Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2013, 18:38
Verwijderd
Details.
Advertentie
Oud 10-12-2013, 18:38
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hallo Para!
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 18:40
Verwijderd
Goeiesavonds!
Oud 10-12-2013, 18:41
Verwijderd
Ik heb zojuist een stel hersens getekend met een kut erin.
Oud 10-12-2013, 18:41
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ha! Ha! Ik wil je weer eens zien, wat zeg je ervan?
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 18:42
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb zojuist een stel hersens getekend met een kut erin.
Ik teken en schilder de afgelopen week bijna niks meer. Scriptie slurpt tijd als een bezetene!
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 18:45
Verwijderd
OH MY GOD PARA
Oud 10-12-2013, 18:45
Verwijderd
Spoiler
Oud 10-12-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ha! Ha! Ik wil je weer eens zien, wat zeg je ervan?
Dat lijkt me leuk! Wanneer?
Oud 10-12-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
En zo is het!
Oud 10-12-2013, 18:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Vanuit mijn nieuwe woning is dit nu mijn uitzicht aan de voorkant:



Spoiler
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 10-12-2013, 18:51
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Dat lijkt me leuk! Wanneer?
In 2014, heb eind januari eerst een expositie in Almelo.
Zelf geregeld.
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 18:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je mag toch geen elektrische brand blussen met water? Dat geleidt.
Ik denk dat iets anders niet eens in mijn hoofd op komt hoor. Water erop gooien of maken dat ik weg kom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 18:53
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
kakwolf is een forumbaas plus geworden?!

Ik zeg je mensen, we moeten Phoebe ophangen! Ze is sowieso een kakwolf!
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 18:54
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Spoiler
Oud 10-12-2013, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kakwolf is een forumbaas plus geworden?!

Ik zeg je mensen, we moeten Phoebe ophangen! Ze is sowieso een kakwolf!
Al een tijdje hoor, ik weet niet waar jij bent geweest
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 18:59
Verwijderd
Citaat:
In 2014, heb eind januari eerst een expositie in Almelo.
Zelf geregeld.
Daar ben ik benieuwd naar. Bel maar als je eens in de buurt bent, dan gaan we speciaalbiertjes drinken en expositie-regel-tips uitwisselen.
Oud 10-12-2013, 19:01
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Daar ben ik benieuwd naar. Bel maar als je eens in de buurt bent, dan gaan we speciaalbiertjes drinken en expositie-regel-tips uitwisselen.
Helemaal goed Para!
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:02
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Al een tijdje hoor, ik weet niet waar jij bent geweest
Wat kun je dan met die + doen?

Hm ben hier nu 2 jaar weg of 3 of 4?

Maar ik mis jullie allemaal natuurlijk wel, iedere dag! Kakwolf
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook hoe je in je eigen huis buiten komt als er brand in de meterkast is?
Natuurlijk weet ik dit. Via de regenpijp en de regenpijp. Ik weet dit vanuit alle punten in huis. Alleen de badkamer wordt echt een probleem.

Ik denk dat ik het redelijk lang zou volhouden. Maar misschien is dat meer omdat ik achttien ben en altijd het gevoel heb dat ik een beetje onsterfelijker ben dan alle andere mensen.

Citaat:
Wat kun je dan met die + doen?

Hm ben hier nu 2 jaar weg of 3 of 4?

Maar ik mis jullie allemaal natuurlijk wel, iedere dag! Kakwolf
HOI!
Oud 10-12-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
<3
Oud 10-12-2013, 19:33
Verwijderd
Ik heb die op Facebook gezet
Oud 10-12-2013, 19:35
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Natuurlijk weet ik dit. Via de regenpijp en de regenpijp. Ik weet dit vanuit alle punten in huis. Alleen de badkamer wordt echt een probleem.

Ik denk dat ik het redelijk lang zou volhouden. Maar misschien is dat meer omdat ik achttien ben en altijd het gevoel heb dat ik een beetje onsterfelijker ben dan alle andere mensen.



HOI!
Hallo, en jij bent?
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Hallo, en jij bent?
Etma-kaas.
Oud 10-12-2013, 19:37
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe ik hier buiten zou moeten raken als het in de hal brandt, ik zou wel ergens uit een raam springen denk ik. Ik denk nooit na over vluchtwegen en mogelijke noodsituaties. Overigens was mijn plan voor in het geval van een apocalyps eigenlijk altijd wel 'ik neem een overdosis van het een of ander en maak er zelf een einde aan, geen ellende, vechten en leven zonder vrienden en familie voor mij'. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van, ik denk dat er toch wel een bepaald instinct kan over nemen, hetzelfde instinct dat iemand anders voor de leeuwen gooit om zelf meer kans te hebben om weg te raken.
Ik denk het liefst na over de filosofie, hoe, waarom, wie gaat hoe reageren, hoe zou ik zelf reageren, hoe bouw je een nieuwe beschaving op, maar niet over het echte overleven. Tijd terug poste ik een vraag over hoe zombies leven en kunnen overleven en blaat, gewoon een beetje fantaseren en toen kwam iemand met dat ik een of andere survivalgids over zombies moest aanschaffen, een echte aanrader, dan was je tenminste voorbereid. Leuk, maar eh, daar ging het niet over. Ja, maar echt doen, dan weet je ook welke wapens je altijd in huis moet hebben. Ok dannnn... *verlaat traag de kamer*
Oud 10-12-2013, 19:37
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ow, ja jij was toen ook bij Ludwig thuis in Breda. Was jij niet naar Rusland gegaan?
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Niet specifiek. Vergt dat een aparte aanpak?
Nee dat verschilt per huis. Maar veel mensen weten wel een nooduitgang van elk hotel waar ze slapen, maar niet van hun eigen huis. Terwijl de meterkast vaak vlak naast de voordeur zit en kortsluiting kan krijgen.
Oud 10-12-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ow, ja jij was toen ook bij Ludwig thuis in Breda. Was jij niet naar Rusland gegaan?
Ja en ja!
Oud 10-12-2013, 19:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik ga door de achterdeur. En anders door de andere achterdeur. En anders door het slaapkamerraam, want van daaruit stap je zo op het dak van de keuken en dan kom ik via de schutting wel beneden
Oud 10-12-2013, 19:39
Verwijderd
Tina zou ik wel verwachten nog tegen te komen in de (al dan niet) herbouwde maatschappij, ja.
Oud 10-12-2013, 19:40
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik hier buiten zou moeten raken als het in de hal brandt, ik zou wel ergens uit een raam springen denk ik. Ik denk nooit na over vluchtwegen en mogelijke noodsituaties. Overigens was mijn plan voor in het geval van een apocalyps eigenlijk altijd wel 'ik neem een overdosis van het een of ander en maak er zelf een einde aan, geen ellende, vechten en leven zonder vrienden en familie voor mij'. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van, ik denk dat er toch wel een bepaald instinct kan over nemen, hetzelfde instinct dat iemand anders voor de leeuwen gooit om zelf meer kans te hebben om weg te raken.
Ik denk het liefst na over de filosofie, hoe, waarom, wie gaat hoe reageren, hoe zou ik zelf reageren, hoe bouw je een nieuwe beschaving op, maar niet over het echte overleven. Tijd terug poste ik een vraag over hoe zombies leven en kunnen overleven en blaat, gewoon een beetje fantaseren en toen kwam iemand met dat ik een of andere survivalgids over zombies moest aanschaffen, een echte aanrader, dan was je tenminste voorbereid. Leuk, maar eh, daar ging het niet over. Ja, maar echt doen, dan weet je ook welke wapens je altijd in huis moet hebben. Ok dannnn... *verlaat traag de kamer*
1. Je pist dat vuur gewoon uit, hiermee heb je gelijk je territorium afgebakend.
2. Zombies in Nederland, hoe saai! If you can't beat them, join them.
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:41
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja en ja!
Bijzonder rond hoofd, dat weet ik nog. Hoe bevalt Rusland dan?
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik hier buiten zou moeten raken als het in de hal brandt, ik zou wel ergens uit een raam springen denk ik. Ik denk nooit na over vluchtwegen en mogelijke noodsituaties. Overigens was mijn plan voor in het geval van een apocalyps eigenlijk altijd wel 'ik neem een overdosis van het een of ander en maak er zelf een einde aan, geen ellende, vechten en leven zonder vrienden en familie voor mij'. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van, ik denk dat er toch wel een bepaald instinct kan over nemen, hetzelfde instinct dat iemand anders voor de leeuwen gooit om zelf meer kans te hebben om weg te raken.
Ik denk het liefst na over de filosofie, hoe, waarom, wie gaat hoe reageren, hoe zou ik zelf reageren, hoe bouw je een nieuwe beschaving op, maar niet over het echte overleven. Tijd terug poste ik een vraag over hoe zombies leven en kunnen overleven en blaat, gewoon een beetje fantaseren en toen kwam iemand met dat ik een of andere survivalgids over zombies moest aanschaffen, een echte aanrader, dan was je tenminste voorbereid. Leuk, maar eh, daar ging het niet over. Ja, maar echt doen, dan weet je ook welke wapens je altijd in huis moet hebben. Ok dannnn... *verlaat traag de kamer*
Nee hoor, in dat soort boekjes staat ook hoe je eekhoorns moet villen met een zakmes, hoe je een sneeuwstorm overleeft etc.
Oud 10-12-2013, 19:42
Verwijderd
Het probleem van zombiefilms is altijd dat het fucking lang duurt voordat iemand doorheeft dat het om zombies gaat. Ik weet niet hoe realistisch dat is.
Oud 10-12-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Bijzonder rond hoofd, dat weet ik nog. Hoe bevalt Rusland dan?


Rusland bevalt prima, maar nu ben ik in Nederland. In maart zie ik het weer terug.

Hoe bevalt het forumloze leven?
Oud 10-12-2013, 19:42
Verwijderd
Zeker met ouderwetse langzame zombies. Wtf, je laat je toch niet bijten door een langzame zombie.
Oud 10-12-2013, 19:42
Verwijderd
Oh en hoi Panda!
Oud 10-12-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Het probleem van zombiefilms is altijd dat het fucking lang duurt voordat iemand doorheeft dat het om zombies gaat. Ik weet niet hoe realistisch dat is.
Mensen in zombiefilms hebben dan ook nooit zombiefilms gekeken
Oud 10-12-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Nee dat verschilt per huis. Maar veel mensen weten wel een nooduitgang van elk hotel waar ze slapen, maar niet van hun eigen huis. Terwijl de meterkast vaak vlak naast de voordeur zit en kortsluiting kan krijgen.
Ah, het ging je puur om de uitgang. Ik dacht dat brand in de meterkast misschien nog extra uitdagingen had, zoals geen metaal aanraken, wegblijven van lichtknopjes, zoiets.

Laatst gewijzigd op 10-12-2013 om 19:51.
Oud 10-12-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ah, het ging je puur om de uitgang. Ik dacht dat brand in de meterkast misschien nog extra uirdagingen had, zoals geen metaal aanraken, wegblijven van lichtknopjes, zoiets.
Ohja nee dat maakt niet zo veel uit als je huis normaal bedraad is.
Oud 10-12-2013, 19:46
Verwijderd
Ik hoop al jaren stiekem op een apocalyps om mijn apocalypsskills in de praktijk te kunnen brengen. Want om nou zomaar een eekhoorn te gaan vangen en villen, tsja.
Oud 10-12-2013, 19:46
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ow dat rond hoofd bedoelde ik niet beledigend. Soms vatten mensen dat zo op blijkt. Nu niet blijkbaar maar toch.

Waarom naar Rusland eigenlijk?

Forumloos bestaan, ja het raakt me. Maar studie gaat voor en afleiding is een
Gamen had ik ook op gegeven.
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:46
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Oh en hoi Panda!
Hallo!
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:48
Verwijderd
Ik heb een sterk vermoeden dat ik weet welke gids Mutant bedoelt en dat hij hier in de boekenkast staat. Maar dat is niet zo bijzonder want alle nerds hebben 'm.
Oud 10-12-2013, 19:51
Verwijderd
Zo nu ga ik leren over buikpijn. Vooral in welke gevallen je de chirurg moet bellen, in welke gevallen je hard moet aandringen tegen de chirurg, en hoe je in die gevallen voorkomt dat de patiënt doodgaat voordat de chirurg er is.
Oud 10-12-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ow dat rond hoofd bedoelde ik niet beledigend. Soms vatten mensen dat zo op blijkt. Nu niet blijkbaar maar toch.

Waarom naar Rusland eigenlijk?

Forumloos bestaan, ja het raakt me. Maar studie gaat voor en afleiding is een
Gamen had ik ook op gegeven.
Misschien had ik het twee jaar geleden beledigend gevonden, maar ik heb nu eenmaal een rond hoofd, wat doe je eraan. Beter dan een driehoekig hoofd.

Rusland, ja, ach, het riep! Soms heb je dat.

En, wat goed. Wat gedisciplineerd. Ben je al beroemd?
Oud 10-12-2013, 19:55
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Misschien had ik het twee jaar geleden beledigend gevonden, maar ik heb nu eenmaal een rond hoofd, wat doe je eraan. Beter dan een driehoekig hoofd.

Rusland, ja, ach, het riep! Soms heb je dat.

En, wat goed. Wat gedisciplineerd. Ben je al beroemd?
ik heb een driehoek hoofd.. maar oke sowieso zijn ronde hoofden alles behalve lelijk.

Ik ben niet beroemd, maar dat komt wel zodra ik rol in mijn graf en mensen mijn werk op bekertjes afdrukken. Bah, maar moet gebeuren.
__________________
O nou
Oud 10-12-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die op Facebook gezet
Ook van gestolen.
Oud 10-12-2013, 20:00
Verwijderd
Zo is de cirkel rond. Heel klein cirkeltje.
Oud 10-12-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb een driehoek hoofd.. maar oke sowieso zijn ronde hoofden alles behalve lelijk.

Ik ben niet beroemd, maar dat komt wel zodra ik rol in mijn graf en mensen mijn werk op bekertjes afdrukken. Bah, maar moet gebeuren.
Nee, jij hebt meer een hartvormig hoofd. Met driehoekig bedoelde ik meer met de punt naar boven.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.