Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 20:01
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 20:57:
Het was een colletje van tweede categorie,
mijn moeder kan daar nog overheen! Ík geloof er niets van hoor!
Ik had het ook niet geloofd als hij de groene trui niet droeg...
ik denk echt wel dat Petacchi het geprobeerd heeft, hij had immers die trui en die geef je niet zomaar af. Maar ja, als je bij de eerste klim al gelost wordt, dan moet je kappen.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Advertentie
Oud 12-07-2003, 20:27
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-07-2003 @ 21:01:
Ik had het ook niet geloofd als hij de groene trui niet droeg...
ik denk echt wel dat Petacchi het geprobeerd heeft, hij had immers die trui en die geef je niet zomaar af. Maar ja, als je bij de eerste klim al gelost wordt, dan moet je kappen.
allessandro leg gewoon morgen lekker op t strand
Oud 12-07-2003, 21:14
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Petacchi was gewoon mentaal leeg hij kon het verders niet meer opbrengen.
Hij was al met tegenzin gestart in de Tour wint weliswaar 4 ritten en stapt eruit om de Vuelta voor te bereiden waar hij ook alle sprintersritten kan winnen.

en dus gaat scoren in alle 3 de grote rondes wat nog nooit een sprinter voor elkaar gekregen heeft naar mijn weten.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Oud 12-07-2003, 21:23
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 12-07-2003 @ 22:14:
Petacchi was gewoon mentaal leeg hij kon het verders niet meer opbrengen.
Hij was al met tegenzin gestart in de Tour wint weliswaar 4 ritten en stapt eruit om de Vuelta voor te bereiden waar hij ook alle sprintersritten kan winnen.

en dus gaat scoren in alle 3 de grote rondes wat nog nooit een sprinter voor elkaar gekregen heeft naar mijn weten.
vind ik toch een mooi streven, ik geef em groot gelijk
Oud 13-07-2003, 10:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
vandaag DE etappe naar l'aple d'huez mét commentaar van Mart Smeets
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-07-2003, 11:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De Fassa's zijn nog maar met 3 man in de tour
volgend jaar eruit laten maar?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-07-2003, 11:59
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-07-2003 @ 12:31:
De Fassa's zijn nog maar met 3 man in de tour
volgend jaar eruit laten maar?
Hangt er vanaf waarom ze afgestapt zijn, als ze nou allemaal doodziek zijn is het te begrijpen dat zxe niet doorgaan, maar anders denk ik niet dat ze er volgend jaar nog inkomen. Wel balen voor Basso hij heeft nog maar twee knechten.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 15:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
marc24 schreef op 13-07-2003 @ 12:59:
Hangt er vanaf waarom ze afgestapt zijn, als ze nou allemaal doodziek zijn is het te begrijpen dat zxe niet doorgaan, maar anders denk ik niet dat ze er volgend jaar nog inkomen. Wel balen voor Basso hij heeft nog maar twee knechten.
ik hoorde dat er een aantal ziek zijn

maar nu snel offline, want de alp begint
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-07-2003, 16:54
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Mayo wint de rit naar L'Alpe d'Huez. Vinokourov tweede. Een groep met favorieten komt onder aanvoering van Armstrong binnen op 2 minuut 12.

Armstrong deed niet zijn bewst om weg te rijden uit de groep.
Wat denken jullie kon Armstrong niet of wilde hij niet?
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 17:14
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik zeg: hij wilde niet


maar je zegt automatisch dat hij niet wilde omdat je je bijna niet kan voorstellen dat hij niet super is.
ik hoop dat hij niet kon, dan wordt de tour sinds jaren weer eens spannend.
__________________
Kein Geloel
Oud 13-07-2003, 17:15
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Zoals ie zelf zei tegen de Franse commentator. Ik heb geen tijd verloren op Beloki, tijd gewonnen op Ulrich, dus hij was tevreden.

Mja, Mayo is geen concurrent voor het klassement. En om de gele trui te winnen hoef je niet aan te vallen. Wat Armstrong deed was gewoon slim. Morgen weer bergen om overheen te fietsen, dus hij doet rustig aan. Heras valt me wel tegen, die reed vorig jaar zo hard dat alleen Armstrong en Beloki nog konden volgen, nu ging het niet zo hard. Alleen die versnelling, meteen al van Beltran.

De tour lijkt spannend te worden, maar uiteindelijk is het toch Armstrong hoor.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 13-07-2003, 17:21
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 13-07-2003 @ 18:15:
Zoals ie zelf zei tegen de Franse commentator. Ik heb geen tijd verloren op Beloki, tijd gewonnen op Ulrich, dus hij was tevreden.

Mja, Mayo is geen concurrent voor het klassement. En om de gele trui te winnen hoef je niet aan te vallen. Wat Armstrong deed was gewoon slim. Morgen weer bergen om overheen te fietsen, dus hij doet rustig aan. Heras valt me wel tegen, die reed vorig jaar zo hard dat alleen Armstrong en Beloki nog konden volgen, nu ging het niet zo hard. Alleen die versnelling, meteen al van Beltran.

De tour lijkt spannend te worden, maar uiteindelijk is het toch Armstrong hoor.
Nog 1 zo'n actietje en Mayo is wel een concurrent. Ik hoop dat dat gaat gebeuren. Want ik weet niet of Armstrong Mayo vandaag hed kunnen volgen.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 17:30
Socunha
Avatar van Socunha
Socunha is offline
Citaat:
marc24 schreef op 13-07-2003 @ 18:21:
Nog 1 zo'n actietje en Mayo is wel een concurrent. Ik hoop dat dat gaat gebeuren. Want ik weet niet of Armstrong Mayo vandaag hed kunnen volgen.
Armstrong heeft nog altijd zijn tijdritten waar hij die kloof terugslaat met Mayo!
Mayo zit gewoon in een verkeerde ploeg met hun miserabele ploegentijdrit.
Oud 13-07-2003, 17:34
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Socunha schreef op 13-07-2003 @ 18:30:
Armstrong heeft nog altijd zijn tijdritten waar hij die kloof terugslaat met Mayo!
Mayo zit gewoon in een verkeerde ploeg met hun miserabele ploegentijdrit.
Mayo gaat mischien voor Rabobank rijden. En de individuele tijdrit van Mayo is niet zo heel dramatisch, maar hij zal idd nooit genoeg verschil kunnen maken in de bergen.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 17:37
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Interviewtje op de Belg met Mayo gezien? (was niet te horen op de Nederlandse, geluid was slecht ofzo, weet niet precies). Die man die gaat helemaal niet voor de tourwinst.

Zeer goed van Hamilton trouwens, had ik echt nooit verwacht van hem. Volgens mij heeft hij gewoon een flinke vleeswond daar op z'n schouder en verder nx.

Morgen een rare etappe. Één klim van eerste categorie, aan het eind wat heuvels. Ben benieuwd, ik ga voor Rous.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 13-07-2003, 17:41
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik twijfel echt,
maar ik denk dat toch Armstrong wel goed was hoor vandaag...anders laat hij Beltran niet zo Godsgruwelijk hard versnellen. Hij kon Beloki makkelijk volgen en had geen moeite in het wiel te blijven bij een demarrage. Het valt me enigszins tegen dat hij Mayo liet winnen, en niet zelf wilde winnen, maar ik denk dat hij wel had gekund. Hij zei wel: De ploeg was zeer goed en sterk, en ik, dat weet ik nog zo net niet.

Misschien dat hij dacht dat hij sterker was dan hij was, want hij liet zijn knechten toch wel enorm versnellen en toen zei hij wat tegen Heras. Heras moest zelfs later nog terugkomen en dat was wel verdacht. Maar goed, we zullen zien.
Oud 13-07-2003, 17:45
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Spectaculaire finale van deze etappe!
Na de tempo-versnelling van Beltran dacht ik: Daar gaan ze weer, Armstrong geeft weer rijles... Maar hij kreeg Mayo, Zubeldia, Mancebo, Beloki en Hamilton mee... (Hamilton! )

Ik geef toe dat Armstrong even wat zwak leek, omdat hij niet zo overtuigde. Andere jaren keek hij achterom, zei hij "Doei, ik ga vast", en was weg. En pakte een paar minuten!
Maar nu bleef hij maar in dat wiel van Beloki zitten... en hij werd door 3 renners aangevallen! Indrukwekkend!
Maar het is allemaal tactiek van Armstrong en hij weet precies wat hij doet.

Boogerd reed goed vandaag, klasse!
Wielinga kwam op het nippertje op tijd binnen en mag morgen dus weer gewoon starten.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-07-2003, 17:48
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Maar Armstrong probeerde wel te gaan maar toen hij Beloki en Hamilton meekreeg, kon hij ze er niet meer afrijden...waarom zou hij dat niet gewíld hebben? Als hij goed was vandaag, pakt hij toch de zege en drie minuten en dan is de tour toch gewoon voorbij? Eén hongerklop en hij staat op 10 minuten van Beloki!
Oud 13-07-2003, 17:52
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 13-07-2003 @ 18:48:
Maar Armstrong probeerde wel te gaan maar toen hij Beloki en Hamilton meekreeg, kon hij ze er niet meer afrijden...waarom zou hij dat niet gewíld hebben? Als hij goed was vandaag, pakt hij toch de zege en drie minuten en dan is de tour toch gewoon voorbij? Eén hongerklop en hij staat op 10 minuten van Beloki!
Klopt en hij moet toch ergens het verschil maken. Er zijn maar in vergelijking met vorig jaar maar weinig ritten die bergop eindigen. Nu nog maar twee in de Pyreneen. Als hij het verschil 40 seconden houdt en hij maakt in de tijdrit een foutje of krijgt een lekke ban dis hij gezien.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 17:52
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wielinga maakt het zichzelf niet makkelijk, net als Casper. Die kunnen beter afstappen en zich richten op een andere ronde volgens mij. Die moeten heel wat pijn verbijten.

Wat verwachten jullie van morgen? Een Franse semi-klimmer?
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 13-07-2003, 17:55
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-07-2003 @ 18:52:
Wielinga maakt het zichzelf niet makkelijk, net als Casper. Die kunnen beter afstappen en zich richten op een andere ronde volgens mij. Die moeten heel wat pijn verbijten.

Wat verwachten jullie van morgen? Een Franse semi-klimmer?
Ik vind het erg goed dat Wielinga toch uitrijdt,
hij moet dat zeker doen,
ik las eens in het boek van Jean Nelissen, dat Lance Armstrong toen hij net prof was geworden een koers reed, misschien het wereldkampioenschap, en het was vreselijk weer, het hoosde werkelijk, er was enorm veel modder, Armstrong was moe, reed net voor de bezemwagen, maar hij ging toch door en dat schijnt een renner toch een enorm moraal te geven!
Oud 13-07-2003, 17:55
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik verwacht mannen die al ver genoeg staan, voor een lange vlucht, misschien een rebellin, een paar kelme mannen misschien, misschien ook iets voor boogie die toch aardig herstelt.
__________________
Kein Geloel
Oud 13-07-2003, 17:55
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 13-07-2003 @ 18:48:
Maar Armstrong probeerde wel te gaan maar toen hij Beloki en Hamilton meekreeg, kon hij ze er niet meer afrijden...waarom zou hij dat niet gewíld hebben? Als hij goed was vandaag, pakt hij toch de zege en drie minuten en dan is de tour toch gewoon voorbij? Eén hongerklop en hij staat op 10 minuten van Beloki!
Je hebt gelijk, het is vreemd dat hij niet gewoon de ritzege pakt, want ik ben ervan overtuigd dat hij dat wel kon. Het is een slimme tactiek, denk ik (wat meer verdedigend rijden in plaats van aanvallend)... Hij heeft immers nu wel de gele trui gepakt, misschien wil hij het afmaken in de tijdrit.

De Tour is nog lang, en Armstrong zal nog wel wat moeten laten zien, overtuigend of niet.

Heb trouwens genoten van Mart Smeets vandaag! Helemaal te gek!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-07-2003, 17:59
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-07-2003 @ 18:52:
Wielinga maakt het zichzelf niet makkelijk, net als Casper. Die kunnen beter afstappen en zich richten op een andere ronde volgens mij. Die moeten heel wat pijn verbijten.

Wat verwachten jullie van morgen? Een Franse semi-klimmer?
Ik verwacht wel wat van iBanesto en Euskaltel (weer...)
Maar ja, die Fransen zijn tot nu toe de hele Tour al in de aanval, dus dat zal morgen niet anders zijn...

En Virenque natuurlijk, voor het bergklassement, geholpen door Bettini!

Wie weet trouwens wat er met die renners van Fassa Bortolo is gebeurd? Virus ofzo?
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-07-2003, 18:00
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
marc24 schreef op 13-07-2003 @ 18:52:
Klopt en hij moet toch ergens het verschil maken. Er zijn maar in vergelijking met vorig jaar maar weinig ritten die bergop eindigen. Nu nog maar twee in de Pyreneen. Als hij het verschil 40 seconden houdt en hij maakt in de tijdrit een foutje of krijgt een lekke ban dis hij gezien.
Ja precies,
Beloki is zeker nog gevaarlijk in de tijdritten en hoewel Beloki niet zo goed rijdt als Armstrong, weet je het maar nooit. Maar goed, het kan best tactiek zijn, en misschien wil hij ze eerst nog hoop geven voordat hij ze afmaakt. Kan ik me niet voorstellen, maar goed.

Morgen, ja, 14 juli, Frans rennertje denk ik. Aanvallen op Armstrong zijn er niet te verwachten, want de grote bergen zitten allemaal in het begin, en dat zou wel heel dom zijn. Alhoewel, ze klimmen wel meteen uit het vertrek, zullen toch niet veel lui overblijven na een col van eerste categorie en één van de hoogste categorie. Misschien dat een man als Botero het zal proberen als hij wél goede benen heeft morgen, anders komt er echt niemand weg tegen die blauwe garde van Armstrong. Bijvoorbeeld ook niet een matige Fransman...Virenque zal het misschien wel proberen, maar zal toch ook niet al te veel ruimte krijgen en zal ook wel stuk zijn na twee hoge cols.
Oud 13-07-2003, 18:03
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2003 @ 18:55:
Je hebt gelijk, het is vreemd dat hij niet gewoon de ritzege pakt, want ik ben ervan overtuigd dat hij dat wel kon. Het is een slimme tactiek, denk ik (wat meer verdedigend rijden in plaats van aanvallend)... Hij heeft immers nu wel de gele trui gepakt, misschien wil hij het afmaken in de tijdrit.

De Tour is nog lang, en Armstrong zal nog wel wat moeten laten zien, overtuigend of niet.

Heb trouwens genoten van Mart Smeets vandaag! Helemaal te gek!
Ja, ik denk dat hij de tijdrit dan wil afwachten en het dan eventueel in de Pyreneëen wil afmaken.

Mart Smeets was top.

De renners van Fassa Bortolo hadden idd last van een virusje. Drie man nog in koers, zo!

Misschien is de dag van morgen ook iets voor Moncoutié, Brochard als ie nog benen heeft, weer Rous, zoiets
Oud 13-07-2003, 18:13
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wat vonden jullie eigelijk van Ullrich? Ik meende dat hij bij het groepje Armstrong wilde komen, maar dat is hem dus niet gelukt...

Armstrong 'geeft de ritzege weg' aan Mayo. Mayo mag hem wel dankbaar zijn! (Komt me ergens bekend van voor! Ene M. Pantani?)

En Hamilton? Hij is er kennelijk dus echt niet erg aan toe, hij is een paar keer op Armstrong aangevallen. Dus waar is die ophef voor nodig met dat sleutelbeen enzo?
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-07-2003, 18:17
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2003 @ 19:13:
Wat vonden jullie eigelijk van Ullrich? Ik meende dat hij bij het groepje Armstrong wilde komen, maar dat is hem dus niet gelukt...

Armstrong 'geeft de ritzege weg' aan Mayo. Mayo mag hem wel dankbaar zijn! (Komt me ergens bekend van voor! Ene M. Pantani?)

En Hamilton? Hij is er kennelijk dus echt niet erg aan toe, hij is een paar keer op Armstrong aangevallen. Dus waar is die ophef voor nodig met dat sleutelbeen enzo?
Ullrich was net zo goed als andere jaren
alleen nu waren er mensen beter dan hij


en Hamilton, ik denk dat hij gewoon een klein scheurtje heeft in zijn sleutelbeen, het is iig geen breuk.
Oud 13-07-2003, 18:18
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Eigenlijk heb je wel gelijk peaceflower,
ik denk nu ook opeens wel dat Armstrong wel beter kon dan hij liet zien.
Oud 13-07-2003, 18:27
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 13-07-2003 @ 19:17:
Ullrich was net zo goed als andere jaren
alleen nu waren er mensen beter dan hij


en Hamilton, ik denk dat hij gewoon een klein scheurtje heeft in zijn sleutelbeen, het is iig geen breuk.
En Simoni?
Gisteren was hij ronduit slecht; vandaag probeerde hij het dapper, maar ik vind hem toch wel een beetje 'loser of the match'...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-07-2003, 18:55
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2003 @ 19:27:
En Simoni?
Gisteren was hij ronduit slecht; vandaag probeerde hij het dapper, maar ik vind hem toch wel een beetje 'loser of the match'...
Hij staat nu 47e, op meer dan 20 minuten
zeer droevig, al met al
Oud 13-07-2003, 19:09
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Botero nog een grotere loser. Vino moet nu zo'n beetje klassement gaan rijden, omdat Botero er niets van bakt.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 13-07-2003, 19:51
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik vind Bettini daarentegen prachtig om naar te kijken!
Hoe hij tekeer ging tegen Chavanel, omdat die demareerde terwijl de gele trui, Virenque, was gestopt om te plassen...

En ook een mooi moment was dat Heras een momentje van de fiets stapte om de berm eens wat dichterbij te observeren
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-07-2003, 20:05
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-07-2003 @ 20:51:
Ik vind Bettini daarentegen prachtig om naar te kijken!
Hoe hij tekeer ging tegen Chavanel, omdat die demareerde terwijl de gele trui, Virenque, was gestopt om te plassen...

En ook een mooi moment was dat Heras een momentje van de fiets stapte om de berm eens wat dichterbij te observeren
Idd,

en volgens mij was dat trouwens niet Heras maar Armstrong zelf!! Breukink zei het ook later
Oud 13-07-2003, 20:47
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 13-07-2003 @ 19:55:
Hij staat nu 47e, op meer dan 20 minuten
zeer droevig, al met al
Okje zou er meer van verwachten van Simoni maar wat wil je als je Herpes hebt.

Die is al een paar dagen ziek en schijnt herpes te hebben, het gevolg daarvan was dat schuim op zijn bek gisteren.

Dus wie weet als hij dta niet had gehad.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Oud 13-07-2003, 20:53
Verwijderd
dat hamilton een blesurre heeft moge duidelijk zijn. Hij is de gehele wedstrijd niet uit het zadel geweest en viel aan door ook in zijn zadel te blijven zitten, klasse appart
Oud 13-07-2003, 20:56
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 13-07-2003 @ 21:47:
Okje zou er meer van verwachten van Simoni maar wat wil je als je Herpes hebt.

Die is al een paar dagen ziek en schijnt herpes te hebben, het gevolg daarvan was dat schuim op zijn bek gisteren.

Dus wie weet als hij dta niet had gehad.
Heras viel, en Armstrong moest uitwijken en reed in een greppel, volgens teletekst.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 20:58
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 13-07-2003 @ 21:53:
dat hamilton een blesurre heeft moge duidelijk zijn. Hij is de gehele wedstrijd niet uit het zadel geweest en viel aan door ook in zijn zadel te blijven zitten, klasse appart
Maar het zal niet helemaal gebroken zijn, anders kan je echt niet normaal fietsen, ook niet met je handen alleen bovenop je stuur.
Hij zal wel gewoon een scheurtje hebben.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 13-07-2003 @ 21:58:
Maar het zal niet helemaal gebroken zijn, anders kan je echt niet normaal fietsen, ook niet met je handen alleen bovenop je stuur.
Hij zal wel gewoon een scheurtje hebben.
Idd, toen ik m'n sleutelbeen gebroken had mocht ik absoluut niet fietsen. En dat kan je ook echt niet door de pijn.
Anyway, ik vond het een geweldige etappe, spannend tot op het einde. Het moment waarop Beltran eens even een tempoversnelling doorvoerde was fantastisch, even aan de boom schudden Ik vond het wel mooi dat de Spanjaarden Armstrong aanvielen, maar ik denk toch dat Armstrong ook deze keer weer te sterk is. Bovendien heeft hij echt een fantastische ploeg: Hincapie, Heras, Beltran... Zijn toch alledrie toprenners, als je zulke knechten hebt zit je echt goed. Mannen als Beloki moeten het op het einde op eigen kracht klaren, waar Armstrong nog minstens één ploeggenoot bij zich heeft.
Oud 13-07-2003, 21:21
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-07-2003 @ 22:14:
Idd, toen ik m'n sleutelbeen gebroken had mocht ik absoluut niet fietsen. En dat kan je ook echt niet door de pijn.
Anyway, ik vond het een geweldige etappe, spannend tot op het einde. Het moment waarop Beltran eens even een tempoversnelling doorvoerde was fantastisch, even aan de boom schudden Ik vond het wel mooi dat de Spanjaarden Armstrong aanvielen, maar ik denk toch dat Armstrong ook deze keer weer te sterk is. Bovendien heeft hij echt een fantastische ploeg: Hincapie, Heras, Beltran... Zijn toch alledrie toprenners, als je zulke knechten hebt zit je echt goed. Mannen als Beloki moeten het op het einde op eigen kracht klaren, waar Armstrong nog minstens één ploeggenoot bij zich heeft.
Ja inderdaad, het was een geweldige etappe. Ik had navandaag wel verwacht dat ik zou weten hoe het met de vorm van Armstrong zit, maar ik weet het nog steeds niet. Hij kon al die aanvallen wel makkelijk pareren, maar zelf aanvallen zoals hij altijd deed, deed hij nu ook niet. Maar de Sprint won hij wel erg makkelijk hij had dus best wel wat kracht over. Ik denk dat we het pas weten nade volgende aankomst bergop, want morgen gaat er niet veel gebeuren voor het klassement vrees ik.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 13-07-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 13-07-2003 @ 21:58:
Maar het zal niet helemaal gebroken zijn, anders kan je echt niet normaal fietsen, ook niet met je handen alleen bovenop je stuur.
Hij zal wel gewoon een scheurtje hebben.
ja, want anders zou hij namelijk gewoon uit het zadel kunnen komen
Oud 14-07-2003, 09:46
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik had vannacht een hele nare droom over Armstrong, dat hij moest opgeven omdat hij zo slecht was en niet goed in vorm

eigenlijk geloof ik dat niet
Armstrong zei later gsiteravond nog wel dat hij had geleden en dat zijn benen niet super waren,
maar hij bleek gemakkelijk bij Blokie in het wiel en hij fietste toch wel soepel enzo, hij won de sprint ook erg makkelijk!
Oud 14-07-2003, 10:28
Verwijderd
[QUOTE]Riconoscente schreef op 14-07-2003 @ 10:46:

Ik had vannacht een hele nare droom over Armstrong, dat hij moest opgeven omdat hij zo slecht was en niet goed in vorm

Wat droom jij toch raar!

eigenlijk geloof ik dat niet
Armstrong zei later gsiteravond nog wel dat hij had geleden en dat zijn benen niet super waren,
maar hij bleek gemakkelijk bij Blokie in het wiel en hij fietste toch wel soepel enzo, hij won de sprint ook erg makkelijk!


Dat klopt, zelfs een ''mindere'' Armstrong is nog reuzesterk.
Oud 14-07-2003, 10:38
luckyleo
luckyleo is offline
Die knechten van Armstrong trokken gewoon veels te hard aan, zo erg dat Armstrong ze amper meer kon volgen. Mooi man, verdiende loon. De hele ploeg moet voor hem werken en nu werken ze te hard voor hem en breekt het Lance op.
Oud 14-07-2003, 13:30
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
hij kon t uitstekend volgen
Oud 14-07-2003, 15:50
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
KUT NEEE! Beloki!

Armstrong had mazzel, voor hetzelfde geld is daarachter een afgrond ipv dat de weg verder gaat.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 14-07-2003, 15:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 14-07-2003 @ 16:50:
KUT NEEE! Beloki!

Armstrong had mazzel, voor hetzelfde geld is daarachter een afgrond ipv dat de weg verder gaat.
Zo zie je maar dat je pas eindwinnaar bent als je in Parijs de streep overrijdt. *heeft nog geen beelden gezien, alleen live verslag via het internet*
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 14-07-2003, 16:02
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-07-2003 @ 16:59:
Zo zie je maar dat je pas eindwinnaar bent als je in Parijs de streep overrijdt. *heeft nog geen beelden gezien, alleen live verslag via het internet*
nouja, Beloki glijdt uit op een stuk gesmolten asfalt, Armstrong zit zegmaar aan de buitenkant van hem en kan alleen de berm nog maar in. Hij gaat door de berm en komt gelukkig weer op de weg terecht, omdat er een haarspeldbocht volgt waardoor hij de weg zegmaar weer tegenkomt na de haarspeldbocht. Mazzel, gaat die bocht de andere kant op, dan dondert Armstrong misschien wel het ravijn in.

[EDIT] Beloki overigens uit de Tour, afgevoerd met de ambulance. Huilend in de armen van zijn ploegleider.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 14-07-2003, 16:07
Aguy
Avatar van Aguy
Aguy is offline
nouja ik snap neit hoe ze dat huilend kunnen noemen, want hij bewoog geen eens, in de ambulance werd ie ook stabielg elegd met n brace om de nek en ogen gesloten, kan best buiten bewustzijnn zijn geweest, maar dat kan natuurlijk ook door de pijn komen ipv hersenletsel, hij droeg wel een helm maar die viel af na de klap, let maar eens op, zn toutje onder de kin zat te loses, met de klap schoot de helm een stuk omhoog....
Oud 14-07-2003, 16:11
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Aguy schreef op 14-07-2003 @ 17:07:
nouja ik snap neit hoe ze dat huilend kunnen noemen, want hij bewoog geen eens, in de ambulance werd ie ook stabielg elegd met n brace om de nek en ogen gesloten, kan best buiten bewustzijnn zijn geweest, maar dat kan natuurlijk ook door de pijn komen ipv hersenletsel, hij droeg wel een helm maar die viel af na de klap, let maar eens op, zn toutje onder de kin zat te loses, met de klap schoot de helm een stuk omhoog....
Hij mag blij zijn dat hij een helm op had, anders was heel zijn gezicht voorgoed verminkt. Het zag er echt niet lekker uit.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.