Oud 07-10-2004, 17:12
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Sorry, ik kon het niet laten....
Het blijven laffe honden.

Citaat:
Supporters FC Zwolle molesteren meisje om ‘verkeerd sjaaltje'

van een onzer verslaggevers

7 OKTOBER 2004 - ZWOLLE - Twee gebroken ribben, een hersenschudding, een beschadiging aan de schedelbasis en verwondingen aan het gezicht. Vijftien supporters van voetbalclub FC Zwolle takelden afgelopen weekeinde een 17-jarig Zwols meisje zwaar toe. De reden: ze droeg een sjaaltje van concurrent Go Ahead Eagles.
Op het station van Zwolle werd het meisje geconfronteerd met de FC Zwolle-fans die op weg waren naar Rotterdam waar hun club tegen Sparta moest aantreden.

Het meisje werd voor de keuze gesteld: óf aanhanger zijn van Go Ahead Eagles óf van FC Zwolle. Toen het meisje voor de Deventer club koos, werd zij door de groep aangevallen en van alle kanten geslagen.

Het meisje heeft inmiddels aangifte gedaan van de mishandeling bij de Zwolse politie.
Advertentie
Oud 07-10-2004, 17:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik lads het vanochtend..Erg triest dat zoiets gebeurt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-10-2004, 17:24
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 07-10-2004 @ 13:54 :
Heerlijk zo'n gozer als van Galen, daar heb je tenminste wat aan.

Wat moet je nou met zo'n Paauwe..?
Inderdaad, mooie spelers zijn dat!
Hoewel het mishandelen van twee vrouwen niet echt als een heldendaad gezien hoeft te worden, zijn temperament is er in elk geval.
Dit soort spelers kunnen als geen ander de sfeer in een stadion bepalen of in elk geval aanwakkeren door precies op tijd een vlijmscherpe overtreding in te zetten.
Fernando Ricksen had volgens mij ook zo’n naam, ik heb van PSV’ers wel eens gehoord dat Kevin Hofland ooit ook eens met stoelen heeft staan gooien op een supporterstoernooi, Mario Been mag een bekend verhaal zijn, Gentenaar had de clubkleuren van N.E.C. in zijn haar in het Gelredome en van onze eigen Dennis Hulshof heb ik vernomen dat Heubach ook geen lieverdje is. Voor Polak geldt denk ik hetzelfde.
Dan wordt je vanzelf ook publiekslieveling.
Hulshof is met stip één van de minst presterende spelers bij Go Ahead, maar hij is wel bevriend met de harde kern, hij heeft wel een tatoeage, hij stond wel bij ons in het uitvak bij zwolle uit toen het los ging, hij heeft wel de kleedkamer van zwolle aan tienen getrapt na het verlies in de nacompetitie, hij steekt wel zijn middelvinger op naar Midden Noord, hij kwam nog regelmatig een jointje roken op vak C toen hij bij Twente zat, in Eindhoven klom hij vanaf de hoofdtribune over het hek om bij ons in het uitvak te komen zitten, hij kan eigenlijk alleen nog maar flink schoppen maar elke fout die hij nu maakt is uiteindelijk toch de fout van iemand anders.

Waarom Feyenoord in de jaren rondom '94 de schrik van Nederland was? Omdat het elftal uitstraalde wat de supporters ook uitstraalden.
Oud 07-10-2004, 19:06
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-10-2004 @ 18:12 :
Sorry, ik kon het niet laten....
Het blijven laffe honden.
__________________
Czech us out
Oud 08-10-2004, 17:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-10-2004 @ 18:24 :
Waarom Feyenoord in de jaren rondom '94 de schrik van Nederland was? Omdat het elftal uitstraalde wat de supporters ook uitstraalden.
Hehe, ik weet nog goed, toen Feyenoord een paar seizoenen eerder in seizoen 1992-1993 met 0-2 hier in Maastricht won (was een superbelangrijke wedstrijd aan het einde van het seizoen: Feyenoord kon een belangrijke stap zetten naar kampioenschap en wij voetbalden voor Europees Voetbal te halen ---> nostalgie ) dat na afloop van de wedstrijd iemand uit Maastricht zei: "Het is uiteindelijk maar goed dat ze gewonnen hebben, anders was van Maastricht niets meer over gebleven".

Over dat van die Zwolle-supporters: diep triest. Opsluiten die gasten, net goed.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-10-2004, 15:03
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-10-2004 @ 18:24 :


Waarom Feyenoord in de jaren rondom '94 de schrik van Nederland was? Omdat het elftal uitstraalde wat de supporters ook uitstraalden.
Is nu nog steeds het geval eigenlijk, alleen lachen ze ons nu compleet uit als er twee treinen komen richting A'dam. De helft zit aan de pakjes wicky en de krentenbollen, beetje dezelfde uitstraling als Song...
Oud 09-10-2004, 15:06
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-10-2004 @ 18:18 :
Hehe, ik weet nog goed, toen Feyenoord een paar seizoenen eerder in seizoen 1992-1993 met 0-2 hier in Maastricht won (was een superbelangrijke wedstrijd aan het einde van het seizoen: Feyenoord kon een belangrijke stap zetten naar kampioenschap en wij voetbalden voor Europees Voetbal te halen ---> nostalgie ) dat na afloop van de wedstrijd iemand uit Maastricht zei: "Het is uiteindelijk maar goed dat ze gewonnen hebben, anders was van Maastricht niets meer over gebleven".

Over dat van die Zwolle-supporters: diep triest. Opsluiten die gasten, net goed.
Was zelf te jong nog toen voor een bezoek, maar die beelden staan nog wel in me geheugen gegrift. Schitterende wedstrijd!

Huidige tijd niet meer mogelijk..vrees ik
Oud 09-10-2004, 18:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-10-2004 @ 16:06 :
Was zelf te jong nog toen voor een bezoek, maar die beelden staan nog wel in me geheugen gegrift. Schitterende wedstrijd!
Inderdaad. Weet het nog goed, was in de meivakantie, wij ergens in Brabant op vakantie, alleen mijn pa en ik voor die ene avond terug naar Maastricht (hij had 2 kaartjes), stadion zat overvol, zelfs op de trappen tussen de vakken in zaten mensen.
MVV-spelers gooiden bloemen uit, had 1 bos kunnen vangen, alleen werd ik bijna omver gekegeld door een dikke vrouw die voor Feyenoord was (zat gewoon tussen de MVV-supporters in ja toen kon dat nog...) en zij ving de bloemen.
MVV was beter die eerste helft, paar goede mogelijkheden. Lanckhor schoot een penalty op de paal.
Tweede helft scoorde Kiprich meteen voor Feyenoord en MVV was de tweede helft minder. Volgens mij was er ook nog een opstootje tussen Fräser en Scheepers, die laatste is wel meer dan 5 minuten in de kleedkamer gebleven om zijn neus te laten verzorgen. Dacht ik... weet niet meer zeker.
Uiteindelijk 0-2 voor Feyenoord door Blinker in de blessuretijd...

Jammer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-10-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-10-2004 @ 19:16 :
alleen werd ik bijna omver gekegeld door een dikke vrouw die voor Feyenoord was (zat gewoon tussen de MVV-supporters in ja toen kon dat nog...)
tegenwoordig zitten er ook elk seizoen bij stillem 2 - NAC tussen de 150 en 200 NACsupporters in de thuisvakken van stilburg hoor.... kan ook goed ... ze doen toch niks
Oud 12-10-2004, 17:16
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-10-2004 @ 18:46 :
tegenwoordig zitten er ook elk seizoen bij stillem 2 - NAC tussen de 150 en 200 NACsupporters in de thuisvakken van stilburg hoor.... kan ook goed ... ze doen toch niks
Bij Willem II zitten er wekelijks overal supporters tussen die van hun in. Argumentatie waarom ze daar zitten?
'Laat ze maar naar 't Laer komen, ze weten toch dat we daar zitten. Als ze iets willen moeten ze maar komen, maar ze durven gewoon niet!'

Je begrijpt dat mijn sympathie voor deze volksclub bijna metafysische vormen begint aan te nemen.



Als je een leuke derby wilt zien als neutrale toeschouwer moet je niet naar Vitesse – N.E.C. of naar Willem II – NAC gaan, tenzij je in het uitvak zit.
Oud 12-10-2004, 17:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-10-2004 @ 18:18 :
dat na afloop van de wedstrijd iemand uit Maastricht zei: "Het is uiteindelijk maar goed dat ze gewonnen hebben, anders was van Maastricht niets meer over gebleven".
Hehe, dat gebeurde bij ons toen wel.
Eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat Feyenoord op één of andere manier altijd wel getolereerd werd in Deventer. Al kwamen er 1.0000 Ajacieden of Tukkers (die overigens ook altijd in zeer grote getale kwamen) dan brak gigantisch de oorlog uit.
Als Feyenoord daarentegen langskwam dan gebeurde er helemaal niets tussen de twee supportersgroepen.

Het moet één van mijn eerste eredivisiewedstrijden geweest zijn.
Nu had ik Go Ahead – FC Den Haag al van heel dichtbij meegemaakt, dus ik was al wat gewend. Toch heeft die wedstrijd mij een aantal keren laten schrikken.
De eerste keer was toen er zo’n 200 Feyenoorders voor de ingang van mijn tribune stonden te wachten om naar binnen te stormen. Eén dapper politievrouwtje (beter bekend van de foto’s op internet) probeerde de meute tegen te houden, wat niet lukte.
Vervolgens ontpopte zich op het veld een prachtige wedstrijd met vooral veel fysieke duels.
Zo zette Jeroen Boere een sprint in van ongeveer 120 meter om, volgens mij, Dean Gorré een geweldige rotschop te geven omdat deze daarvoor Marco Heering een trap had verkocht.
De maandenlange analyses over schandalige overtredingen bestonden toen nog niet.
Op een gegeven moment kwam Go Ahead op een terechte 1-0 voorsprong en wist die ook heel erg lang vast te houden. Gelukkig voor de gemeente Deventer scoorde Kiprich ver in blessuretijd waardoor de schade redelijk beperkt bleef.
Wat daarna gebeurde heb ik later nooit meer meegemaakt, althans niet zo massaal.
Van stadion richting auto moesten we ons een weg banen langs brandende auto’s, kapotte ruiten van woningen, gekantelde auto’s, gesloopte auto’s (waaronder die van John de Wolf) en talloze andere vernielingen.


Mooi om de beelden van die wedstrijden nog eens terug te kijken.
Vooral de volle tribunes, het ongeremd juichen, het aan de hekken hangen, het volle uitvak, mooie vlaggen, leuke spelers en veel beleving.
Oud 12-10-2004, 17:37
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-10-2004 @ 16:03 :
Is nu nog steeds het geval eigenlijk, alleen lachen ze ons nu compleet uit als er twee treinen komen richting A'dam. De helft zit aan de pakjes wicky en de krentenbollen, beetje dezelfde uitstraling als Song...
Mogen jullie krentenbollen meenemen de combi in?
Drink trouwens maar eens tien pakjes wicky achter elkaar op.
Moet je eens zien hoe hard je dan gaat!!


Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de doorsnee Feyenoorder niet echt meer serieus neem.
Iets wat het normale publiek waarschijnlijk wel doet.
Vroeger maakte het indruk als Feyenoord voor vak S scoorde en je al die kale koppen, die Feyenoord truien en die gouden kettingen zag.
Ik denk dat vooral de groep die buiten het stadion rondloopt nog wel een indruk kan achterlaten.
Al hebben jullie natuurlijk ook te maken met de groeiende kern van Dordrecht.
Oud 13-10-2004, 19:12
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Opmerkelijk:

Andorra wint met 1-0 van Macedonie
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 14-10-2004, 11:28
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 12-10-2004 @ 18:37 :
Mogen jullie krentenbollen meenemen de combi in?
Drink trouwens maar eens tien pakjes wicky achter elkaar op.
Moet je eens zien hoe hard je dan gaat!!
10 achter elkaar! Jij bent de Gekstuh! Lukte me zelfs niet in me Hoogtijdagen.

Citaat:

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de doorsnee Feyenoorder niet echt meer serieus neem.
Iets wat het normale publiek waarschijnlijk wel doet.
Vroeger maakte het indruk als Feyenoord voor vak S scoorde en je al die kale koppen, die Feyenoord truien en die gouden kettingen zag.
Ik denk dat vooral de groep die buiten het stadion rondloopt nog wel een indruk kan achterlaten.
Al hebben jullie natuurlijk ook te maken met de groeiende kern van Dordrecht.
Laatste Feijenoord - ajax, stond er weer een grote groep na afloop, en die ook zeker indruk maakte. Maar als je dan weer vitesse-uit neemt, waar gewoon 600 man besluit (weer) in de combi te stappen, onder het mom "Het is nu echt de laatste keer!" Dan vraag je af wat er nog over is van het Legioen.

http://www.everywhereanywhere.tk is een site met een mooi overzicht van vroeger. Als je dan nu om je heen kijkt, vraag je inderdaad af waar ze gebleven zijn. Maar het uitvak van ons is zowiezo al geen goede afspiegeling. De meeste mogen of willen er niet eens meer plaatsnemen.

Vak-S, is ook alleen nog maar een begrip van vroeger, op een klein groepje na, zitten de meeste er alleen omdat ze denken dat ze het "gekst!" zijn als ze op S zitten. Vroeger haalde geen steward het in z'n hoofd op plaats te nemen op S, moet je nu eens kijken..
We lijden een beetje aan het syndroom, dat er teveel mensen die denken dat ze weten hoe een echte Feijenoorder zich moet gedragen, maar de Rotterdamse 'Geen Woorden Maar Daden' mentaliteit zie je daar helemaal niet in terug.
Oud 14-10-2004, 17:20
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 14-10-2004 @ 12:28 :
10 achter elkaar! Jij bent de Gekstuh! Lukte me zelfs niet in me Hoogtijdagen.
Ik dronk het altijd met rietje. Ben je sneller gek in je kop!
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 14-10-2004 @ 12:28 :
Laatste Feijenoord - ajax, stond er weer een grote groep na afloop, en die ook zeker indruk maakte.
Ik denk dat het ook een beetje weemoed is naar de mooie tijd.
Ik baal ook van de groep die er nu bij ons rondloopt en ik wil weer met ‘mijn eigen jongens’ heel Nederland door. En langzaam aan begin je zelf ook slimmer te worden en dan ga je het ontlopen. Soms is het jammer dat we veranderen.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 14-10-2004 @ 12:28 :
Maar als je dan weer vitesse-uit neemt, waar gewoon 600 man besluit (weer) in de combi te stappen, onder het mom "Het is nu echt de laatste keer!" Dan vraag je af wat er nog over is van het Legioen.
Ik denk dat het vroeger ook makkelijker was om jezelf als zijnde een groep te manifesteren. Vroeger hadden wij ook lak aan al die combi’s.
Gewoon met zestig man de trein in en dan kan opeens het uitvak wel open.
Als je dat nu doet zit je met 60 man trefbal te spelen met je slippers in een openluchtplaats van welk beschikbaar politiebureau dan ook.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 14-10-2004 @ 12:28 :
http://www.everywhereanywhere.tk is een site met een mooi overzicht van vroeger. Als je dan nu om je heen kijkt, vraag je inderdaad af waar ze gebleven zijn. Maar het uitvak van ons is zowiezo al geen goede afspiegeling. De meeste mogen of willen er niet eens meer plaatsnemen.
Op zich ook wel logisch. Wij zitten ook nooit meer in het uitvak. Ik zit liever met vijf man met geknepen billen tussen honderden (nouja…tientallen) Haarlemmers dan dat ik tussen dertig josties zit.
Moet zeggen dat ik sowieso een beetje hoofdtribunegeil ben.
Gewoon met twintig goeie jongens gaan zitten, juichen en dan kijken wat er gebeurt….
Dat is misschien nog wel mooier dan ‘forza Eagles olé olé’ te zingen met z’n veertigen.
Hoewel dat juichen vaak al overbodig is.
Ten eerste valt er niets te juichen en ten tweede val je in eerste divisie stadions al snel op.
Kortom. Het uitvak is niet meer datgene waar vroeger het hele stadion naar keek.
Vroeger werd je door het uitvak juist verbonden met elkaar en wilde je zelfs nog wel hele lelijke vrouwen omhelzen als ze maar een shawl van jouw cluppie omhadden.
Het ‘wij tegen de rest’ beperkt zich tegenwoordig tot een bepaalde kern en is niet meer iets van het hele uitvak/supportersschare.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 14-10-2004 @ 12:28 :
Vak-S, is ook alleen nog maar een begrip van vroeger, op een klein groepje na, zitten de meeste er alleen omdat ze denken dat ze het "gekst!" zijn als ze op S zitten. Vroeger haalde geen steward het in z'n hoofd op plaats te nemen op S, moet je nu eens kijken..
We lijden een beetje aan het syndroom, dat er teveel mensen die denken dat ze weten hoe een echte Feijenoorder zich moet gedragen, maar de Rotterdamse 'Geen Woorden Maar Daden' mentaliteit zie je daar helemaal niet in terug.
Ik vind dat het na het boek van Paul van Gageldonk bergafwaarts is gegaan met de reputatie van Feyenoord.
Ineens werd iedereen voor Feyenoord, omdat die zo lekker gek waren.
En ik heb het idee dat, net wat jij zegt, veel mensen zich gingen gedragen naar de maatstaven van dat boek. Lekker eng doen en niemand ontzien.
Zo heb ik ook een paar incidentjes met Feyenoorders meegemaakt.
Messen (zwaarden…) trekken, m’n portemonnee gestolen terwijl ik alleen was, autoruit ingegooid. Natuurlijk gebeuren dat soort dingen overal, maar Feyenoord had op een gegeven moment een naam die waargemaakt moest worden.
Bovendien ben ik ook niet de persoon die het massale mooi vind.
Als Feyenoord naar NAC gaat, hoop ik dat het ‘kleine’ NAC een slag kan slaan.
Zowel op sportief als op supportersvlak.
Op Europees niveau ben ik nog wel trots op Feyenoord en daarom vind ik het ook zo belangrijk dat FC Utrecht, NAC en Ajax sowieso Europa in gaan.
Met PSV en AZ sta je toch gewoon voor lul?

Nog van plan om naar Hongarije te gaan?
Oud 14-10-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 14-10-2004 @ 18:20 :

Als Feyenoord naar NAC gaat, hoop ik dat het ‘kleine’ NAC een slag kan slaan.
Zowel op sportief als op supportersvlak.
Op Europees niveau ben ik nog wel trots op Feyenoord en daarom vind ik het ook zo belangrijk dat FC Utrecht, NAC en Ajax sowieso Europa in gaan.
Met PSV en AZ sta je toch gewoon voor lul?

In Newcastle hebben ze het nou nog steeds over die 5000 gekken uit breda
Oud 14-10-2004, 21:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-10-2004 @ 18:20 :
Met PSV en AZ sta je toch gewoon voor lul?
Tot nu toe hebben ze (AZ) wel 2 aantrekkelijke wedstrijden laten zien tegen een vrij sterke tegenstander en dan ook nog beide duels winnend afgesloten...

Maar goed, ik weet dat je iets tegen AZ heb...
__________________
Zuur...
Oud 15-10-2004, 12:52
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-10-2004 @ 22:56 :
Tot nu toe hebben ze (AZ) wel 2 aantrekkelijke wedstrijden laten zien tegen een vrij sterke tegenstander en dan ook nog beide duels winnend afgesloten...

Maar goed, ik weet dat je iets tegen AZ heb...
Volgens mij heeft hij het niet over het sportieve resultaat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 15-10-2004, 13:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-10-2004 @ 22:56 :
Tot nu toe hebben ze (AZ) wel 2 aantrekkelijke wedstrijden laten zien tegen een vrij sterke tegenstander en dan ook nog beide duels winnend afgesloten...

Maar goed, ik weet dat je iets tegen AZ heb...
Het gaat hier om de supporterssfeer en die is in Alkmaar ver te zoeken... Dan kunnen ze zo veel winnen als ze willen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-10-2004, 15:44
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
I.d.d. d enige supporters die voor 'sfeer' zorgden waren de Grieken, de ene keer staken ze romeinse kaarsen af(in Alkmaar) en de andere keer brandde er iets anders...

Maarja Heerenveen zorgt ook niet voor de 'europese-sfeer' waarop nederlandsers 'trots' zijn.

2 jaar geleden (uit mijn hoofd) ik geloof leverkursen uit bij Arsenal, al die lui blote buiken, knetterhard zingen, 90 minuten lang, boring-arsenal werd helemaal overstemd....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-10-2004, 18:03
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-10-2004 @ 18:20 :

Ik vind dat het na het boek van Paul van Gageldonk bergafwaarts is gegaan met de reputatie van Feyenoord.
Ineens werd iedereen voor Feyenoord, omdat die zo lekker gek waren.
En ik heb het idee dat, net wat jij zegt, veel mensen zich gingen gedragen naar de maatstaven van dat boek. Lekker eng doen en niemand ontzien.
Zo heb ik ook een paar incidentjes met Feyenoorders meegemaakt.
Messen (zwaarden…) trekken, m’n portemonnee gestolen terwijl ik alleen was, autoruit ingegooid. Natuurlijk gebeuren dat soort dingen overal, maar Feyenoord had op een gegeven moment een naam die waargemaakt moest worden.
Bovendien ben ik ook niet de persoon die het massale mooi vind.
Als Feyenoord naar NAC gaat, hoop ik dat het ‘kleine’ NAC een slag kan slaan.
Zowel op sportief als op supportersvlak.
Op Europees niveau ben ik nog wel trots op Feyenoord en daarom vind ik het ook zo belangrijk dat FC Utrecht, NAC en Ajax sowieso Europa in gaan.
Met PSV en AZ sta je toch gewoon voor lul?
Met psv voor lul? Je bent zeker vergeten dat ze wel massaal met 83 man afreisden naar Valencia, waar vind je dat nog tegenwoordig!

Maar het klopt inderdaad dat een hoop zich profileren volgens een bepaalde beeldvorming. Laatst ook weer in de trein, paar opgeschoten tieners met een blikjes bier, en de hele stoere "SCF best Army of the FLR" truien, liepen alles en iedereen voor jood en hoer uit te maken. Zelfs medesupporters. Na een goed gesprek, bleek de helf niet eens in het bezit te zijn van seizoenskaart..
Ik word nog al moe van die gasten. Vaak van die typetjes die zich het liefst in grote groepen bewegen, en behangen zijn met allerlei stoeren teksten (Everbody hates us! Hated by many, loved by a few..etc), zoeken liever kleine groepen op, en kiezen eieren voor een geld als ze er echt moeten staan.

Tuurlijk zijn de tijden wel veranderd, daar ben ik me ook heel goed van bewust. Maar weet niet of je op de hoogte bent/was van de problematiek rondom Vitesse, dan ben je in mijn ogen een sukkel als je je dan toch weer die combi in laat lullen.
Het uitvak hoeft van mij ook niet meer. Scheelt me (soms) nog geld ook, en ik betaal dan in ieder geval niet mee aan een stewardbijdrage. Zowiezo mensen die nooit wat voor je kunnen betekenen, en helemaal niet bij mij in de buurt hoeven te staan om mijn handje beet te houden.

Citaat:

Nog van plan om naar Hongarije te gaan?
Yep, met een eigen bus.
Zal wel ogen in me achterhoofd moeten houden, maar verwacht eerlijk gezegd niet dezelfde problemen als bij Millwall. Bij ons staan er toch geen 1.600 buiten de poort zonder kaart. En Engelse roepen toch altijd meer weerstand op overal waar ze komen.
Ik hou wel van die vijandigheid om mij heen, zal alleen zelf wel goed op m'n tellen moeten passen.

Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 18:06.
Oud 15-10-2004, 18:07
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-10-2004 @ 21:54 :
In Newcastle hebben ze het nou nog steeds over die 5000 gekken uit breda
Wanneer komen ze naar Rotterdam?
Oud 15-10-2004, 18:08
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Robin van Persie is bij een crash met
zijn auto met de schrik vrijgekomen.Hij
ging over de kop en kwam tot stilstand
tegen de vangrail.

De Arsenal-speler bleef ongedeerd,zijn
auto is total loss.Met een ploeggenoot
kon hij meerijden naar de training.De
plaats van een ongeluk verlaten als er
schade is aan publieke werken,geldt in
Engeland als misdrijf.De politie heeft
de zaak in onderzoek.
En ik had nog wel zo veel vertrouwen in die kerel.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-10-2004, 18:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-10-2004 @ 19:08 :
En ik had nog wel zo veel vertrouwen in die kerel.....
Zal wel loslopen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-10-2004, 18:17
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Totall loss lopen bedoel je zeker?
Oud 15-10-2004, 19:21
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
dat wordt misschien 6maanden zitten en 2000pond boete voor van persie.
Trouwens ik hoorde ergens dat Bergkamp voor hem en de politie moest vertalen,omdat zn Engels nog niet je van het is.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 15-10-2004, 21:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:17 :
Totall loss lopen bedoel je zeker?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-10-2004, 21:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Tiño schreef op 15-10-2004 @ 20:21 :
dat wordt misschien 6maanden zitten en 2000pond boete voor van persie.
Trouwens ik hoorde ergens dat Bergkamp voor hem en de politie moest vertalen,omdat zn Engels nog niet je van het is.
6 maanden? Lijkt me stug
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-10-2004, 22:52
Verwijderd
Gunner does a runner
Oud 16-10-2004, 09:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tiño schreef op 15-10-2004 @ 20:21 :
dat wordt misschien 6maanden zitten en 2000pond boete voor van persie.
Bullshit...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-10-2004, 12:10
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Tiño schreef op 15-10-2004 @ 20:21 :
Trouwens ik hoorde ergens dat Bergkamp voor hem en de politie moest vertalen,omdat zn Engels nog niet je van het is.

__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 16-10-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 15-10-2004 @ 20:21 :
dat wordt misschien 6maanden zitten en 2000pond boete voor van persie.
Trouwens ik hoorde ergens dat Bergkamp voor hem en de politie moest vertalen,omdat zn Engels nog niet je van het is.
*uitlacht*
Oud 16-10-2004, 14:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-10-2004 @ 22:56 :
Tot nu toe hebben ze (AZ) wel 2 aantrekkelijke wedstrijden laten zien tegen een vrij sterke tegenstander en dan ook nog beide duels winnend afgesloten...
Voetballend was het absoluut leuk om naar te kijken. Ik vind het ook mooi dat AZ gewonnen heeft.
Ik vind de uitstraling van AZ al jarenlang zo gekocht en te nep.
De hele fanatieke achterban is te klein voor een club als AZ.
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-10-2004 @ 22:56 :
Maar goed, ik weet dat je iets tegen AZ heb...
Hehe, niets persoonlijks hoor….maar ik heb sowieso een hekel aan het westen.
Ik sprak vorige week in Apeldoorn trouwens een verwaalde AZ’er en ik begreep van hem dat jullie ons ook niet zo’n leuke club vinden. Sinds het bekerduel van een paar jaar terug zijn wij volksvijand nummer 2???

In elk geval succes en laat die Rangers zweten.
Oud 16-10-2004, 15:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:03 :
Maar het klopt inderdaad dat een hoop zich profileren volgens een bepaalde beeldvorming. Laatst ook weer in de trein, paar opgeschoten tieners met een blikjes bier, en de hele stoere "SCF best Army of the FLR" truien, liepen alles en iedereen voor jood en hoer uit te maken. Zelfs medesupporters. Na een goed gesprek, bleek de helf niet eens in het bezit te zijn van seizoenskaart..
Ik word nog al moe van die gasten. Vaak van die typetjes die zich het liefst in grote groepen bewegen, en behangen zijn met allerlei stoeren teksten (Everbody hates us! Hated by many, loved by a few..etc), zoeken liever kleine groepen op, en kiezen eieren voor een geld als ze er echt moeten staan.
En het vervelende is dat heel Nederland er nog bang voor is ook. Zolang Feyenoord een naam blijft houden zullen die jongens ook blijven komen.
Als je tien goeie jongens van Vitesse ziet lopen dan vlieg je er op af.
Zie je tien driekwarters van Feyenoord lopen, dan denk je eerst een paar seconde na.
Vanwege dit soort ventjes beweeg ik me liever niet meer in grote groepen.
Geef mij maar een groepje van twintig man met jongens die je door en door kent.
Geen blafzakken die een scooter om gaan trappen enzo.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:03 :
Tuurlijk zijn de tijden wel veranderd, daar ben ik me ook heel goed van bewust. Maar weet niet of je op de hoogte bent/was van de problematiek rondom Vitesse, dan ben je in mijn ogen een sukkel als je je dan toch weer die combi in laat lullen.
Ik heb me dit jaar niet meer in de uitvaksoap verdiept, maar ik neem aan dat jullie te weinig kaarten kregen?
Ik vind sowieso niet dat je onderscheid in clubs mag maken.
Zo mag Vitesse met 600 man naar AGOVV en krijgen wij 96 kaarten (zo’n beetje de gehele harde kern uit Apeldoorn) die dan ook alleen beschikbaar zijn voor leden van de supportersvereniging. Clubs moeten een rechte lijn trekken.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:03 :
Het uitvak hoeft van mij ook niet meer. Scheelt me (soms) nog geld ook, en ik betaal dan in ieder geval niet mee aan een stewardbijdrage. Zowiezo mensen die nooit wat voor je kunnen betekenen, en helemaal niet bij mij in de buurt hoeven te staan om mijn handje beet te houden.
Stewards zijn niet meer te vertrouwen. Vroeger stonden ze voor hun supporters klaar om bijvoorbeeld eten te regelen of om je uit de problemen te houden.
Als je tegenwoordig met vier man op de tribune van Telstar gaat zitten trekken ze je eraf en krijg je een enkeltje naar huis. Bovendien krijgen ze teveel macht.
Als het oordeel van een steward (vaak mensen met een sociale handicap en het IQ van een ooievaarsei) al rechtsgeldig is snap ik niet waarom moordenaars vrij komen dankzij een vormfout.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:03 :
Yep, met een eigen bus.
Zal wel ogen in me achterhoofd moeten houden, maar verwacht eerlijk gezegd niet dezelfde problemen als bij Millwall. Bij ons staan er toch geen 1.600 buiten de poort zonder kaart. En Engelse roepen toch altijd meer weerstand op overal waar ze komen.
Ik hou wel van die vijandigheid om mij heen, zal alleen zelf wel goed op m'n tellen moeten passen.
Toch denk ik dat Feyenoord ook een hele slechte naam heeft in Europa. Nog nooit problemen gehad in Oostbloklanden?
Organiseren meerdere groepen trouwens zelf die busreizen?
Een aantal jongens uit Apeldoorn gaan ook naar elke Europese uitwedstrijd met een eigen bus die volgens mij vanuit Rotterdam vertrekt.
Oud 17-10-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:07 :
Wanneer komen ze naar Rotterdam?
past nie in het uitvak zoveel maar ik zal er de 6de bij zijn...wel netjes met de combi in het uitvak.. voor me eigen veiligheid, vorig seizoen in vak Z ofzo me aardig stil moete houwe
Oud 18-10-2004, 11:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 15-10-2004 @ 19:07 :
Wanneer komen ze naar Rotterdam?
10 jaar geleden toen kon het allemaal nog nu zit het er niet meer in.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 18-10-2004, 18:08
Verwijderd
en helaasch maar 600 kaarten voor rotjeknor uit
Oud 18-10-2004, 18:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van ongeveer een week geleden of zo:

MVV-voorzitter Josef Goumans heeft de rivaliteit tussen de Maastrichtse eerstedivisieclub en Fortuna Sittard van een pikante noot voorzien.
In zijn hoedanigheid als advocaat kruiste Goumans in de rechtszaal de degens met de leiding van Fortuna. Die was door het bedrijf Emly voor de rechter gedaagd. De overwinning ging naar Goumans.
De Maastrichtse rechtbank bepaalde dat Fortuna Sittard de bijna 150.000 euro moet terugbetalen, die Emly de club begin 2003 heeft geleend en waarvan Fortuna nog geen cent had teruggestort.


Hehe, sponsorruzie tussen MVV en Fortuna is door MVV gewonnen
En nu nog vrijdag winnen van die boeren, dan ben ik helemaal tevreden! Ik heb er alle vertrouwen in, gezien de stijgende lijn van MVV de laatste weken en de dalende lijn van Fortuna de laatste weken. Dit lijkt misschien in ieder geval al een voorteken van een goede afloop.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-10-2004, 18:30
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
1600 kaarten heeft iedereen recht op. Krijg je ze niet, moet je maar is bij je SV of bestuur aankloppen voor een uitleg..
Oud 18-10-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 18-10-2004 @ 19:30 :
1600 kaarten heeft iedereen recht op. Krijg je ze niet, moet je maar is bij je SV of bestuur aankloppen voor een uitleg..
klopt.... maar vorige jaren gingen er nie zoveel supporters mee, waardoor nac dit jaar bij feyenoord heeft aangegeven 600 nodig te hebben... jammer is dat wij ( de supporters ) bezig zijn met het proberen van weer ware volksverhuizingen naar uitwedstrijden....we proberen het als eerste tegen feyenoord omdat dat zown beladen wedstrijd is, jammer dat de prijs een enorm knelpunt is.... 35 euries voor een uitwedstrijdje met de trein...
Oud 18-10-2004, 18:39
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-10-2004 @ 16:15 :

Ik heb me dit jaar niet meer in de uitvaksoap verdiept, maar ik neem aan dat jullie te weinig kaarten kregen?
Ik vind sowieso niet dat je onderscheid in clubs mag maken.
Zo mag Vitesse met 600 man naar AGOVV en krijgen wij 96 kaarten (zo’n beetje de gehele harde kern uit Apeldoorn) die dan ook alleen beschikbaar zijn voor leden van de supportersvereniging. Clubs moeten een rechte lijn trekken.
Het ging dit jaar vooral om de combi. Elk jaar dezelfde toezegging. Goed gedrag is vrij vervoer. Trappen we niet dus boycot. Alleen zo jammer, dat mensen die hun tijd steken in een dergelijk boycot, geen ruggesteun krijgen van een kleine 600 man die vrolijk nog de combi instapt. Verspilde moeite, zeker omdat je sterk maakt voor een zaak, die niet voor jou op gaat (uitvak..)
Onder het mom van clubliefde lijken sommige mensen helemaal geen waardigheid meer te hebben. Die zouden zelfs voor 160 euro en verplichte buscombi over de afsluitdijk nog naar RBC gaan..

Citaat:

Toch denk ik dat Feyenoord ook een hele slechte naam heeft in Europa. Nog nooit problemen gehad in Oostbloklanden?
Organiseren meerdere groepen trouwens zelf die busreizen?
Een aantal jongens uit Apeldoorn gaan ook naar elke Europese uitwedstrijd met een eigen bus die volgens mij vanuit Rotterdam vertrekt.
Naam hebben we zeker. En in de ogen van die Oostblokkers, blijf je toch een arrogante westerling. Scheen in Kiev (was ik zelf niet bij) ook wel problemen te geven, toen zo 200 skinheads klaar stonden. In Hongarije zullen er ook wel wat klaar staan, maar denk toch minder massaal dan tegen die Engelse. Die worden over het algemeen nog meer gehaat, want dan kunnen de meeste zich echt bewijzen. Ach, we zien het wel.
Zijn inderdaad wel meerdere die eigen bussen organiseren. Blijft de meest voordelige manier vaak. Wij gaan met een kleine dertig man, lekker de ruimte.
Oud 18-10-2004, 18:41
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-10-2004 @ 19:34 :
klopt.... maar vorige jaren gingen er nie zoveel supporters mee, waardoor nac dit jaar bij feyenoord heeft aangegeven 600 nodig te hebben... jammer is dat wij ( de supporters ) bezig zijn met het proberen van weer ware volksverhuizingen naar uitwedstrijden....we proberen het als eerste tegen feyenoord omdat dat zown beladen wedstrijd is, jammer dat de prijs een enorm knelpunt is.... 35 euries voor een uitwedstrijdje met de trein...
Tjah volkssport voetbal wordt voor de onderlaag nauwelijks nog te betalen..
Oud 21-10-2004, 11:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Jeugdopleiding FC Groningen scoort hoog

Paul Zweverink

De jeugdopleiding van FC Groningen blijkt zeer effectief. Op die van Ajax na werpt ze de meeste vruchten af. Dat is aan het licht ge_komen in een onderzoek on_der alle eredivisieclubs.

Over de eerste zes competitiewedstrijden gemeten komt Ajax uit op een percentage van 51 procent aan spelers voortgekomen uit de eigen jeugd. FC Groningen is goede tweede met een score van 44 procent aan eigen spelers. Hoofd opleidingen Peter Jeltema van FC Groningen is blij verrast. ''Dat zijn mooie cij_fers. Het is een teken dat we goed bezig zijn met onze opleiding.''

Aanleiding voor het onderzoek is de noodkreet van Johan Cruijff. Neerlands voetbalgoeroe maakt zich zorgen over het steeds schaarser wordende Nederlandse voetbaltalent en de steeds grotere instroom van voetballers (ook jeugdigen) uit het buitenland.

Ook de bondscoaches Marco van Basten en Foppe de Haan (Jong Oranje) laten zich in soortgelijke bewoordingen uit. Toen Marco van Basten PSV'er Theo Lucius selecteerde, zei hij erbij ''de spoeling is nu eenmaal dun''. En Foppe de Haan: ''Ik zoek me rot naar spelers voor bepaalde posities.'' Cruijff heeft al voorgesteld de Nederlandse profclubs te verplichten per wedstrijd minimaal zes spelers met een Nederlands paspoort op te stellen. Op zich een nobel idee, maar waarschijnlijk onhaalbaar vanwege Europese wetten die zeggen dat 'eigen volk' niet bevoordeeld mag worden boven inwoners van andere EU-landen.

Toch is het probleem duidelijk: teveel voetballers uit het buitenland blokkeren Nederlands talent. Ook bij de opleidingen kiezen teveel clubs voor talent van over de grens. Welke clubs doen het nog goed waar het gaat over inpassing van eigen kweek in het eerste elftal? Uit onderzoek blijkt dat Ajax wat dat betreft het meest effectief is. Over de eerste zes competitiewedstrijden gemeten komt de landskampioen uit op een percentage van 51% aan 'eigen spelers'. Goede tweede is FC Groningen met een score van 44%. Spelers als Kurt Elshot, Arnold Kruiswijk, Sander van Gessel, Paul Matthijs en Bas Roorda zijn voorbeelden, terwijl Mark Veldmate, Valéry Sedoc en Shutlan Axwijk ook al geroken hebben aan het grote werk. Uit het nabije verleden zijn ook Arjen Robben en Jordi Hoogstrate voorbeelden van spelers die bij FC Groningen hun opleiding hebben gehad.

Hoofd opleidingen Peter Jeltema, die afgelopen zondag voorafgaand aan de wedstrijd FC Groningen-FC Utrecht het 4-sterrencertificaat van de KNVB ontving, is blij verrast. ''Dat zijn mooie cijfers. Een teken ook dat we goed bezig zijn met onze opleiding. Wij hanteren een beleid waarin we zoveel mogelijk jeugd uit de eigen regio selecteren. Bij andere clubs zie je soms dat er te snel over de grenzen wordt gekeken. Aan de andere kant zijn zulke cijfers ook weer relatief. Grote voetbaltalenten worden zo nu en dan geboren en het is dan vaak toevallig bij welke club ze terechtkomen. Maar toch: deze cijfers geven aan dat we hier niet verkeerd bezig zijn. Het geeft aan dat een goede jeugdspeler bij FC Groningen ook de kans krijgt zich in het eerste elftal te bewijzen.''

Hoog op dezelfde lijst staan ook Vitesse en FC Twente. Zij volgen FC Groningen op de voet. Topclubs als PSV (scout veel in België-red.) en Feyenoord zijn pas in de lage middenmoot te vinden, terwijl daar toch veel wordt geïnvesteerd in de jeugdopleiding. SC Hoerenveen sluit de rij samen met AZ, NAC, RKC en RBC. Bij deze clubs stroomt zelden of nooit een voetballer vanuit de eigen opleiding door. Bij Hoerenveen wilde hoofd opleidingen Henk Heissing niet reageren op de cijfers.

Naar aanleiding van de noodkreet van Cruijff en de resultaten van het onderzoek stelt Foppe de Haan: ''We leiden wel veel spelers op, maar er zijn maar heel weinig plaatsen voor die spelers in de eerste elftallen. Misschien moet je kijken naar concentratie van opleidingen. Dan zet je de beste spelers bij elkaar en gaat het niveau omhoog. Heracles en FC Twente hebben die stap al gezet.'' KNVB-directeur Henk Kesler is daar een voorstander van en ook voor het plan van Cruijff om een verplichting in te voeren een bepaald aantal eigen opgeleide spelers op te stellen. ''De UEFA denkt hier ook heel serieus over mee.''

Jeltema over deze ontwikkeling: ''Het zou wel eens te toekomst van de jeugdopleiding kunnen zijn. Ik heb al geluiden gehoord over het samenvoegen van de jeugdopleidingen van FC Groningen en BV Veendam. Daar zijn we nog niet serieus over aan het praten, maar ik sluit niet uit dat dat een keer gaat gebeuren.''
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-10-2004, 17:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op het MVV-forum hoorde ik trouwens dat Fortuna 1600!! ( ) kaarten heeft gekregen voor de derby met MVV morgen in De Geusselt. Of het waar is, weet ik niet zeker.

1600! Man, waarom zo veel, die mensen kunnen hun stadion amper vullen met 3000 gasten, waarom dan zo veel?! Als ze de helft kunnen verkopen, is dat al knap. Wat overdreven. En wij mogen het volgend jaar zeker weer doen met een lullige 300 kaarten zoals vorig jaar... toen waren die alleen maar op de wedstrijddag bij ons eigen stadion te koop en bleven bij hun stadion de kassa's gesloten. Stelletje kanslozerikken.

Maar goed, 1600 man of 400 man, laat ze maar komen, wij winnen toch.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-10-2004, 17:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Past dat wel in jullie stadion?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-10-2004, 17:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 18-10-2004 @ 19:39 :
Het ging dit jaar vooral om de combi. Elk jaar dezelfde toezegging. Goed gedrag is vrij vervoer. Trappen we niet dus boycot. Alleen zo jammer, dat mensen die hun tijd steken in een dergelijk boycot, geen ruggesteun krijgen van een kleine 600 man die vrolijk nog de combi instapt. Verspilde moeite, zeker omdat je sterk maakt voor een zaak, die niet voor jou op gaat (uitvak..)
Onder het mom van clubliefde lijken sommige mensen helemaal geen waardigheid meer te hebben. Die zouden zelfs voor 160 euro en verplichte buscombi over de afsluitdijk nog naar RBC gaan..
Dat is inderdaad jammer. Mijn ervaring met acties waar iedereen achter moet staan komen op hetzelfde neer. Er is nooit eenheid. Wil je een keer een deel van het vak leeg houden, dan zijn er altijd zeikerds die toch op hun plek willen zitten.
Als je ze dan vriendelijk vraagt om de eerste tien minuten misschien in het nabij gelegen vak willen gaan staan moeten ze ineens de moraalridder uit gaan hangen.
Ik denk dat het voor jullie ook een beetje een ziekmakende carrousel gaat worden.
Jullie krijgen waarschijnlijk pas een combi als jullie vier jaar lang niet in Arnhem komen, maar dankzij de verplichte combi zullen er ongetwijfeld Feyenoorders gewoon rond gaan hangen in Arnhem en/of stadion waardoor Vitesse het jaar erop wederom zal overgaan op verplichte combi. Wanneer ze inzien dat de combi nutteloos is als middel tegen supportersgeweld snap ik overigens ook nog niet.

Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 18-10-2004 @ 19:39 :
Naam hebben we zeker. En in de ogen van die Oostblokkers, blijf je toch een arrogante westerling. Scheen in Kiev (was ik zelf niet bij) ook wel problemen te geven, toen zo 200 skinheads klaar stonden. In Hongarije zullen er ook wel wat klaar staan, maar denk toch minder massaal dan tegen die Engelse. Die worden over het algemeen nog meer gehaat, want dan kunnen de meeste zich echt bewijzen. Ach, we zien het wel.
Zijn inderdaad wel meerdere die eigen bussen organiseren. Blijft de meest voordelige manier vaak. Wij gaan met een kleine dertig man, lekker de ruimte.
Voor hasj, coke en pillen? Ik ben wel jaloers op je. De enige georganiseerde busreizen die wij hebben gehad waren naar Duitsland – Nederland in Gelsenkirche (nog geen uur met de bus) en één naar Gent voor een vriendschappelijke wedstrijd waar we al na 10 minuten werden opgepakt vanwege een junk die een sinasappel had gestolen en wij (alle 35) hoofdverdachte waren.
Ik wens je elk geval veel succes. Ik ken de verhalen van Ajacieden die daar zijn geweest en Utrechters die in Warschau waren.
Oud 21-10-2004, 17:19
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-10-2004 @ 18:01 :
Op het MVV-forum hoorde ik trouwens dat Fortuna 1600!! ( ) kaarten heeft gekregen voor de derby met MVV morgen in De Geusselt. Of het waar is, weet ik niet zeker.
Als ze op de scooter komen moet je ze van hun scooter af slaan hoor!


Zal wel een leuke wedstrijd worden denk ik.
Al snap ik niet hoe Fortuna in godsnaam aan hun punten is gekomen (ook niet tegen Go Ahead!), die hebben alleen Derksen voorin lopen en voor de rest valt het elftal van ellende uit elkaar. In elk geval succes, ik vind MVV een mooiere club dan Fortuna.
Dus wat dat betreft gun ik onze concurrentie nog wel wat puntjes.
Oud 21-10-2004, 17:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-10-2004 @ 18:13 :
Past dat wel in jullie stadion?
Ons stadion heeft een capaciteit van 7500 mensen. Ja dus.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-10-2004, 17:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 21-10-2004 @ 18:19 :
Zal wel een leuke wedstrijd worden denk ik.
Al snap ik niet hoe Fortuna in godsnaam aan hun punten is gekomen (ook niet tegen Go Ahead!), die hebben alleen Derksen voorin lopen en voor de rest valt het elftal van ellende uit elkaar. In elk geval succes, ik vind MVV een mooiere club dan Fortuna.
Dus wat dat betreft gun ik onze concurrentie nog wel wat puntjes.

Mja, Fortuna heeft een goede aankoop gedaan met Derksen, het is een slimme, ervaren voetballer die altijd op de goede plaats staat. Als Kienle en Kruijer hem uit de wedstrijd kunnen spelen, hebben we een goede kans dat we de wedstrijd winnend kunnen afsluiten
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-10-2004, 13:48
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 21-10-2004 @ 18:15 :
Dat is inderdaad jammer. Mijn ervaring met acties waar iedereen achter moet staan komen op hetzelfde neer. Er is nooit eenheid. Wil je een keer een deel van het vak leeg houden, dan zijn er altijd zeikerds die toch op hun plek willen zitten.
Als je ze dan vriendelijk vraagt om de eerste tien minuten misschien in het nabij gelegen vak willen gaan staan moeten ze ineens de moraalridder uit gaan hangen.
Ik denk dat het voor jullie ook een beetje een ziekmakende carrousel gaat worden.
Jullie krijgen waarschijnlijk pas een combi als jullie vier jaar lang niet in Arnhem komen, maar dankzij de verplichte combi zullen er ongetwijfeld Feyenoorders gewoon rond gaan hangen in Arnhem en/of stadion waardoor Vitesse het jaar erop wederom zal overgaan op verplichte combi. Wanneer ze inzien dat de combi nutteloos is als middel tegen supportersgeweld snap ik overigens ook nog niet.
Eenheid en solidariteit daar gaat het om. Maar hoe maak je dat duidelijk aan gasten die zelfs hun suikerzakjes voorzien van een Feijenoordlogo omdat ze anders bang zijn geen 'echte' te zijn?

Citaat:

Voor hasj, coke en pillen? Ik ben wel jaloers op je. De enige georganiseerde busreizen die wij hebben gehad waren naar Duitsland – Nederland in Gelsenkirche (nog geen uur met de bus) en één naar Gent voor een vriendschappelijke wedstrijd waar we al na 10 minuten werden opgepakt vanwege een junk die een sinasappel had gestolen en wij (alle 35) hoofdverdachte waren.
Ik wens je elk geval veel succes. Ik ken de verhalen van Ajacieden die daar zijn geweest en Utrechters die in Warschau waren.
Nee, geen drugs (meer) voor mij. Teveel mensen aan onder door zien gaan, maar er zitten er wel een aantal die chronisch verkouden zijn.

Mij moeder zei vroeg altijd, "Het begint met een snoepie stelen, en voor je het weet jatten ze auto's en juwelen"
Kan niet hard genoeg de kop in worden gedrukt zo'n diefstal!
Eigen georganiseerde bussen zijn wel altijd mooi. Rellenbanden kijken, oppeppende muziek, gratis winkelen in alle wegrestaurants van Duitsland, en vervolgens helemaal gesloopt op de plaats van bestemming komen.

Ben ook wel benieuwd. Ken de verhalen, ook van jongens die aantal jaar geleden daar eens wat wedstrijden zijn geweest. Ging toen ook compleet los.
De fanshop biedt nu al FR-kogelvrijevesten aan, toch maar meteen 2 aangeschaft!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 12:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.