's?? dan kan je ook niet overtraind raken. Of je manier van trainen is verkeerd
ik heb wel trainingschema's maar die gaan over hartslagen. Gister heb ik geprobeerd me been wat te trainen maar ik voel het alweer snel in me rechter dijbeen. Dus ik ga nu 2 maandjes niet fietsen, omdat ik zeker wil zijn dat het wel over is. Kan ik tenminste elke dag tour de france kijken en de samenvatting en het tourjournaal.
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:57
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
net jarig geweest en heb gekregen, rabo tenu schoentjes olie bidon tasje voor achterop het zazdel, ketting reiniger en wat losse frulleltjes voor de fiets
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:34
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
ik ben nu hard aan het sparen voor carbon-speeltjes van Zéfal voor op de fiets...




da's toch veel mooier dan plastic en alu?
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:08
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
Vooral het id erachter vindk cooler....

Al die mensen hier die elke dag trainen... Fietsen doe je toch voor je lol.. ik althans wel. Af en toe beetje door nederland, lijk me veel relaxter dan elke dag trainen...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 07:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 09-06-2004 @ 10:23 :
ik heb wel trainingschema's maar die gaan over hartslagen. Gister heb ik geprobeerd me been wat te trainen maar ik voel het alweer snel in me rechter dijbeen. Dus ik ga nu 2 maandjes niet fietsen, omdat ik zeker wil zijn dat het wel over is. Kan ik tenminste elke dag tour de france kijken en de samenvatting en het tourjournaal.
Kijk je wel uit dat je niet ophoudt met sporten? Gewoon je conditie op peil blijven houden, anders wordt het heel moeilijk om ooit nog je top te bereiken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 08:42
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-06-2004 @ 08:03 :
Kijk je wel uit dat je niet ophoudt met sporten? Gewoon je conditie op peil blijven houden, anders wordt het heel moeilijk om ooit nog je top te bereiken.
Wat kan ik dan doen om me conditie op peil te houden?Fietsen kan ik 2 maanden niet.
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:28
boer
Avatar van boer
boer is offline
als je niet kan fietsen kan je bijna niks doen. Mag je niet gewoon rustig aan fietsen en niet te lang?
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:32
Svensson
Avatar van Svensson
Svensson is offline
ik wil ook zo'n wielrenfiets gaan kopen maar hoe zit dat nou met die versnellingen... waarom hebben profs er minder???

ik wil van de zomer in zweden ff mooie afstanden rijden, veel op en naar daaro , gewoon over de hoofdweg heen rije
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 12:07
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Citaat:
ikuh schreef op 09-06-2004 @ 22:08 :
Vooral het id erachter vindk cooler....

Al die mensen hier die elke dag trainen... Fietsen doe je toch voor je lol.. ik althans wel. Af en toe beetje door nederland, lijk me veel relaxter dan elke dag trainen...
Ik fiets ook voor de lol hoor. Ik heb geen wedstrijden om voor te trainen, dat boeit me ook niet echt. Het is wel leuk om een constante groei te zien in je gemiddelde snelheid, door telkens sneller te fietsen en langer vol te houden.

Mijn punt is eigenlijk dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan het openbaar vervoer, waar bij komt dat ik in 45 minuten naar school fiets, terwijl ik er met de bus 1,5 uur over doe... En dat ik fietsen leuk vind, is dan natuurlijk mooi makkelijk.
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:54
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
Svensson schreef op 10-06-2004 @ 12:32 :
ik wil ook zo'n wielrenfiets gaan kopen maar hoe zit dat nou met die versnellingen... waarom hebben profs er minder???

ik wil van de zomer in zweden ff mooie afstanden rijden, veel op en naar daaro , gewoon over de hoofdweg heen rije
De profs hebben 2 bladen voor, de goedkopere fietsen meestal 3.

Profs zijn getrainder dus als die een berg oprijden hebben ze niet een superklein verzetje nodig.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:51
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 10-06-2004 @ 09:42 :
Wat kan ik dan doen om me conditie op peil te houden?Fietsen kan ik 2 maanden niet.
wat dacht je van zwemmen
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:54
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 10-06-2004 @ 17:54 :
De profs hebben 2 bladen voor, de goedkopere fietsen meestal 3.

Profs zijn getrainder dus als die een berg oprijden hebben ze niet een superklein verzetje nodig.
ben ik het niet helenmaal mee eens, ik trap liever frequentie dan kracht (messchien eigen mening maar als ik en berg op fiets van 2 uur dan trap ik frequentie makkelijker dan kracht)
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:21
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
michieltje schreef op 10-06-2004 @ 21:24 :
ben ik het niet helenmaal mee eens, ik trap liever frequentie dan kracht (messchien eigen mening maar als ik en berg op fiets van 2 uur dan trap ik frequentie makkelijker dan kracht)
dan klopt het dus juist, of ben jij een prof?
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pasaaific Rim #1853
Turk February
500 19-07-2013 13:24
De Kantine Waardeertopic #3
Verwijderd
500 15-01-2012 00:05
De Kantine Ctrl + V #69
Verwijderd
382 06-10-2008 21:37
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 17:14
De Kantine Game!
Hans Kazan
306 05-12-2002 17:48
Software & Hardware Scooter
SuperS
84 29-05-2002 04:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.