Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 15:24
Captured
Avatar van Captured
Captured is offline
Heey,

Een tijd geleden ben ik een oude bekende weer tegen gekomen.Hierna hielden we nog contact, maar na een tijdje was dit weer voorbij.Daarna zocht hij weer contact en stuurde ook smsjes enzo waarvan ik niet wist dat ik ze had gekregen.Toen ik hem weer tegenkwam zei ik eigenlijk niets, omdat ik dus niet wist dat hij gesmst had.Maarja hij bleef maar doorgaan en wilde dus iets met me afspreken.Ik heb eigenlijk niets meer van me laten horen, omdat ik er gewoon niet zo'n behoefte aan had om af te spreken.Aangezien dit best lullig is, is mijn vraag of ik toch nog iets van me moet laten horen.Dit "incident" is al wel een paar weken geleden gebeurd, dus ik vraag me af of het nog wel zinvol is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2006, 16:16
Kayleigh
Kayleigh is offline
goh, dat soort mensen vind ik altijd zo irritant.. als je iets niet wil kan je het toch ook gewoon naar die persoon communiceren? Zoals je zelf al aangeeft heb je een aantal smsjes van hem nooit gehad.. als iemand niet reageert bestaat die mogelijkheid altijd, dus dan hoef je hem toch niet in het ongewisse te laten?? Vertel hem gewoon dat je geen interesse hebt en maak hem duidelijk dat hij zn energie beter om iemand anders kan richten..

ja, nu is het weken later.. lijkt me een beetje boter na de vis.. nog even extra inwrijven dat je hem niet wil..

maar doe in het vervolg ff wat socialer.. Neem aan dat jij ook zo behandeld wil worden..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 16:48
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
hm, ik had dit zelf ook vorige week. Iemand die ik al maanden niet gesproken had wilde opeens weer afspreken, beetje opdringerig enzo, smsjes met "dikke kus!" en alles. Ik heb ook gewoon niet meer gereageerd.

@ kayleigh, hoe moet je dat dan zeggen als je iemand gewoon niet meer hoeft te zien? Als jij een sociale, aardige manier weet om iemand zoiets duidelijk te maken...
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 16:54
fractuur
fractuur is offline
Pff.. dat heb ik ook met vriendinnen hoor, en dan laat ik soms ook neits van me horen. Het klinkt lullig: maar als ik dat niet wil doe ik het toch gewoon niet? Soms heb ik het er te druk voor (zoals de laatste weken met tentamens en andere stress), maar soms denk ik ook: twee jaar geleden is de vriendschap doodgebloed, en nu sms je me steeds en doe je alsof we nog steeds dikke vriendinnen zijn. Je kan niet altijd maar alles blijven aanhouden en doen alsof je elkaar beste vrienden bent, zo zit het gewoon niet in elkaar. Mocht de jongen in kwestie meer willen: dan zou ik wel even hebben gereageerd ja. Maar verder ook niet. Nu ook niet meer doen trouwens.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 28-06-2006 @ 17:48 :
@ kayleigh, hoe moet je dat dan zeggen als je iemand gewoon niet meer hoeft te zien? Als jij een sociale, aardige manier weet om iemand zoiets duidelijk te maken...
"Met alle respect, zou je alsjeblieft willen ophouden met die sms'jes sturen, want ik heb geen interesse om iets met je af te spreken."
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 18:20
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
DNMB schreef op 28-06-2006 @ 17:48 :
@ kayleigh, hoe moet je dat dan zeggen als je iemand gewoon niet meer hoeft te zien? Als jij een sociale, aardige manier weet om iemand zoiets duidelijk te maken...
Al zeg je het ontzettend bot, altijd nog beter dan iemand maar gewoon gaan negeren.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 23:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik zou eerst iets terugsturen dat ik niks meer met die persoon te maken wil hebben, en als ie doorgaat zou ik m dan negeren.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 23:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
SMS gewoon wat hij met die sms'jes probeert te bereiken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 02:25
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
DNMB schreef op 28-06-2006 @ 17:48 :
@ kayleigh, hoe moet je dat dan zeggen als je iemand gewoon niet meer hoeft te zien? Als jij een sociale, aardige manier weet om iemand zoiets duidelijk te maken...
gewoon.. "sorry ik heb geen interesse" dat is duidelijk en niet onaardig.. je hoeft heus niet overdreven aardig te doen alsof hij/zij van porselein is, maar iets zeggen is beter dan botweg negeren..

of word jij liever genegeerd door iemand op wie je helemaal gek bent??
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 03:01
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 28-06-2006 @ 17:16 :
ja, nu is het weken later.. lijkt me een beetje boter na de vis..
af en toe moet je met die spreekwoorden gewoon varieren inderdaad
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 11:35
Captured
Avatar van Captured
Captured is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 28-06-2006 @ 17:16 :
goh, dat soort mensen vind ik altijd zo irritant.. als je iets niet wil kan je het toch ook gewoon naar die persoon communiceren? Zoals je zelf al aangeeft heb je een aantal smsjes van hem nooit gehad.. als iemand niet reageert bestaat die mogelijkheid altijd, dus dan hoef je hem toch niet in het ongewisse te laten?? Vertel hem gewoon dat je geen interesse hebt en maak hem duidelijk dat hij zn energie beter om iemand anders kan richten..

ja, nu is het weken later.. lijkt me een beetje boter na de vis.. nog even extra inwrijven dat je hem niet wil..

maar doe in het vervolg ff wat socialer.. Neem aan dat jij ook zo behandeld wil worden..
Ja, je zou bijna denken dat ik een sociopaat ben

Maarja ik was dus m'n mobiel kwijt en toen ik 'em weer had gevonden had ik pas die smsjes gelezen.Daarna dacht ik dat het nog weinig zin had, omdat het toch als een flauw excuus klinkt (ookal was het de waarheid).Maargoed je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 15:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 28-06-2006 @ 17:16 :
goh, dat soort mensen vind ik altijd zo irritant..
Net zo als mensen die te veel sms'jes naar je toe sturen. Net of ze geen geduld hebben om op een berichtje te wachten. Krijg je niks, jammer dan, maar ga dan niet nog 20 sms'jes sturen. Komt verschrikkelijk opdringerig over.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 15:35
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-06-2006 @ 16:28 :
Net zo als mensen die te veel sms'jes naar je toe sturen. Net of ze geen geduld hebben om op een berichtje te wachten. Krijg je niks, jammer dan, maar ga dan niet nog 20 sms'jes sturen. Komt verschrikkelijk opdringerig over.
Idd

En Kayleigh: beetje overdreven je reactie
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 15:47
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 29-06-2006 @ 16:35 :
En Kayleigh: beetje overdreven je reactie
hoezo??

wel makkelijk om dat zo te zeggen zonder het te onderbouwen..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 15:53
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-06-2006 @ 16:28 :
Net zo als mensen die te veel sms'jes naar je toe sturen. Net of ze geen geduld hebben om op een berichtje te wachten. Krijg je niks, jammer dan, maar ga dan niet nog 20 sms'jes sturen. Komt verschrikkelijk opdringerig over.
Dat komt dan waarschijnlijk omdat ze denken: "Oh nog geen reactie. Zou ze m'n SMS wel hebben gekregen en gelezen? Ik stuur er nog wel één."

Ontopic:
Je kunt hem nu alsnog SMSen waarin je zegt dat je je telefoon kwijt was en dat je verder niet met hem wilt afspreken omdat je dat niet zo ziet zitten.

Dan weet hij waarom er geen reactie kwam en dan ben jij er ook af. Duidelijk voor beide partijen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Echt met de vraag: kans of geen kans
yeahbuddy181
2 25-12-2013 13:00
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Psychologie Jezelf down voelen na afwijzing in de liefde
meisje833
60 08-09-2004 18:45
Lichaam & Gezondheid [Onderzoek] Sperma van man beschermt tegen infecties
Snat$bat$
20 15-10-2003 15:44
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.