Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 18:06
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Martin Chaos schreef op 02-09-2004 @ 19:00 :
Kijk, en dat is nou juist de straightedge instelling die zo fokking achterlijk is.
Ik begrijp prima waarommensen GEEN drugs gebruiken. Als je niet kunt genieten zonder verdovende middelen is het ook tamelijk triest maar het is gewoon totale bullshit om te stellen dat drugsgebruik in het algemeen minderwaardig is. Het gaat erom hoe je er mee om gaat...

Flauwekul over de zuiverheid van het ras...jongejonge, weet je waar je het over hebt knul? Leg het eens uit, frater.
Ja ik weet donders goed waar ik het over heb. Als mensen je steeds dezelfde vragen stellen en steeds dezelfde opmerkingen maken dan word je daar na een jaar of vijf wel eens bijzonder moe van.

Het verbaast me dat er uberhaupt mensen zijn die serieus ingaan op een verhaal wat zo duidelijk over de top is, maar volgens mij komt dat voornamelijk omdat een hoop mensen graag WIL dat straight edge kids zich zo profileren.

Lepra: bedoel je Eduard uit Beverwijk?
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Advertentie
Oud 02-09-2004, 18:19
hoffman
Avatar van hoffman
hoffman is offline
ik ben zelf geen SE (omdat ik denk dat ik het niet kan opbrengen ; want k kan het toch niet laten af en toe wat alcohol te drinke al is het met mate, maar voor roke en dergelijke heb ik toch ook wel een kleine "afkeer" ,)

ik heb echt wel heel wat respect voor mensen di het wel doen, k ben er ook van overtuigd dat je je net zo goed kunt amusere zonder alcohol of wat dan ook. nuja ik respecteer ook wel mensen di gewoon af en toe wat roken enz , maar dan weer mensen di gewoon puur roke om op te vallen of omdat zijn/haar vrienden het doen, dat vind ik eerder zwak en karakterloos... anderzijds vind ik het ook niet aangenaam dat mensen di se zijn (zoals een deel van mijn vrienden) di er dan ook geen respect voor kunne opbrengen dat andere het niet doen en te fel overtuigd zijn van hun eige mening...
nuja ik denk dat dit een vrij zinloze discussie is,aangezien de meeste mensen er toch totaal anders over denken,...
__________________
en toen stierf kleine fons aan kanker....
Oud 02-09-2004, 18:50
XdeadlockX
Avatar van XdeadlockX
XdeadlockX is offline
Citaat:
distilledgirl schreef op 02-09-2004 @ 16:54 :
ik ben straight edge en ik wordt moe van mensen die niet kunnen geloven dat je echt een leuk leven kunt hebben zonder drank
Same here
__________________
Dying Flame || www.dyingflame.tk Fretology Photography|| www.fretology.tk
Oud 02-09-2004, 19:02
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Michèle. schreef op 02-09-2004 @ 18:46 :
nee, Danny LepeL praat als hem.
Interesseert me niet, sxe is sxe
Oud 02-09-2004, 19:05
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Toch nog een mooi topic geworden hahaha.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-09-2004, 19:13
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Ik heb best respect voor mensen die leven sXe maar ze missen ook gewoon een deel van het leven denk ik. Dat ik soms wel drugs doe dat is ook gewoon om andere dingen van het leven te zien, dan alleen maar de lineaire evolutie van mijn persoon.

Als je sXe echter ziet als een statement en als een hok (alhoewel de mensen die zeuren over hokjesgeest zelf vooral degene zijn die er aan doen en ermee bezig zijn) dan heb ik daar helemaal niks mee. Wat nou superieur of inferieur?! Het zijn gewoon delen van mensen, kom op.

edit: spelfout.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 02-09-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 02-09-2004 @ 20:13 :
Ik heb best respect voor mensen die leven sXe maar ze missen ook gewoon een deel van het leven denk ik. Dat ik soms wel drugs doe dat is ook gewoon om andere dingen van het leven te zien, dan alleen maar de lineaire evolutie van mijn persoon.

Als je sXe echter ziet als een statement en als een hok (alhoewel de mensen die zeuren over hokjesgeest zelf vooral degene zijn die er aan doen en ermee bezig zijn) dan heb ik daar helemaal niks mee. Wat nou superieur of inferieur?! Het zijn gewoon delen van mensen, kom op.

edit: spelfout.
De lineaire evolutie van je persoon?
Oud 02-09-2004, 19:15
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
Schrijf je dit nu gewoon om te provoceren, of geloof je zelf wat je allemaal verkondigt?
Sommige straight edge jongeren hebben inderdaad heel wat goede voornemens voor zichzelf en hun directe omgeving. Maar zelden kom je bij jongeren onderling zo'n haat voor 'andersdenkenden' tegen dan bij de straight edge jeugd. Is dat dan wel zuiver? Puurheid zou vanuit het hard moeten komen.

Maar ik zal het nooit begrijpen. Waarom ergens zoveel waarde aan hechte, als toch niemand zich tot na zijn 21 blijft houden aan die belofte/gelofte? Straight edge is voor mij al even vergankelijk als hun kruis op hun arm (dat ook niet meer betekenis heeft dan "markering omdat je te jong bent om alcohol te mogen bestellen").
Oud 02-09-2004, 19:21
Michèle.
Michèle. is offline
ik stel voor dat sommige mensen hier zich eens gaan verdiepen in wat straight edge eigenlijk inhoudt.

ps. als iemand straight edge is, hoeft dat niet te betekenen dat diegene nog nooit ervaring heeft gehad met drugs/alcohol etc. die ervaringen hoeven dus niet perse te ontbreken in het leven van een straight edger.
Oud 02-09-2004, 19:26
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Hmmn hmmn leuk topic opzich, maar het gaat wel over de lifestyle kant van sxe en niet over sxemuziekjes. Dus ->
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 02-09-2004, 19:35
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 02-09-2004 @ 19:02 :
Gatver. Ik bedoel ten eerste net alsof rokers/drinkers begrip/respect vragen (en als je sowieso al geen respect hebt voor mensen die bijvoorbeeld roken is dat wel heel oppervlakkig want dat is niet eerlijk aangezien respect voor mensen over het algemeen verder gaat dan alleen het eens zijn over iemands levensstyle).

Ten tweede superieuriteit is gewoon een illusie die je jezelf aan doet omdat JIJ (jij als in algemeen 'jij') denkt dat je dingen beter doet dan een ander. Er is geen waarheid, alleen de waarheid die je zelf ziet.

oh en over dat extreem rechtse geletter "sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen." ben ik dan ook superieur aan de mensen die een erfelijke vorm van kanker hebben en daarmee ook de zuiverheid van het ras verminderen?
Heel goed gezegd

EA: De zuiverheid van het ras verminderen.. waar maak je je in godsnaam druk om? Je statements komen behoorlijk verknipt over, vergeet niet dat jij niet bepaalt wie er minderwaardig is en wie niet. Alsof iemand die rookt en drinkt gelijk door en door slecht is, alsof er niets goeds uit kan komen. Je hebt helemaal geen reden om je superieur te voelen.
__________________
sup birdie.
Oud 02-09-2004, 19:48
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
Degenen die aan de hand van dit citaat sxe afbreken, zijn veel kleingeestiger en meer vooringenomen dan de mensen waarvan ze dat beschuldigen. Wie het nu nog niet snapt, kan maar beter stoppen met verder te posten in deze topic.

Ikzelf ben straight edge (ja idd, ik noem mij bewust zo om met de 'modegroep' te horen van sxe'ers ... terwijl zo goed als niemand in mijn omgeving sxe is, maar zoals al gezegd volg ik een groep (alhoewel die veruit in de minderheid is)) en ik ben zeer verdraagzaam t.o.v. mensen die het niet zijn.
Wie begint trouwens bijna altijd de andere zijn levensstijl af te breken en toont er geen respect voor? Degene die sxe is of degene die het niet is?

Voor de rest staan hier nog enkele post die te debiel zijn om op te reageren.

danku
Oud 02-09-2004, 19:51
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
waarom beginnen mensen met alcohol en drugs en roken? juist ja om ergens bij te horen.

sxe wordt je als je besluit om niet meer bij die groep te horen. en je sluit je dus eigenlijk aan bij de andere groep.

logisch toch?

ik snap sowieso niet waarom je je moet veranderen als je het NIET doet, ik vraag toch ook niet aan elke sukkel in een café waarom hij WEL bier drinkt?
__________________
"Hou het hard!"
Oud 02-09-2004, 19:53
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
"de zuiverheid van het ras verminderen"

Klinkt alsof jij met je rechterpootje omhoog loopt te zwaaien...
Oud 02-09-2004, 20:00
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
waarom beginnen mensen met alcohol en drugs en roken? juist ja om ergens bij te horen.

sxe wordt je als je besluit om niet meer bij die groep te horen. en je sluit je dus eigenlijk aan bij de andere groep.

logisch toch?

ik snap sowieso niet waarom je je moet veranderen als je het NIET doet, ik vraag toch ook niet aan elke sukkel in een café waarom hij WEL bier drinkt?
er zijn ook andere beweegredenen om aan alcohol en drugs te beginnen. wie zegt dan dat jij moet veranderen? mensen die kritiek hebben op je edge zijn en zover gaan dat ze willen dat je de edge breekt zijn losers en die moet je gewoon mijden. 9 van de 10 keer willen mensen alleen je beweegredenen weten, omdat hun uitgangspunt zo compleet anders is dat zij zich niet kunnen verplaatsen in jouw situatie/overtuiging. en dat is precies wat steeds die lamme discussies veroorzaakt.
__________________
sup birdie.
Oud 02-09-2004, 20:06
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
waarom beginnen mensen met alcohol en drugs en roken? juist ja om ergens bij te horen.
Ok, dat komt dus in mijn top 10 van grootste bullshit die ik ooit op een forum gelezen heb.

Heb jij er ooit al eens over nagedacht dat niet iedereen zo'n halfzacht watje is als die SE figuren en dat ie bier zuipt omdat het gewoon heerlijk is? (imo)

Zelfde met een joint. Heel gezellig om een joint met je maten te roken maar als ik de behoefte aan een joint heb kan ik die ook best zonder mn vrienden roken. Niets van "oeh, wat ben ik toch stoer"

Als je die instelling hebt ben je óf net 12 óf je bent blijven hangen in de net 12-fase...
Oud 02-09-2004, 20:07
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
waarom beginnen mensen met alcohol en drugs en roken? juist ja om ergens bij te horen.


Nah, eerder om eens te kijken hoe het komt dat zatte mensen zoveel lol hebben....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 02-09-2004, 20:07
Snuitermans
Snuitermans is offline
Sxe, sluit je je net zo goed aan bij een groep door je juist van de bierdrinkende-(hasj/wiet)rokende-rondneukendemensen af te zonderen. In princiepe verschilt het wat dat betreft niet zoveel van het oa. "roken om ergens bij te horen" argument.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 02-09-2004, 20:10
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dan krijg je maar hart-en-vaatziekten van je stressbaan en kanker...tja..dat krijg je overal van...ik ben niet sxe, maar ik rook niet en ben niet drugged, maar ik ga hier wel de fokking 100 halen.
Oud 02-09-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
waarom beginnen mensen met alcohol en drugs en roken? juist ja om ergens bij te horen.

sxe wordt je als je besluit om niet meer bij die groep te horen. en je sluit je dus eigenlijk aan bij de andere groep.
Hmmm, "sXe" (note: ) is dus volgens die redenering ook gewoon een excuus om bij een groep te horen... En daar ga ik mee akkoord, anders bestond het concept straight edge niet eens.
Als iedereen nu eens gewoon voor zichzelf koos wat ie met zijn leven deed en het daarbij liet.

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 20:14.
Oud 02-09-2004, 20:22
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 15:51 :
ik val niemand lastig met mijn onthouding, rokers mij wel.

en dronken mensen soms.
en ik heb je geld gegeven voor cola, lief he
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 02-09-2004, 20:33
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
XdeadlockX schreef op 02-09-2004 @ 19:50 :
Same here
fretje?
__________________
sup birdie.
Oud 02-09-2004, 20:38
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Ik drink WEL alcohol en gebruik zo nu en dan WEL drugs

maar ik vind toch dat ik behoorlijk straight-edge ben



- als ik drink drink ik NOOIT teveel.. ik ben NOOIT dronken geweest
- als ik drugs gebruik is dat alleen Ephedra (blijf je nuchter onder) of heeeel af en toe een stukje spacecake op een feestje waar dat hoort
- ik rook niet, roken is slecht, duur, een last voor je omgeving, vies en bovenal: kankerverwekkend
- sex heb ik alleen met hele hele bijzondere personen (maar het volgende puntje is meer straight-edge):
- ik heb nooit one night stands, korte relaties, incidentele zoenpartijen of whatever, er is maar een iemand voor mij en dat is de ware, of de bijna ware. Als ik de duur van een relatie van te voren kan schatten (een week? een maand? een jaar?) dan hoeft het niet voor mij. Liefde is liefde, en niet een of ander consumptiegoed.

mwah... ik ben wel puur *ghi wat klinkt dat fout*
Oud 02-09-2004, 20:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik vind dat hardcore gebeuren maar een beetje onzin.

Ik drink niet, ik rook niet, gebruik geen drugs, allemaal uit principe en ik mag dat alleen straight edge noemen als ik naar hardcore luister?
Oud 02-09-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-09-2004 @ 21:38 :
ik vind dat hardcore gebeuren maar een beetje onzin.

Ik drink niet, ik rook niet, gebruik geen drugs, allemaal uit principe en ik mag dat alleen straight edge noemen als ik naar hardcore luister?
Nee, straight edge is gewoon een overtuiging. Je kan zelf naar schlagermuziek luisteren en sxe zijn.
Oud 02-09-2004, 20:42
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dinges zegt van niet, arjan, ik ben zn nickname vergeten..

Facethetruth
Oud 02-09-2004, 20:47
Michèle.
Michèle. is offline
hardcore en straight edge zijn onlosmakelijk verbonden.

btw. ephedra is niet zo onschuldig als het lijkt.
Oud 02-09-2004, 20:49
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Michèle. schreef op 02-09-2004 @ 21:47 :
hardcore en straight edge zijn onlosmakelijk verbonden.

btw. ephedra is niet zo onschuldig als het lijkt.
water ook niet. Als je er te veel van drinkt, dan verzuip je....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 02-09-2004, 20:50
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
birthmark schreef op 02-09-2004 @ 21:49 :
water ook niet. Als je er te veel van drinkt, dan verzuip je....
Nee, je kotst alleen een hoop water op.
Oud 02-09-2004, 20:52
Verwijderd
al die happers op enema abortion , goddamnnnn
Oud 02-09-2004, 20:52
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Mekaar in zo'n hardcorepit helemaal het apelazerus in slaan is ook niet echt bevorderlijk voor je gezondheid.

Dan kijk ik liever van een afstand toe met een pilsje.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 02-09-2004, 20:53
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 02-09-2004 @ 21:38 :
Ik drink WEL alcohol en gebruik zo nu en dan WEL drugs

maar ik vind toch dat ik behoorlijk straight-edge ben



- als ik drink drink ik NOOIT teveel.. ik ben NOOIT dronken geweest
- als ik drugs gebruik is dat alleen Ephedra (blijf je nuchter onder) of heeeel af en toe een stukje spacecake op een feestje waar dat hoort
- ik rook niet, roken is slecht, duur, een last voor je omgeving, vies en bovenal: kankerverwekkend
- sex heb ik alleen met hele hele bijzondere personen (maar het volgende puntje is meer straight-edge):
- ik heb nooit one night stands, korte relaties, incidentele zoenpartijen of whatever, er is maar een iemand voor mij en dat is de ware, of de bijna ware. Als ik de duur van een relatie van te voren kan schatten (een week? een maand? een jaar?) dan hoeft het niet voor mij. Liefde is liefde, en niet een of ander consumptiegoed.

mwah... ik ben wel puur *ghi wat klinkt dat fout*

wat de neuk heeft sex met straight-edge te maken??? Je pist naast de pot mannetje
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 02-09-2004, 20:53
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 02-09-2004 @ 21:52 :
apelazerus


In Limburg gebruiken ze tenminste nog nostalgische woorden
Oud 02-09-2004, 20:54
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 02-09-2004, 20:54
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 02-09-2004 @ 21:52 :
Mekaar in zo'n hardcorepit helemaal het apelazerus in slaan is ook niet echt bevorderlijk voor je gezondheid.

Dan kijk ik liever van een afstand toe met een pilsje.

muziek moet je voelen, en dan pilsje kan ook er tussendoor


thrashpits de gekste
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 02-09-2004, 20:54
Verwijderd
Ik zie het nut niet in van sxe trouwens, lol zonder zat te zijn is leuk ja, maar af en toe drinken ook.
Oud 02-09-2004, 20:55
Verwijderd
Zou nogal belachelijk zijn dat je naar hc moet luisteren om straight-edge te zijn.
Maar het is zo dat mensen die naar hc luisteren de term straight-edge in de mond nemen, omdat deze ook in de hc scene is ontstaan. Dus mensen die niet naar hc luisteren of er niets van kennen, en niet roken, drinken, drugs nemen en geen losse seksuele contacten hebben, gebruiken het woord straight-edge ook niet. Maar het komt op hetzelfde neer, dus het maakt eigenlijk niets uit...
'Straight edge' is gewoon maar een naam die men eraan gegeven heeft, omdat het nogal lastig is om er een hele uitleg over te geven in de plaats.
Oud 02-09-2004, 20:56
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
cut_off schreef op 02-09-2004 @ 21:52 :
al die happers op enema abortion , goddamnnnn
mijn definitie van happen is toch net iets anders

en skyrise: je bent niet sXe gast, je bent gewoon bewust met alcohol, drugs, sex bezig.
__________________
sup birdie.
Oud 02-09-2004, 20:57
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Het is eigenlijk XstraightedgeX
Oud 02-09-2004, 20:57
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
cut_off schreef op 02-09-2004 @ 21:54 :
Ik zie het nut niet in van sxe trouwens, lol zonder zat te zijn is leuk ja, maar af en toe drinken ook.
vaker drinken is nog leuker
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 02-09-2004, 20:59
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
baldadigheid schreef op 02-09-2004 @ 21:53 :
wat de neuk heeft sex met straight-edge te maken??? Je pist naast de pot mannetje
dat zei iemand in het begin van de topic...

joh ik snap helemaal geen reutemeteut wat straight edge is... geen snarsepars.

maar ik wou gewoon ff melden dat ik altijd nuchter ben

Citaat:
Michèle. schreef op 02-09-2004 @ 21:47 :
hardcore en straight edge zijn onlosmakelijk verbonden.

btw. ephedra is niet zo onschuldig als het lijkt.
vertel mij wat

- hartkloppingen
- verhoogde bloeddruk
- en het is ontiegelijk slecht voor je maag

(misschien is XTC wel beter voor je in the end )
Oud 02-09-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Wouter Youth schreef op 02-09-2004 @ 16:18 :
Waarom altijd zulke discussies/topics? Als ik ernaar zoek hier vind ik al 7 topics...terwijl er hoogstens 5 a 10 kids zitten die het ook daadwerkelijk zijn.
Alsof je edge moet zijn om het erover te mogen hebben. Fuck off.
En verder is het een periode die achter mij ligt.
Oud 02-09-2004, 21:01
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik ben zelf niet Straight Edge, ik drink, ik rook, ik gebruik drugs.
( Ik eet geen vlees btw )
Maar ik vind het wel wat hebben, iets over hebben voor wat je graag wilt.

Dat se'ers niet van het leven genieten vind ik onzin, iedereen geniet van het leven op zn eigen manier, en als een se'er dat op zijn manier doet is dat toch prachtig ?
Oud 02-09-2004, 21:03
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 02-09-2004 @ 21:59 :




vertel mij wat

- hartkloppingen
- verhoogde bloeddruk
- en het is ontiegelijk slecht voor je maag

(misschien is XTC wel beter voor je in the end )

weer zo'n redenatie van jan-lek-me-reet

Ooit wel eens gehoord van eigen grenzen en dingen met mate doen?
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 02-09-2004, 21:06
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
Jij bent zeker gereformeerd , en gaat op zondag 2 keer naar de kerk.. sissy boy
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 02-09-2004, 21:06
Verwijderd
Er bestaat inderdaad zoiets als drankmisbruik, maar alcohol vergroot uiteraard het plezier in het leven van veel meer mensen. En meer plezier is minder stress, is minder ziekte.

Een andere anti-alcohol standpunt zou kunnen zijn dat je het niet eens bent met gasten die alleen naar shows komen om te zuipen en herrie te schoppen. Hier staat sxe dus ook trouwens duidelijk in verband met hardcore. Hier ben ik ook het niet mee eens omdat de punk scene in mijn ogen niet echt meer een zelfdestructief karakter heeft.

Kortom, een goed anti-alcohol standpunt ken ik niet.
Oud 02-09-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 02-09-2004 @ 22:06 :
Jij bent zeker gereformeerd , en gaat op zondag 2 keer naar de kerk.. sissy boy
Ok. Ik zal het nogmaals uitleggen voor alle minderbegaafden die het nog niet begrijpen. Volg nu goed:

Die post was ironisch. Lees hem nog een keer en let op deze zin:"Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn"
Oud 02-09-2004, 21:14
Verwijderd
Zo gek vind ik het niet dat mensen dat denken, maarrrr ja.
Oud 02-09-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 02-09-2004 @ 22:01 :
En verder is het een periode die achter mij ligt.
waarom ben je er eigenlijk mee gekapt?
Oud 02-09-2004, 21:20
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 02-09-2004 @ 21:52 :
Mekaar in zo'n hardcorepit helemaal het apelazerus in slaan is ook niet echt bevorderlijk voor je gezondheid.

Dan kijk ik liever van een afstand toe met een pilsje.
Ik behoor tot de groep masochisten die daarvan geniet

Eerst inderdaad mensen het apelazerus meppen (en schoppen, een goeie highkick is altijd leuk) en vise versa natuurlijk, om vervolgens af te taaien met een lading bier
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Straight edge
stanzz
3 08-12-2004 19:36
Muziek hardcore topic [2]
FaceTheTruth
196 27-01-2004 12:00
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Muziek Voor de de hippe hardcore en emo kidz
sickboy
251 04-01-2004 22:19
Lifestyle straight edge
Gadje
233 31-08-2003 13:29
Lifestyle Straight Edge(sXe)
dr martens
101 08-10-2002 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.