Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 09:51
marloes14
marloes14 is offline
hey allemaal,

ik ben sinds 3 weken aan de pil begonnen, ik heb t stiekem gedaan want als me ouders t weten gaan ze flippe,

maar sinds ik aan de pil ben heb ik van 2 dingen last

geen zin meer in sex, en bruinige afscheiding...

t staat in t boekje dat dat klopt maar ik zit hier heel erg mee....

me vriend vind het niet zo erg maar wel voor mij, de afscheiding wordt steeds erger..... maar zin in sex....dats toch lastig??

wat kan ik hier aan doen??

xx moi
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 09:56
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Eigenlijk horen Pil-topics op L&G, maar omdat deze toch wel wat met Sex te maken heeft, laat ik 'm staan..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 09:58
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Dat neemt wel af hoor, het is puur even 'er in komen' als je begrijpt wat ik bedoel (ja, met de pil dan). Als het goed is, en dat is het vast wel, verdwijnt het vanzelf en dan krijg je ook wel weer zin.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:38
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
marloes14 schreef:
hey allemaal,

ik ben sinds 3 weken aan de pil begonnen, ik heb t stiekem gedaan want als me ouders t weten gaan ze flippe,

maar sinds ik aan de pil ben heb ik van 2 dingen last

geen zin meer in sex, en bruinige afscheiding...

t staat in t boekje dat dat klopt maar ik zit hier heel erg mee....

me vriend vind het niet zo erg maar wel voor mij, de afscheiding wordt steeds erger..... maar zin in sex....dats toch lastig??

wat kan ik hier aan doen??

xx moi
Waarom mag je niet aan de pil van je ouders
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:07
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Tsu schreef:


Waarom mag je niet aan de pil van je ouders
kan me best voorstellen dat sommige ouders dat neit fijn vinden , ze WETEN dan dat hun lieve kinderen bezig zijn met sex...
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:11
Verwijderd
mmm benk t nie helemaal mee eens want kdoe "het" nog nie maar ben wel aan de pil vanwege hele ernstige menstruatie en vanwege heel erg pijn maar goed...
uhm ik had het de eerste 2 maand ook een beetje maar is nu over dus komt helemaal goed...don't worry
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 08:32
marloes14
marloes14 is offline
hey
ik vind het niet zo'n prettig idee dat me moeder weet dat ik sex heb... ben nog maar 15....

nou bedankt voor jullie tips.....
ik hoops dat alles snel overgaat

xxxxx mij
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 09:55
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
marloes14 schreef:
hey
ik vind het niet zo'n prettig idee dat me moeder weet dat ik sex heb... ben nog maar 15....

nou bedankt voor jullie tips.....
ik hoops dat alles snel overgaat

xxxxx mij
dat bedoelde ik dus
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 09:55
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik heb nu in totaal twee verschillende soorten pil gehad

bij de eerste kreeg ik hoofdpijn, chagenrijnig (en niet zo klein beetje ook) moe, gevoelige huid van.

en toen kreeg ik een lichtere pil en daar had ik weer dezelfde symptonen bij dus ben gelijk maar weer gekapt daarmee. nu kan ik dus weer naar de dokter yippppie (not)
lang leve de condooms!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 09:58
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ik heb nu in totaal twee verschillende soorten pil gehad

bij de eerste kreeg ik hoofdpijn, chagenrijnig (en niet zo klein beetje ook) moe, gevoelige huid van.

en toen kreeg ik een lichtere pil en daar had ik weer dezelfde symptonen bij dus ben gelijk maar weer gekapt daarmee. nu kan ik dus weer naar de dokter yippppie (not)
lang leve de condooms!!
die zijn onpraktisch en kunnen scheuren
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:03
Hellup
Hellup is offline
ik heb misschien een oplossing. als je "het" nog niet doet, kun je de Diane 35 pil aanvragen. dat is eigenlijk een anti-acné pil, maar het beïnvloedt je cyclus ook positief.
dus....hale die pil!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Hellup schreef:
ik heb misschien een oplossing. als je "het" nog niet doet, kun je de Diane 35 pil aanvragen. dat is eigenlijk een anti-acné pil, maar het beïnvloedt je cyclus ook positief.
dus....hale die pil!
euh... huh?? anti-acné pil die je cyclus beïnvloedt?? jij bent verkeerd voorgelicht meid, dat is een anticonceptiepil (die je dus neemt om niet zwanger te worden, die je dus kan nemen als je "het" al wél doet) die bij sommigen acné verminderd en de haargroei afremt...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:37
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
mag ik aan 1 van jullie vragen hoeveel verschillende pillen er eiglijk zijn en wat ze allemaal doen ? lees er altijd al over hier opt forum maar jullie maken wij gewoon in de war
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:33
berteltje
berteltje is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


kan me best voorstellen dat sommige ouders dat neit fijn vinden , ze WETEN dan dat hun lieve kinderen bezig zijn met sex...
Soms ga je niet alleen aan de pil als voorbehoedsmiddel....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:49
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Kimry schreef:


Soms ga je niet alleen aan de pil als voorbehoedsmiddel....
Neej wee tik ook wel Niet denken dat alleen meisjes ervoor moet zorgen. Ik voel me schuldig als ikz ie en hoor wat voor pijn en gezeik jullie allemaal meemogen maken

Sorry dat ik van het tegenovergestelde geslacht ben Helpt het als ik zeg datk altijd condooms bij me heb en altijd eerst vraag als ik die moet gebruiken ?
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
mag ik aan 1 van jullie vragen hoeveel verschillende pillen er eiglijk zijn en wat ze allemaal doen ? lees er altijd al over hier opt forum maar jullie maken wij gewoon in de war
er zijn véééél verschillende soorten anticonceptiepillen, en uiteindelijk komt het er allemaal op neer dat ze ervoor zorgen dat je niet zwanger wordt en je cyclus geregeld wordt.
nu zijn er bepaalde pillen die blijkbaar ook helpen tegen andere dingen, zoals hierboven al vermeldt: de diane-pil is bijvoorbeeld soms ook goed tegen de puistjes en overtollig lichaamshaar (niet bij iedereen!), dan heb je bijvoorbeeld nog de Yasmine-pil, dat is de lichtste (hiermee bedoelt men dat er zeer weinig hormonen inzitten) pil die op de markt is. er wordt van gezegd dat je er niet van bijkomt en er zo mogelijk nog enkele kilo's mee kan afvallen.
waarom er zoveel verschillende pillen er op de markt zijn, dat is maar net als bij de middeltjes tegen de hoofdpijn: je hebt dafalgan, afebryl, brufen, nurofen enzovoort, 't zijn gewoon verschillende merken...
ik hoop dat ik je wat wijzer heb kunnen maken

*blue*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:39
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
bedankt voor het uitleg Eindelijk iemand die de tijd voor me neemt
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:53
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Helpt het als ik zeg datk altijd condooms bij me heb en altijd eerst vraag als ik die moet gebruiken ?
Dat is iets wat alleen maar goed te keuren is, wat ik bij deze dan ook doe.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:18
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
marloes14 schreef:
maar sinds ik aan de pil ben heb ik van 2 dingen last

geen zin meer in sex, en bruinige afscheiding...

t staat in t boekje dat dat klopt maar ik zit hier heel erg mee....
Ik ben ook pas geleden begonnen met de pil en die bruinige afscheiding is oud bloed. Dat kan de eerste 3 maanden voorkomen, niks om je zorgen over te maken. Wel vervelend natuurlijk... Maarjah
Je 2e probleem, ligt ook aan de pil ben ik bang. Je lichaam moet wennen en ik neem aan dat dit ook nog wel even blijft.
Als je toch met vragen erover zit, kan je het beste naar je huisarts gaan. Hij heeft beroepsgeheim, dus alles blijft tussen jullie twee.. je ouders hoeven niks te weten.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiperzwangere Gnork #1628, subsaaitopic A-1
Martiño
500 09-03-2012 19:23
Lichaam & Gezondheid Problemen door minder hormonen?
drukknoopje
7 07-10-2007 09:44
Seksualiteit Libido en de pil
Thee Muts
63 02-02-2007 21:12
Lichaam & Gezondheid de pil slikken en de gevolgen
elledc
1 06-01-2006 11:05
Lichaam & Gezondheid de pil
Crunchie
4 08-09-2004 18:47
Seksualiteit Zin in seks versus gebruik van de pil
Ariëlle
13 21-07-2003 15:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.