Oud 13-09-2004, 16:39
QueenOfTheBongo
Avatar van QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
Hoi,

sinds gisteren ben ik verkouden geworden
je kent dat wel... veel niezen, hoesten, een neus die je de hele tijd moet snuiten en die pikt als je buiten staat...
maar ik denk dat ik weer oorpijn ga krijgen
alleszins, mijn oren kraken al wanneer ik slik...
maar omdat oorpijn zoiets is waarvoor ik toch een beetje bang ben (omdat ik al vaak oorpijn heb gehad, en vaak serieus pijnlijk) vraag ik me het volgende af:
mag ik nu al oordruppels nemen? en zal dit wel werken?
of wat is goed om te nemen tegen oorpijn en natuurlijk iets voor mijn neus (want het hangt toch allemaal aan elkaar vast)
(nu gebruik ik gewoon zo een spray voor in je neus..., en een spray voor in je mond als ontsmetting)
__________________
THE QUEEN OF THE BONG
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:02
Verwijderd
Ik gebruik ook vaak oordruppels wanneer ik erg verkouden ben, 't zijn van die druppels die je zonder recept kan kopen. Volgens mij kan het dus zeker geen kwaad. (Ik was vroeger erg vatbaar voor oorontstekingen, sinds ik die druppels gebruik, helemaal niet meer.)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 08:28
Verwijderd
Je moet wel opletten dat je niet te lang doorgaat met die druppels. Bij oorpijn helpt het prima, maar bij een ontsteking kan het kwaad.

Als ik jou was, zou ik wel beginnen met druppelen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 16:45
*Primo
Avatar van *Primo
*Primo is offline
die oorpijn komt waarschijnlijk doordat je buis van Eustachius vacuum trekt als het ware doordat je neus verstopt is.
Dus als je in 1e instantie je neus probeert open te krijgen door te stomen, of spoelen/druppelen met zoutwateroplossing. Als je weer goed kan ademen door je neus zal hoogstwaarschijnlijk de druk op je oren die de oorpijn zal veroorzaken verdwijnen. Daar hoef je dan niet bang voor te zijn

Maar in principe niet beginnen met druppels in je oor. eerst neus.
en als dat t niet oplost en je begint oorpijn te krijgen, dan druppels in je oor. maar in principe nog niet beginnen met oordruppels dus, eerst neus
__________________
Simpel gezegt ingewikkeld, maar niet te moeilijk doen....
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:00
QueenOfTheBongo
Avatar van QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
juujh
vandaag gaat het al wat beter
ik had al eerst gewoon voor mijn neus gedaan gisteren , en dan savonds oordruppels, en vandaag ging het beter
nu hopen dat ik niet herval

maar van mij part mag dit onderwerp gesloten worden
__________________
THE QUEEN OF THE BONG
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.