Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 14:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik geloof dat die teksten op blz 140 staan ofzo. Ik moet die 2 blz voor een PO vertalen, en heb dus graag een vertaling achter de hand... Ik heb al op internet gezocht, maar ik vind niet de vertalingen van Pallas 3, wel andere, maar niet die...

Dus als iemand ze heeft, desnoods zelf gemaakt en nagekeken en gescanned, maakt me niets uit, zolang ze maar redelijk kloppen...

Alsvast bedankt
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 16:02
Verwijderd
Misschien staat het op 1 van deze (of beide ) sites.

www.gelteksten.com

www.latijnengrieks.com

?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
perseus schreef:
Misschien staat het op 1 van deze (of beide ) sites.

www.gelteksten.com

www.latijnengrieks.com

?
Bij de eerste stond alleen 'a' en 'b' en ik moet de rest ook hebben , bij de 2e hadden ze niets... maar toch bedankt
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 22:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dit is een hulpsite bij het Grieks eindexamen van afgelopen jaar (2002)

http://www.xs4all.nl/~wiebeko/kt/gri...herodotos2002/

Aan de linkerkant kun je kiezen welke tekst je wilt, Kroisos en Solon dus en dan is het opgedeeld in 4 delen geloof ik en als je op een ervan klikt, krijg je de Griekse tekst in Nederlandse letters (ja, dat ziet er idd heel raar uit ) maar dan moet je helemaal naar beneden gaan en daar staat dan werkvertaling en die is wel redelijk goed.

Ik weet niet of het precies dezelfde tekst is als die in Pallas staat, maar misschien heb je er toch wat aan. Je weet nu in ieder geval waar het verhaal over gaat.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 09:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Dit is een hulpsite bij het Grieks eindexamen van afgelopen jaar (2002)

http://www.xs4all.nl/~wiebeko/kt/gri...herodotos2002/

Aan de linkerkant kun je kiezen welke tekst je wilt, Kroisos en Solon dus en dan is het opgedeeld in 4 delen geloof ik en als je op een ervan klikt, krijg je de Griekse tekst in Nederlandse letters (ja, dat ziet er idd heel raar uit ) maar dan moet je helemaal naar beneden gaan en daar staat dan werkvertaling en die is wel redelijk goed.

Ik weet niet of het precies dezelfde tekst is als die in Pallas staat, maar misschien heb je er toch wat aan. Je weet nu in ieder geval waar het verhaal over gaat.
Deze link had ik ookal gezien, maar het is geloof ik anders dan in Pallas zelf... Toch bedankt

Misschien zit er toch wat in, maar zal ik eerst het Grieks moeten vertalen wil ik dat weten
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.