Oud 22-10-2003, 19:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Vandaag weer een kat opgehaald die aangereden was, maar als ik die allemaal hier neer ga zetten... Zn ritnummer was 14592 Naam had ie niet.

Mahjah, dode beestjes zijn voor mij redelijk normaal, ik kan dr ook goed mee omgaan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 10:47
kattebolleke
Avatar van kattebolleke
kattebolleke is offline
prOxy -> helemaal gelijk. mijn cavia wou niet meer eten enzo...is uiteindelijk gestorven van uithongering en waarschijnlijk nog iets aan z'n darmen....z'n tanden waren ook heel slecht, daardoor kon 'm niet eten, ma der was ook ergens iets aan z'n spijsverteringsteltsel....domme dierenarts....had daar natuurlijk niet aangedacht...gestorven op 12 juni 2001 en hij was toen net geen 2 jaar...kmis snoetje nog steeds
__________________
To cath me, you gotta be fast... To find me, you gotta be smart...Butt to be me...!!DAMN!!You must be kidding !!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:11
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
kattebolleke schreef op 31-10-2003 @ 10:47:
prOxy -> helemaal gelijk. mijn cavia wou niet meer eten enzo...is uiteindelijk gestorven van uithongering en waarschijnlijk nog iets aan z'n darmen....z'n tanden waren ook heel slecht, daardoor kon 'm niet eten, ma der was ook ergens iets aan z'n spijsverteringsteltsel....domme dierenarts....had daar natuurlijk niet aangedacht...gestorven op 12 juni 2001 en hij was toen net geen 2 jaar...kmis snoetje nog steeds
Blijft jammer. We noemen ons nieuwe cavia nu steeds massie, omdat het net lijkt of hij een zwart masker op heeft
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:00
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
Onze hond Blacky....donderdag 6 november liepen we je inslapen.

Het ging zo snel...een week geleden liepen we nog door het bos, daarna ging het snel, baarmoeder ontsteking, je darmen zaten hierdoor vol troep, je at niet meer, kon niet meer goed lopen en had pijn. T was beter zo....nu is het huis leeg en kaal. Maar de herinnering blijft.

Gone, but not forgotten




"Elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering."
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:29
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Borstel 6,5 jaar De liefste cavia ooit! 1995-2001

Ik zal je nooit vergeten!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 18:20
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
De hond van ui is gestorven:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=661986

*knuf voor ui*
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 12:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Quickey, heeele lieve cavia! 24-07-'98 - 03-06-'03
Snoopy, ook hele lieve cavia! februari '98 - 20-11-'03

Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:10
Verwijderd
Bruintje.
Hamster.
Gestorven op 1 november 2003.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:22
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Fly, woestijnratje, gestorven in de nacht van 30-31 november.
ze is ouder dan 3 geworden, mooi oud dus
R.I.P.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:10
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
In de afgelopen week is het ratje Schurfie van Daantje_0705 overleden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 18:15
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
~~~~~Hummel~~~~~~

Mijn lieve hondje, afgestaan aan 2 Eindhovenaars, wij konden niet voor haar zorgen, ik weet niet of ze dood is of ze leeft....
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 22:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-12-2003 @ 17:10:
In de afgelopen week is het ratje Schurfie van Daantje_0705 overleden.
Idd, ik was op vakantie en afgelopen maandag is mijn ratje Schurfie overleden. Hij was al 2 jaar en 11 maanden dus een prachtige leeftijd voor een ratje maar ondanks dat mis ik hem. Vorig jaar is mijn vorige ratje ook al op eerste kerstdag overleden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En nu al weer treurig nieuws: vandaag om 13.00 uur is de kat Midas van mn tante bij de dierenarts overleden aan de gevolgen van een alvleeskliertumor. Ik was gek op die kat en hij op mij. Als ik bij mn tante ging logeren kwam ie gelijk op schoot zitten, maakte me 's ochtends wakker en als ik weg was zat ie nog een dag lang te mauwen voor de deur van de logeerkamer.

Midas we zullen je missen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:09
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Vandaag is de poes van mijn beste vriend, zijn vriend en zijn schoonmoeder overleden

__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:48
DaDude
Avatar van DaDude
DaDude is offline
Vanavond heb ik mijn fret Digger moeten laten inslapen....
Hij had een darmprolaps, hij heeft zijn darmpje uitgepoept.
Dit is opzich niet dodelijk maar dierenarts dacht dat het kanker was en heeft als het ware zijn aarsje dichtgebrand. De second opinion heeft zijn leven met 2 weken verlengt, maar vanavond was hij niet meer te redden, als de dokter het maar aanraakte begon het hevig te bloeden, en hij had ook pijn. Hij was echt superlief en beet nooit, en liep je altijd achterna...

Digger rest in peace...
__________________
Non Human prescense detected.......

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 18:02.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:28
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
1 Januari toen ik 's ochtends naar beneden ging was 1 van m'n cavia's dood . Leuk begin van het jaar (maar niet heus). Ze was 5 jaar
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 13:12
Verwijderd
vorige week dinsdag is mijn cavia na 6 en een half jaar overleden. sochtends zag ik al dat ze verkouden was, we hebben haar nog even lekker verwend. toen ik savonds terugkwam lag ze dood in haar kooi...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 21:56
Deesie
Avatar van Deesie
Deesie is offline
Voor alle huisdieren die ik al heb gehad; Graatje de goudvis, Flipje het albinokonijn, Snuffie het dwerg-hollander-konijn, Hammie de Russische hamster, Dikkie en Kleintje de 2 Russische hamsters en Diddle de goudhamster.


Beestjes, Ik Mis Jullie Nog Steeds, 4 ever and ever!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:30
metaldready
metaldready is offline
Karloff onze bijna 20jarige siamees..
hij is november 2002 gestorven,
maar ik mis em egt nog zoveeeeeeeeeel
hij was egt de liefste kat ooit..
LOVE YOU
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:22
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
Dag lieve Scar... Sorry dat we echt niets meer voor je konden doen.. We zullen goed voor je broertje Mufasa zorgen.. Je vriendjes en slaafjes missen je..
__________________
*geen sig*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 22:17
Aeryn
Aeryn is offline
Wij hebben al veel dieren gehad, en er zijn er ook al veel gestorven. Ik wil ze toch ff allemaal noemen (vind t zo oneerlijk om alleen de liefste te noemen).

Onze hond Saartje. We hebben haar zon 10 jaar geleden in moeten laten slapen, ze had kanker (dacht ik).

Onze kater Mickey. Ook hem hebben we in moeten laten slapen zon 6/7 jaar geleden.

Onze konijnen Wipneus, Daisy, Bruintje, Bobby, Daisy, Hummeltje, Klaartje. De oudste is 3 jaar geworden. De jongste, hummeltje, was nog geen week oud.

Heel veel vissen en kikkers ( de kikkerdril kregen we van mijn oma. Die deden we in een bak, en als de kikkertjes groot genoeg waren, gingen ze de vijver in). De meesten hadden namen, maar die ben ik vergeten.

Mijn (russische en campelli) dwerghamsters Suzie en Jubilee. Allebei ongeveer 2,5 jaar. We hebben ze in laten slapen.

De gerbil van mn zusje, Wouter. 3 jaar oud.

Onze parkieten (waren eerst van mn oma) Kittie en Jimmie. Ze waren al heel oud.

Mijn cavia Gambit. Hij was ongeveer 4.

En mijn poes Ninnoc. Ze is 2 weken geleden onder een auto gekomen. Ze was 2 jaar, 10 maanden, 2 weken en 2 dagen. Ik heb het uitgeteld. Ze was/ is mijn schat. Ik mis haar echt heel erg. Het is gewoon verkeerd dat ze er niet meer is. En nu gaat het met onze hond ook al slecht.
__________________
“We do what we do because of who we are. If we did otherwise we would not be ourselves"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:12
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Onze kat vroeger heette Meneer Jansen
Hij liep altijd met me mee naar de kleuterschool, een paar dagen voor oud en nieuw is ie ontsnapt en niet meer thuisgekomen.
Toen ik weer naar school moest (na de vakantie) zag ik op straat een dode kat liggen, ik wist dat het Meneer Jansen was, mijn moeder ontkende het
Doodgereden

Mijn vis, Vicky had een klein scheurtje in z'n kom, toen ik 'm een paar dagen geen water had gegeven lag ie ineens dood in z'n kom, uitgedroogd

Verder hebben we een boel konijnen (9), duiven (2), ganzen (8), kalkoenen (2), een geit, kippen, 2 hanen en een paar hamsters gehad.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 17-03-2004 @ 12:12:
Mijn vis, Vicky had een klein scheurtje in z'n kom, toen ik 'm een paar dagen geen water had gegeven lag ie ineens dood in z'n kom, uitgedroogd
Kan je me het grappige gedeelte hiervan uitleggen; ik zie de lol er niet van in dat een vis uitdroogt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:12
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-03-2004 @ 16:27:
Kan je me het grappige gedeelte hiervan uitleggen; ik zie de lol er niet van in dat een vis uitdroogt.
Ik toen ook niet maar vind het gewoon lollig.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:54
punkie2
punkie2 is offline
Ik mis mijn nijntje Punkie. Zij moest voor de zoveelste keer haken van haar kiezen halen. Omdat het vrijdag was en 's avonds de weekend begon, ging ze 's middags naar huis om bij ons wakker te worden.
De hele middag e avond liep ze heel raar rond doordat ze door de narcose nog niet zichzelf kon coordineren.
's ochtends lag ze op haar slaapzij in haar huisje.

Ik weet dat het niet mijn schuld is dat zij door de narcose dood is gegaan, maar het voelt wel zo. Want ze was bij mij thuis en dus ben ik 'verantwoordelijk'.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 20:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
*zucht* Mijn katje, Dukko Pavlov, is vandaag (zaterdag 17 april 2004) tussen 17:40 en 19:40 uur overleden aan een ons onbekende ziekte. *snif*

Zijn ziekte had in ieder geval met inteelt te maken; zijn moeder Isabella d'r eerste nest kleintjes waren ook allemaal doodgegaan, en haar tweede nest (waarvan Dukko deel uitmaakte) ook. Maar Dukko was zo gezond... op zaterdag 10 april had ik de laatste foto van hem gemaakt (samen met mij), en 7 dagen later tref ik hem opeens ziek aan en gaat hij gelijk een paar uur later dood... Ik heb heel lang bij hem gezeten, maar in de laatste paar uur van zijn dood was ik er niet (ik moest zelf eens even iets anders doen en frisse lucht inademen), nu voel ik me toch een beetje schuldig..

*zucht* Ik heb hem net begraven, in een doekje en met een in plastic gewikkeld blaadje erbij waarop zijn naam uitgeprint staat en de datum van zijn overlijden...

*snik*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 17-04-2004 @ 20:12 :
*zucht* Mijn katje, Dukko Pavlov, is vandaag (zaterdag 17 april 2004) tussen 17:40 en 19:40 uur overleden aan een ons onbekende ziekte. *snif*

Zijn ziekte had in ieder geval met inteelt te maken; zijn moeder Isabella d'r eerste nest kleintjes waren ook allemaal doodgegaan, en haar tweede nest (waarvan Dukko deel uitmaakte) ook. Maar Dukko was zo gezond... op zaterdag 10 april had ik de laatste foto van hem gemaakt (samen met mij), en 7 dagen later tref ik hem opeens ziek aan en gaat hij gelijk een paar uur later dood... Ik heb heel lang bij hem gezeten, maar in de laatste paar uur van zijn dood was ik er niet (ik moest zelf eens even iets anders doen en frisse lucht inademen), nu voel ik me toch een beetje schuldig..

*zucht* Ik heb hem net begraven, in een doekje en met een in plastic gewikkeld blaadje erbij waarop zijn naam uitgeprint staat en de datum van zijn overlijden...

*snik*
toevallig kwam ik hier net op nadat ik je de PM stuurde

Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:48
Pluche
Pluche is offline
Mijn konijntje Joris is dood. Zn konijnenvriendinnetje Haas is in shock.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=829180
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:36
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
pino, grasparkietje half jaar (waarscheinlijk ziek)
en stippel de goudvis twee maanden hadden we hem thuis (geen flauw idee).
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:55
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
afgelopen dinsdag mijn hondje in laten slapen.
ze zou de dag erna 11 worden.

zo ontzettend niet leuk...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:00
babe15
babe15 is offline
Me pony kan ik er nu vanaf oowk wel bij zette ofniej? ze krijgt morge spuitjuh!! ik zal haaaaaaaaaaar zow misse!!

ik hou van haaar en wil ha nie kwijt!!

i love youw tina 4evah!!

big kiz for tina!! luv youw 4 evah!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:41
nanette
Avatar van nanette
nanette is offline
mijn kat poekie, is op 10 juni, overleden. Hij is waarschijnlijk overleden aan een soort aanval. Ik mis hem heel erg, hij is 10 jaar geworden. I LOVE POEKIE 4-EVER

kusjes nanette
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:32
Achazia
Achazia is offline
Mijn cavia...twee jaar oud. Hij heette Joepie en het ging steeds slechter met hem. Ik wilde hem naar de dokter brengen, maar toen lag hij helemaal stil in zijn hokje. Ik dacht dat hij dood was, maar hij leefde nog. Zijn bekje was helemaal blauw aangelopen en je hoorde hem echt happen naar adem. Dat was zo zielig! Ik heb nu een nieuwe (Frodo, houdt niet van mij, ik wel van hem) maar Joepie is onvervangbaar.
__________________
Journalistiek: alles wat er morgen niet meer toe doet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:58
coldplayfan
Avatar van coldplayfan
coldplayfan is offline
Paar maanden geleden hebben we onze hond Caesar in laten slapen (was een boston terrier, iemand daar bekend mee?). Was het meest fantastische beest ever, ik weet zeker dat ik nooit meer zo'n hond zal krijgen. Ik mis hem iedere dag .

en pas geleden mn hamster laten inslapen. Ook erg, maar ik heb er veel minder moeite mee dan met de hond.

het klinkt nogal afstandelijk wat ik hierboven allemaal typ, maar ik kan blijkbaar niet met gevoel typen.. ik mis ze echt verschrikkelijk
__________________
everything's not lost
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:37
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Nooit leuk om thuis te komen en te horen dat je hamster koud en stijf in dr kooi ligt.

Dag Popje, ik mis je!
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:18
Nesa
Avatar van Nesa
Nesa is offline
caviaatje katrien
caviaatje bruinoortje
en hun kleintje

konijn trix
hamster juan
roodbuikpadje

snif
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 16:18
Verwijderd
vorige week vrijdag is mijn konijn dorus overleden, hij was 8. Ach hij heeft een goed leven gehad en was al een tijd ziek, ergens dus wel beter.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:35
Verwijderd
Hmmm... kom je toevallig op F&F, valt je oog op dit topic...

Gisteren liep ik de kamer in, zag Flup en liet alles vallen en rende in slow motion Oh neee Flup schreeuwend naar zijn kooi. Lichte hoop dat hij nog leefde...
Helaas. Bloed aan zijn kopje. Volgens mijn moeder was ie al een paar dagen stil, al had ik er toen mijn ouders op vakantie waren helemaal nix van gemerkt. Volgens mijn vader was ie gewoon oud. Al bijna 30 jaar bij de vorige eigenaars. Nu een beroerte gekregen en van zijn stokje gevallen, letterlijk en figuurlijk.

Maar hij was geweldig. Een Rosellaparkiet. Altijd chagrijnig, dominant als ie chips of koekjes wilde, kopjes gevend en spelletjes spelend waarbij hij in mijn vinger beet maar nooit pijn deed.
En zijn kooi staat nu buiten en ik heb telkens het gevoel dat ik ik wil fluiten en roepen "Hey Fluppeke, sta je buiten? dag schatteke...".

Nu maar hopen dat Bölke (de kanarie) hem niet te erg gaat missen en t opgeeft.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:18
tosyali
Avatar van tosyali
tosyali is offline
mijn old dwergpapegaai "was" weggevlogen en waarschijnlijk is ie nu dead ( )
is alweer een paar jaar geleden
__________________
"God is enough for us, and He is the best disposer of affairs."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 19:15
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Vandaag 9-augustus-2004 is mijn cavia Muis overleden. Lange tijd werd er gedacht dat ze last had van longontstekingen, maar waarschijnlijk heeft ze toche en hartkwaal gehad en zijn haar longen volgelopen met vocht (bloed).

Lief klein Muisje
Blijf maar lekker in je huisje
Rust maar zacht en heel tevreden
Wij redden het wel hier beneden


__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:55
Venomous
Venomous is offline
10 augustus 2004 is mijn lieve hondje gestorven.

Zal altijd van je houden...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 11:21
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Maaike het Konijn, een schichtig en schuw diertje with a mind of his own.

1997 - 28 - 8 - 2004
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 15:54
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Dat knijn is tenminste wel lekker oud geworden moet je maar denken
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:31
Verwijderd
Mijn lieve ratten meisje Frotje hebben we gisteren om kwart over 12 's nachts in moeten laten slapen.
We hebben alles geprobeerd, alles gedaan, ze heeft vocht gekregen, ze heeft meerdere keren cortizon gekregen, maar ze wilde niet meer. Ze at niet meer en dronk niet meer.
Mijn meisje was op.

En nu, het nieuwe ratje wat we als maatje voor de overgebleven rat hadden gekocht, omdat zij zich verschrikkelijk eenzaam voelde...
6 à 7 kleine weekjes oud, een brutaal monstertje van, met staart, nog geen 15 cm lang is ook overleden.
Ze had ons meteen geraakt, kleine Fientje.
Mijn andere ratje heeft haar achter haar oortje gebeten, achteraf niet eens diep, maar ik schrok van de grote druppels bloed, dus naar de dierenarts. Die gaf haar antibiotica, maar ze is later ondergedekt in haar eigen kooitje doodgegaan.

Mijn moeder en ik zijn er helemaal kapot van en we snappen er niets van...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:32
Mikaila
Mikaila is offline
gisteren om 20.00 mn hond laten inslapen.
het is zo onwijs stil in huis nu, blugh :\
__________________
i wish i'd only look and didn't have to touch | <3 Snow
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 19:42
Pudding_Gek
Avatar van Pudding_Gek
Pudding_Gek is offline
Ik denk dat ik heel grappig ben.
__________________
Waarom zetten mensen hier altijd teksten neer?

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 02:55.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 15:03
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
vet lollig
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:02
thatssarah
thatssarah is offline
Mijn cavia Max is pas overleden, 1 dag voordat ik naar Amerika vertrok.
Een ongeluk voor een geluk dus (of ging die uitdrukking anders? )

Max is 4,5 jaar geworden.
Ik zal hem niet vergeten, want hij was een heel speciaal beestje.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:04
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
Pudding_Gek schreef op 16-10-2004 @ 19:42 :
...
vet stoer joh

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 02:56.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Onze superlieve kat Wodan (toen ik vier was). Hij is overreden door een auto. Verder was hij cool: mijn broertje gooide zijn eten op de grond en Wodan at het op. En hij luste chips, met name Hamka's!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn hond is dood
kiki is back
2 08-09-2003 16:36
Flora & Fauna Onbegrip
DarkCat
7 31-08-2003 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.