Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 16:06
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik las in de Veronica gids dat in de nieuwste film van Kevin Smith :Jeresy Girl , ook Jennifer Lopez meedoet . Dankzij haar Ben die weer voor een Smith film is gevraagd.
Wat ik vreemd vind is dat Lopez nou niet bepaald iemand is die gevraagd zou worden om in zo'n soort film te spelen aangezien Smith's zijn stijl en visie wat films betreft.
Eigenlijk wil ik een soort van discussie beginne over vriendjes politiek in de film wereld en ja die bestaat voor zolang de industrie bestaat.
Weet iemand nog andere voorbeelden van misplaatste acteurs in films.
En wat vinden jullie hiervan ?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 16:21
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Dude Jersey Girl wordt een film anders dan we gewend zijn van Kevin Smith..
Die dude is ook wat ouder geworden en heeft Jay & Silent Bob uit zijn films gehaald door Jay & Silent Bob Strike Back te maken..
Nu gaat ie was serieuzere films maken (als ie dat ondertussen al niet deed)..
Ik weet niet of je wel vaker films van kevin Smith hebt gezien, maar je zult zien dat er altijd dezelfde mensen in voorkomen ofzo..
Ben Affleck en Kevin Smith zijn gewoon 2 vrienden van elkaar..
logisch dat J-Lo dan mag mee doen..

BTW heel de filmwereld is vriendjes politiek..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:29
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik kijk uit naar Jersey Girl. Ben benieuwd hoe Smith een film kan maken zonder vulgaire taal, Star Wars verwijzingen en Jay & Silent Bob. Al hoorde ik wel dat de film aangepast zal worden nadat Gigli met Affleck en Lopez een enorme flop was.

Citaat:
BTW heel de filmwereld is vriendjes politiek..
Eigenlijk wel ja, maar zolang dat niet ten koste gaat van een film vind ik dat niet erg.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik hoop dat Jersey girl net zo'n gigantische flop wordt als het abominabele Gigli, ook met Bennifer(Jenny en Ben).
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:20
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-08-2003 @ 17:06:

Eigenlijk wil ik een soort van discussie beginne over vriendjes politiek in de film wereld en ja die bestaat voor zolang de industrie bestaat.
Weet iemand nog andere voorbeelden van misplaatste acteurs in films.
Vrijwel alle films met Madonna, en dan met name haar laatste filmrol. Nota bene onder regie van haar (huidige) echtgenoot dus die rol zal ze echt niet afgedwongen hebben met haar acteertalent...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:13
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ik weet niet of je wel vaker films van kevin Smith hebt gezien, maar je zult zien dat er altijd dezelfde mensen in voorkomen ofzo..
Jah ik heb meerder films van hem gezien , daarom vind ik het jammer dat hij nu iets anders gaat uitproberen.

Citaat:
Ben Affleck en Kevin Smith zijn gewoon 2 vrienden van elkaar..logisch dat J-Lo dan mag mee doen..
Nou en dat vind ik nou zo achterlijk. Ooh Ben is met Jen getrouwd dus kom ze mag meedoen want ze kan zo goed acteren
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:37
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
na de flop van Gigli (ze waren zo slim om gebruik te maken van de hype rond hun relatie, succes verzekerd!) zijn ze voor jersey girl weer de editing kamer in gedoken en nu is het karakter van J-Ho er al na 15 minuten uit (kosten lekkerwijf in film als deze : 4 miljoen)! Test publiek vond er namelijk geen fuck aan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.