Oud 27-06-2007, 17:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
En met mijn knullige rijvaardigheden maakte ik het topic vol.

Meld hier:
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
Wanneer je examen hebt.
Wanneer en of je geslaagd bent.
Hoeveel lessen je hebt gehad.


En vooral ook alle leuke en domme dingen die je met of zonder rijbewijs meemaakt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2007, 11:23
Crimson
Crimson is offline
ik ben nu gezakt voor de 3e keer en verhuis volgende maand naar groningen en wil daar weer lessen, weet iemand een goede rijschool?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 13:44
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Heej ik heb een vraagje mbt vooruit fileparkeren, en die is wellicht dom maar stel hem toch

Wanneer moet ik beginnen te sturen naar rechts?
- Wanneer mijn spiegels de voorkant van de andere auto zijn genaderd. ??????

Ik heb al teveel rijlessen gehad en ga binnenkort voor de derde keer op.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:34
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
coolz schreef op 28-06-2007 @ 13:44 :
Heej ik heb een vraagje mbt vooruit fileparkeren, en die is wellicht dom maar stel hem toch

Wanneer moet ik beginnen te sturen naar rechts?
- Wanneer mijn spiegels de voorkant van de andere auto zijn genaderd. ??????

Ik heb al teveel rijlessen gehad en ga binnenkort voor de derde keer op.

Alvast bedankt
Vooruit fileparkeren? Moet je dat weten voor het examen? Alleen achteruit fileparkeren toch? (dan moet je sturen wanneer je leuning van je achterbank op gelijke hoogte is met de achterkant van de auto waar je naast staat, maar dat wist je waarschijnlijk al).

oja, vergeten hoeveel lessen ik nodig had voor m'n rijbewijs: 26, precies een half jaar (ik had elke week 1 les). Woensdag ophalen
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:43
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coolz schreef op 28-06-2007 @ 13:44 :
Heej ik heb een vraagje mbt vooruit fileparkeren, en die is wellicht dom maar stel hem toch

Wanneer moet ik beginnen te sturen naar rechts?
- Wanneer mijn spiegels de voorkant van de andere auto zijn genaderd. ??????

Ik heb al teveel rijlessen gehad en ga binnenkort voor de derde keer op.

Alvast bedankt
Ja ik dacht het wel, maar wat ik hier al vaker heb gehoord/gelezen toen ik zelf aan het lessen was: vooruit fileparkeren is geen officieel examen onderdeel o.i.d.
Sommige leren het ook niet.
Ik heb het wel geoefend, omdat ik de rijopleiding in stappen deed.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 14:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 28-06-2007 @ 17:43 :
Ja ik dacht het wel, maar wat ik hier al vaker heb gehoord/gelezen toen ik zelf aan het lessen was: vooruit fileparkeren is geen officieel examen onderdeel o.i.d.
Sommige leren het ook niet.
Ik heb het wel geoefend, omdat ik de rijopleiding in stappen deed.
In mijn rijopleidign kwam het niet voor. Ik heb er zelf om gevraagd. Mijn rij instructeur gaf aan dat dit tijdens het praktijk examen niet getoetst wordt. Het is geen gebruikelijke manier van parkeren, aangezien je meer ruime nodig hebt dan bij achteruit fileparkeren.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 28-06-2007 @ 11:23 :
ik ben nu gezakt voor de 3e keer en verhuis volgende maand naar groningen en wil daar weer lessen, weet iemand een goede rijschool?
Ik zit bij rijschool Hilhorst, website http://rijschool-dominique.nl/. Ze zijn recent van naam veranderd, vandaar . Ik heb geen ervaring met andere rijscholen dus ik kan niet echt vergelijken, maar ik ben hier heel tevreden mee.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 20:22
5803
5803 is offline
Morgen mijn rijbewijs ophalen, hoeraa! En dan zondag even met mijn vader touren om te kijken of ik met een andere auto dan de lesauto ook kan rijden...ik ben benieuwd!
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 00:52
Lethe
Lethe is offline
Ik ben onlangs van rijschool veranderd (was ontevreden) en zoek nu een nieuwe rijschool in de omgeving Utrecht/Zeist. Iemand die daar lest en een goede rijschool weet?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 01:02
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
AllureV schreef op 30-06-2007 @ 00:52 :
Ik ben onlangs van rijschool veranderd (was ontevreden) en zoek nu een nieuwe rijschool in de omgeving Utrecht/Zeist. Iemand die daar lest en een goede rijschool weet?
als je verandert ben heb je toch al een nieuwe?

Ik moet opeens denken aan een keer met mijn, van orgine limbursge, intstructeur. We reden een keer langs een fietse die iets te veel naar links week af en toe. Zegt mn instructeur: ga der eens naast rijden
vervolgens doet hij het raampje naar beneden "Ge moet de verkeersregels nog eens bestuderen meiske"
en raampje dicht en we rijden weer verder
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 01:14
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
In het 6e jaar krijg je bij ons op school het theoretische examen als deel van je punten. Je moet het dan wel overnieuw doen als je een rijbewijs wil...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik werd vandaag ingehaald door m'n oude rij instructeur, terwijl ik precies de goede snelheid reed (80)..

En ik kwam een spookrijder tegen op een rotonde. Toen hij het zelf ook door had besloot hij te gaan keren midden op de rotonde. Kwam er net een politiewagen aanrijden.. ghehe
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 20:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-07-2007 @ 17:33 :
Ik werd vandaag ingehaald door m'n oude rij instructeur, terwijl ik precies de goede snelheid reed (80)..
Maar je km-teller heeft toch afwijking? Ik rijd altijd harder dan precies de snelheid die toegestaan is.

En ik reed vandaag een route die ik met rijles heel vaak nam, toch best grappig dat ik nog steeds dezelfde beslissingen neem als toen. Met rijles was ik altijd erg voorzichtig en dan vond m'n instructeur maar niks. Tegenwoordig laat ik op die stukken nog steeds het gas los, zodat m'n reisgenoten niet in een hoek gedrukt worden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 20:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 01-07-2007 @ 20:33 :
Maar je km-teller heeft toch afwijking? Ik rijd altijd harder dan precies de snelheid die toegestaan is.
Ik ken m'n afwijking

50 = 58
80 = 90
120 = 132

Dus ik reed 90 (80 in het echt) en werd nog ingehaald..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 22:35
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
AllureV schreef op 30-06-2007 @ 00:52 :
Ik ben onlangs van rijschool veranderd (was ontevreden) en zoek nu een nieuwe rijschool in de omgeving Utrecht/Zeist. Iemand die daar lest en een goede rijschool weet?
Alblas is een hele bekende in die omgeving (van die rode autootjes), of was je daar bij weggelopen?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 23:37
5803
5803 is offline
Woehoe, vandaag voor het eerst in mijn eentje gereden! Echt raar dat er niemand naast je zit...Ik vond het wel spannend, maar ging wel gewoon goed! Ik zat echt de hele tijd 'ieeeeh ik rijd in mijn eentje!'. Vier maanden geleden wist ik nog niet eens dat ik rijlessen ging nemen, en nu ben ik gewoon klaar, echt bizar.
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 00:02
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Morgen afrijden om 13.05 in Bussum
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 01:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
vichog schreef op 28-06-2007 @ 17:34 :
Alleen achteruit fileparkeren toch? (dan moet je sturen wanneer je leuning van je achterbank op gelijke hoogte is met de achterkant van de auto waar je naast staat, maar dat wist je waarschijnlijk al).
Ik moest ook alleen maar achteruit fileparkeren... Maar hoe en wanneer je moet sturen is afhankelijk van de auto waar je in rijdt, met mijn lesauto ging het een stuk anders dan met de auto van m'n ouders. Met de lesauto moest ik eerder beginnen met sturen (als ik dan pas ging sturen als de achterbank op gelijke hoogte was stond ie ruim een meter achter die andere auto ).
Met die auto van m'n ouders komt dat achterbankverhaal aardig in de buurt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2007, 14:47
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Yes!! Ik heb hem
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:52
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Goed zo, gefeliciteerd!!!
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:14
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rensd schreef op 02-07-2007 @ 14:47 :
Yes!! Ik heb hem
gefeliciteerd
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:24
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Klasse hoor gefeliciteerd

M'n eerste auto waar ik in heb gereden zonder extra pedalen aan de rechterkant:



niet van m'n ouders hoor...... van de buurman (zeg maar een cadeau voor 't behalen van m'n rijbewijs).
Een jaguar XK-R 2007. 450 pk, 20 inch velgen .

waarschijnlijk de duurste auto die ik ooit zal rijden, maar als eerste auto niet mis....

heb welgeteld 5 duimen gekregen van andere weggebruikers, top bedankt .
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.

Laatst gewijzigd op 02-07-2007 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:59
bbyn
bbyn is offline
Vandaag gezakt voor theorie.. 8 fout
was echt chagrijnig en ik kon 't al niet vinden in eerste instantie majaa nu nog een x over 3/4 weken en dan moet ik 't halen anders kan ik niet afrijden op geplande datum..

wat zijn regels over inhalen bij mist? staat niks over in mn theorieboek en ik weet niet of ik de vraag nou goed of fout beantwoord heb... mag 't of niet?
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 08:42
Verwijderd
Citaat:
bbyn schreef op 02-07-2007 @ 22:59 :
Vandaag gezakt voor theorie.. 8 fout
was echt chagrijnig en ik kon 't al niet vinden in eerste instantie majaa nu nog een x over 3/4 weken en dan moet ik 't halen anders kan ik niet afrijden op geplande datum..

wat zijn regels over inhalen bij mist? staat niks over in mn theorieboek en ik weet niet of ik de vraag nou goed of fout beantwoord heb... mag 't of niet?
Volgens mij niet.
Heb je trouwens wel oefenexamens gemaakt? Dat helpt heel veel, ik had een boek én een cd-rom met oefenexamens en heb ze allemaal doorgewerk, in het begin had ik ook telkens 8 fouten maar aan het eind van boek+cd-rom steeds 4 à 5, had dan ook meteen de eerste poging 4 fout op theorie. De vraagstelling is soms tricky, daar moet je gewoon aan wennen. Bovendien leer je daardoor van fouten die je vaker maakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2007, 00:53
Lethe
Lethe is offline
Nog best lastig om een rijschool uit te kiezen
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 08:51
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
vichog schreef op 02-07-2007 @ 18:24 :
Klasse hoor gefeliciteerd

M'n eerste auto waar ik in heb gereden zonder extra pedalen aan de rechterkant:

[afbeelding]

niet van m'n ouders hoor...... van de buurman (zeg maar een cadeau voor 't behalen van m'n rijbewijs).
Een jaguar XK-R 2007. 450 pk, 20 inch velgen .

waarschijnlijk de duurste auto die ik ooit zal rijden, maar als eerste auto niet mis....

heb welgeteld 5 duimen gekregen van andere weggebruikers, top bedankt .
Dat je daar überhaupt in durfde te rijden.. Ik zou het niet durven, zeker niet als ik net mijn rijbewijs gehaald zou hebben!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 08:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
AllureV schreef op 04-07-2007 @ 00:53 :
Nog best lastig om een rijschool uit te kiezen
Via de site van het CBR kun je naar de slagingspercentages per rijschool kijken, misschien heb je er wat aan?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 15:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-07-2007 @ 08:51 :
Dat je daar überhaupt in durfde te rijden.. Ik zou het niet durven, zeker niet als ik net mijn rijbewijs gehaald zou hebben!
Inderdaad, ik ook niet. Zeker niet als eerste auto
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 19:43
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-07-2007 @ 08:52 :
Via de site van het CBR kun je naar de slagingspercentages per rijschool kijken, misschien heb je er wat aan?
"Mijn" rijschool kwam er niet heel geweldig vanaf daar, vond het nogal vaag.. Mijn beide broers hebben er ook gereden dus voor mij was de keuze nogal makkelijk..

@AllureV: geen familie/kennissen met ervaring bij een bepaalde rijschool in de buurt? Niemand op school/etc?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 16:13
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb em ook eindelijk!!!!!

4e keer, en 11 dagen voordat ik een jaar naar de USA ga
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 16:30
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-07-2007 @ 16:13 :
Ik heb em ook eindelijk!!!!!

4e keer, en 11 dagen voordat ik een jaar naar de USA ga
Gefeliciteerd! lekker getimed!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 16:42
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja dat maakt het nog een stuk gaver ook

En ach voor de statistieken:

Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles: oktober 2006
Wanneer je examen hebt: +/-: 19 maart, 3 april, 3 juni en 5 juli
Wanneer en of je geslaagd bent: 5 juli!!!!
Hoeveel lessen je hebt gehad: ong. 40


vanmiddag uurtje ervoor ging echt zo klote en mn instructeur had spijt dat we niet nog ff van te voren nog 2 uurtjes hadden gereden zei hij achteraf
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 21:07
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-07-2007 @ 16:13 :
Ik heb em ook eindelijk!!!!!

4e keer, en 11 dagen voordat ik een jaar naar de USA ga
Hartstikke goed! Fijn zeg! Zou extreem vervelend zijn geweest als je het niet gehaald had vanwege je langdurige USA bezoek. Geniet ervan! Kun je in Amerika ook rijden of moet je dan min een bepaalde tijd daar wonen?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 22:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Met internationaal rijbewijs mag je zo rijden . Wel letten op verzekeren enzo
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 23:24
Lethe
Lethe is offline
Ik heb morgen mijn elfde rijles bij een andere rijschool. Ik heb er zin in
__________________
Nice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2007, 15:58
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-07-2007 @ 16:42 :
En ach voor de statistieken:

Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles: oktober 2006
Wanneer je examen hebt: +/-: 19 maart, 3 april, 3 juni en 5 juli
Wanneer en of je geslaagd bent: 5 juli!!!!
Hoeveel lessen je hebt gehad: ong. 40
Ik ook dan maar:

Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles: 26 Februari 2007, op mijn 18e verjaardag
Wanneer je examen hebt: +/-: 6 juni TTT 2 juli afrijden
Wanneer en of je geslaagd bent: 2 juli
Hoeveel lessen je hebt gehad: 34

En dank jullie allemaal, vandaag voor 12 uur kon ik hem ophalen, maar dat redde ik niet want ik was nog in Delft, nou maar tot maandag wachten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 16:06
wendym
wendym is offline
Ik heb nu zo'n 31 lessen gehad.
Over iets minder dan 3 weken moet ik al op.
Het gaat wel goed.. alleen ik moet veel meer met m'n hoofd draaien als ik kijk enz.. de auto heb ik wel gwn onder controle.

Hoewel het file parkeren steeds niet lukte ging het de laatste les wel beter.. ook het keren op de weg.. t heeft even geduurt na mijn eerste maand lessen..

De bedoeling is dat ik in 2 maanden slaag.. Ben benieuwd.. vind auto rijden nog steeds hartstikke leuk!

Theorie Heb ik al gehaald... 5 fout.. evenveel als mt mn brommer
__________________
Groetjes X
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 19:27
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
WFD: gefeliciteerd! Echt beter dat je 'm nu hebt!

Ik heb 'm al 3 maanden (ofzo) en van de week voor het eerst in een "echte" stad gereden, Utrecht. Nou dat is wel een stuk anders dan de stad waarin ik heb afgereden en normaal gesproken rijd. Stuk drukker, hele andere rijstijl en niet weten waar je heen moet helpt ook lekker

Dus paar flink lompe acties gehad (ooh kut toch die kant op ), één keer is er naar me getoeterd, flink verkeerd gereden maar uiteindelijk toch op de plek van bestemming gekomen. Maar nu snap ik ook hoe sommige mensen echt 50+ lessen nodig is en eigenlijk slaat het ook nergens op dat bijvoorbeeld Emmeloord een afrij plaats is. Heerenveen, waar ik heb afgereden is dan eigenlijk ook niets vergeleken met grote steden!

Oh en hoe hard mag je eigenlijk op die zeg maar doorgaande wegen (nee, niet juiste woord, maar van die wegen met heel veel stoplichten door de hele stad) Ik dacht namelijk 50 (want bebouwde kom) maar iedereen reed er toch wel richting de 80..
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 21:32
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja gewoon 50, ik reed door amersfoort op zo;n weg als jij bedoelt tijdens mijn tweede examen en toen reed ik per ongeluk 70 en toen kreeg ik een hele preek over '30 te hard binnen bebouwde kom is punt eraf' etc
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 22:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 06-07-2007 @ 19:27 :
Maar nu snap ik ook hoe sommige mensen echt 50+ lessen nodig is en eigenlijk slaat het ook nergens op dat bijvoorbeeld Emmeloord een afrij plaats is. Heerenveen, waar ik heb afgereden is dan eigenlijk ook niets vergeleken met grote steden!
Ik mocht afrijden in Mierlo, een dorp bij Eindhoven... Het scheelt inderdaad heel veel wat je examenplaats is (en waar je gelest hebt). In het begin vond ik het erg spannend om in een grotere stad te rijden (nu nog wel als ik er helemaal niet bekend ben, maar lang leve de Tomtom ).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 23:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wishful, gefeliciteerd!!!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 01:02
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 06-07-2007 @ 19:27 :
WFD: gefeliciteerd! Echt beter dat je 'm nu hebt!

Ik heb 'm al 3 maanden (ofzo) en van de week voor het eerst in een "echte" stad gereden, Utrecht. Nou dat is wel een stuk anders dan de stad waarin ik heb afgereden en normaal gesproken rijd. Stuk drukker, hele andere rijstijl en niet weten waar je heen moet helpt ook lekker

Dus paar flink lompe acties gehad (ooh kut toch die kant op ), één keer is er naar me getoeterd, flink verkeerd gereden maar uiteindelijk toch op de plek van bestemming gekomen. Maar nu snap ik ook hoe sommige mensen echt 50+ lessen nodig is en eigenlijk slaat het ook nergens op dat bijvoorbeeld Emmeloord een afrij plaats is. Heerenveen, waar ik heb afgereden is dan eigenlijk ook niets vergeleken met grote steden!

Oh en hoe hard mag je eigenlijk op die zeg maar doorgaande wegen (nee, niet juiste woord, maar van die wegen met heel veel stoplichten door de hele stad) Ik dacht namelijk 50 (want bebouwde kom) maar iedereen reed er toch wel richting de 80..
Rondwegen in steden willen nog wel eens 70 zijn, maar dan staat het wel aangegeven Meestal is het vijftig, zeker als er veel stoplichten zijn. Soms is het wat onduidelijk en dan gaan mensen 70/80 rijden puur omdat er twee banen zijn. Op die plekken moest ik maar gewoon meerijden met het verkeer, zei mij instructeur.

Toen ik net twee maanden mijn rijbewijs had mocht ik de auto met klein aanhangertje dwars door Liberec rijden... Een grote verbindingsstad in Tsjechië. Helft van de stoplichten deden het niet, iemand kreeg pech vlak voor een overvolle rotonde (moesten we allemaal over de middenberm)... leuk Paar maandjes later met vrienden weg en hadden ze me verkeerd gestuurd, moest ik dwars door het centrum van Antwerpen. Doe ik liever ook niet weer
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 07:41
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-07-2007 @ 08:51 :
Dat je daar überhaupt in durfde te rijden.. Ik zou het niet durven, zeker niet als ik net mijn rijbewijs gehaald zou hebben!
Ik wilde ook helemaal niet, want ik moest nog 2 dagen wachten op m'n pasje. Maar hij drong zo aan.... tja, en wie ben ik dan om daar nee tegen te zeggen.
Toen ik thuis kwam vroeg ik nog wel even aan m'n vader of ik verzekerd zou zijn geweest .
Citaat:
KIET-2 schreef:
Rondwegen in steden willen nog wel eens 70 zijn, maar dan staat het wel aangegeven Meestal is het vijftig, zeker als er veel stoplichten zijn. Soms is het wat onduidelijk en dan gaan mensen 70/80 rijden puur omdat er twee banen zijn. Op die plekken moest ik maar gewoon meerijden met het verkeer, zei mij instructeur.
Ik heb in Amsterdam gelest en examen gedaan, en als je bij het CBR naar rechts gaat, kom je bij een weg waar je inderdaad ook 70 mag rijden en gewoon in de stad.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:16
Lethe
Lethe is offline
Ik moet in Utrecht afrijden, en daar is het slagingspercentage beduidend lager dan in de meeste andere examenplaatsen.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:36
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Crimson schreef op 28-06-2007 @ 11:23 :
ik ben nu gezakt voor de 3e keer en verhuis volgende maand naar groningen en wil daar weer lessen, weet iemand een goede rijschool?
Ik rijd bij rijschool van der Heide en dat bevalt wel goed. Verder heb ik nog nergens anders gelest. Niet duur, flexibele instructeurs en mocht het niet klikken met de instructeur kun je makkelijk wisselen.


Eind maart ben ik begonnen met lessen, 1 a 2 per week, heb nu 22 lessen gehad en mijn examen wordt nu aangevraagd, wordt september dus. Eerst ga ik nog een maand op vakantie dus ik hoop dat mijn rijskills nog voldoende zijn als ik terugkom. Eind augustus ga ik eerst theorie-examen doen.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 08-07-2007 @ 21:16 :
Ik moet in Utrecht afrijden, en daar is het slagingspercentage beduidend lager dan in de meeste andere examenplaatsen.
Dat vermoeden had ik ook al, ja. Lastig hoor, daar rijden. Het kostte me twee keer afrijden, maar ik heb nu het idee dat ik alles kan
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 11:27
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
AllureV schreef op 08-07-2007 @ 21:16 :
Ik moet in Utrecht afrijden, en daar is het slagingspercentage beduidend lager dan in de meeste andere examenplaatsen.
Waar staan die percentages? Ik wil wel eens weten hoe het in Bussum is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 14:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
http://www.rijschoolgegevens.nl/inde...ts=58&x=23&y=5
per stad
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 16:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind autorijden niet leuk

Heb mn rijbewijs al, 2 dagen gereden en er is echt niets spannends aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles en rijbewijs topic! # 8
Miracle
500 20-07-2006 12:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.