Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2013, 19:58
Verwijderd
Rijke mensen die geen 5 cent voor een meisje overhebben die het hele jaar trouw reclame rondbrengt
Advertentie
Oud 21-12-2013, 12:09
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Huisgenootjes die je avondeten weggooien, want het stond er al heel lang (één nacht) en het was zo'n teringzooi in de keuken (voornamelijk van haar).
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 23-12-2013, 11:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Rijke mensen die geen 5 cent voor een meisje overhebben die het hele jaar trouw reclame rondbrengt
Oud 23-12-2013, 12:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
dat iedereen vakantie heeft en ik nog anderhalve dag moet
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-12-2013, 14:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Verwende meisjes die denken dat ze recht op extra geld hebben omdat ze trouw de reclame rondbrengen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-12-2013, 14:44
Verwijderd
Nou ja, ik ben echt niet verwend Het gaat meer om mensen die je zien aanlopen en niet eens open maken ik heb overigens veel geld verzameld
Oud 23-12-2013, 14:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
For ever bij het Werkplein gezeten en nog niks, maar hopelijk wel vooruitgang.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2013, 16:13
Hazel
Hazel is offline
Dat ik niet eerder kerstcadeautjes heb gekocht
Oud 23-12-2013, 17:31
Verwijderd
Oh Margot, moet je nu nog kerstcadeau´s gaan halen? Succes, gisteren was het hier echt een hel in de stad.

Bellen over gaten in het rooster met de vervangend teamleider, die dan niks anders kan zeggen als "Ja, dat weet ik ook niet hoor. Daar heeft jullie teamleider niks over gezegd." Ja, dat interesseert me geen reet, los het maar op en zorg dat ik met kerst niet alleen sta
Oud 23-12-2013, 17:46
Hazel
Hazel is offline
Nee, ik ben vandaag geweest. Wat een hel.
Oud 23-12-2013, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Verwende meisjes die denken dat ze recht op extra geld hebben omdat ze trouw de reclame rondbrengen.
Ik vind het goed dat Sadye werkt voor haar geld!
Oud 23-12-2013, 18:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind het ook goed dat ze werkt voor haar geld. Maar om vervolgens met de feestdagen langs de deuren te gaan om voor nog meer geld te bedelen vind ik echt niet nodig. Van mij krijgen ze dan ook nooit iets als ik al de deur open die. Maar goed, dat ben ik.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-12-2013, 18:57
Verwijderd
ik ben met neko ik vind dat ook een heel apart principe eigenlijk, dat gebedel. Ik zie me al langsgaan bij familieleden van demente bejaarden om extra euries op te halen omdat ik het hele jaar hun oma of opa heb verzorgd voor veel te weinig geld.
Oud 23-12-2013, 19:00
Verwijderd
Dat moest van mijn baas. Ik heb heel veel flats overgeslagen en het gewoon in de brievenbus gegooid
Oud 23-12-2013, 19:11
Verwijderd
je moet helemaal niks.
Oud 23-12-2013, 19:14
Hazel
Hazel is offline
En vooral niet zo zaniken elke dag.
Oud 23-12-2013, 19:17
Verwijderd
Zeg, dat is wel lekker makkelijk, als volwassenen met zijn allen kappen op een meisje van 16. Sadye werkt tenminste. En dat ze rondgaat als de rest van de wereld het ook doet, daar hoef je haar neus niet voor af te bijten.
Oud 23-12-2013, 19:21
Verwijderd
ik heb het gewoon over reclamefiguren in het algemeen Mutant. Ik geef hier mijn mening over bedelgedrag wat blijkbaar nog wordt opgedrongen ook. Wat bedoel je met 'ze werkt tenminste', zegt iemand daar iets over dan?
Ads door Google
Oud 23-12-2013, 19:21
Verwijderd
En Sadye, je hoeft niet elke keer in de verdediging te schieten of je te verantwoorden of het uit te leggen of whatever als er iemand commentaar heeft, je helpt jezelf er niet mee. Maar wat positieve dingen vermelden zou je ook wel goed doen.
Oud 23-12-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
ik heb het gewoon over reclamefiguren in het algemeen Mutant. Ik geef hier mijn mening over bedelgedrag wat blijkbaar nog wordt opgedrongen ook. Wat bedoel je met 'ze werkt tenminste', zegt iemand daar iets over dan?
Het 'verwend', ik ken er zat die geen poot uitsteken en al zeker niet door wind en weer de straat op gaan. En het hele al dan niet fooien geven of opdringerig zijn door reclamefiguren is niet bepaald iets waarover er op haar gebitcht hoeft te worden, vind ik. Open er een topic over om het er over te hebben, in België krijg je er tegenwoordig een boete voor zelfs.
Oud 23-12-2013, 19:30
Hazel
Hazel is offline
Verwend of niet, ze zeurt gewoon teveel.
Oud 23-12-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Het 'verwend', ik ken er zat die geen poot uitsteken en al zeker niet door wind en weer de straat op gaan. En het hele al dan niet fooien geven of opdringerig zijn door reclamefiguren is niet bepaald iets waarover er op haar gebitcht hoeft te worden, vind ik. Open er een topic over om het er over te hebben, in België krijg je er tegenwoordig een boete voor zelfs.
Ik ken er zat die het wel doen. Daar gaat het me helemaal niet om. Ik geef aan dat ik het een apart principe vind dat gebedel. Ik reageer gewoon hier op een onderwerp dat al aan de gang was.
Oud 23-12-2013, 20:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb de godganse avond al de hik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2013, 10:28
Verwijderd
Citaat:
ik ben met neko ik vind dat ook een heel apart principe eigenlijk, dat gebedel.
Citaat:
Verwend of niet, ze zeurt gewoon teveel.
Qft allebei.
Oud 24-12-2013, 16:40
Verwijderd
Het is helemaal geen ''gebedel''. Gewoon een extraatje voor jongeren die in het kutzeikweer voor een kutloontje het hele jaar door netjes de krant/reclamefolders hebben bezorgd. Ze zit(ten) toch niet in de stad klarinet te spelen met een petje op de grond?
Advertentie
Oud 24-12-2013, 17:04
Verwijderd
Ook daar krijg je in België een boete voor
Oud 24-12-2013, 17:49
Verwijderd
Gaat het hier nog steeds over, doe geen moeite de TS is verwijderd hoor.


De magnetron begaf het, nu ligt overal chocolademelk
Oud 24-12-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Gaat het hier nog steeds over, doe geen moeite de TS is verwijderd hoor.
Oud 25-12-2013, 14:19
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Gaat het hier nog steeds over, doe geen moeite de TS is verwijderd hoor.


De magnetron begaf het, nu ligt overal chocolademelk
Fijn dat de TS terug is om ons dat met een andere nick te vertellen
Oud 26-12-2013, 10:00
Verwijderd
Ik maak mezelf hier vast niet populair mee... desondanks wil ik t even gezegd hebben.
Ik kan het niet waarderen dat er hier steeds vaker wordt gezeurd over t vermeende gezeur van anderen. Er lijkt wel een soort mode-politie: als je niet genoeg grappige nerdonderwerpen of seksverhalen te delen hebt mag je ook niet zeiken over je kleine leed. Al helemaal niet als je niet goed bent in ironie en/of laten blijken dat je jezelf niet serieus neemt.
Daarmee wil ik geen uitspraak doen over het "zeurgehalte" in de posts van Odette. Wel wil ik er op wijzen dat dit een topic is over dingen die je dwars zitten, groot en klein, en dat van alle topics dit toch wel de meest aangewezen plek is om iets te posten dat voor anderen gezeur kan lijken. Dan gaat t ook nog eens om een zestienjarige die -hoe kan t ook anders- de verfijnde ongeschreven regels van hoe te posten om populair op DK te zijn nog niet in volledig in de vingers heeft. Lekker boeiend, lijkt me, zo bbegonnen we allemaal, ooit.
En nee, natuurlijk gaat het me niet om deze specifieke situatie of deze specifieke mensen. Het gaat me om het sfeertje dat ik meen te proeven als ik zit mee te lezen, een nogal normatieve sfeer. Het is jammer dat t op dk steeds rustiger wordt dus ben blij met vaste posters en nieuwe aanwas. En als er dan personen zijn die "zeuren", bijvoorbeeld omdat er -gelukkig- nog geen Echte Grote Mensen-Problemen zijn om over te posten of over onderwerpen of onzekerheden waarvan je echt niet begrijpt dat iemand er mee zit (of niet mee zit maar wel iets over kwijt wil), is het dan zo moeilijk daar gewoon niks mee te doen? Let it be!
Oud 26-12-2013, 12:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Spijker, kop
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-12-2013, 12:54
Verwijderd
Oh mijn trollreactie is verwijderd dan maar even serieus; ben het helemaal met je eens maar denk wel dat odette/sadye een geval apart is!
Oud 26-12-2013, 13:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Spijker, kop
Dit ja

Nu lurk ik vooral mee op DK, maar het viel mij ook op.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-12-2013, 13:11
Verwijderd
Ik voel me een klein beetje aangesproken omdat ik mij ook wel eens erger aan het gezeur en er ook wel eens wat van zeg, en ik vind dat ook niet altijd even tof van mezelf, maar ik mis wel een beetje de positieve sfeer van een paar jaar terug. Grap is dat dat voor mij deels door het gezeur en geklaag komt (ik vond Tina's reactie daarop een tijdje geleden dan ook echt wel terecht) en deels door die "Modepolitie" die je beschrijft, waar ik mezelf absoluut niet toe reken, want ik maak mezelf juist niet populair bij de nerdonderwerpen- en seksbeschrijvingen-groep, maar ik maak mezelf inderdaad wel schuldig aan het klagen over het klagen. Anyway, ik ben het dus deels met je eens, in die zin dat ik het hier gewoon niet echt tof meer vind.
Oud 26-12-2013, 13:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Als het je niet bevalt dat er veel negatieve dingen worden gepost, is de beste remedie denk ik het (zelf) posten van meer positieve dingen. [/open deur]

Ik geloof alleen niet dat dit topic echt de juiste plek is voor deze discussie.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-12-2013, 13:28
Verwijderd
Ja, ik twijfelde al of ik het naar saai moest verplaatsen.
Ads door Google
Oud 26-12-2013, 15:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ziek zijn op 2e kerstdag.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-12-2013, 16:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahw Neko*, dat is echt heel naar *aai*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-12-2013, 16:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Het is vooral het hypocriete gezeik over dat andere mensen teveel zeuren dat de sfeer hier zo verziekt heeft op DK, terwijl diezelfde zeikerds zelf ook de meest triviale first world problems posten.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 27-12-2013, 00:14
Verwijderd
Morgen om 6:30 opstaan, braaf op tijd naar bed, toch niet kunnen slapen. Irritant en zo vreselijk zonde van mijn tijd.
Oud 27-12-2013, 10:48
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Op weg naar de highlands om te skieen. De hele week gehoopt op sneeuw..het is eindelijk gaan sneeuwen maar nu is er een enorme sneeuwstorm hopelijk kunnen we morgen wel skieen dan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 27-12-2013, 11:54
Verwijderd
Ik vind het een beetje treurig dat diegenen die bij het namen trekken het hardste roepen om een hoger bedrag 'want daar krijg je toch niks meer voor', net diegenen zijn die echt niet aan dat bedrag voldoen.

En ik waardeer het niet dat ik alweer een nieuwe rechterlens moet.
Oud 28-12-2013, 16:43
Verwijderd
Ik ben heel erg misselijk en ik heb diarree. En ik wil uit vanavond.
Oud 28-12-2013, 18:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
De hond van m'n ouders is heel ziek.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 28-12-2013, 20:34
Verwijderd
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...kerstmaal.aspx

Dat is toch wel echt te triest voor woorden.
Oud 28-12-2013, 21:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
In België kan alles.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-12-2013, 05:30
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Keelontsteking die grof meer pijn doet dan ik gewend ben van keelontstekingen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-12-2013, 05:52
Verwijderd
Aww waterijsjes eten.

Na een weekje twijfelen welnietwelnietpijntochmaarniet, besluiten mijn darmen vannacht toch maar echt moeilijk te gaan doen. Fijnnnn.
Oud 02-01-2014, 19:56
Verwijderd
Dat ik alweer/opnieuw chronische sinusitis zou hebben (naast het feit dat ik nu ook nog verkouden ben, dus dat is nog een extra plezier).
Oud 02-01-2014, 21:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Scriptieschrijven
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.