Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 21:04
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Okej, ik zal proberen het een beetje in te korten...
Het zit zo...

Ik heb nu dik 3 maanden verkering met een hele lieve jongen...
Hij woont nu 2 jaar in Nederland...Is geboren in Afrika en heeft 1,5 jaar in Portugal gewoont...
Op zich gaat t best goed enzo...Op feestjes zijn we close en we zien elkaar op school...
Het probleem is dat hij heel erg bang is om afgewezen te worden en best stil is (Toen zijn ouders overleden, kwam hij bij andere mensen te wonen en die hebben hem gebruikt als voetveeg...waarschijnlijk heeft hij vaak van hun te horen gekregen zich stil te moeten houden enzo)...

Ik moet vaak dingen vragen, hij verteld weinig uit zichzelf...
Dit is niet m'n echte probleem (tips ook hiervoor zijn altijd welkom)...Waar het me meer om gaat is dat ik nu een beetje het gevoel heb dat het meer van mijn kant komt...

Ik moet hem vaak opzoeken in de pauze enzo....
Laatst moest ik zelfs VRAGEN of hij me belde!
Het kan aan mij liggen hoor, maar dat vind ik wel een beetje raar!
Soms laat hij niks van zich horen en daar baal ik best wel van!
Ik heb hem net gesmst omdat hij woensdag zei; ik zie je dinsdag dan he?' dan gaan we waarschijnlijk met een cluppie zwemmen, maar ik wil um eerder zien...

Misschien kom ik nu heel opdringerig over, maar in het begin was het anders...Toen belde hij me zelfs als er niets was, gewoon om m'n stem te horen...
Nu doet hij dat niet meer....

Iemand tips wat ik kan doen?
Ik ga morgen (als hij komt) vragen of hij nog wel verder met me wil enzo en wat er is...
Iemand tips hoe ik dit t beste aan kan pakken?

Aangezien hij bang is om afgewezen te worden en het misschien verkeerd kan opvatten moet ik het wel een beetje goed brengen...
Ik weet alleen niet hoe en ik ben bang voor wattie gaat zeggen...
Ik weet t ff niet meer...
Iemand tips?

Alvast bedankt!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 21:10
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Dat hij nu wat minder enthousiast is, is vrij normaal lijkt me. Als je net met iemand hebt ben je dr helemaal gek van, en na een tijdje wordt dat een beetje getemperd. En dat hij zo weinig van zich laat horen....., tsja, daar kan ik weinig over zeggen. Ik had eerst ook zo'n vriendin, ligt gewoon aan et type mensen lijkt me.......
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:10
Verwijderd
misschien moet je gewoon eens een goed gesprek met hem hebben, en hem uitleggen dat je het vervelend vind dat jij steeds het initiatief moet nemen, als hij van je houdt, snapt hij dat echt wel!
veel succes iig

Charlotte
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:22
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 25-04-2003 @ 22:10:
misschien moet je gewoon eens een goed gesprek met hem hebben, en hem uitleggen dat je het vervelend vind dat jij steeds het initiatief moet nemen, als hij van je houdt, snapt hij dat echt wel!
veel succes iig

Charlotte
Jah, ik wil het er morgen ff met um over hebbe...
Ik weet alleen niet hoe ik moet beginne

Ik denk dat (als t niet zo is) ik hem heel erg laat schrikken als ik vraag of hij nog wel verder wil...
Dat klinkt dan misschien zo van; misschien wil ze zelf wel niet verder'....
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:33
Verwijderd
uhm... * ik denk heel diep na *
misschien moet je beginnen over het feit dat je het eerst altijd zo leuk vond als hij je spontaan en om niets opbelde en dat je het jammer vind dat hij dat nu niet meer doet...
zoiets...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:48
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 25-04-2003 @ 22:33:
uhm... * ik denk heel diep na *
misschien moet je beginnen over het feit dat je het eerst altijd zo leuk vond als hij je spontaan en om niets opbelde en dat je het jammer vind dat hij dat nu niet meer doet...
zoiets...
Jah, dat zou ik eventueel kunne zeggen als ik erover begin!
Dank je wel!

Ik klap vast helemaal dicht als ik zn lieve koppie zie...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:51
Verwijderd
je moet gewoon nuchter proberen te blijven doen.. rustig blijven, dat is ook heel belangrijk, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:57
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 25-04-2003 @ 22:51:
je moet gewoon nuchter proberen te blijven doen.. rustig blijven, dat is ook heel belangrijk, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt
Ik hoop t, ben wel een beetje bang....Misschien krijg ik morgen meer tips...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 25-04-2003 @ 22:33:
uhm... * ik denk heel diep na *
misschien moet je beginnen over het feit dat je het eerst altijd zo leuk vond als hij je spontaan en om niets opbelde en dat je het jammer vind dat hij dat nu niet meer doet...
zoiets...
Dat vind ik idd een goed begin. Kun je kijken hoe hij reageert en dan daar op in spelen. Het houdt je bezig, begin er dus iig over, vraag event. ook idd of hij nog wel verder met je wil oid. Je kunt van te voren een heel gesprek in je hoofd houden, maar het gaat toch zelden zoals je verwacht had. Misschien is dus alleen een begin en een 'hoofdvraag' dus al wel voldoende.

Succes morgen. Hopelijk verloopt het gesprek goed en zoals je graag zou willen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:03
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-04-2003 @ 22:22:
Ik denk dat (als t niet zo is) ik hem heel erg laat schrikken als ik vraag of hij nog wel verder wil...
Dat klinkt dan misschien zo van; misschien wil ze zelf wel niet verder'....
Ik zou ook zeker niet bij dit gesprek al meteen aankomen met de vraag of hij nog wel verder wil. Als hij zo onzeker is, moet je dat echt niet doen.
BEgin gewoon een gesprek over wat ie nou voor jou voelt. Vraag of ie kan vertellen wat jij voor hem betekend. En vraag daarna waarom ie vroeger zoveel impulsiever was.
Als het allemaal een beetje goed verlopen is, kan je het even een paar dagen laten rusten. En daarna kan je altijd nog een gesprek beginnen of je nu wel verder zal gaan met hem.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:42
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb besloten om te vragen of er dingen zijn wat hij minder leuk vind aan onze verkering...

Ik kreeg net telefoon van zijn pleegmoeder...Hij had haar gebeld (vanaf het voetbalveld met geld) en vroeg aan haar of zij mij wou bellen om te zeggen dat hij niet kon komen enzo en dat hij me snel belt

Ik ben nu ietsjes rustiger....Ben alleen bang hoe hij gaat reageren op mijn vraag en wat hij gaat zeggen...
Toch denk ik dat de vraag geen kwaad kan...Als er iets is, kan ik dat veranderen, misschien....
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 26-04-2003 @ 16:42:
Ik heb besloten om te vragen of er dingen zijn wat hij minder leuk vind aan onze verkering...

Ik kreeg net telefoon van zijn pleegmoeder...Hij had haar gebeld (vanaf het voetbalveld met geld) en vroeg aan haar of zij mij wou bellen om te zeggen dat hij niet kon komen enzo en dat hij me snel belt

Ik ben nu ietsjes rustiger....Ben alleen bang hoe hij gaat reageren op mijn vraag en wat hij gaat zeggen...
Toch denk ik dat de vraag geen kwaad kan...Als er iets is, kan ik dat veranderen, misschien....
suc6 iig

Charlotte
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:48
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 16:46:
suc6 iig

Charlotte
Dank je wel meissie
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:04
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Shit, shit, shit! Ik heb het niet gevraagd!
Op de een of andere manier durf ik het hem niet te vragen!
Zo'n rare/moeilijke vraag is het niet, weet ik, maar ik krijg de woorden niet over mn lippen!
Ik wil het al een tijdje vragen maar ik stel het steeds uit...Omdat ik het niet durf dus...
Ik ben denk ik bang voor wat hij gaat zeggen....
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:10
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je zal het toch echt moeten vragen als je er echt zo mee zit. Nu blijf je alleen maar in onzekerheid of er echt wel wat is terwijl het misschien gewoon helemaal niet zo is. Dat zou erg zonde zijn. En al is het wel zo zou ik het liever ook zo snel mogelijk willen weten.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:15
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 28-04-2003 @ 11:10:
Je zal het toch echt moeten vragen als je er echt zo mee zit. Nu blijf je alleen maar in onzekerheid of er echt wel wat is terwijl het misschien gewoon helemaal niet zo is. Dat zou erg zonde zijn. En al is het wel zo zou ik het liever ook zo snel mogelijk willen weten.
Jah, ik wil het ook hel graag weten...Als er niets is dan is t goed zo maar stel dat er wel iets is, misschien kan ik dat veranderen...
Ik zeg altijd tegen mezelf, als je hem de volgende keer weer ziet vrag je het hem....Als we dan samen zijn, is er nooit een goed moment...
Mhh. misschien een beetje vaag maar ik snap mezelf ook nie meer

Je hebt wel gelijk, ik zit nog steeds in een onzekerheid
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Praten is het allerbelangrijkste in een relatie. Als je niet praat, weet je niet wat er in de ander omgaat. Als je niet praat, loopt het vaak mis, omdat je elkaar niet begrijpt.
Wees dus niet bang en vraag het hem gewoon!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:36
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Zoals iedereen hierboven al zegt: praat met hem! dat is voor jullie allebei het beste,
succes!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2003, 19:53
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 28-04-2003 @ 19:30:
Praten is het allerbelangrijkste in een relatie. Als je niet praat, weet je niet wat er in de ander omgaat. Als je niet praat, loopt het vaak mis, omdat je elkaar niet begrijpt.
Wees dus niet bang en vraag het hem gewoon!
Jah je hebt gelijk!Ik zal proberen het erover te hebben.....
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie waar moet ik beginnen
appelflap95
11 18-09-2009 21:07
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Liefde & Relatie Waar moet ik beginnen?
Soezen
9 29-06-2004 11:29
ARTistiek [Vraag] Waar te beginnen/goede sites/boeken?
Verwijderd
1 26-12-2003 20:16
Verhalen & Gedichten Waar moet ik op letten?
Verwijderd
9 08-12-2003 10:02
Psychologie Waar moet ik beginnen?
miekmuis
18 25-10-2002 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.