Oud 06-11-2010, 04:35
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


ik voel me nu ook een beetje als deze chagrijnige lelijkerd. de moeheid helpt daar ook bij. alles irriteert me en ik krijg de neiging met opgeheven vuist te schudden
Hoe komt dat zo?
Advertentie
Oud 06-11-2010, 04:36
Verwijderd
Och, zomaar
Oud 06-11-2010, 04:37
Verwijderd


zo lelijk <3
Oud 06-11-2010, 04:39
Verwijderd
Nou, hier dan, een cadeautje om je op te vrolijken. Twee, zelfs. Of vooruit, drie.

De gepaste trots van deze <3



Bekijken met deze op de achtergrond voor optimaal effect:

Oud 06-11-2010, 04:40
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


zo lelijk <3
Hm lelijkerds
Oud 06-11-2010, 04:44
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik vind Fred een van de lelijkste namen. Hij doet me denken aan harige moedervlekken, kleine penissen en Limp Bizkit.
Stel je voor. Je zit op een terrasje en ziet een hele knappe jongen zitten. Na wat heen en weer kijken komt hij naar je toe en stelt hij zich voor: "Hallo, ik ben Fred." Schieten gelijk die beelden van harige moedervlekken, kleine penissen en Limp Bizkit door je heen
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 06-11-2010, 04:50
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor. Je zit op een terrasje en ziet een hele knappe jongen zitten. Na wat heen en weer kijken komt hij naar je toe en stelt hij zich voor: "Hallo, ik ben Fred." Schieten gelijk die beelden van harige moedervlekken, kleine penissen en Limp Bizkit door je heen
Ik denk het wel. Als er een heel knap meisje naar je toekomt en zegt dat ze Brubajella heet, dan denk je toch ook eerst meteen 'hahahaha Brubajella '?
Oud 06-11-2010, 05:06
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Als een meisje Desiree heet heb ik dat al, doet me denken aan het gevolg van laxeermiddel
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 06-11-2010, 05:09
Verwijderd
Hier, daar ga je.

Desiree doet me overigens meer denken aan plakkerige lipgloss, paarden en beige broeken.
Oud 06-11-2010, 05:10
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Hoe zit het met de naam Frits dan?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 06-11-2010, 05:13
Verwijderd
Frits klinkt mij te spits. (;;d;d)
Oud 06-11-2010, 09:55
Verwijderd
Dit is dezelfde man:



Oud 06-11-2010, 10:22
Verwijderd
De serie vond ik altijd zo leuk.
Oud 06-11-2010, 11:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Gewoon, isohunt.com
Op elke andere willekeurige torrentsite zal hij ook wel staan.

Bij mij staat ie al weken op 93.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-11-2010, 11:41
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, maandag komt mama thuis
Oud 06-11-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Bij mij staat ie al weken op 93.
Rechter muisknop > update tracker al geprobeerd?
Oud 06-11-2010, 11:49
Verwijderd
wat is er weinig gepost in mijn slaaptijd!
Oud 06-11-2010, 11:51
Verwijderd
goedemorgen dikkie!!
Oud 06-11-2010, 11:53
Verwijderd
*huis op grondvesten laat trillen* MORNINK
Oud 06-11-2010, 11:55
Verwijderd
ben je je buik en de hele toestand al zat?
Oud 06-11-2010, 11:57
Verwijderd
Soms ik vind het vooral een beetje eng dat het voelt alsof ik al op mijn grootst ben en bijna uit mijn vel knap, maar hij moet dus nog 6,5 weken doorgroeien ;x en ik waggel al best wel en de druk op mijn ribben en continue aandrang om te plassen is ook een beeeeetje irritant.
Oud 06-11-2010, 12:07
Verwijderd
nog steeds geen striae? Ja 's nachts zeker 500 keer je bed uit om te piesen
Oud 06-11-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
nog steeds geen striae? Ja 's nachts zeker 500 keer je bed uit om te piesen
Nee!
ja en dan elke keer de trap op en af, wat al best een opgave is zzz
Oud 06-11-2010, 12:14
Verwijderd
oh ik dacht dat jullie boven ook een wctje hadden! dat is wel lastig ja.
Oud 06-11-2010, 12:20
Verwijderd
conditietraining
Oud 06-11-2010, 12:25
Verwijderd
heb je al foto's van de babykamer?
Oud 06-11-2010, 13:40
Verwijderd
zo, ben ik weer. En nu snel maar eens aan de slaggg.
Oud 06-11-2010, 13:40
Verwijderd
nee, maar er is inmiddels een camera besteld, dus hopelijk snel (yay voor ibood <3)
Oud 06-11-2010, 13:56
Verwijderd
Waarom ben ik na twee jaar opeens heel slecht in engels?
Oud 06-11-2010, 13:58
Verwijderd
Omdat je hersencellen zijn afgestorven door het forumen?
Oud 06-11-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben ik na twee jaar opeens heel slecht in engels?
Na twee jaar wat?
Oud 06-11-2010, 14:00
Verwijderd
Twee jaar school, daarvoor was ik er veel beter in.
Oud 06-11-2010, 14:05
Verwijderd
Ik maak me echt zorgen om mijn vader . M'n moeder zei dat hij zelfs in slaap valt in de auto als zij naast hem zit en met hem praat. Waarom is het toch ook zo'n eigenwijze lul die alleen maar aan zichzelf denkt en nooit aan de mensen om hem heen. Ik kan er zo kwaad om worden.
Oud 06-11-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Twee jaar school, daarvoor was ik er veel beter in.
Dat lijkt me sterk.
Oud 06-11-2010, 14:07
Verwijderd
Matthew Barney egon naamzoek
Oud 06-11-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk.
Daarvoor was ik misschien zelfverzekerder. Ik heb echt een klap in mijn gezicht nodig om weer aan de slag te gaan.
Daarvoor was mijn grammatica ook iets beter. In twee jaar tijd heb ik haast niks uit te hoeven voeren voor engels en dat merk je heel goed.
Oud 06-11-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor was ik misschien zelfverzekerder. Ik heb echt een klap in mijn gezicht nodig om weer aan de slag te gaan.
Daarvoor was mijn grammatica ook iets beter. In twee jaar tijd heb ik haast niks uit te hoeven voeren voor engels en dat merk je heel goed.
Nee, het niveau van de stof is nu gewoon hoger dan twee jaar geleden.
Oud 06-11-2010, 14:11
Verwijderd
Ja en dat merk je dan best als je daarvoor bijna niks hoefde te doen. Ik ga heel hard huilen nu.
Oud 06-11-2010, 14:21
Verwijderd
para, weet jij nog toffe beeldmakers die eigenlijk twee mensen zijn? Zoals han hoogerbrugge / han hoogerbrugge is?
Oud 06-11-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
para, weet jij nog toffe beeldmakers die eigenlijk twee mensen zijn? Zoals han hoogerbrugge / han hoogerbrugge is?
Wait wat? Han Hoogerbrugge is gewoon één man, voor zo ver ik weet. Of doel je op zijn getekende alterego?

Onder Kozyndan schuilt wel een leuk kunstenaarsduo. Ze bestaan uit Kozyn en Dan en ze maken o.a. zulk soort leuks:





Al heb ik ze je al 'ns aangeraden volgens mij. Maar misschien wist je nog niet dat het twee mensen waren. Voor de rest moet ik er even over nadenken, er springt me zo gauw niets anders te binnen.
Oud 06-11-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Wait wat? Han Hoogerbrugge is gewoon één man, voor zo ver ik weet. Of doel je op zijn getekende alterego?

Onder Kozyndan schuilt wel een leuk kunstenaarsduo. Ze bestaan uit Kozyn en Dan en ze maken o.a. zulk soort leuks:

[afbeelding]


[afbeelding]


Al heb ik ze je al 'ns aangeraden volgens mij. Maar misschien wist je nog niet dat het twee mensen waren. Voor de rest moet ik er even over nadenken, er springt me zo gauw niets anders te binnen.
<3 <3 maar ik zocht inderdaad naar getekende alter ego's!
Oud 06-11-2010, 14:42
Verwijderd
of niet eens getekend, gewoon, toffe alter ego's uit de beeldwereld en alles.
Oud 06-11-2010, 15:07
Verwijderd
Hmm, moelijk! Bill Thomas heeft een reeks foto's waarop hij op allerlei ingenieuze wijzen zelfmoord pleegt, telt dat als alterego? Hij is in het echt niet suïcidaal, geloof ik. En je hebt natuurlijk Curb Your Enthusiasm, dat gaat over Larry David (die echt bestaat, zoals je ongetwijfeld weet) en de serie beschrijft gebeurtenissen die echt gebeurd zijn in zijn leven maar het personage Larry is heel anders dan de echte man. Hij heeft er zelf over gezegd dat hij wel echt zou willen zijn zoals dat personage, lekker schaamteloos ongedwongen door sociale regels. Maar ik weet niet of dat telt, want het is een serie.

Oh, en, Harvey Pekar! Hij schrijft heel cynische stripboeken over zichzelf.



En omdat er door de jaren heen verschillende tekenaars zijn geweest die die shizzle illustreerden, heeft 'ie veel gezichten.



Dus dat kan misschien wel.

En verder, ehhhh. Moeilijk, zeg. Je hebt er best veel, en er hangen er een paar op 't puntje van m'n tong, maar ik zou zo 1-2-3 geen andere namen kunnen noemen. Waar is het voor, eigenlijk?
Oud 06-11-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Hmm, moelijk! Bill Thomas heeft een reeks foto's waarop hij op allerlei ingenieuze wijzen zelfmoord pleegt, telt dat als alterego? Hij is in het echt niet suïcidaal, geloof ik. En je hebt natuurlijk Curb Your Enthusiasm, dat gaat over Larry David (die echt bestaat, zoals je ongetwijfeld weet) en de serie beschrijft gebeurtenissen die echt gebeurd zijn in zijn leven maar het personage Larry is heel anders dan de echte man. Hij heeft er zelf over gezegd dat hij wel echt zou willen zijn zoals dat personage, lekker schaamteloos ongedwongen door sociale regels. Maar ik weet niet of dat telt, want het is een serie.

Oh, en, Harvey Pekar! Hij schrijft heel cynische stripboeken over zichzelf.

[afbeelding]


En omdat er door de jaren heen verschillende tekenaars zijn geweest die die shizzle illustreerden, heeft 'ie veel gezichten.

[afbeelding]


Dus dat kan misschien wel.

En verder, ehhhh. Moeilijk, zeg. Je hebt er best veel, en er hangen er een paar op 't puntje van m'n tong, maar ik zou zo 1-2-3 geen andere namen kunnen noemen. Waar is het voor, eigenlijk?
omg die foto
harvey pekar stond in het rijtje! En het is voor een onderzoekje voor school.
Oud 06-11-2010, 15:23
Verwijderd
we zijn bezig met het ontwerpen van een avatar van onszelf, omdat we toch minimaal één praktijkopdracht naast het schrijven van een scriptie moeten hebben
Oud 06-11-2010, 15:29
Verwijderd
Ha, wat een leuke opdracht Nouja, ik zal erover nadenken, als ik op nieuwe mensen kom dan hoor je 't. Het heeft misschien wel zin om een paar webcomics door te struinen, daar komen die praktijken een stuk vaker voor dan in de overige kunsten. Oh, nu ik 'webcomics' zeg: A Hyperbole and a Half, dat is ook keihard alterego-achtig natuurlijk.
Oud 06-11-2010, 15:30
Verwijderd
ohja, daar ging ik de 'alot' van meenemen
Oud 06-11-2010, 15:30
Verwijderd
Oja, en Rood Gras.
Oud 06-11-2010, 15:32
Verwijderd
ja ik weet zeker dat de docent dat al kent aangezien we ooit een biertje met hem dronken. Enfin, het is een leuke opdracht maar het is gigantisch want er werden allerlei dingen bij getrokken en dan maak ik weer zo'n veld van LOLOLOL MAKER en IDENTITEIT en oh PERSONIFICATIES en DNJSDJN HETERONIEMEN en pseudoniemen en alter ego's en meer van dat soort fratsen en dan blijkt dat ik gewoon vijf keer een poppetje van mezelf moet tekenen maar dan met leuke decoratieve snor want dat past beter bij mijn professionele identiteit. ofzo.
Oud 06-11-2010, 15:32
Verwijderd
OMG ik zap langs die Den Uyl en de Lockheed affaire, en wat is het allemaal toch ontzettend karikaturaal geacteerd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.