Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2020, 13:46
Verwijderd
En ik zou dus allemaal emmers verf halen en dan naakt door de kamer rollen en in de verf stampen. Jullie denken nu allemaal dat ik een gekkie ben, maar ik wil later ECHT zo'n kamer of anders een atelier waar ik dit soort dingen kan doen.
Advertentie
Oud 25-01-2020, 13:48
Verwijderd
Dat denk ik toch wel hoor moppie <3
Oud 25-01-2020, 13:51
Verwijderd
Ik hou wel van witte muren.

Of nee, niet specifiek. Ik vind gekleurde muren heel gaaf maar niet voor mij/ons. Een gekleurde muur vind ik altijd zo bepalend in huis en dat wil ik niet. Ik wil het liefst witte muren en dan dingen ophangen. En het is niet altijd even opgeruimd in huis en dan brengen witte muren ook gewoon rust. Vind ik. Al hebben we nu een muur die zich heel goed leent voor kleur, maar ook 14 meter lang is en een vlak kleuren is dan wel leuk, maar niet zo handig want als het dan over moet moet meteen de hele muur over anders heb je zo'n verschil.
Oud 25-01-2020, 13:54
Verwijderd
Witte muren <3
Oud 25-01-2020, 13:54
Verwijderd
Soms zijn er mensen op de radio en die dus echt echt heel dom klinken en dan kan ik ze in eens niet meer serieus nemen. Ook bij mensen die niet op de radio zijn maar ik zo ontmoet die een vreemde dictie hebben of zo, daar moet ik altijd echt moeite voor doen om ze dan niet meer te beoordelen op hoe ze spreken.

OPPERVLAKKIGE KUT BEN IK OOK.
Oud 25-01-2020, 14:00
Verwijderd
Hoi

Laatst gewijzigd op 26-01-2020 om 01:04.
Oud 25-01-2020, 14:02
Verwijderd
Hoi

Laatst gewijzigd op 26-01-2020 om 01:03.
Oud 25-01-2020, 14:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mag je alles doen met de muren wat je wil? Ik zou het behang er van af halen en er een vet arty muur van maken, verf tegen de muur smijten enzo, maar dan niet alleen de muren, maar ook de vloer en alles.
Volgens mij wordt het pand gesloopt, dus ik denk idd wel dat ik arty kan doen. M'n dude heeft 2 bigass palmbomen en een zon op z'n muur geschilderd, want dat pand gaat ook tegen de vlakte.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 14:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik hou wel van witte muren.

Of nee, niet specifiek. Ik vind gekleurde muren heel gaaf maar niet voor mij/ons. Een gekleurde muur vind ik altijd zo bepalend in huis en dat wil ik niet. Ik wil het liefst witte muren en dan dingen ophangen. En het is niet altijd even opgeruimd in huis en dan brengen witte muren ook gewoon rust. Vind ik. Al hebben we nu een muur die zich heel goed leent voor kleur, maar ook 14 meter lang is en een vlak kleuren is dan wel leuk, maar niet zo handig want als het dan over moet moet meteen de hele muur over anders heb je zo'n verschil.
Ja witte muren zijn voor mij ook het fijnst. In m'n studentenkamer was alles donkerpaars, want ik dacht dat dat cool was, maar daar wordt je na een tijd helemaal lijp van. Het was echt een grot. Zeker omdat ik m'n ramen/gordijnen niet open kon doen vanwege begane grond en gestoorde buren.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 14:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wou iets zinvols zeggen over het metoo gebeuren, maar meer dan 'raak mij of m'n vrienden aan en ik castreer je met m'n blote klauwen!' komt er momenteel niet in me op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 14:21
Verwijderd
Dat moet je dus ook blijven zeggen
Oud 25-01-2020, 14:41
Verwijderd
Mijn moeder heeft de jongste zoonv an mijn zus de eerste hapjes vast voedsel zonder dat te overleggen en gooit dat even op de groepsapp. Nu is mijn zus boos. rama:
Oud 25-01-2020, 16:31
Struilhuik
Struilhuik is offline


Gruwelijke beat, allemachtig
Oud 25-01-2020, 17:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had in mijn studentenkamer twee muurtjes lichtgroen geverfd en dat was een hele fijne, rustgevende kleur. Ik heb er vier jaar gewoond en ben het altijd mooi blijven vinden. De rest van de muren waren wit.

Nu hebben we knalgele muren die half verkleurd zijn door het zonlicht in de slaapkamer en dat vind ik wel prima. Ons interieur is nogal eclectisch en het past zo wel bij elkaar. Het is paardebloemgeel en ik heb er een oude schoolposter van een paardebloem opgehangen en nu is het met alsof het zo bedoeld is. De rest van de muren in huis zijn wit. In de woonkamer zit er een gele lijst rondom tegen het plafond, en de balkondeuren zijn van de binnenkant ook geel. Ik vind het wel sfeervol.
De muren in de wc heb ik varengroen geverfd en aangekleed met beukenhouten plankjes en messingkleurige accessoires. De tegels daar zijn wit, dus dat is ook wel mooi. Je moet wat maken van een betonnen jaren-60flat. Maar iedereen die bij ons thuis komt vindt ons huis leuk en gezellig en voelt zich thuis dus dat vind ik altijd wel een goed teken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-01-2020, 17:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik doe een muur staalblauw in de woonkamer en een muur groen met honingraat in de slaapkamer
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200122_155803.jpg (1.08 MB, 1x gelezen)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-01-2020, 18:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Miekje, ik heb nog steeds het kaartje dat ik van jou heb gehad toen ik hier kwam wonen. Met dat uitklap huisje. <3

@Daantje: leuk! Waar heb je die honingraat vandaan?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2020, 18:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gamma! Allebei trouwens
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-01-2020, 18:17
Verwijderd
Gn
Oud 25-01-2020, 18:37
Verwijderd
Honingraatbehang is wel tof! Wij hadden in Enschede een knalgele trap. Echt een goede kleur geel, heel gaaf. Daar was dat ook mooi want het licht viel heel goed. Die kleur geel zou ik nog wel ergens hier op de muur gooien, dat was zo gaaf.
Oud 26-01-2020, 01:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft de jongste zoonv an mijn zus de eerste hapjes vast voedsel zonder dat te overleggen en gooit dat even op de groepsapp. Nu is mijn zus boos. rama:
wtf hahaha
Oud 26-01-2020, 09:05
Verwijderd
Ik snap mijn zus overigens best
Oud 26-01-2020, 09:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Haha ja. Dat zijn gewoon dingen die je zelf wilt doen en op het moment dat jij geschikt acht voor je kind
Oud 26-01-2020, 09:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
wtf hahaha
Dit was voornamelijk gewoon verbazing haha
Oud 26-01-2020, 09:23
Verwijderd
Op één of andere manier worden ouders ineens 10x vreemder wanneer ze opa's en oma's worden. Ook alles via die klote-app doen.
Oud 26-01-2020, 09:46
Verwijderd
Mijn schoonouders roepen al anderhalf jaar lamg elke keer dat Doris "nu toch echt wat eenkennig wordt." Elke keer. Zonder overdrijven. ik kan er inmiddels wel om lachen.
Oud 26-01-2020, 10:01
Verwijderd
Volgens mij is dat een fase waarin ze zelf jaloers worden 😂
Oud 26-01-2020, 12:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik heb nog steeds het kaartje dat ik van jou heb gehad toen ik hier kwam wonen. Met dat uitklap huisje. <3
Hihi ❤️ Ik kwam laatst het filmpje nog tegen op mijn yt en toen dacht ik weer even 'potverdikkie, die had ik toch leuk in elkaar geknutseld!'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-01-2020, 13:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mijn schoonouders roepen al anderhalf jaar lamg elke keer dat Doris "nu toch echt wat eenkennig wordt." Elke keer. Zonder overdrijven. ik kan er inmiddels wel om lachen.
Tis gewoon een eigenwijs stuk vreten, net als dr moeder.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-01-2020, 15:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een heleboel klusspullen gehaald bij gamma. Het behang bleek morgen pas in de aanbieding. Dat heb ik terug gegeven, ze heeft het apart gezet zodat ik het morgen weer met korting op kan halen. Scheelt toch iets van 40 euro
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-01-2020, 16:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wel stom dat ze het niet even tegen je hebben gezegd van tevoren. Maar hee, wel lief dat het nu apart is gezet. Met 40 euro kan je best wel wat.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-01-2020, 17:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou gratis laminaat op halen, en heb al duizent keer heen en weer gemaild om een passende dag te vinden. M'n vader zou op z'n vrije dag in z'n eentje die vloer gaan halen, maar dat wou ik niet, dus ik regelde ook vrij voor die dag, want dan kan ik helpen.
Maar nou belt 'ie dat ie dat te veel gedoe vind en dat we gewoon een nieuwe vloer gaan kopen bij ikea. Heel erg lief, maar ik krijg al hulp met de eerste betaling en nu voel ik me bezwaard.
Pff. Nou ja, woensdag iig een vader-dochterdag.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-01-2020, 17:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wel stom dat ze het niet even tegen je hebben gezegd van tevoren. Maar hee, wel lief dat het nu apart is gezet. Met 40 euro kan je best wel wat.
Ja, ik vond dit wel tof en 40 euro wel de moeite want ik kan morgen na werk gewoon even langsrijden.

Tijd is geld dus als je vader dit aanbiedt, zou ik het aannemen maar ik snap je gevoel wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-01-2020, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een heleboel klusspullen gehaald bij gamma. Het behang bleek morgen pas in de aanbieding. Dat heb ik terug gegeven, ze heeft het apart gezet zodat ik het morgen weer met korting op kan halen. Scheelt toch iets van 40 euro
Ja, 40 euro is de moeite waard wel
Oud 26-01-2020, 18:31
Verwijderd
Ik ben altijd gepest op de basis- en middelbare school. Ik heb er geen last meer van en met vrijwel iedereen van toen zou ik prima een biertje kunnen drinken (en dat heb ik met een aantal ook wel eens gedaan). Er is er echter een bij die zo enorm naar en neerbuigend was. Hij deed werkelijk alsof hij beter was dan ik. Voor mij ging dat veel verder dan wat de rest deed. Hij dartte toen op redelijk niveau en doet dat volgens mij nog steeds - ik zie onder fb posts altijd alleen maar loftuitingen over wat voor 'n bijzondere kerel het is. Ik zou van hem nog wel eens willen horen hoe hij die tijd heeft beleefd en of hij in de gaten had wat dat met mij deed. Omdat ik daar werkelijk oprecht nieuwsgierig naar ben.

Waarschijnlijk heeft ie geen idee en als het nog zo'n lul is als toen, is 'm dat ook niet aan meer het verstand te brengen. En dat hoeft ook niet. Maar nieuwsgierig ben ik wel.
Oud 27-01-2020, 12:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Pff, ik zou hem kleineren omdat ie een fucking darter is. Beetje pijltjes gooien en bier zuipen. Topprestatie hoor.

Ik ben na de middelbare school wel eens klasgenoten tegengekomen die snobbig deden omdat ik was gestopt en niet studeerde.
Fuck off Ralf, met je Mickey mouse overhemden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-01-2020, 12:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ben net in het huisje wezen kijken en ohdearie er moet wel iets meer gebeuren dan ik dacht. De muren zijn zo goorrrr.
Maar de omgeving komt wel chill op me over.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-01-2020, 13:48
Verwijderd
Mensen die pesten hebben vaak zelf problemen met zichzelf! Maar triest en verdrietig voor je blijft het wel.

Ik heb nog wel wat contact met lui, maar dat waren ook wel de gekkies van de school, net als ik. Andere kutlui vinden mijn linkedin ineens vet interessant, maar ik zou ook nooit meer naar een reünie gaan.
Oud 27-01-2020, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik zou hem kleineren omdat ie een fucking darter is. Beetje pijltjes gooien en bier zuipen. Topprestatie hoor.

.
dit dacht ik toen ook altijd, maar ik was niet bij machte om datnaar buiten te brengen.

Citaat:
Mensen die pesten hebben vaak zelf problemen met zichzelf! Maar triest en verdrietig voor je blijft het wel.

Ik heb nog wel wat contact met lui, maar dat waren ook wel de gekkies van de school, net als ik. Andere kutlui vinden mijn linkedin ineens vet interessant, maar ik zou ook nooit meer naar een reünie gaan.
Mwah, ik ben er van overtuigd dat in vrijwel elke groep kinderen/tieners een of twee of drie mensen zitten die niet goed in de groep vallen. En als er een soort van bewijsdrang of behoefte aan een "gezamenlijke vijand" bestaat binnen de groep, ben je als buitenbeentje de lul. Ik was dat toevallig, maar als ik het niet was geweest was er iemand anders de sjaak geweest.

Zoals gezegd, ik heb er geen last meer van. Ik denk dat het me alleen maar gesterkt heeft. Niet in de zin van "oh tegenslag en ik ben er zoveel beter uit gekomen" maar de rest leg ik nog wel uit want ik.moet gaan.
Oud 27-01-2020, 14:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ben een aantal jaar terug een keer één van de hoofd pestkoppen van de basisschool ergens tegengekomen en die heeft me toen uit zichzelf excuses aangeboden voor zijn gedrag. Kwam ook uit het niets toen in dat gesprek. Bleek dat hij er later best mee gezeten heeft dat hij een aantal mensen zo gepest had. Volgens mij is dat best wel een uitzondering, maar wel een mooi gebaar toen.

Geen idee of ik naar een reünie zal gaan als die er komt. Ben wel benieuwd wat er van een paar mensen geworden is. Van de helft die nog in hetzelfde dorp/stadje woont waar ze toen ook nog woonden krijg ik af en toe wel wat mee van mijn moeder
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-01-2020, 16:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Een pestkop bij mij in de klas gaat niet veranderen. Die zit denk ik al bij de maffia. Die gozer is 16/17 en die rookt, zit aan de drugs, drinkt al etc. En nu ik niet meer bij hem op school zit, pakt hij het anders aan. Nu gaat hij laster verspreiden over mij tegen de mensen die nog wel met mij contact hebben. Dat maakt het best vervelend om die verhalen constant te moeten ontkrachten

Als ik weet dat hij aanwezig is op de reunie kom ik zeker niet. Anders waarschijnlijk ook niet, maar dan is er zeg maar nog een kans
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 27-01-2020, 16:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Een pestkop bij mij in de klas gaat niet veranderen. Die zit denk ik al bij de maffia. Die gozer is 16/17 en die rookt, zit aan de drugs, drinkt al etc. En nu ik niet meer bij hem op school zit, pakt hij het anders aan. Nu gaat hij laster verspreiden over mij tegen de mensen die nog wel met mij contact hebben. Dat maakt het best vervelend om die verhalen constant te moeten ontkrachten

Als ik weet dat hij aanwezig is op de reunie kom ik zeker niet. Anders waarschijnlijk ook niet, maar dan is er zeg maar nog een kans
Ah, hij gaat voor de zwakste schakel. Wat een pussy.
Oud 27-01-2020, 16:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nou ja, halverwege groep 7 (ongeveer 4,5 jaar pesten) ben ik naar een andere school gegaan. Toen was direct de volgende de lul. Waarom ze hem niet hebben geschorst of iets vraag ik me nog steeds af. Die gozer heeft ook al eens ingebroken, maar heeft nog steeds geen strafblad. HOE DAN
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 27-01-2020, 16:50
Verwijderd
Och Japie, het wordt beter. Heb je nu geen reet aan, maar het is echt zo.

En ik zou juist wel naar de reünie gaan want ik ben awesome en juist dat wil ik laten zien. Ik ben het awesomeste van allemaal en dat.mogen ze zien. No fucking way dat ik thuis blijf omdat andere mensen 15 jaar geleden achterlijk waren.
Oud 27-01-2020, 16:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Van sommige oud klasgenoten heb ik hun nummer, als we per se een reünie zouden doen, dan doe ik dat met de mensen die mij interesseren. Die klootzak heeft een trauma bij mijn zus gecreëerd, en mij voor iets minder dan een derde van mijn leven geterroriseerd. Dat ging ook na school door. Ze gooiden stenen tegen de ramen, ze volgden me en wachtten me letterlijk op om me in elkaar te slaan of uit te schelden. Ik hoef niets meer met die lul en zijn bende te maken te hebben
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 27-01-2020, 17:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben vorig jaar naar m'n schoolreünie geweest. Het was echt fijn om alle leuke mensen weer te zien en om bij te kletsen. Één van de wijven die vroeger niet zo chill tegen me was zei op een gegeven moment dat ze het zo knap vond dat ik er was, want ik 'had niet echt een leuke tijd op school'. Toen heb ik 'r gezegd dat ik inmiddels volwassen ben en dat de mensen die er toe doen nog steeds in m'n leven zijn, en de rest keihard de tyfus kan krijgen.
Meer dan 'haha, dat is zo jij!' kwam er niet meer uit. Bye bitchhh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-01-2020, 19:19
Verwijderd
Dr Auschwitz herdenking is bij het journaal en ik kan wel janken.
Oud 27-01-2020, 19:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik wil ook janken
Oud 27-01-2020, 19:23
Verwijderd
Doe maar, dan doen we dat samen.
Oud 27-01-2020, 20:14
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hmm een vliegticket dat ik wilde boeken voor over een maand of drie, was vorige week 150 euro en nu opeens 450 waarom zijn die dingen zo super duper ondoorzichtelijk
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 27-01-2020, 20:16
Verwijderd
Citaat:
hmm een vliegticket dat ik wilde boeken voor over een maand of drie, was vorige week 150 euro en nu opeens 450 waarom zijn die dingen zo super duper ondoorzichtelijk
Welke airline?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.