Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 19:51
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
misschien hoort dit niet hier?

Moet natuur plaats maken voor woningen? Voor van die walgelijke nieuwbouwwijken met anderhalve boom? Of zeg je van laat die weides maar lekker zo zitten, en laat mensen het maar lekker uitzoeken waar ze wonen. Hoever mogen we daar in gaan?

*ik denk* dat als we in dit tempo zo doorgaan met huizen bouwen we in zo'n 50 jaar tijd een stukje grond van 10m2 al een heus natuurgebied noemen...
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 05:44
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
We hebben enerzijds een sterk stijgende bevolking en anderzijds een bedreiging voor de natuur.

Ik denk dat het wel zo zal zijn dat de natuur plaats zal moeten maken, en ik ben het hier in principe niet mee eens. Maar waar blijft men dan met al die mensen Ik denk wel niet dat het echt zo zal zijn dat 10m² al als natuurgebied zal gezien worden. Bepaalde grote oppervlakte natuur zullen beschermd moeten worden.
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 14:40
skatefamke
skatefamke is offline
ik vind het heel erg dat de natuur steeds meer verloren gaat en dat je steeds verder weg moet om even rustig te worden zonder dat je de autosnelwegen hoort. ik weet ook dat je de mensen toch ergens moet laten... maar wat mij betreft maken we dan hoge flats ofzo... want mensen kunnen wel in flats, maar de natuur kan alleen op juist DIE plaats waar hij al is.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:30
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
ik vind het heel erg dat de natuur steeds meer verloren gaat en dat je steeds verder weg moet om even rustig te worden zonder dat je de autosnelwegen hoort. ik weet ook dat je de mensen toch ergens moet laten... maar wat mij betreft maken we dan hoge flats ofzo... want mensen kunnen wel in flats, maar de natuur kan alleen op juist DIE plaats waar hij al is.
idd er zijn nog weinig plekken waar je alleen de natuur kunt horen, zonder auto's treinen enz.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 11:00
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:


idd er zijn nog weinig plekken waar je alleen de natuur kunt horen, zonder auto's treinen enz.
kan ik me soms zoooo boos om maken
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 11:18
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik ben momenteel bezig met de opleiding landschap en tuin architectuur. En in mijn studie kom je dus al die architecten tegen die zoveel mogelijk tuintjes met huizen willen combineren zodat de leefomgeving veel mooier wordt voor de mens en dat er dus ok nog natuur in beeld blijft. Maar eigenlijk is aangeplant groen gewoon geen natuur en zijn al die wijkjes/flatjes architecten maar stomme klootzakken. Er zouden gigantische gebieden afgezet moeten worden, ik dacht ondermeer aan ijsland ofzo. Waar de mensen eigenlijk gewoon van afgeschopt zouden moeten worden, opdat de natuur zich op natuurlijke wijze kan ontwikkelen.

De mensheid is een virus (matrix) die zich voortplant en voortplant en alle bronnen om zich heen verbruikt en dan naar een ander gebied gaat.

Maar goed hoe meer mensen, hoemeer ziektes hoe meer doden we eindigen bij waar we mee begonnen zijn.

Niks
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:46
kleine wicca
kleine wicca is offline
ik vin dat ze de regel moeten maken dat er maar twee kinderen per gezin geboren mogen worden (ik ben echt niet boos op mensen met meer kinderen )
niet dat anders je derde kind vermoord wordt ofzo maar ik vin dat de mensen meer duidelijk gemaakt moet worden hoe volgebouwd het hier anders wordt.
en ik vin dat ook allochtonen die hier wonen niet meer dan 2 kinderen mogen hebben.
ik bedoel niet dat het dan een wettelijke regel wordt, maar meer een "veiligheidsmaatregel" of hoe zeg je dat.
ik hop dat het er nog eens van komt dat er huizen afgebroken worden omdat ze leegstaan.
en omdat er te weinig mensen zijn om in de huizen te wonen zodat Nederland weer meer natuur krijgt.punt.
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:47
kleine wicca
kleine wicca is offline
groetjes dus van ut zussie van kleine wicca
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:56
Yamyam
Yamyam is offline
Anderhalve boom ja haha.

Neej ik vind natuur veel belangrijker! Dan maar geen golfbaan hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waarom Nederland een strontland is.
Allocht00n
12 28-03-2010 01:03
Flora & Fauna Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?)
Eend
301 06-01-2005 10:12
Lifestyle de mens is gewoon grofvuil
pain-princess
37 05-03-2004 23:14
Flora & Fauna kattenjacht
elfje16
83 14-02-2004 15:24
Levensbeschouwing & Filosofie Desire
Verwijderd
27 13-04-2002 19:41
Levensbeschouwing & Filosofie genetische manipulatie
sana
117 13-04-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.