Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2013, 14:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Gaat lekker!! Wat daarna?
51/90, maar motivatie vinden wordt steeds moeilijker

Cardio 2 gaat steeds slechter lijkt t, krijg meer last van knieën, nu maar korte pauzes genomen tussen de circuits. 7, 8 en cardio 2 nog maar 1 keer!
Advertentie
Oud 10-11-2013, 14:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Oops ik ben een keer een rustdag vergeten vorige week, dit was al 52/90.
Oud 10-11-2013, 15:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Gaat lekker!! Wat daarna?
Ik hoop van jullie als ervaren Jillian-ers te horen wat het beste aansluit bij de 30 day shred en daar ga ik dan mee beginnen, maar wel in een rustiger tempo. Dit programma wilde ik per se in 30 dagen afmaken, maar soms is twee keer op een dag sporten toch wel veel. Dus Jillian mixen met wedstrijdzwemmen en hardlopen, en dan elke dag 1 van deze dingen doen (als dat lukt).
Oud 10-11-2013, 16:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Vrij veel hebben daarna ripped in 30 gedaan, dat heeft 4 levels van 5 a 6 keer per week (met rustdagen tussen de levels).

Ik vind zelf de workouts no more trouble zones en banish fat boost metabolism ook erg fijn, duren wel 50 minuten. Killer buns and thighs hoor ik ook goeie dingen over. Killer abs is ook populair.. tis maar wat je belangrijk vindt!

Maar ik denk dat als je het shred concept fijn vindt, met strength cardio abs, dat ripped dan de logische opvolger is. Ik heb dat ook gedaan en ben daarna begonnen met body revolution
Oud 10-11-2013, 17:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb ripped zelf overgeslagen omdat ik body revolution veel leuker vond. Ik denk dat het op zich niet heel veel uit maakt, gewoon wat je zelf het leukst lijkt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-11-2013, 06:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Had ik eigenlijk ook willen doen, maar ik ging na een maand op vakantie en wilde niet body revolution 3 weken moeten stoppen, dus toch kaar eerst ripped gedaan. En level 3 overgeslagen, die is knee-wise echt onmogelijk
Oud 11-11-2013, 12:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
29/30!
Oud 11-11-2013, 14:16
Verwijderd
Lekker bezig Hawahaai!

Ik mis het sporten wel... Maar op dit moment bestaat mijn leven uit werken, leren, slapen, en ik ben al blij als ik tijd voor eten heb
Oud 11-11-2013, 20:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat is dan ook een van de weinige voordelen van mijn ontslag (ik heb nieuw werk, maar voor halve dagen)... ik werk nu maar 1 dag 8 uur of meer. Op die lange werkdag vind ik het ook lastig inplannen!
Oud 12-11-2013, 05:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Gister ziek, dus niet

Vandaag de laatste, hawahaai
Oud 12-11-2013, 15:44
Verwijderd
Het ging waardeloos gisteren en vandaag heb ik me ziekgemeld, dus het is achteraf wel logisch. Hoop dat ik over twee weken een ander programma krijg want het was al saai, maar na alle herhaling wordt het langzaam hemeltergend saai. Ik wil ook een Jillian in de sportschool. Sinds september 0,8 kg aangekomen, eigenlijk te weinig om echt te tellen (want gewicht schommelt natuurlijk ook gewoon wat), maar ik houd het er toch maar op dat ik ietsje meer spiermassa heb!
Oud 12-11-2013, 15:46
Verwijderd
Oh men, ik vind het weer ZO waardeloos dat ik hardlopen helemaal laat versloffen. Het is koud en nat en ik wil toch helemaal niet naar buiten Maar geen excuus om geen Jillian te doen, dus vanavond begin ik weer
Oud 12-11-2013, 15:47
Verwijderd
Dear god, ik ben pas bij 23/90
Oud 12-11-2013, 15:47
Verwijderd
Wat een gelul, vanavond, gewoon nu BAM I'm back halloooo allemaal
Oud 12-11-2013, 15:49
Verwijderd
Ha dan is morgen Cardio, dan ga ik rennen verdomme LAKS GEDRAG VIES WEEKDIER
Oud 12-11-2013, 15:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh men, ik vind het weer ZO waardeloos dat ik hardlopen helemaal laat versloffen. Het is koud en nat en ik wil toch helemaal niet naar buiten Maar geen excuus om geen Jillian te doen, dus vanavond begin ik weer
temperatuur is echt prima overigens (tussen de 5 en 10 graden) savonds. Beetje de buien ontwijken en het is goed te doen buiten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-11-2013, 16:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik vind deze temp ook wel lekker voor hardlopen dan he ;x krijg er alleen wel een loopneus van
gister les 26 gedaan
Oud 12-11-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ha dan is morgen Cardio, dan ga ik rennen verdomme LAKS GEDRAG VIES WEEKDIER
Ik wilde net zeggen: ''NIET OPGEVEN NU HET MOEILIJK WORDT! GEEN ZIN IS GEEN EXCUUS, SINTERKLAAS HEEFT OOK WEL EENS GEEN ZIN EN DOET HET IEDER JAAR TOCH MAAR WEER ONDANKS ALLE DISCUSSIE OVER HEM EN ZN AL DAN NIET RACISTISCHE KNECHTJES! DENK JE DAT JE CONDITIE ZICHZELF ONDERHOUDT?! NU FIT IS STRAKS PRET IN BED! NU FIT IS MINDER KWAALTJES ALS JE OUDER WORDT EN JE WORDT AL OUDER DUSSSS!!!"







*kusje*
Oud 12-11-2013, 16:28
Verwijderd
23/90 Jillian KOM OP STELLETJE WEEKDIEREN IK DOE WEER MEE DUS IEDEREEN MOET MEE DOENNNN Morgenochtend hardlopen weer of geen weer JAWOHL
Oud 12-11-2013, 16:30
Verwijderd
Oh morgen zonnetje, meant to be en alles

Oke, de laatste keer dat ik ging hardlopen was 't weer wel een stukje beter, wat hebben jullie aan als het koud is?
Oud 12-11-2013, 16:35
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
een lange hardloopbroek, en een langemouwenshirt of een kortemouwenshirt met een hardloopjack erover.
Oud 12-11-2013, 16:35
Verwijderd




Oud 12-11-2013, 16:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ennnn dat was 30/30!!! In mijn heup had ik last van een pees die over een bot gleed ofzo? Was in ieder geval een erg irritant gevoel en geluid, maar goed, gewoon doorrrrrgaan!
Vanaf nu dus niet meer iedere dag Jillian, de bedoeling is 3 of 4 keer per week, 2 keer lopen en 1 keer zwemmen.

Citaat:
Oke, de laatste keer dat ik ging hardlopen was 't weer wel een stukje beter, wat hebben jullie aan als het koud is?
Met deze temperaturen draag ik een lange broek, een hempje, shirt met korte mouwen en loopjack. Ah, die lange broek moet ik zelf dit weekend dus ook gaan zoeken, want twee weken geleden was het nog korte-broeken-weer!
Oud 12-11-2013, 16:44
Verwijderd
Jahaaa wat goed Hawahaai! Gefeliciteerd Ga ook Body Revolution doen, dat is vet handig te combineren met hardlopen enzo, want 4x per week kracht, cardio kun je dan prima vervangen door hardlopen/zwemmen
Oud 12-11-2013, 16:45
Verwijderd
En marije pancakes naamzoek waar ben je
Oud 12-11-2013, 16:46
Verwijderd
Hilarisch hoe fanatiek ik weer word als ik weer wat gedaan heb
Oud 12-11-2013, 16:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb vandaag geen excuus, ik zal wel moeten
Oud 12-11-2013, 16:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja wil je niet meer zo lang wegblijven ajb!
Oud 12-11-2013, 17:06
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
En marije pancakes naamzoek waar ben je
Als werkend weekdier een beetje aan het ronddobberen
Nee grapje ik ga weer verder met Killer Bunssss maar ik werk deze week én overdag én 's avonds én in het weekend dus MEH.

Maarrr ik ga vanavond baantjes zwemmen met mijn hypervriendinnetje (KOM OP NOG TIEN) en vanaf volgende week ga ik elke dinsdag kunstschaatsen, beweging yesss
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 12-11-2013, 17:59
Verwijderd
Goed gedaan Hawahaai
Oud 12-11-2013, 18:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik support hier vanaf de zijlijn, met een zak chocolade-dingetjes in m'n hand. Als voorbeeld voor hoe het NIET moet.

Voor iedereen die sportkleding zoekt voor de koude winterdagen, ik heb van de week voor 1,80 een superrelaxte broek besteld bij sportsdirect en ze hebben ook allemaal andere teringgoedkope en leuke sportgear.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-11-2013, 20:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
53/90
Ik dacht dat ik morgen moest verzaken want ga uit eten, maar ik werk thuis, dus heb tijd yeahh!
Oud 12-11-2013, 23:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil steeds beginnen aan insanity maar dan denk ik, als ik me toch in het zweet ga werken ga ik wel naar de sportschool. En dan ga ik naar de sportschool.
Oud 13-11-2013, 05:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ik support hier vanaf de zijlijn, met een zak chocolade-dingetjes in m'n hand. Als voorbeeld voor hoe het NIET moet.

Voor iedereen die sportkleding zoekt voor de koude winterdagen, ik heb van de week voor 1,80 een superrelaxte broek besteld bij sportsdirect en ze hebben ook allemaal andere teringgoedkope en leuke sportgear.
Oud 13-11-2013, 10:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik support hier vanaf de zijlijn, met een zak chocolade-dingetjes in m'n hand. Als voorbeeld voor hoe het NIET moet.

Voor iedereen die sportkleding zoekt voor de koude winterdagen, ik heb van de week voor 1,80 een superrelaxte broek besteld bij sportsdirect en ze hebben ook allemaal andere teringgoedkope en leuke sportgear.
Held! Ik ben echt toe aan sportkleding!

Citaat:
Ja graag
Ik ben weer onderweg hoor! Ik ben inmiddels op eh, even natellen; workout 7, 46/90! Dat was al de tweede keer 7, en ik ben blij dat er eindelijk weer een beetje uitdaging in zit. Vandaag weer op naar workout 8, en/of misschien cardio afhankelijk van hoeveel zin ik heb.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-11-2013, 10:46
Verwijderd
Zooo en Evy zit er ook op 24/90. Viel echt extreem tegen na een paar weken luieren, roken, bier drinken en de wereld haten, maar wel extreem fijn in het zonnetje in het park beetje hobbelen
Oud 13-11-2013, 12:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Held! Ik ben echt toe aan sportkleding!



Ik ben weer onderweg hoor! Ik ben inmiddels op eh, even natellen; workout 7, 46/90! Dat was al de tweede keer 7, en ik ben blij dat er eindelijk weer een beetje uitdaging in zit. Vandaag weer op naar workout 8, en/of misschien cardio afhankelijk van hoeveel zin ik heb.
Citaat:
Zooo en Evy zit er ook op 24/90. Viel echt extreem tegen na een paar weken luieren, roken, bier drinken en de wereld haten, maar wel extreem fijn in het zonnetje in het park beetje hobbelen
Toppers!

Ik had 54/90, workout 8, maar ga vanavond all you can eat sushi doen dus het effect op afvallen zal 0,0 zijn
Oud 13-11-2013, 12:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Maar, /care, want sushi
Oud 13-11-2013, 20:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag na 30 dagen weer een dagje zonder Jillian. Ik heb haar niet gemist .
1450 meter gezwommen in 45 minuten. Ik was kapot, maar ik kreeg niet eens het trainingsprogramma af... pff. Wel moe & voldaan mandarijntjes aan het eten nu
Oud 14-11-2013, 16:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@WishfulDreaming: was de sushi lekker?

Ik heb net nog eens level 1 van de 30 day shred herhaald, en alle oefeningen die in level 3 met gewichten zijn, ook met gewichten gedaan. En sowieso alles op de Nathalie-manier. Een stuk minder vermoeiend dan toen ik nog bij level 1 was .
Oud 14-11-2013, 17:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
@WishfulDreaming: was de sushi lekker?

Ik heb net nog eens level 1 van de 30 day shred herhaald, en alle oefeningen die in level 3 met gewichten zijn, ook met gewichten gedaan. En sowieso alles op de Nathalie-manier. Een stuk minder vermoeiend dan toen ik nog bij level 1 was .
Ja lekker! Na twee rondes al vol though... Veel soep en sla ook genomen

Fijn he! Had eigenlijk welles level 3 in het begin willen doen en kijken hoe je vooruit gaat. Maarja.

55/90 cardio 2 de allerlaatste, yeah! nu kijken hoe volgende workouts zijn
Oud 15-11-2013, 10:57
Verwijderd
Gister stiekem verzaakt want werk, studie en vriendinnen over de vloer

25/90 Of: laatste keer circuit 3
Oud 15-11-2013, 19:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Level 2 herhaald (en dat zelfs op een vrijdag!). Dat half-uurtje-bewegen-concept does the trick... mijn vriend was dit keer degene die zo vol overtuiging zei 'het is toch maar een half uurtje?' dat ik het heb gedaan ondanks dat ik moe was. Morgen en maandag lopen als het droog is, zondag level 3 herhalen en dan kan ik dinsdag beginnen met Ripped in 30.
Oud 15-11-2013, 19:42
Verwijderd
Ripped is leuk Of nou ja, level 3 vond ik eigenlijk niet leuk, maar 2 en 4 vond ik tof!
Ik ben een beetje shred-af, heb het iets te druk in mijn hoofd en gewoon met andere dingen doen, dat ik halverwege de nieuwe shred-ronde (dag 16) ben gebleven
Oud 16-11-2013, 10:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ripped is leuk Of nou ja, level 3 vond ik eigenlijk niet leuk, maar 2 en 4 vond ik tof!
Ik ga 't zien!

Vanochtend heb ik 4,7 km gelopen. Ik had best veel last van de luchtvochtigheid.
Oud 16-11-2013, 10:36
Verwijderd
26/90
Oud 16-11-2013, 12:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
56/90 gister was rustdag
Vandaag ga ik er niet aan toekomen, denk ik
Oud 17-11-2013, 10:10
Verwijderd
Mimimimi het is koud en grijs en donker en ik wil niet naar buiten
Oud 17-11-2013, 10:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog steeds trekt het shredden me niet gister 6,5 km gelopen in 40 minuten, als een trage pad, bijna de helft gewandeld
Oud 17-11-2013, 10:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ieder zijn ding, toch? Je hoeft het ook niet leuk te vinden, maar blijven benadrukken dat het je niet trekt is ook niet nodig imo.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.