Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2019, 00:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je moet er ooit een post voor gerapporteerd hebben en dan komt 'ie helemaal onderaan erbij.
Aight, ik ga nu mijn eigen post rapporteren
Advertentie
Oud 24-02-2019, 00:40
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Naast aantoonbaar incorrect:
[afbeelding]
Je hebt op heel veel posts vieuws maar geen reacties, haha. Ze worden moe van je.
Oud 24-02-2019, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Je gaat lekker met de rapporteerknop. En jij Elin3 maar afzeiken dat je “geen flikker” aan die knop hebt.
Citeer maar even waar ik dat gezegd heb.
Oud 24-02-2019, 00:40
Verwijderd
Chop chop.
Oud 24-02-2019, 00:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je hebt op heel veel posts vieuws maar geen reacties, haha. Ze worden moe van je.
Volgens mij boeien views geen ene reet in forums of heb ik dat verkeerd?
Oud 24-02-2019, 00:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Volgens mij boeien views geen ene reet in forums of heb ik dat verkeerd?
over het algemeen wel. Maar bij gerapporteerde posts kan je zien of een forumbaas het heeft gelezen of niet, leuk om te weten soms
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij boeien views geen ene reet in forums of heb ik dat verkeerd?
Correct. Daarnaast kan je aan de timestamps zien dat ik diverse posts van één bot rapporteerde omdat alle FBs dan een bericht krijgen. Ik verwachtte natuurlijk ook geen antwoord daarop. Ik heb een bedankje van het team gehad voor de snelle reactie
Oud 24-02-2019, 00:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Correct. Daarnaast kan je aan de timestamps zien dat ik diverse posts van één bot rapporteerde omdat alle FBs dan een bericht krijgen. Ik verwachtte natuurlijk ook geen antwoord daarop. Ik heb een bedankje van het team gehad voor de snelle reactie
Oud 24-02-2019, 00:45
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb een bedankje van het team gehad voor de snelle reactie
Dan ben je wel veel online...
Oud 24-02-2019, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je wel veel online...
Daar word ik voor betaald.
Oud 24-02-2019, 00:47
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Daar word ik voor betaald.
Ieder geval niet door Jon.
Oud 24-02-2019, 00:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Heeft spawn again weer te veel gedronken?
Oud 24-02-2019, 00:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Heeft spawn again weer te veel gedronken?
idk, ik hoop het eerlijk gezegd wel een beetje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 01:05
Verwijderd
Ik ben vanmiddag bij m'n broertje geweest en zit nu op de bank en hij denkt dat ik bij een ex-forumster in de buurt ben
Oud 24-02-2019, 01:06
Verwijderd
Ik begin ook steeds meer te denken dat die rare telefoontjes die ik met enige regelmaat krijg toch stiekem spawn is. Maargoed, ik zal vast keihard verhoord worden door de Nationale Politie vanwege deze aangifte.
Oud 24-02-2019, 01:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik begin ook steeds meer te denken dat die rare telefoontjes die ik met enige regelmaat krijg toch stiekem spawn is. Maargoed, ik zal vast keihard verhoord worden door de Nationale Politie vanwege deze aangifte.
Oud 24-02-2019, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Citeer maar even waar ik dat gezegd heb.
Kom op MeisjeLisa....
Oud 24-02-2019, 01:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Kom op MeisjeLisa....
ze heeft een ban, dan kan ze echt reageren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 01:27
Verwijderd
Nog niet gezien.
Oud 24-02-2019, 01:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
check de banlijst
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 01:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Kleine mannetje is helemaal overstuur
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 01:35
Verwijderd
Ach, waddan?
Oud 24-02-2019, 01:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ach, waddan?
Niet helemaal lekker denk ik. Vanavond weer gevallen op z’n toch al beschadigde gebit (flink stuk van z’n voortanden ingeleverd) dus maar wat paracetamol gegeven net. Lijkt wat te gaan doen.
Net samen naar de maan gekeken, ging hij zwaaien
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 01:40
Verwijderd
Ach ach ach <3

Ik heb vanavond m'n nichtjes voorgelezen uit een heel groot Sesamstraatboek. Vier verhaaltjes. De jongste sliep vóór het tweede verhaaltje af was, en de oudste heeft aandachtig tot het einde geluisterd. Daarna in bed gelegd en met een snorder naar huis. Heer-lijk-e dag na al vier hele weken praktisch het huis niet verlaten te hebben vanwege clusters.
Oud 24-02-2019, 01:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ach ach ach <3

Ik heb vanavond m'n nichtjes voorgelezen uit een heel groot Sesamstraatboek. Vier verhaaltjes. De jongste sliep vóór het tweede verhaaltje af was, en de oudste heeft aandachtig tot het einde geluisterd. Daarna in bed gelegd en met een snorder naar huis. Heer-lijk-e dag na al vier hele weken praktisch het huis niet verlaten te hebben vanwege clusters.
Super schattig
Fijn om er dan even uit te kunnen zijn. heb je wat kunnen regelen al met die medicatie?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Super schattig
Fijn om er dan even uit te kunnen zijn. heb je wat kunnen regelen al met die medicatie?
Maandagmiddag heb ik een afspraak van een half uur, heb ook mogelijkerwijs een allergie die ik even moet laten controleren en een paar andere ouderdomsdingen die iets erger worden dus mooie lange tijd, en hij wilde me sowieso even zien omdat hij weet dat ik nu al best lang clusters heb (groot aantal medicatie-aanvragen), dus de assistente zei al "Goed dat je belt, anders hadden we jou even gebeld."

Ik zit erover te denken om ook iets afvlakkends te vragen. Zolang het maar geen MAO-remmer of ander serotonine-beinvloedend middel is kan ik het dan ook nog combineren met subcutane imitrex als het nodig is.

En als het me verdorie eens lukt om goed te spuiten Ik heb echt zulke dikke blauwe plekken, ik app je wel even een foto Het is vrij hilarisch
Oud 24-02-2019, 01:54
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Maandagmiddag heb ik een afspraak van een half uur, heb ook mogelijkerwijs een allergie die ik even moet laten controleren en een paar andere ouderdomsdingen die iets erger worden dus mooie lange tijd, en hij wilde me sowieso even zien omdat hij weet dat ik nu al best lang clusters heb (groot aantal medicatie-aanvragen), dus de assistente zei al "Goed dat je belt, anders hadden we jou even gebeld."

Ik zit erover te denken om ook iets afvlakkends te vragen. Zolang het maar geen MAO-remmer of ander serotonine-beinvloedend middel is kan ik het dan ook nog combineren met subcutane imitrex als het nodig is.

En als het me verdorie eens lukt om goed te spuiten Ik heb echt zulke dikke blauwe plekken, ik app je wel even een foto Het is vrij hilarisch
Fijn dat er goed wat tijd vrij gemaakt is. Die arts was toch wel redelijk ok? Lijkt me dat je wel een reeele vraag hebt en je zelf vrij goed weet hoe of wat.

zal vast een indrukwekkende verzameling zijn. Helaas niet teveel aan te doen, of je net wat raakt of niet en hoe gevoelig je ervoor bent.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat er goed wat tijd vrij gemaakt is. Die arts was toch wel redelijk ok? Lijkt me dat je wel een reeele vraag hebt en je zelf vrij goed weet hoe of wat.
Het is officieel subcutaan met een 6mm naald, maar je weet dat LDL cholesterol, de goede in ieder geval, dat je een goed niveau hebt en dan daaronder bijna geen "waarschuwing" maar bijna direct naar het rode gebied, waar het aan de bovenkant veeeeel geleidelijker gaat.
Zo weinig lichaamsvet heb ik dus. Dus ik heb al eens m'n botvlies geraakt. Dat was weken pijnlijk. En ik heb het diverse keren uit noodzaak intramusculair gezet, in m'n dikke bovendijbeen, dan komt het het dichtst in de buurt van goed subcutaan. Maar als ik echt op de plekken waar het hoort de injectie zet is het BAM een paarsgelebruineplek. En PIJN

Citaat:
zal vast een indrukwekkende verzameling zijn. Helaas niet teveel aan te doen, of je net wat raakt of niet en hoe gevoelig je ervoor bent.
Zoals hierboven; af en toe cheat ik. Maar dan zijn de bijwerkingen heftiger.
Oud 24-02-2019, 01:59
Verwijderd
Oh en m'n huisarts is echt superchill! We grappen weleens dat ik beter ben in m'n eigen diagnose dan hij. Maar goed, hij had dan weer een ander issue goed geraden, eentje waarvoor titers enkele jaren gecontroleerd moeten worden.
Oud 24-02-2019, 02:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Het is officieel subcutaan met een 6mm naald, maar je weet dat LDL cholesterol, de goede in ieder geval, dat je een goed niveau hebt en dan daaronder bijna geen "waarschuwing" maar bijna direct naar het rode gebied, waar het aan de bovenkant veeeeel geleidelijker gaat.
Zo weinig lichaamsvet heb ik dus. Dus ik heb al eens m'n botvlies geraakt. Dat was weken pijnlijk. En ik heb het diverse keren uit noodzaak intramusculair gezet, in m'n dikke bovendijbeen, dan komt het het dichtst in de buurt van goed subcutaan. Maar als ik echt op de plekken waar het hoort de injectie zet is het BAM een paarsgelebruineplek. En PIJN


Zoals hierboven; af en toe cheat ik. Maar dan zijn de bijwerkingen heftiger.
Andere plek met wat meer vet waar je redelijk bij kan evt? Zijn toch van die voorgevulde dingen, dus weinig opties qua naald toch?
Je mag wel wat spekjes van mij hoor, gewicht neemt weer goed toe nu

Mja, je moet wat.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 02:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oh en m'n huisarts is echt superchill! We grappen weleens dat ik beter ben in m'n eigen diagnose dan hij. Maar goed, hij had dan weer een ander issue goed geraden, eentje waarvoor titers enkele jaren gecontroleerd moeten worden.
dat is in ieder geval heel fijn. Lijkt me dat het ook wel goed komt met die vragen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Andere plek met wat meer vet waar je redelijk bij kan evt? Zijn toch van die voorgevulde dingen, dus weinig opties qua naald toch?
Je mag wel wat spekjes van mij hoor, gewicht neemt weer goed toe nu

Mja, je moet wat.
Hahahaha, ja, bij mij is het heel wisselend. Van imitrex krijg ik een beetje een opgeblazen gevoel en minder honger. Aan de andere kant is honger=trigger voor cluster. Dus het is soms vechten (zoals vandaag want na 2 injecties is het hongergevoel helemaal weg), maar gisteren heb ik twee diepvriespizza's (1500kcal samen), 42 poffertjes met stroop (6 poffertjes zonder stroop is 150 kcal) en een maaltijd met hachee weggewerkt (460kcal) en twee potten thee en 0,8 liter cola van miljart kcal. Dus er is wel soms sprake van compensatie

Citaat:
dat is in ieder geval heel fijn. Lijkt me dat het ook wel goed komt met die vragen.
Ik ben altijd goudeerlijk tegen hem geweest. Over alles. Dat helpt gewoon wel echt. Ik kan voorbeelden geven die het direct bevestigen maar het geeft denk ik iets teveel weg
Oud 24-02-2019, 06:34
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Je hebt op heel veel posts vieuws maar geen reacties, haha. Ze worden moe van je.
En wij worden moe van jou en puddingpoeder, gelukkig heb je een ban, zijn we even van je af
Oud 24-02-2019, 06:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahahaha, ja, bij mij is het heel wisselend. Van imitrex krijg ik een beetje een opgeblazen gevoel en minder honger. Aan de andere kant is honger=trigger voor cluster. Dus het is soms vechten (zoals vandaag want na 2 injecties is het hongergevoel helemaal weg), maar gisteren heb ik twee diepvriespizza's (1500kcal samen), 42 poffertjes met stroop (6 poffertjes zonder stroop is 150 kcal) en een maaltijd met hachee weggewerkt (460kcal) en twee potten thee en 0,8 liter cola van miljart kcal. Dus er is wel soms sprake van compensatie


Ik ben altijd goudeerlijk tegen hem geweest. Over alles. Dat helpt gewoon wel echt. Ik kan voorbeelden geven die het direct bevestigen maar het geeft denk ik iets teveel weg
Lastig, maar keer compenseren is prima.

Belangrijk om goed met je huisarts te kunnen. Ik snap nooit waarom je niet eerlijk zou zijn. Hoe moeten die mensen je dan helpen?
Anderzijds heb je ook wel draken van huisartsen en ergens anders heen is niet altijd makkelijk.
Laat even weten hoe het ging, ben wel benieuwd wat hij doet met die medicatievraag.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-02-2019, 09:58
Verwijderd
Ik vind inpakken verbazingwekkend ontspannend.
Oud 24-02-2019, 10:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wil iemand mijn wattenhoofd en snotholtes overnemen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-02-2019, 10:28
Verwijderd
Hattenwoofd en hotsnoltes!
Oud 24-02-2019, 11:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wil iemand mijn wattenhoofd en snotholtes overnemen?
Biedt het aan op marktplaats!!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Biedt het aan op marktplaats!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH

Laatst gewijzigd op 24-02-2019 om 12:29. Reden: Weet niet om welke van de drie dingen ik het meest lach.
Oud 24-02-2019, 13:51
Verwijderd
Omg arretjescake yes pls
Oud 24-02-2019, 13:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Omg arretjescake yes pls
vind jij dat ook de lekkerste cake allertijden? Ik ga er morgen eentje maken, ik heb toch vakantie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 14:00
Verwijderd
Lol check die gast in die topic over god hahahaha zijn youtube is hilarisch
Oud 24-02-2019, 14:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Lol check die gast in die topic over god hahahaha zijn youtube is hilarisch
200 IQ
Oud 24-02-2019, 15:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Lol check die gast in die topic over god hahahaha zijn youtube is hilarisch
Waarrr
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-02-2019, 15:50
Verwijderd
F&L
Oud 24-02-2019, 15:50
Verwijderd
sjoerd91, die hier ook al postte ergens.
Oud 24-02-2019, 15:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Jezus was een jood.
En als de mensen een geloof creëerde over Jezus. Dus het christendom.
Zouden alle christenen niet in een jood geloven.

HMMMMMMMMMM
Oud 24-02-2019, 15:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
illuminati confirmed
Oud 24-02-2019, 20:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Hoi groetjes uit Engeland
Oud 24-02-2019, 20:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoi groetjes uit Engeland
Groetjes uit de bezemkast
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.