Oud 28-11-2013, 20:53
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Prima uitslag, geliefden dood, verrader dood, één dorpeling dood.
Advertentie
Oud 28-11-2013, 20:53
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Dus arPos, Röps, Woyt en ??? Ietje? Lusi?
__________________
cum hora undecima
Oud 28-11-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Nu op naar Lusi en arPos en de rest van dat geniepige viertal.
:') doe even normaal zeg. Ik heb nul rare dingen gedaan en alleen maar geholpen. Handig he, pleiten voor arpos houden terwijl ik er achter de schermen om zou vragen?
Oud 28-11-2013, 20:55
Verwijderd
Ahw katertje is ook dood, nog niet gezien.
Oud 28-11-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Dus arPos, Röps, Woyt en ??? Ietje? Lusi?
Waarom niet Dark Phoenix? Het past wel in mijn aanvankelijke onderbuikgevoel van de eerste hangronde.
Oud 28-11-2013, 20:56
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Dus arPos, Röps, Woyt en ??? Ietje? Lusi?
Waarom ik? Omdat ik Deus niet verdacht vond? Sowieso opvallend dat je bijna allemaal mensen uit de Buerp en WolterB rijtjes plukt.
Oud 28-11-2013, 20:59
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Waarom ik? Omdat ik Deus niet verdacht vond? Sowieso opvallend dat je bijna allemaal mensen uit de Buerp en WolterB rijtjes plukt.
Ja en hoe onlogisch, want de verrader kan niet hebben geswitcht naar ßuerp, alleen de heks.

Ik gok: twee wolven onder Deus en één wolf apart? Dat maakt ons natuurlijk wel verdacht. Hmmm wilde je daarom niet met mij onder de rijtjes gaan staan?
Oud 28-11-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dus arPos, Röps, Woyt en ??? Ietje? Lusi?
What whut? Volgens mij hebben WolterB en Sann mij niet genoemd als wolf. Snap niet waar je dit vandaan haalt.
Oud 28-11-2013, 21:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
What whut? Volgens mij hebben WolterB en Sann mij niet genoemd als wolf. Snap niet waar je dit vandaan haalt.
Want dat is de enige reden waarom je wolf zou kunnen zijn natuurlijk.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 21:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat de fuck, heftigste wwspel ever en nou vier doden in één! Aight ik ga zo even zitten in goed te reageren
Oud 28-11-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Want dat is de enige reden waarom je wolf zou kunnen zijn natuurlijk.
Nee, maar snap niet waar hij het vandaan haalt.
Oud 28-11-2013, 21:48
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
What whut? Volgens mij hebben WolterB en Sann mij niet genoemd als wolf. Snap niet waar je dit vandaan haalt.
Lol jij snapt er echt niets van he, waar slaat dit nou weer op
Oud 28-11-2013, 21:52
Verwijderd
Jezus, wat een uitslag
Oud 28-11-2013, 22:02
Verwijderd
Krijg ik geen afscheidsverhaal trouwens?
Oud 28-11-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Krijg ik geen afscheidsverhaal trouwens?
Ahhh kut sorry. Mijn hoofd stond bij andere dingen. Jij gaat in het verhaal morgen heroïsch dood. (k)
Oud 28-11-2013, 22:52
Thor6
Thor6 is offline
Nou das een goeie vangst ..... geliefden eruit
Oud 28-11-2013, 22:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ruimt lekker op zo.

Humor wel.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-11-2013, 23:08
Verwijderd
TOLD YOU SOOOO kusjes voor Wolter
Oud 28-11-2013, 23:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wtf is hier gebeurd? 3 bad guys in 1 ronde, dat moet een record zijn, prachtig.

Haha Deus ex als leerling-verrader, ik zei toch dat 'ie de boel zat te manipuleren. Toch mooi dat mijn voorspelling over hem nog soort van uitgekomen is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-11-2013, 00:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Grappig dat ze geliefde is: ik kan nooit rechtbreien dat m'n pm-pagina openstond op dat moment maar snap ineens waarom ze zoiets direct als een kans zag om een tegenstander eruit te werken, ik snapte het afstruinen van spelersprofielen al niet, wees blij sann met een beetje geluk geven ze je zin en werken ze mee aan je plannetje

Ik heb helemaal niet gemeld wie ik gestemd heb maar dat was dus Wolter uiteraard.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 29-11-2013, 07:38
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik ga niet meer geloven dat jij een stem hebt Arpos
Oud 29-11-2013, 10:59
Verwijderd
Inderdaad
Oud 29-11-2013, 13:21
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
Ik heb helemaal niet gemeld wie ik gestemd heb maar dat was dus Wolter uiteraard.
Wie hebben er nog meer geen stem?
Oud 29-11-2013, 13:54
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Degenen die vorige ronde onder Deus stonden en ook deze ronde (die niet dood zijn) zijn:
Quintiano
Dark Phoenix
Neko*

het zou eigenlijk gelijkspel moeten zijn deze ronde, dus er staat minstens 1 valse stem onder het rijtje van deus. Deze personen stijgen dus hoog op mijn verdachtenlijstje!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-11-2013, 14:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Degenen die vorige ronde onder Deus stonden en ook deze ronde (die niet dood zijn) zijn:
Quintiano
Dark Phoenix
Neko*

het zou eigenlijk gelijkspel moeten zijn deze ronde, dus er staat minstens 1 valse stem onder het rijtje van deus. Deze personen stijgen dus hoog op mijn verdachtenlijstje!
Met gelijkspel kan het inderdaad zo zijn dat 1 van de mensen onder deus slecht is. Echter vind ik Quint en Neko helemaal niet zo verdacht tot nu toe, zeker ook omdat ze net als ik Deus eruit wilde kicken en die verrader bleek. Maar het is zeker een mogelijkheid dus ik sluit het nog niet uit.

Maar, het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand uit een ander rijtje een stem op wolter heeft kunnen doorgeven terwijl diegene onder bijvoorbeeld arpos staat. Gek dat je deze mogelijkheid niet benoemt. Grappig ook dat jij toevallig net onder het ArPos rijtje staat en het nu meteen op ons 3en probeert te schuiven zonder de alternatieven ook maar te noemen.

Je bent toch niet toevallig de heks die de stemlijstjes probeert te beïnvloeden, he?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-11-2013, 15:08
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Degenen die vorige ronde onder Deus stonden en ook deze ronde (die niet dood zijn) zijn:
Quintiano
Dark Phoenix
Neko*

het zou eigenlijk gelijkspel moeten zijn deze ronde, dus er staat minstens 1 valse stem onder het rijtje van deus. Deze personen stijgen dus hoog op mijn verdachtenlijstje!
en als cupido buiten de rijtjes staat (mssn lieveheersbeest), heeft die misschien Ook nog op WolterB gestemd.
Oud 29-11-2013, 15:32
Verwijderd
+ telde de stem van Katertje mee? Die was immers al opgegeten
Oud 29-11-2013, 15:33
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ja
Oud 29-11-2013, 17:51
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik ga niet meer geloven dat jij een stem hebt Arpos
Ach als jij in het plannetje van een geliefde wil trappen die die dag 24/7 op zoek was naar elk kleine grassprietje om maar zelf met haar partner uit beeld te blijven moet je dat vooral doen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 29-11-2013, 17:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet alleen de geliefden willen de wolven er graag uit hebben, arPos
Oud 29-11-2013, 17:57
Verwijderd
Hahahaha. Meen je nou te zeggen dat jij een burger ben?

Als .sann had willen overleven, had ze dit echt niet moeten doen. Want mogelijke situaties:
1. Jij bent wolf en wordt opgehangen. Sann wordt opgegeten, als ware van wraakactie. (of Sann blijft wel leven, maar dan ben jij alsnog wolf)
2. Jij bent geen wolf en we stemmen jou eruit, dan zouden we daarna op Sann stemmen omdat ze liegt.

Optie 2 zou helemaal niet slim zijn, dus optie 1. Jij bent een wolf, klaar.
Oud 29-11-2013, 18:02
Verwijderd
Tering wout. Obvious much.
Oud 29-11-2013, 18:04
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
2. Jij bent geen wolf en we stemmen jou eruit, dan zouden we daarna op Sann stemmen omdat ze liegt.

Optie 2 zou helemaal niet slim zijn, dus optie 1. Jij bent een wolf, klaar.
Wel meer mensen maken verkeerde beschuldigingen, sann's naam was op dat moment nog niet als verdachte genoemd haar liefje wel, ze dacht (en waarschijnlijk terecht) er sowieso wel mee weg te kunnen komen.
Ze had simpelweg kunnen zeggen; ja zn pm stond open wat moest ik daar dan van denken.
Kom nou ik had hetzelfde gedacht maar het is niet de waarheid want ik heb altijd mn pm pagina open.

Denk er even over; vorig spel was ik een gewone dorpeling en toen stond ik ook al op zichbaar forummen, deze keer heb ik weer geen rol gekregen en daar was ik teleurgesteld over als gevolg daarvan heb ik niet echt vol meegespeeld, ik miste zelfs de eerste stemronde.

Als ik wel een functie had dan had ik wel meer in het spel gezeten dan eruit vliegen omdat er gewezen wordt op "bewijs" waartegen je niet kan verdedigen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 29-11-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Degenen die vorige ronde onder Deus stonden en ook deze ronde (die niet dood zijn) zijn:
Quintiano
Dark Phoenix
Neko*

het zou eigenlijk gelijkspel moeten zijn deze ronde, dus er staat minstens 1 valse stem onder het rijtje van deus. Deze personen stijgen dus hoog op mijn verdachtenlijstje!
Doe jezelf eens een pleziertje, dat kan jij als rechtschapen dorpeling namelijk wel gebruiken toch (?) en neem al mijn posts eens goed onder de loep.
Oud 29-11-2013, 18:59
Verwijderd
Pff ik zit twee dagen op congres en moet zo naar het afsluitende diner, dus wilde even snel bijlezen. Wtf, in één keer vier doden! Super dat de geliefdes én de leerling dood zijn maar wtf, wat een raar spel dit keer!

Vanavond dus weer een eetronde? Vanaf morgen heb ik gelukkig wat meer tijd, dan ga ik eens rustig terug lezen.
Oud 29-11-2013, 19:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Doe jezelf eens een pleziertje, dat kan jij als rechtschapen dorpeling namelijk wel gebruiken toch (?) en neem al mijn posts eens goed onder de loep.
ik vind je posts helemaal niet verdacht, vrees niet je staat alleen 2x in het verkeerde rijtje.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-11-2013, 19:22
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Met gelijkspel kan het inderdaad zo zijn dat 1 van de mensen onder deus slecht is. Echter vind ik Quint en Neko helemaal niet zo verdacht tot nu toe, zeker ook omdat ze net als ik Deus eruit wilde kicken en die verrader bleek. Maar het is zeker een mogelijkheid dus ik sluit het nog niet uit.

Maar, het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand uit een ander rijtje een stem op wolter heeft kunnen doorgeven terwijl diegene onder bijvoorbeeld arpos staat. Gek dat je deze mogelijkheid niet benoemt. Grappig ook dat jij toevallig net onder het ArPos rijtje staat en het nu meteen op ons 3en probeert te schuiven zonder de alternatieven ook maar te noemen.

Je bent toch niet toevallig de heks die de stemlijstjes probeert te beïnvloeden, he?
ja dat zou ook kunnen, daar had ik eerlijk gezegd niet bij stilgestaan...dat maakt het allemaal wat ingewikkelder. ik ga wel gewoon weer op arpos stemmen denk ik, daar ben ik ten minste zeker van

en om je vraag t beantwoorden, ik ben niet de heks.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-11-2013, 19:32
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
en als cupido buiten de rijtjes staat (mssn lieveheersbeest), heeft die misschien Ook nog op WolterB gestemd.
Nee juist niet. Cupido hoorde bij de geliefden toch? Dan gaattie toch niet de geliefden eruit stemmen? Dus misschien is cupido wel onder deus gaan staan en klopt het op die manier.
Oud 29-11-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
ik vind je posts helemaal niet verdacht, vrees niet je staat alleen 2x in het verkeerde rijtje.
Ik vrees helemaal niets, behalve mensen die niet opletten en zich blindstaren op rijtjes.
Oud 29-11-2013, 19:51
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Nee juist niet. Cupido hoorde bij de geliefden toch? Dan gaattie toch niet de geliefden eruit stemmen? Dus misschien is cupido wel onder deus gaan staan en klopt het op die manier.
Oh, ja, op Deus bedoelde ik. Waardoor de Deusstemmers dus nog verdachter zijn, aangezien WolterB was opgehangen.
Oud 29-11-2013, 19:57
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Eh ja wolter is natuurlijk gehangen. Raak steeds in de war omdat deus ook dood is! Dan klopt het helemaal niet. Ga dan echt zoeken in het rijtje van tuttebel.

@Dark Phoenix: de wolven weten toch niet wie de verrader is? Ze hebben de eerste verrader gegeten, waarom niet de leerling verrader ophangen? Non argument vind ik dat.
Oud 29-11-2013, 20:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@Dark Phoenix: de wolven weten toch niet wie de verrader is? Ze hebben de eerste verrader gegeten, waarom niet de leerling verrader ophangen? Non argument vind ik dat.
TCO was in de eerste eetronde gegeten en had volgens mij nog nauwelijks wat gezegd. Deus is pas later doodgegaan, heeft heel veel gezegd voor die tijd, is niet opgegeten en toen het gelijkspel was tussen de vrij stille Buerp en Deus, werd Buerp gekozen en niet Deus. Dat kan er op wijzen dat ze zijn functie doorhadden. Bovendien, als ik door had dat hij slecht was, is de kans groot dat meer mensen dat door hadden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-11-2013, 20:07
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Of de wolven hadden de hints van ßuerp (wel) opgepikt en hebben daarom deus niet gehangen.
Oud 29-11-2013, 20:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of de wolven hadden de hints van ßuerp (wel) opgepikt en hebben daarom deus niet gehangen.
Dat zou ook kunnen inderdaad.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-11-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha. Meen je nou te zeggen dat jij een burger ben?

Als .sann had willen overleven, had ze dit echt niet moeten doen. Want mogelijke situaties:
1. Jij bent wolf en wordt opgehangen. Sann wordt opgegeten, als ware van wraakactie. (of Sann blijft wel leven, maar dan ben jij alsnog wolf)
2. Jij bent geen wolf en we stemmen jou eruit, dan zouden we daarna op Sann stemmen omdat ze liegt.

Optie 2 zou helemaal niet slim zijn, dus optie 1. Jij bent een wolf, klaar.
Even wat explicieter, ik vind deze post extreem demonstratief IK ALS DORPELING.. en dat terwijl je je tot nu toe zo lafjes hebt opgesteld. Mooie poging om jezelf te presenteren als good guy.
Oud 29-11-2013, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 3

Een licht... wat een vreemd licht, zo wittig - het gevangenislicht was toch geel?
'Fizzle, fizzle, kun je me horen?'
Wat had ze een vieze smaak in haar mond. Appelstroop - oma maakte toch zelf appelstroop - die had ook altijd van die aparte oorbellen - en lakens - net als deze, zo stijf...
'Ze hoort je niet, Lieveheersbeest. Het duurt nog wel even voor ze weer bij bewustzijn komt, zei de dokter.'
Waar was ze? Waarom waren haar oogleden zo zwaar dat ze niet meer opengingen? Hoe moest dat eigenlijk, je oogleden besturen? Zo? - nee, dat was haar teen.
'Haar teen bewoog!'
'Sadye, houd je mond, dat kan helemaal niet. Geef Lieveheersbeest nou geen valse hoop...'
Wat een bekende stem. Wie was dat toch? Had ze maar wat appelstroop.
'Meen je dat, Sadye?'
Oma! Maar natuurlijk! Wie anders had zulke lakens? Had ze nieuwe lampen ofzo gekocht?
'Nee, ik zag het echt, echt!'
Wie was Sadye eigenlijk?
'Maar Tuttebel zegt toch dat dat niet kan... Fizzle, kun je me horen?'
Wie was die Fizzle toch? Was zij dat? Ze wilde giechelen omdat ze vergeten was wie het was, want het klonk heel bekend, Fizzle.
Ze zonk weer weg.

In de gevangenis was het ondertussen een drukte van belang. Ietje en Absinthe hadden de taak gekregen om de bloedbende van Sanns slachtpartij een beetje op te ruimen. Dat stond ze echter helemaal niet aan - Absinthe niet omdat er zo restjes lever onder haar nagels kwamen, en Ietje niet omdat ze zo’n honger kreeg van die bloedlucht.
'Mijn oma maakte heerlijke appelstroop,' verzuchtte Ietje. 'Die deed ze dan in van die blikken, dat het een beetje metaalachtig werd... net bloed...' Ze likte langs haar lippen.
Absinthe schudde meewarig het hoofd. 'Ik ben niet zo van het bloed. Alleen al daarom had ik nooit iemand kunnen vermoorden. Snap je dat, Ietje? Ik zou niet eens iemand kúnnen vermoorden, al wou ik het!'
Juist op dat moment kwam Deus Ex Machina langs. Hij was een beetje aan het fantaseren geweest over een triootje met Marx en Lenin, en de aanblik van twee bebloede vrouwen stoorde hem bovenmatig.
'Wat doen jullie hier?' vroeg hij.
'Opruimen,' snauwde Absinthe. Ze had bepaald geen zin om Deus' revolutionaire gebazel aan te horen.
'Dat gaat beter met een lied!'
'Als jij maar niet gaat zingen!'
Ietje giechelde. Deus keek licht beledigd.
'Niet voor jou, Absinthe. Maar dames, zeg eens even - vinden jullie dit nou rechtvaardig?'
'Wat?'
'Dat jullie hier die vloeren aan het boenen zijn, terwijl Sadye, Tuttebel en Lieveheersbeest stilzitten aan Fizzles bed.'
Absinthe haalde haar schouders op, maar Ietje stootte haar geestdriftig aan.
'Ja, inderdaad! Dat klopt toch niet, Absinthe, zeg nou even!'
'Mjan'jha.' (dit is een reconstructie van de klank die Absinthe maakte)
'Laten we in opstand komen!'
'Hoe dan?'
'Door eendrachtig te zijn. Ietje, ga je mee, mensen verzamelen? Dan stappen we naar Quintiano en eisen een andere aanpak van de zaken.'
'Ja! Ja!'
'Absinthe, en jij?'
'Nee. Ik doe niet aan die onzin. Ik heb een taak.'
Deus haalde zijn neus op. 'Antirevolutionair element dat je bent! Kom, Ietje, we gaan de massa’s eens wakkermaken.'

Niet veel later stapte een grote groep gevangenen (en Neko, die een kans zag om Quintiano van zijn troon te stoten en dan zelf opperhoofd te worden) het hoofdkantoor van Quintiano binnen. Hij zat aan een grote stapel documenten, het voorhoofd gefronst, de bazooka losjes in zijn handen. Toen de massa’s binnenzwermden, keek hij verstoord op.
'Hmmm?'
'Wij willen verandering, Quintiano.'
Hier schrok de directeur. Zo snel mogelijk telde hij de gevangenen die voor hem stonden. Deus, Neko, Ietje, Arpos, Lusi, EleventhHour, Woyt, Röps... iedereen was verzameld.
'Dien maar een schriftelijk verzoek in. Het liefst in drievoud, maar tweevoud is ook te accepteren. Vergeet niet dat je alle onderdelen met dezelfde kleur pen in moet vullen, anders moet ik ieder verzoek bij voorbaat afwijzen.'
'Houd op met je bourgeoispraatjes, Quin.' Deus grijnsde vals, en Quintiano’s hart sloeg een slagje over.
'Hoe bedoel je?'
'Wij eisen jouw aftreden en jouw hoofd.'
'JA! AFTREDEN EN HOOFD!' brulde de massa achter hem.
'Maar... kom, jongens... Hier moeten we toch over kunnen praten?'
Deus trok zijn pistool (hoe hij daaraan kwam? ach - nergens zoveel wapens als in de gevangenis) en richtte het op Quintiano. 'Het spel is uit.'
'Uit!!' jubelde Ietje enthousiast.
Quintiano wilde iets zeggen, maar bedacht zich. Hij had genoeg ervaring met bazooka’s om te weten dat hij sneller was dan zijn schaduw.... en niet veel later lag Deus daar op de grond, een dampend gat in het midden van zijn borst.
'Wráááák!' gilde Neko. 'WRÁÁÁÁK!' herhaalde de massa achter haar - en lynchte Quintiano. Ze trokken zijn haren uit, staken vingers in zijn ogen, schopten hem, sneden zijn piemel eraf, beukten tot hij overal zwarte plekken had... Binnen de kortste keren was er niets meer van Quintiano over, behalve zijn tong en zijn vinger, die tot op de dag van vandaag in het Haags Historisch museum te zien zijn.

De wolven hebben Quintiano opgegeten! Dat was een slimme keuze van ze, hij was namelijk ziener!


Eetronde 3

Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano - ziener
  13. Röps
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet

De dorpelingen zijn boos om het verlies van hun ziener. Ze willen wraak. Wie gaan ze ophangen? Ze kunnen stemmen tot morgen 20.30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 29-11-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Even wat explicieter, ik vind deze post extreem demonstratief IK ALS DORPELING.. en dat terwijl je je tot nu toe zo lafjes hebt opgesteld. Mooie poging om jezelf te presenteren als good guy.
En jouw post doet in feite het zelfde, wat is je punt? Dat ArPos géén wolf is?
Oud 29-11-2013, 20:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kut, de ziener.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-11-2013, 20:38
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Godver...
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 29-11-2013, 20:41
Verwijderd
Ah, dat is zonde. Hopelijk heeft hij in zijn posts goede hints achtergelaten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 21:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 21:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 19:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 08:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.