Oud 29-05-2009, 21:41
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
De vorige was vol.
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Oud 29-05-2009, 21:57
Verwijderd
een nieuwe

ik kreeg een heel lief mailtje van een vriendinnetje, dat ze na ons stap-avontuur toch de hele week met me bezig was geweest en dat ik altijd mag komen lachen en huilen bij dr en dat we elkaar gauw weer zien. Zo lief!
Oud 29-05-2009, 22:01
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
O o o, wat moet ik toch met mijn gevoelens ik ben dit niet meer gewend!!
Oud 29-05-2009, 23:16
Verwijderd
Het is zo frustrerend als er van allerlei dingen misgaan die eigenlijk helemaal niets met 'ons' te maken hebben, waardoor we allebei op scherp staan en ruzie krijgen.

Nou is het wel fijn dat we weten wat we aan elkaar hebben en dus niet bang zijn dat er echt iets misgaat tussen ons vanwege onze 'bad moods', maar verdomme. Ik heb zo'n hekel aan ruzies.
Oud 30-05-2009, 04:33
Verwijderd
Zijn moeder maakte me toch een rare opmerking onlangs mijn vriend weet niet wie zijn vader is, hij heeft het er nog nooit over gehad met zijn moeder, wat sowieso al vreemd is. Dus vraagt hij of hij aan haar wat hij voor haar vriend moet kopen voor vaderdag, ze hebben al bijna 20 jaar ofzo iets. Zegt ze 'nee man, niks, dat is JOU vader toch niet!' en hij 'oh ok...blaat' Nouja, het is mijn zaakje ook niet.

Alles loopt weer lekker de laatste paar week, na een tijdje een dipje heb ik nu het gevoel dat het allemaal wel losloopt. Jeej, en van de week weer zo'n benchmark-relatie-stap; we gaan een gezamelijke rekening openen voor de huishoudelijke dingetjes die nu toch een beetje te ingewikkeld worden!
Oud 30-05-2009, 10:56
wup
wup is offline
Haha, bij mijn ouders in de verhuizing op 2 vriendinneschriften van mij en beste vriendin gestuit.. Ik had zelfs op mijn 14e al een eerg turbulent liefdesleven. Wel heeel grappig om te lezen over mijn eerste zoen En hoe ik me voor altijd met die jongen zag

Ben een beetje in de war geraakt door die man waarmee gister ik gister bijna mee naar huis was gegaan. Hij smste iets van : ow shit, heb ik dat vanacht echt naar je gesmst?? En heeft me vanacht redelijk ontweken op mijn werk. Heb er veel aan gedacht en heb een beetje spijt dat ik niet ben meegegaan ( want morgen verhuist ie naar het buitenlands, dus geen mogelijkheden meer en hijs best leuk)

Straks met mijn hele familie naar pinkpop, dus daar ga ik natuurlijk Brandon Flowers versieren, of Bruce , want ik zit weer behoorlijk in de oude mannen ( die van gister was ook in de 40 weer... wat is er toch met me)
Oud 30-05-2009, 15:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zometeen uit eten met een vriendinnetje, leuk & gezellig! Ben wel toe aan wat girltalk

Slapen met vriendlief daarna, ook nooit mis. Heerlijk.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-05-2009, 17:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Flirten is leuk maar het is misschien beter om het niet met teveel mensen te doen die elkaar ook kennen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-05-2009, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Flirten is leuk maar het is misschien beter om het niet met teveel mensen te doen die elkaar ook kennen
Oud 30-05-2009, 20:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline

Ja vooral omdat er binnenkort een feestje is waar ze mogelijk samen zijn

Nou ja goed, ze zoeken het maar uit
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-05-2009, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ja vooral omdat er binnenkort een feestje is waar ze mogelijk samen zijn

Nou ja goed, ze zoeken het maar uit
Vooral als je er dan uiteindelijk met een 'buitenstaander' vandoor gaat, dan hebben ze lekker allemaal pech.
Oud 31-05-2009, 13:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Morgen <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-05-2009, 15:25
Verwijderd
Hahaha, ik ben dit weekend op kamp geweest en een van mijn collegaleiding heeft zeven jaar bij de marine gezeten (en zit er dus niet verkeerd uit). Kreeg een smsje van een ex of ik naar de pub kwam, want hij wilde me graag zien. Teruggestuurd dat ik het te druk had met mijn tien kinderen en dat ik gelukkig was omdat ik naast een hele stoere vent mocht kruipen die bij de marine heeft gezeten Dat daar een slaapzak tussen zit en we allebei braaf op ons eigen matje liggen, heb ik er niet bij verteld. Ik vond het geniaal van mezelf.

Maargoed. Ik mis m best wel een beetje. Morgen zou ik misschien naar m toe gaan, maar ik moet werken
Oud 31-05-2009, 15:34
Verwijderd
Gisteren heerlijk een 5 uur durend telefoongesprek gehad.

Het is moeilijk als je elkaar zo lang niet kunt zien, maar een beetje lachen en huilen aan de telefoon doet wonderen. God, wat hou ik van 'em.
Oud 31-05-2009, 15:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Wow, 5 uur

Anyway, vrijdagavond teleurgesteld doordat het eigenlijk niet echt gezellig was met een vriendin. Gisteren wel een hele leuke avond gehad met een andere vriendin, mijn hart kunnen uitstorten over dingen die zo heel zacht en vaag aan me knagen (yeah well, ik snap het ook niet...) en vannacht lekker met vriendlief geslapen. Vandaag van wat zon genoten (damn you clouds!) en... Nou ja, tot zover mijn weekend. Al met al best goed, eigenlijk.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-05-2009, 16:30
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ik voel mezelf wegkwijnen in eeuwige duisternis, vanwege het verlangen van mij dat brandt in mijn hart.
elke dag denk ik of zij aan mij denkt en ik voel de kippenvel over mijn rug lopen als ik me herinner dat ze me amper kent. de dagen worden langer en ik voel me gefrustreerder naar mate ik haar minder zie.

ff to the point, ik ben verliefd op een heel mooi meisje
__________________
sterke drank
Oud 31-05-2009, 18:17
Verwijderd
Vannacht gezeik gehad omdat ik dacht dat hij boos op mij was, maar dat was helemaal niet zo. Hij was pissed omdat sommige mensen die ik ken (hij noemt het vrienden, maar ik vind het mensen die ik ken, en waaraan ik weinig waarde hecht) een beetje stom tegen hem doen. Die mensen zijn vrienden van mijn ex, en die vinden de ex (natuurlijk) leuker dan hem. Nu is het wel weer uitgepraat, gelukkig. Hij is toch wel ERG leuk. Als ik klaar ben met m'n tentamens gaan we een paar dagen kamperen ergens, op een eiland ofzo. Heerlijk (L)
Oud 31-05-2009, 19:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Uuuf, ik ben een beetje jaloers op je. Het klinkt zo leuk met je nieuwe lover!
Ads door Google
Oud 31-05-2009, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Uuuf, ik ben een beetje jaloers op je. Het klinkt zo leuk met je nieuwe lover!
Haha, aw. Ik vind het ook echt heel leuk allemaal! Het gaat echt heel goed, en ik vind dat we extreem goed bij elkaar passen. Huhu
Oud 31-05-2009, 20:14
Verwijderd
Soms is het zo moeilijk om hem ervan te overtuigen dat ik het niet erg vind als-ie zijn hart bij mij lucht. Hij zegt mij er niet mee te willen 'botheren', maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik vind het juist erger wanneer-ie zo stil is tegen mij.

Oh well, het komt wel goed, zodra zijn situatie daar een beetje opgelost is. Mis hem zo erg.
Oud 31-05-2009, 20:57
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Mis 'm.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 31-05-2009, 21:53
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister smste hij maar omdat ik nog beetje boos was heb ik vandaag pas was terug gestuurd en nu reageert hij niet meer dus gaat lekker. En ik wil m zien..
Gister veel aandacht en smsjes en deze week date met de lekkere jongen dus allemaal leuk!
Oud 31-05-2009, 22:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vooral als je er dan uiteindelijk met een 'buitenstaander' vandoor gaat, dan hebben ze lekker allemaal pech.

Mja, ze weten allemaal wel dat ik niets serieus wil (en dat willen zij ook niet) maar ik kreeg het toch even benauwd toen ik hoorde dat ze daar misschien gezellig samen zitten
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-06-2009, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Gister smste hij maar omdat ik nog beetje boos was heb ik vandaag pas was terug gestuurd en nu reageert hij niet meer dus gaat lekker. En ik wil m zien..
Gister veel aandacht en smsjes en deze week date met de lekkere jongen dus allemaal leuk!
Gaat dit allemaal over dezelfde jongen? Komt op mij over alsof je meerdere slachtoffers hebt nu.
Oud 01-06-2009, 10:43
wup
wup is offline
Zo voel je je weken fantastisch en zo word je ineens verdrietig wakker. Voel me alleen...
Advertentie
Oud 01-06-2009, 15:04
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Gisteren met hem naar mijn ouders geweest, wat me best wel is meegevallen eigenlijk Nog geen idee wat mijn ouders nu eigenlijk van hem vinden, maar goed, dat zal ik van zelf wel achter komen.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 01-06-2009, 19:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeetje, wat hip. Eten zaterdagavond was leuk. Heel gezellig. En zondag samen met vriendlief was ook fijn, beetje op het gras gelegen enzo. Vandaag het Archeon was ook hip. Vet leuk dat soort dingen! Mjah, ik heb me prima vermaakt deze Pinksteren.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-06-2009, 21:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het fijn met hem, hij is lief Dit weekend lekker samen geweest, verjaardag van zijn zusje gevierd en vanmorgen z'n ouders ontbijt op bed gebracht, hihi. Verder geklust bij een vriend. En morgen ga ik weer naar huis maar dan komt hij ook en woensdag ook En zo maar eens al m'n troep opruimen want het lijkt net alsof hier overal kleren van mij liggen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2009, 21:13
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ik voel me klote. net een mail van ex gehad en hij wil definitief geen contact meer. zo dat komt hard aan als dat er zo staat. (terwijl we al helemaal geen contact meer hadden...)
en dat hij weet dat ik aan het jagen ben, ws kijkt hij dus hierzo. nou goed so be it.
ik weet wel dat het me raakt en dat ik nu helemaal niet meer leren kan.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 01-06-2009, 22:20
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik raak al onzeker omdat hij een smsje begint met "Hallo".
Wat had ik dan verwacht? Lieverd? Alsjeblieft niet, zeg.
Waarom doe ik toch altijd zo raar
Oud 01-06-2009, 22:56
Verwijderd
Heuj ja weekendje weg was superleuk, ook heel erg gezellig met z'n vieren, en ik ben het nog steeds niet zat na hem 5 nachten achter elkaar gezien te hebben, integendeel, hij had hier vannacht nog steeds wel mogen zijn Hij bevalt me heel erg goed.
Oud 01-06-2009, 23:22
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
haha oh come on. Ik moet zeggen dat zijn doorzettingsvermogen bewonderingswaardig is; maar een paar uur lang proberen met mij te voetjevrijen, terwijl ik steeds mijn voet weghaal, na een tijdje afkeurend kijk en bovendien mijn vriend tegenover me zit?! Hij zei dat hij erop zou letten niet meer zo te doen..? Gelukkig waren er zaterdag andere slachtoffers, en ik voel me stiekem ook wel een beetje gevleid.

Tegen vriendje irritaties uitgesproken. Er kwam neit echt een denderend gesprek uit. Hij vond eht ook raar dat ik alle puntjes had opgeschreven omdat ik niet wou vergeten wat ik wou zeggen. maar, hij weet het in iedergeval en dat voelt beter.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 01-06-2009, 23:38
Verwijderd
Baaaaaaah wat baal ik van de afstand zeg.
Oud 02-06-2009, 09:22
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Tara Marie: haha ehh ja dat klopt

Citaat:
ik voel me klote. net een mail van ex gehad en hij wil definitief geen contact meer. zo dat komt hard aan als dat er zo staat. (terwijl we al helemaal geen contact meer hadden...)
en dat hij weet dat ik aan het jagen ben, ws kijkt hij dus hierzo. nou goed so be it.
ik weet wel dat het me raakt en dat ik nu helemaal niet meer leren kan.
ahh wat kut.. maar hoe is het met je nieuwe date jongen??
ik zie m morgen en daar heb ik zin in dag erna date met de andere jongen, en opzich hoef ik me niet schuldig te voelen, maar dat het echt de dag erna is, ze hetzelfde studeren en ook nog eens heel dicht bij elkaar in de buurt wonen maakt het allemaal wat erger (en grappiger ). nouja ik zie het allemaal wel. als ik hem na morgen nog leuker vind zeg ik de andere date miss ook wel af.
Oud 02-06-2009, 10:30
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Baaaaaaah wat baal ik van de afstand zeg.
Ik ook. De afstand is letterlijk groot hier, voor mijn gevoel dan. (2,75 uur reizen met OV.) Ik moet nog een dagje wachten tot ik mijn vriendje weer zie.
Hou me tot dan bezig met het leren en maken van een tentamen en werken aan een bachelorscriptie.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 02-06-2009, 15:43
wup
wup is offline
Pff, gister mailtje van de oude, gewoon om even te vragen hoe pinkpop was. Had het hart in mijn keel zitten, bah. Heb hem al weken niet gesproken.
Nou ja, verder geen verwarring. Gelukkig duren de 'ow wat voel ik me alleen' buien nog maar hooguit een half uurtje ofzo en komen ze niet vaak meer voor . Mjah, kan wel zeggen dat het dus goed gaat
Ads door Google
Oud 02-06-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. De afstand is letterlijk groot hier, voor mijn gevoel dan. (2,75 uur reizen met OV.) Ik moet nog een dagje wachten tot ik mijn vriendje weer zie.
Hou me tot dan bezig met het leren en maken van een tentamen en werken aan een bachelorscriptie.
Hier is het van deur tot deur vier uur met het ov. En helaasch niet elk weekend de tijd hebben om 'even' op en neer te reizen, dus ik heb hem al drie weken niet meer gezien. En dat blijft waarschijnlijk zo tot eind juli
Oud 02-06-2009, 17:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Gisteren echt een fijne dag gehad samen, gaan uiteten en fijn gepraat. Ik moet gewoon niet zo onzeker zijn en me daardoor rot gaan voelen.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-06-2009, 17:39
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
ahh wat kut.. maar hoe is het met je nieuwe date jongen??
nee is niks geworden.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 02-06-2009, 17:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het gaat eigenlijk wel goed. Zonder relatie, that is. Ik voel me veel beter. En daarnaast is het lekker weer en loop ik de hele dag te stuiteren. Ja, het gaat eigenlijk wel goed
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2009, 18:47
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Hier is het van deur tot deur vier uur met het ov. En helaasch niet elk weekend de tijd hebben om 'even' op en neer te reizen, dus ik heb hem al drie weken niet meer gezien. En dat blijft waarschijnlijk zo tot eind juli
Jeetje, vier uur! Dat is wel heel veel! Rot zeg.

OT: oke. Had zojuist een gesprek met huisgenoten die ik niet kan uitstaan.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 02-06-2009, 19:12
Verwijderd
Hm. Ja dat kan beter. En ik snap hem ook wel hoor, absoluut. Maar als dit de manier is waarop het nu altijd gaat zijn? Het voelt alsof ik steeds op mn tenen loop. Ik houd dingen af omdat ik al weet wat zijn reactie er op gaat zijn. Ik voel me net een oud wijf dat vast loopt.

En ik ben dol op hem en op ons, op ons huis, op de leuke dingen; maar het knaagt. En hoe meer hij het niet snapt en stand bij voet houdt, hoe meer het knaagt.Hij is bang me kwijt te raken, maar op deze manier krijgt hij dat eerder voor elkaar dan wanneer ie me loslaat (en ik vind het irritant dat ik er bijna om ga huilen. get yourself together, ik moet een artikel schrijven, er is geen man overboord, er knaagt alleen iets..)
Oud 02-06-2009, 19:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hier is het van deur tot deur vier uur met het ov. En helaasch niet elk weekend de tijd hebben om 'even' op en neer te reizen, dus ik heb hem al drie weken niet meer gezien. En dat blijft waarschijnlijk zo tot eind juli
Ik snap dit niet?
Mijn ex en ik woonden ook vier uur uit elkaar van deur tot deur en we zagen elkaar elk weekend. Doordeweeks ging ik naar school en zag ik mijn vrienden, in het weekend zag ik hem, soms maar een dag, maar dus wel (bijna) elk weekend, drie jaar lang. Moet ik zeggen dat ik een OV had en mijn ex een OVjaarkaart dus geld was geen issue
(En ik was zelfs zo gek om soms eens doordeweeks langs te gaan... gewoon voor alleen een nachtje )
__________________
<):o)
Oud 02-06-2009, 20:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hm, vanaf topic 63 al vrijgezel , gaat iets niet goed geloof ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-06-2009, 22:12
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Tijd voor wat dates?

OT: 't Gaat wel goed. Vandaag onverwacht bezoek van een vriendin die ik al heel lang niet gezien had. Vet leuk. Gezellig joh. Met 't vriendje gaat het ook goed Dus.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-06-2009, 23:58
Nalah
Avatar van Nalah
Nalah is offline
Gaat goed. Wanneer hij net een half uurtje weg is, mis ik hem al. Kan me echt geen liever vriendje voorstellen!
Deze zomer wel 2 maanden zonder elkaar, zie er echt enorm tegenop...
En dan gaan mn zus en beste vriendin ook nog eens deels op hetzelfde moment voor langere tijd ( half jaar) naar het buitenland...
Oud 03-06-2009, 08:17
Verwijderd
Hm, dat was een kutavond en kutnacht en emotionele ochtend. Hartstikke leuk, maar niet heus. Vanavond gaan we 'wat leuks' doen..O god laat het leuk zijn. Laat het gezellig zijn. het moet het moet het moet. Ik mis hem, ik mis mij, ik mis ons.
Oud 03-06-2009, 09:53
Verwijderd
Ja-a zo stom dat op het moment dat het je wat kan schelen, je spontaan onzeker wordt over of je nu gewoon moet smsen of je nog gaat eten vanavond, of dat je dan teveel achter hem aan sjouwt... *zucht en toch afwacht of hij contact zoekt*

*doos*
Oud 03-06-2009, 10:36
Verwijderd
Ik ben zo moe. Van alles. Van iedereen. En ik weet niet wat ik er aan moet doen.
Oud 03-06-2009, 10:40
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
bellen met hem is zo fijn.<3 maar zo duur hahahahaha
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.