Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2014, 17:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 13-02-2014, 18:23
Verwijderd
Neko morgen krijg je een pm met de foto's. Ik weet nog niet hoe ik de foto van mijn telefoon op de pc moet zetten. Eigenlijk weet ik het wel, maar ik vind de map niet
Oud 13-02-2014, 18:25
Verwijderd
Jongens, kijk eens even wat mooi
Oud 13-02-2014, 18:26
Verwijderd
<333


Hoe vinden jullie arrogante 18 jarigen die meer menen te zijn dan jijzelf? Ik haat dat soort mensen.
Oud 13-02-2014, 18:31
Verwijderd
Ik vind ze juist superleuk.
Oud 13-02-2014, 18:36
Hazel
Hazel is offline
Ik ook ja.
Oud 13-02-2014, 18:39
Verwijderd
Citaat:
<333


Hoe vinden jullie arrogante 18 jarigen die meer menen te zijn dan jijzelf? Ik haat dat soort mensen.
Ik ben fan.
Oud 13-02-2014, 18:42
Verwijderd
Ik wist niet dat ik zoveel fans had! <3
Oud 13-02-2014, 18:43
Verwijderd
Oud 13-02-2014, 18:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Neko morgen krijg je een pm met de foto's. Ik weet nog niet hoe ik de foto van mijn telefoon op de pc moet zetten. Eigenlijk weet ik het wel, maar ik vind de map niet
Dat is goed hoor! Ik heb wel geduld. Ik ga volgende week vrijdag waarschijnlijk dansschoenen kopen, heb er al helemaal zin in.
Wij hebben gister met dansles dingen geleerd die eigenlijk al onder zilver vallen. Volgens onze dansleraar zijn we een snelle groep.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-02-2014, 18:48
Verwijderd
Ik ga zaterdag nieuwe kopen, mijn oude zijn te klein geworden.


Wow Bij ons mag dat niet. Alles op zijn tijd. Je krijgt dan alleen techniekverbetering geleerd of je kan aan wedstrijdtraining beginnen. Dat is diepgaander. Ik hoef zondag pas weer
Oud 13-02-2014, 18:52
Verwijderd
arrogante veertienjarigen zijn de leukste. Vooral als ze zich vervelen <3 of als hun moeder vond dat ze naar de dokter moesten maar zijzelf vinden van niet <3
Oud 13-02-2014, 18:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Nouja, hij moet ons toch op een manier zien bezig te houden denk ik dan. We zijn door alle pasjes van brons heen en we hebben nog 6 lessen te gaan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-02-2014, 18:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
arrogante veertienjarigen zijn de leukste. Vooral als ze zich vervelen <3 of als hun moeder vond dat ze naar de dokter moesten maar zijzelf vinden van niet <3
Juh, of als ze een drankje bij je komen bestellen en ze je aankijken alsof je debiel bent wanneer je ze vertelt dat je hun hete chocolademelk niet in een dun, plastic frappuccinobekertje kunt gieten, en ze dan boos worden en gaan voetjestampen omdat ze ook een doorzichtige beker willen net als hun vriendinnetjes.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 18:59
Verwijderd
Citaat:
arrogante veertienjarigen zijn de leukste. Vooral als ze zich vervelen <3 of als hun moeder vond dat ze naar de dokter moesten maar zijzelf vinden van niet <3
Dat had ik vorig jaar, mijn moeder is paranoia als iemand ziek is. De dokter was nog jong en ze moest lachen en zei: je vindt onzin dat je hier bent
Oud 13-02-2014, 18:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe kut waren jullie als puber? Mijn chagrijnigheid richtte zich voornamelijk op m'n ouders. Tegen andere mensen kon ik wel vriendelijk doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nouja, hij moet ons toch op een manier zien bezig te houden denk ik dan. We zijn door alle pasjes van brons heen en we hebben nog 6 lessen te gaan.
Wij nog 15 lessen, maar het is vorige week pas weer begonnen.
Als een groep te snel klaar is doen we techniek verbeteringen.


Ik weet de rumba en samba en tango niet meer
Oud 13-02-2014, 19:00
Verwijderd
Mijn ouders hadden er vooral last van, tegen andere mensen hield ik schijn op. Maar ik viel best mee volgens mijn ouders.
Ads door Google
Oud 13-02-2014, 19:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe kut waren jullie als puber? Mijn chagrijnigheid richtte zich voornamelijk op m'n ouders. Tegen andere mensen kon ik wel vriendelijk doen.
Mijn moeder vooral. En leraren. En iedereen die me vertelde wat ik moest doen.

Edit: Beter lezen. Dat waren de mensen die het moesten ontgelden. Ik was heel kut als puber.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-02-2014, 19:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wij nog 15 lessen, maar het is vorige week pas weer begonnen.
Als een groep te snel klaar is doen we techniek verbeteringen.


Ik weet de rumba en samba en tango niet meer
Wat lopen jullie seizoenen dan raar, of ligt dat aan mij?

De rumba en de samba heb ik nog niet gehad. Ik zou je met de tango nog wel op weg willen helpen, maar volgens mij verschillen de volgordes van pasjes ook per dansschool dus ik denk niet dat je daar wat aan hebt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-02-2014, 19:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik lach arrogante tienermeisjes altijd heel hard uit Arrogante mensen sowieso wel, meestal.
Citaat:
Hoe kut waren jullie als puber? Mijn chagrijnigheid richtte zich voornamelijk op m'n ouders. Tegen andere mensen kon ik wel vriendelijk doen.
Ook ouders, ja. Ik heb een periode van een paar maanden gehad waarin ik echt heeeeeel erg was, maar daarna was het ook wel weer over.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2014, 19:22
Hazel
Hazel is offline
Ik blowde veel en bleef hele nachten weg met vriendjes. Ik reed ook stiekem auto en ging met veel oudere jongens uit. Ik denk dat ik best een vervelend kind was.
Oud 13-02-2014, 19:28
Verwijderd
Anders verzin je even een uiterst creatieve titel.
Oud 13-02-2014, 19:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik maakte niet veel ruzie toen ik puberde. Niet dat ik niet heel boos was hoor, maar dat was meer een allesomvattende boosheid naar de wereld waarmee ik vooral mezelf lastig viel. En indirect maakte ik mijn ouders er ook wanhopig mee door hen niets te vertellen over wat me dwars zat.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2014, 20:06
Verwijderd
Ik ben echt braaf tegenover jullie. Als ik eens tw laat thuis kom krijg ik al problemen.

Een goed vooruitzicht: mijm moeder vindt het nu wel goed dat ik fb wil.
Advertentie
Oud 13-02-2014, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Wat lopen jullie seizoenen dan raar, of ligt dat aan mij?

De rumba en de samba heb ik nog niet gehad. Ik zou je met de tango nog wel op weg willen helpen, maar volgens mij verschillen de volgordes van pasjes ook per dansschool dus ik denk niet dat je daar wat aan hebt.
Er zijn 2 seizoenen per jaar van elk 16weken. Vakanties niet meegeteld. De een begint na de zomervakantie en de ander voor/na carnaval.

Nee denk het ook niet. Gelukkig is mijn afdansen gefilmd, dus ik kan zilver terug kijken en dat is het van oja.
Oud 13-02-2014, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Anders verzin je even een uiterst creatieve titel.
Het stomme is vooral dat deze waarschijnlijk nog wel een weekje of wat meegaat.
Oud 13-02-2014, 20:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik blowde veel en bleef hele nachten weg met vriendjes. Ik reed ook stiekem auto en ging met veel oudere jongens uit. Ik denk dat ik best een vervelend kind was.
Als ik dit lees, viel ik wel mee Nouja. Ik bleef ook weleens een paar dagen weg enzo, ik denk niet dat mijn ouders daar blij mee waren. Maar ik had geen foute vriendjes ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2014, 20:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Een paar dagen weg? Zonder iets te melden?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2014, 20:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nouja, ik zei dan wel 'doei, ik ben daar en daar, bel maar'. Of ik belde als ik niet thuis kwam slapen. Maar ik was 9 van de 10 keer bij een drugsverslaafde vriend om een beetje op hem te letten, dus dat zei ik dan natuurlijk nooit.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2014, 20:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Anders verzin je even een uiterst creatieve titel.
Citaat:
Het stomme is vooral dat deze waarschijnlijk nog wel een weekje of wat meegaat.
Verzin wat beters dan!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 20:28
Verwijderd
Of doe je best om deze zo snel mogelijk vol te krijgen!

Ik word steeds beter in sociale dingen, ik heb net uitnodiging gestuurd voor mijn verjaardag en dat is de eerste keer in Hele Lange Tijd dat ik een feestje ter ere van mezelf geef
En nu zit ik de hele tijd te f5'en om te kijken of mensen al gereageerd hebben!
Oud 13-02-2014, 20:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben echt braaf tegenover jullie. Als ik eens tw laat thuis kom krijg ik al problemen.

Een goed vooruitzicht: mijm moeder vindt het nu wel goed dat ik fb wil.
Nou ik was ook echt een braverik hoor. Ik ging vrijwel nooit uit, dronk geen alcohol en rookte niet. Meestal zat ik thuis en als ik eens wegging (naar een concert of theatervoorstelling, meestal alleen) dan kwam m'n vader me daarna weer ophalen. :')

Maar omdat ik thuis geen deur in m'n kamer had en mijn vader altijd thuiskwam op het moment dat ik uit school kwam, werd ik nogal chagrijnig tegen m'n ouders (Dat heb ik overigens nog steeds, als ik te lang niet alleen ben). Ze maakten constant herrie, of ruzie en als we gingen eten zat ik in't midden met 2 smakkende mensen naast me en daardoor was ik dus echt niet te genieten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik blowde veel en bleef hele nachten weg met vriendjes. Ik reed ook stiekem auto en ging met veel oudere jongens uit. Ik denk dat ik best een vervelend kind was.
Ongeveer dit, maar dan zonder het autorijden. En wellicht met meer drugs, illegale feestjes en stripclubs.

Ik was geen vervelende puber qua ruziemaken, maar wel heel erg vervelend om verantwoordelijk voor te zijn.
Oud 13-02-2014, 20:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil even mededelen dat ik vandaag wat heb besteld bij tafelzeilonline.com
OH MIJN GOD, wat ben ik een burgertrut aan't worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 20:38
Verwijderd
Geen deur op je kamer Waarom niet?

Ik zou op elke leeftijd wel chagrijnig worden van geen deur hebben.
Ads door Google
Oud 13-02-2014, 20:45
Verwijderd
Ik was vooral chagrijnig richting mijn ouders, loog om het liegen, was bijzonder destructief en had niet echt gevoel van zelfbehoud.
Oud 13-02-2014, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik was vooral chagrijnig richting mijn ouders, loog om het liegen, was bijzonder destructief en had niet echt gevoel van zelfbehoud.
Ja, deze dingen ook.
Oud 13-02-2014, 20:51
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik als puber lastiger werd dan daarvoor.

Moet wel zeggen dat ik de leeftijd 12-17, dus eigenlijk de middelbare school, heb ervaren als de meeste rustige en fijnste van mijn leven. Iedereen zegt altijd van 'oh, vreselijke tijd, ik was toen zo ongelukkig en onzeker!!!1', maar eigenlijk was dat bij mij vooral daarvoor en daarna.

Ik was qua puberdingen extreem braaf. Wilde niet tot nauwelijks uitgaan, had nog geen vriendjes en seks, en drank- en drugs ge(mis)bruik kwam ook pas toen ik al ouder was en niet meer thuiswoonde.

Laatst gewijzigd op 13-02-2014 om 20:58.
Oud 13-02-2014, 20:52
Hazel
Hazel is offline
Ik twijfel of ik wel of niet nog een cordon bleu zal bakken. Wat vinden jullie?
Oud 13-02-2014, 20:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Geen deur op je kamer Waarom niet?

Ik zou op elke leeftijd wel chagrijnig worden van geen deur hebben.
Ik had een zolderkamer en daar was geen deur maar een laddertje in een open trapgat. Dus hoewel m'n ouders me niet konden zien als ik op m'n kamer zat, ze konden me wel horen en ik hun dus ook. Ze zijn allebei een beetje doof en zetten de TV altijd keihard en lieten dan de woonkamerdeur openstaan. Om gek van te worden!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 20:52
Hazel
Hazel is offline
Dat lijkt me echt de hel Trimm.
Oud 13-02-2014, 20:54
Verwijderd
De eerste stripper die ik heb gezien was trouwens op een meeting van dit forum. Toen was ik veertien of vijftien. We gingen wijn drinken op het strand, maar 's avonds werd het koud en alles bleek dicht. Na lang zoeken vonden we één geopende strandtent, waar een vijftigtal mensen een rondje vormden om een treurige vijftiger terwijl een halfnaakte vrouw met verlopen peroxidegeel haar om hem heen liep en af en toe met haar kont tegen zijn borstkas wreef.
Oud 13-02-2014, 20:57
Verwijderd
Ik viel wel mee als puber, trok me vooral graag terug, dus zo kon ik conflicten met mijn ouders wel goed vermijden. Zij vonden alles ook wel prima, dus afzetten was onnodig. Ik spijbelde wel heel veel, maar ook dat was voor mijn ouders geen enorm probleem. Leraren begrepen het ook wel, dus toen mocht ik gewoon bij lessen wegblijven zolang ik me maar even kwam melden af en toe.
Oud 13-02-2014, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Leraren begrepen het ook wel
Huh, wat begrepen ze dan?
Oud 13-02-2014, 20:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat lijkt me echt de hel Trimm.
Het was idd niet ideaal. Mijn ouders zagen dat anders. 'Nou jaaa, we zijn je toch niet tot last? We doen niks?!' Uuuuh....

Ik kan iig niet met zekerheid zeggen of mijn constante chagrijnigheid te wijten was aan mijn puberteit of aan mijn omgeving.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 21:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De eerste stripper die ik heb gezien was trouwens op een meeting van dit forum. Toen was ik veertien of vijftien. We gingen wijn drinken op het strand, maar 's avonds werd het koud en alles bleek dicht. Na lang zoeken vonden we één geopende strandtent, waar een vijftigtal mensen een rondje vormden om een treurige vijftiger terwijl een halfnaakte vrouw met verlopen peroxidegeel haar om hem heen liep en af en toe met haar kont tegen zijn borstkas wreef.
Hahaha, waar het forum al niet goed voor is.

Ik ging toen ik 14 was een keer mee naar Amsterdam met een vriendin van me en haar moeder. Ze waren allebei superoversekst, dus we gingen eerst naar het seksmuseum (waar ik weigerde om op de piemelstoel te gaan zitten) en daarna naar de condomerie om leuke condooms te kopen voor mijn vriendin (of, nou ja...haar vriendje) en daarna gingen we nog over de wallen lopen.
Ik schaamde me de hele dag dood, want overal waar ik keek waren piemels en hoeren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 21:03
Verwijderd
Aww.
Oud 13-02-2014, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Huh, wat begrepen ze dan?
Ik zat in een ongelooflijke rotklas, veel leraren konden er gewoon niet mee omgaan en dus kwam het bij de meeste lessen neer op gewoon continu gekloot van de leerlingen. Dat werd steeds erger, leerlingen die dronken op school kwamen om ruzie te zoeken, er werd in de klas xtc gedeald etc. Uiteindelijk zijn er wel een paar van school gestuurd, maar 't bleef een enorme aso-klas. Ik zat daar als tamelijk rustig en braaf meisje tussen, dat ging gewoon niet.
Oud 13-02-2014, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik schaamde me de hele dag dood, want overal waar ik keek waren piemels en hoeren.


Geen idee wat ik daar op m'n 14e van had gevonden. Waarschijnlijk ook wel genant.
Ik was op m'n 14e al bang om met de bus ergens heen te gaan :')
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.