Oud 12-05-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 12-05-2004 @ 13:04 :
Religie is eerder gebaseerd op cultuur dan andersom, lijkt me .
Dat maakt voor deze discussie toch helemaal geen donder uit, mierenneuker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 14:06
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Dus als je de eerste keer nou eh, verneukt, dan kun je 't gewoon nog eens proberen?

En dan straks nog gratis en voor niks ook. Top!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:56
Verwijderd
Bloed íedere vrouw dan bij ontmaagding?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
e r t a njunior schreef op 10-05-2004 @ 12:54 :
De zon laat zich de laatste tijd wat vaker zien, dus ze zullen wel weer in groten getale te zien zijn in het park. Kom je daar, ligt er weer zo eentje, geheel gestrekt op haar rug, haar ontblootte, ronde borsten naar de hemel reikend. Een slipje aan vinden de meesten gelukkig nog wel gepast, want dat struikgewas tussen de benen is niet om aan te zien. Toch kun je als man zijnde, bij zo'n lekker temperatuurtje, de verleiding moeilijk weerstaan. De boodschap die ze willen afgeven is overduidelijk: "Hey lekkere moslim, hier lig ik, naakt en wil genomen worden om zo mijn soa aan jou te overdragen".
Als we jou nou eens castreren is het probleem ook opgelost natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:02
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 12-05-2004 @ 14:56 :
Bloed íedere vrouw dan bij ontmaagding?

Nee, het ligt aan de mate van vochtigheid, wat weer in verband staat met spanning.
Als een vrouw extreem gespannen en nerveus is, is ze niet vochtig, ook vormt de vagina zich niet naar de grootte van de penis en dus moet de penis er hard doorheen, waardoor er een schuer in de vagina komt. En hierdoor komt er een beetje bloed vrij.
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 11-05-2004 @ 08:59 :
1 ding vergeet je:in de oudtijd trouwden de mensen soms al op 6 jarige leeftijd en krikten ze ook al erg jong.


De puberteit begint door goede voeding en levensomstandigheden heden ten dag vele male eerder dan in welke oudheid dan ook.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 12-05-2004 @ 15:02 :
Nee, het ligt aan de mate van vochtigheid, wat weer in verband staat met spanning.
Als een vrouw extreem gespannen en nerveus is, is ze niet vochtig, ook vormt de vagina zich niet naar de grootte van de penis en dus moet de penis er hard doorheen, waardoor er een schuer in de vagina komt. En hierdoor komt er een beetje bloed vrij.
Ow, en ik maar denken dat al die vrouwen maagd waren
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:05
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 12-05-2004 @ 15:03 :
Ow, en ik maar denken dat al die vrouwen maagd waren

Hhahahahahahahahahahah
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 12-05-2004 @ 11:02 :

En btw: geen Arabische onderonsjes svp. Mij kan het niet zoveel schelen, maar niet iedereen stelt het op prijs als hij zijn/haar medeforummers niet kan volgen.
Sorry
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:04
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 12-05-2004 @ 15:02 :


De puberteit begint door goede voeding en levensomstandigheden heden ten dag vele male eerder dan in welke oudheid dan ook.
onzin
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:11
Kazyk
Avatar van Kazyk
Kazyk is offline
Citaat:
professor2 schreef op 12-05-2004 @ 19:04 :
onzin
Nee, tegenwoordig worden meisjes vele malen sneller ongesteld dan vroeger, wat een verjonging aanduid van de leeftijd van geslachtsrijp zijn.

Waardoor het komt, weet ik niet precies meer, wel is het een feit dat de ongesteldheidsfase eerder begint ten tijde van nu.
__________________
Vliegende Vissen Vangen Veel Airtime.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:18
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja, als je het vergoed voorkomt dat misschien een hoop narigheid bij die meisjes en hebben zij ook wat meer vrijheid (waar ik dan opzich weer voor ben)...alhoewel dat voorkomen van een hoop narigheid ook nog niet eens gezegd is want moslims gaan ervan uit dat je altijd bloedt als je maagd bent en dat is lang niet altijd zo. Dus meiden die maagd zijn maar niet bloeden hebben alsnog pech.

Die hele traditie van bebloede lakens (en alle dingen die de vrouwen ervoor moeten doen: zichzelf met brandnetels en weet ik veel wat bewerken om er maar zeker van te zijn dat ze gaan bloeden) vind ik nogal onmenselijk.
Dus dan zou ik weer zeggen: niet vergoeden, want dan laat je zien dat je achter dit soort praktijken staat en dat doe ik niet. Vergoeden werkt dit soort praktijken alleen maar in de hand. Laat ze dat zelf maar uitzoeken dan, maar laat de westerse belastingbetaler daar buiten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:20
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Kazyk schreef op 12-05-2004 @ 19:11 :
Nee, tegenwoordig worden meisjes vele malen sneller ongesteld dan vroeger, wat een verjonging aanduid van de leeftijd van geslachtsrijp zijn.

Waardoor het komt, weet ik niet precies meer, wel is het een feit dat de ongesteldheidsfase eerder begint ten tijde van nu.
Ik zit op de PABO en merk zelf ook op dat men steeds jonger in de puberteit lijkt te komen: zweetgeuren in de kleedkamers bij 10 jarigen, lichaamsbeharing, vroeg ongesteld zijn, vroeg pilgebruik (!! er waren kinderen bij uit groep 8 die al de pil gebruikten), vroeg bezig zijn met de andere sekse/ belangstelling ervoor, uitdagender kleden (strings, naveltruitjes, minirokjes op 9 a 10 jarige leeftijd)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:22
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 12-05-2004 @ 14:56 :
Bloed íedere vrouw dan bij ontmaagding?
nee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:25
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 10-05-2004 @ 13:11 :
Nee, geef mij maar een 100% Islamitisch-turkse vrouw die nog iets heeft van een eigenwaarde!
Onderwerping dus....(eigenwaarde is wat anders)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:30
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
honour schreef op 09-05-2004 @ 13:10 :
het is een geloof en als die vrouwen/meiden het er niet voor over hebben om maagd te blijven tot het huwelijk das dan hun probleem. ze liegen zichzelf voor dan. wel neuken en wel geloven? dat past dan absoluut niet bij elkaar. en dat verstoten worden: ja vind je het gek. je liegt je hele familie voor dat je gelooft terwijl je dat dus in feite niet doet. en daar gebruiken ze nederlandse artsen voor. artsen die het zonder al die onzin al druk genoeg hebben. maak dan gvd gewoon een keuze: neuken en niet geloven of geloven en niet neuken.....
Maar tis wel een beetje oneerlijk dat de vrouwen het onderspit delven. Aan moslimmannen kun je geen maagd-zijn aflezen, en velen van hen hebben dan ook echt al wel een keer geneukt.
Maar de meisjes moeten kuis blijven.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Psychedelic schreef op 09-05-2004 @ 01:32 :
Dat de islamitische cultuur er waarde aan hecht om als maagt het huewelijk in te treden vind ik best. Dat bepaalde mensen er dan ook nog eens waarde aan hechte om met een bebloed laken rond te dansen vind ik ook best, ik zie alleen geen enkele reden waarom ik en andere belastingbetalers hier bij betrokken zouden moeten zijn.

Ik vind dus dat die moslima's daar dus maar zelf rekening mee moeten houden, en ik neem aan dat als je glad geloofd, je dit ook niet doet omdat je weet dat het fout is (in jou ogen).

Het is eigen risico, en eigen keuze, en ik vind niet dat wij daar belastingsgelden voor moeten betalen. Je heb zo'n religie in india die er glad in geloofd dat je je botten moet breken om dichter bij hun god te komen. Daar zou ik ook niet voor willen betalen.
Als deze moslima's dan worden verstoten, ja, das het risico. Als er bedreiging plaats vind, dan moet ze daar aangifte van doen, dan word de bedreigen er net als iedere andere nederlander in de cel gezet. Simpel tog?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-05-2004 @ 23:30 :
Maar tis wel een beetje oneerlijk dat de vrouwen het onderspit delven. Aan moslimmannen kun je geen maagd-zijn aflezen, en velen van hen hebben dan ook echt al wel een keer geneukt.
Maar de meisjes moeten kuis blijven.
Ja, en als ze het daar niet mee eens zijn, kunnen ze in "feministisch nederland" gewoon hun mond opentrekken en uit het geloof stappen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:42
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2004 @ 11:34 :
Deze hele discussie gevolgd hebbende kan ik maar tot éen conclusie komen, en dat is dat iedereen voor zichzelf moet bepalen of hij/zij seks wil hebben buiten of voor het huwelijk. Moslims en sommige christenen houden zich er nogal streng aan, anderen vinden dat niet nodig.

Maar ik wil wel even éen ding heel duidelijk onderstrepen. Seks hebben buiten een huwelijk of ontmaagd worden voor je huwelijk, heeft niets, maar dan ook werkelijk niets te maken met zedenloosheid, respectloosheid of wat dan ook.

Ik (en velen met mij) zou niet zo'n probleem hebben met die krampachtige maagdelijkheidscultus binnen de islam (of de daarop gebaseerde culturen, als je dat liever hebt) als niet de indruk werd gewekt dat vrouwen die wél seks voor het huwelijk hebben, hoeren zijn, of zedenloos, of wat dan ook.

Iemand als Ertan chargeert natuurlijk enorm, dat is zijn functie, daarom is hij ook onze favoriete troetelturk. Maar er zijn helaas ook veel (vooral Turkse en Marokkaanse) jongemannen die zichzelf ontzéttend goede moslims vinden en dus alles dat voor het huwelijk seks heeft gehad maar als hoeren bestempelen. Dat is gewoon een neiging die werkelijk kei-, maar dan ook echt keihard eruit geramd moet worden.
Als het uit liefde gebeurt mogen kinderen van 5 het voor mijn part doen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:43
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 12-05-2004 @ 15:02 :


De puberteit begint door goede voeding en levensomstandigheden heden ten dag vele male eerder dan in welke oudheid dan ook.
waarom moet je al een puber zijn voordat je seks kan hebben dan?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:20
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-05-2004 @ 09:42 :
Als het uit liefde gebeurt mogen kinderen van 5 het voor mijn part doen.
Kinderen van 5 hebben ook echt het vermogen om met hun volle verstand ervoor te kiezen om seks te hebben.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:24
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 20-05-2004 @ 09:09 :
Ja, en als ze het daar niet mee eens zijn, kunnen ze in "feministisch nederland" gewoon hun mond opentrekken en uit het geloof stappen.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:26
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-05-2004 @ 23:25 :
Onderwerping dus....(eigenwaarde is wat anders)
onderwerpt de turkse vrouw zich als zij er voor kiest maagd te blijven tot het huwelijk?
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:26
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Joostje schreef op 20-05-2004 @ 10:20 :
Kinderen van 5 hebben ook echt het vermogen om met hun volle verstand ervoor te kiezen om seks te hebben.
sommigen wel ja.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:27
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-05-2004 @ 23:18 :
want moslims gaan ervan uit dat je altijd bloedt als je maagd bent
zuccccchhhhhhhttttttttt...
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 20-05-2004 @ 11:26 :
sommigen wel ja.
Laffo
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 23:43
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-05-2004 @ 23:18 :
Tja, als je het vergoed voorkomt dat misschien een hoop narigheid bij die meisjes en hebben zij ook wat meer vrijheid (waar ik dan opzich weer voor ben)...alhoewel dat voorkomen van een hoop narigheid ook nog niet eens gezegd is want moslims gaan ervan uit dat je altijd bloedt als je maagd bent en dat is lang niet altijd zo. Dus meiden die maagd zijn maar niet bloeden hebben alsnog pech.

Die hele traditie van bebloede lakens (en alle dingen die de vrouwen ervoor moeten doen: zichzelf met brandnetels en weet ik veel wat bewerken om er maar zeker van te zijn dat ze gaan bloeden) vind ik nogal onmenselijk.
Dus dan zou ik weer zeggen: niet vergoeden, want dan laat je zien dat je achter dit soort praktijken staat en dat doe ik niet. Vergoeden werkt dit soort praktijken alleen maar in de hand. Laat ze dat zelf maar uitzoeken dan, maar laat de westerse belastingbetaler daar buiten.
Waarom zou je jezelf onnodig pijn doen om het strakker te laten zetten...

Dan werkt de oude methode met de naald beter
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 00:27
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2004 @ 12:59 :
Laffo
wat betekent da?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:06
Verwijderd
Iig niet vergoeden, maar dat geld gebruiken om de ouders van dergelijke meisjes in te lichten over het feit dat je kunt bloeden bij een eerste keer, of niet, en dat je ook bij latere keren kunt bloeden, of niet, maar dat bloeden tidjens de huwelijksnacht dus geen bewijs is dat een meisje maagd is, en dat niet-bloeden al helemaal geen bewijs is dat een meisje geen maagd was. Ja, ik weet dat het geloven van dat bloedverhaal niet 'typisch islamitisch' is, maar dan nog zijn er de mensen die dat geloven.
Ik denk alleen dat mijn idee een beetje problemen oplevert met betrekking tot het bereiken van die ouders.

En dat maagdenvlies herstellen, nouja, ik vind het grote onzin, maar als iemand er voor wil betalen, dan mag diegene dat van mij.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:36
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 20-05-2004 @ 11:26 :
onderwerpt de turkse vrouw zich als zij er voor kiest maagd te blijven tot het huwelijk?
Nee en ja

nee: zij maakt een bewuste keuze en dat is haar goed recht-tenzij ze onder druk staat verstoten te worden door haar familie, dan is dat toch niet echt een keuze die je helemaal zelf kan maken-
ja: ik vind iedere cultuur waarin een vrouw onderworpen is aan een man (of omgekeerd) niet goed. Dus in die zin is zij onderworpen aan de man, die wel van alles mag (officieel ook niet -altijd-, maar officieus gebeurt het vaak wel of wordt er minder moeilijk over gedaan dan als een vrouw iets doet)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.