Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2013, 14:49
Nyreve
Nyreve is offline
Beste scholieren,

Ik ben nu een klein tijdje scholier af en ben momenteel werkzaam als programmeur.
Nu ben ik in mijn eigen tijd bezig met het maken van een online pakket voor scholen.

Mijn ervaring met de scholen waar ik op zat was dat de software wat gebruikt wordt vaak langzaam en onoverzichtelijk is. Ik was niet tevreden in ieder geval.

Nu wil ik een online scholen pakket maken waar scholen gebruik van kunnen gaan maken.
Denk aan: berichten, schoolbeheer, huiswerk, cijfers, roosters en nog veel en veel meer. Dit alles in een mooie, snelle en overzichtelijke cloud omgeving.

Nou zou ik graag willen weten:
- Wat zijn jullie ervaringen met jullie huidige schoolsoftware?
- Wat zou je graag willen zien?

Met vriendelijke groet,
Nyreve
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2013, 20:03
Verwijderd
Ik heb je topic naar AS verplaatst, denk dat je hier meer en betere antwoorden kan verwachten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 20:50
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Wat ik nu vaak zie is dat er teveel verschillende middelen door verschillende leraren gebruikt worden.
Zo hebben we een online portaal voor bestanden, een website voor actuele informatie, magister voor ons rooster, edmodo voor bestanden en opdrachten inleveren en contact met leraren, e-mail voor contact en bestanden, en een aantal gedeelde mappen op de computers voor het downloaden en inleveren van bestanden.
Ik zou graag zien dat er een plek komt die dan per school ofzo kan worden ingericht maar waar wel alles op 1 manier gebeurd, nu wil elke leraar een andere manier gebruiken en dat is heel erg verwarrend voor leerlingen.