Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2003, 19:29
TineM
TineM is offline
Hallo,
Ik ben een meisje van 16 jaar uit Groningen en vindt (model)fotografie erg leuk. Omdat ik niet het talent en een goeie camera heb om zelf te fotograferen, heb ik al een aantal keer model gestaan voor een fotograaf. Nou lijkt het me heel leuk om samen met andere jongeren (16-20 jr?) uit Groningen van tijd tot tijd bij elkaar te komen (en ook via internet) om leuke ideeën te verzinnen voor foto's en die ook uit te voeren.
Op bijvoorbeeld www.substitution.nl zie je dat er al zoiets bestaat, maar dan voor oudere mensen die ook meer ervaring hebben en betere camera's enz.
Ik vraag dus ook totaal niet om ervaren of erg goede mensen, die heb je ook nog niet echt rond deze leeftijd . Enthousiasme vind ik persoonlijk het belangrijkst. Het lijkt me gewoon leuk en gezellig om met meerderen ideeën uit te werken.
Dus denk je dat je op welke manier dan ook (bijv. fotograaf, visagist, haar-/kledingstylist, model, fotobewerker (met photoshop oid), enz) met anderen zo met je hobby/ambitie bezig te zijn, mail me dan: xxxtine_m@hotmail.com
Tine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2003, 20:07
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
wat schuift het
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:16
bisquick
Avatar van bisquick
bisquick is offline
Citaat:
TineM schreef op 04-11-2003 @ 20:29:
Omdat ik niet het talent en een goeie camera heb om zelf te fotograferen, heb ik al een aantal keer model gestaan voor een fotograaf.
Dat slaat nergens op, fotografie is een vak apart, model staan is heel iets anders.
__________________
so let that fever play..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:25
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
bisquick schreef op 04-11-2003 @ 21:16:
Dat slaat nergens op, fotografie is een vak apart, model staan is heel iets anders.
onzin, als je als model oplet bij een shoot kan je al veel leren


Terug naar je hok
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:43
Verwijderd
Wauwwww wat een gaaf idee,

ik zou wel van alles willen doen, fotograferen, visagie, styling... maar ik woon in Zeeland. Zijn er hier ook nog Zeeuwen aanwezig die hier aan mee willen werken? Het lijkt me echt fantastisch om op die manier bezig te zijn met fotografie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:36
TineM
TineM is offline
Bisquick, ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel dat ik model sta om zo erbij te kunnen zijn als er gefotografeerd wordt, want ik vind het heel interessant om te zien wat de fotograaf dus allemaal doet, en wat belangrijk is. En met amateurfotografen moet je als model wel meer doen dan alleen maar staan. Dan zitten we samen mooie plekjes te zoeken, en te kijken waar het licht het mooist is, en ik zie ook nog wat hij zelf doet, zoals italianboy dus ook zegt...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:47
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
lijkt me wel leuk om mee te werken kwoon ook in Groningen enz...mjah..duszz..
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:55
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik woon in groningen en ben wel met kunst/fotografie bezig, als ik iets meer weet over wat je wilt doen wil ik misschien meedoen en dan sleep ik Mief ook wel mee
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:33
Magrip
Avatar van Magrip
Magrip is offline
goed zo
ik haat foto's maar am in
__________________
Nanoee..nanoe!!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 19:27
TineM
TineM is offline
Voor mensne die het leuk lijkt om mee te doen...: Hier is het forum:
http://www.forumplaza.nl/thread.asp?...6&forumID=1229
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 21:11
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Mief schreef op 11-11-2003 @ 18:33:
goed zo
ik haat foto's maar am in
go madelief!
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.