Oud 13-09-2004, 15:12
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Had net een discussie met een aantal vriendinnen over het nut van een string. Ik draag er zelf geen omdat ik het nl. nogal stom vind. In plaats van de randjes van je onderbroek, zie je gewoon de randjes van je string door je broek heen. Dan draag je toch beter gewoon *niets*? Nou, daar ging de discussie dus over. Tegenwoordig zijn de strings zo klein dat het maar dunne lapjes meer zijn aan een stukje draad. Waarom dráág je er dan nog één in godsnaam? Is het dan gewoon niet beter helemaal nix aan te doen? (zou ik zelf niet zien zitten, ik stel mezelf gewoon de vraag maar).

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 15:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2004, 15:13
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?

dus het stelt degelijk wel wat voor, behalve aan de achterkant en de zijkanten ... but who cares?
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:15
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Omdat ze hot 'n' spicy zijn
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:15
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?

dus het stelt degelijk wel wat voor, behalve aan de achterkant en de zijkanten ... but who cares?
precies...

en ik hoor altijd zeggen dat het lekkerder zit
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:16
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:20
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 13-09-2004 @ 15:16 :
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
je draagt ook ondergoed omdat je op die plek veel meer transpireert dan op andere plekken. Als het goed is doe je daarom ook elke dag schoon ondergoed
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 13-09-2004 @ 15:16 :
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
Nee hoor, je hebt van die speciale string-inlegkruisjes en die worden best veel gebruikt hoor. Ik draag zelf ook altijd een string (en ook wel eens met inlegkruisje). Ik vind het vrouwelijker en het zit veel fijner, want je hebt minder last van een broeierig gevoel aan je billen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:28
Verwijderd
Je ziet randjes van een onderbroek veel sneller dan randjes van een string. En dan nog vind ik het eigenlijk slecht vergelijkbaar. Randjes van een onderbroek vind ik er niet erg sexy uitzien. Randjes van een string kunnen, zolang het onbedoeld is, er juist weer wel sexy uit zien.

Persoonlijk vind ik een string gewoon veel vrouwelijker. En het zit veel lekkerder, het snijdt niet, irriteert niet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:29
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ten eerste, het voelt gewoon niet fijn als je die naden van je broek in die omgeving voelt.. zijn vaak gewoon rough afgewerkt omdat ze toch aan de binnenkant zitten...
ten tweede, ja, je wordt weleens opgewonden.. om het dan niet langs je been te laten druipen doe je een stringding aan om het daarin op te vangen...
ten derde, met een onderbroek aan voel IK me zekerder... gewoon het idee dat je daar niks aanhebt...lijkt me toch niet fijn...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:36
Hagel
Hagel is offline
omdat het geil staat? Omdat het lekker zit? omdat ik me mooier voel wetende dat ik een string aan heb dan een katoenen omaonderbr00k? En zonder schuurt als je een spijkerbroek aanhebt
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Verplaatst naar Lifestyle.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben?
omg Je bedoelt afscheiding.

1. Ik vind strings sexier (en mijn vriend ook).
2. Onderbroeklijntjes vind ik 100x zo lelijk als stringlijntjes.
3. Stringlijntjes zie je als het goed is niet en anders moet je ook daar iets aan doen, andere broek/andere kleur string/losser/strakker.
4. Onderbroek snijden in je kontje, mijn kontje wil zacht en glad zijn.
5. String zitten lekkerder.
6. Helemaal niks zit niet lekker omdat dat schuurt en de afscheiding in je broek komt (lijkt me).
7. Hoeveel moet ik er nog of do you get the point?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:05
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan). Maar strings draag ik vaker. Je kont komt er gewoon beter in uit.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan).
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:13
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik draag bijna nooit strings. Omdat ik ze totaal niet lekker vind zitten en je de randjes van mn onderbroek toch niet ziet.

Maargoed, ik snap het nut van strings wel.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:20
Verwijderd
Tja, je ziet minder snel de randjes van een string dan van een onderbroek. Maar het is wel weer een big nono als je string boven je broek uitkomt, ulgh.
Ikzelf draag liever onderbroekjes of boxertjes, dan zie je ook geen randjes, en het zit lekkerder dan een string

Strings vind ik eigenlijk helemaal niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:21
johnbiezen
johnbiezen is offline
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen..

't hoort gewoon bij een meisje....punt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen..

't hoort gewoon bij een meisje....punt
Edit: vindt jij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2004, 16:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies
En wat bedoel je dan met omaonderbroeken?
Geloof me, er zijn ook genoeg onderbroeken die wel sexy en leuk en 'trendy' zijn zonder een string te zijn.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 13-09-2004 @ 16:23 :
Edit: vindt jij.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:30
qghp
qghp is offline
lieverd ik was iets later thuis dan gepland..sorry daarvoor. krijg ik morgen weer een jus van jou? daar hou ik wel van! vooral van jou kus en liefs jelmer


whahaha smsjes naar het verkeerde nummer sturen is zoo fout
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
*blaat*






urgh
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:42
artnael
Avatar van artnael
artnael is offline
Citaat:
DNMB schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan). Maar strings draag ik vaker. Je kont komt er gewoon beter in uit.
ja, als je een mooie reet heb jah.. , dat gaat dus niet voor iedereen op..

Doe mij maar boxershorts. Zitten fijn, ziet ze niet.. (nah, bij mij niet dan )
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:43
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 13-09-2004 @ 16:30 :
lieverd ik was iets later thuis dan gepland..sorry daarvoor. krijg ik morgen weer een jus van jou? daar hou ik wel van! vooral van jou kus en liefs jelmer


whahaha smsjes naar het verkeerde nummer sturen is zoo fout
Tja euh dat doe ik ook (te) vaak...
Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:48
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
'witverlies'


gatverdamme uit welke gristencommune kóm jij?
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2004, 16:50
zusjevos
zusjevos is offline
ik vind dit een doelloze discussie. Strings zijn nu gewoon in de mode net zoals puntlaarzen, sjaaltjes enz. De ene vindt het wel lekker zitten andere niet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:53
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
terror koe schreef op 13-09-2004 @ 16:48 :
'witverlies'


gatverdamme uit welke gristencommune kóm jij?



Mjah, ik vind een string wel mooi, zolang ie niet te strak is zodat je als nog 4 billen krijgt. Kleine miniboxertjes zijn ook koel, en hele lage onderbroekjes ook.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:53
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
1. Strings staan mooier/sexier
2. Je hebt minder last van lijntjes en de lijntjes die je ziet zijn mooier/vrouwelijker/sexier.
3. Je kont komt er mooier door uit.
4. Gewone onderbroekjes zitten niet lekker, die randjes snijden nl.
5. Strings zitten lekkerder. Snijden niet etc.
6. Nix is ook zo nix.... en een inlegkruisje kan makkelijk in een string. Nix is best onhygiënisch.

(vind ik)
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:55
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
zusjevos schreef op 13-09-2004 @ 16:50 :
[B]Strings zijn nu gewoon in de mode net zoals puntlaarzen, /B]

ha-ha-ha
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:56
Verwijderd
Persoonlijk heb ik niet zo'n bezwaar tegen strings Maar ik moet zeggen dat ik een "gewone" onderbroek of een boxer ook wel mooi vindt

Meiden die zulke strakke broeken dragen dat je de lijntjes van het ondergoed ziet zijn toch meestal niet mijn typ
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:59
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen..

't hoort gewoon bij een meisje....punt
waar haal jij al die wijsheid vandaag

Ik knap de laatste tijd meer en meer af op strings, omdat meiden ze blijkbaar enkel maar gebruiken om ze zo zichtbaar mogelijk boven hun broek te laten uitkomen.
Je hoeft niet een string te dragen om trendy te zijn
En geitenwollen sokken zijn
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:02
Verwijderd
nah wat mij opvalt is dat de meeste meisjes alleen maar strings dragen omdat al hun vriendinnetjes et ook doen , en ze er anders dus niet bij horen.


ik draag af en toe strings , als ik er zin in heb of een strakke broek aan heb , dan heb ik ook zoiets van hmmm deze randjes zien er wel een beetje raar uit , maar gewone oma onderbroeken zitten dus veel lekkerder
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:04
Verwijderd
mi dragen de meeste meisjes gewoon strings omdat de meeste jongens erop geilen ofzo, ze lijken me echt niet lekker zitten en ik heb ook (bijna) alleen maar boxers aan, die zie je ook niet zitten...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:08
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 15:54 :


1. Ik vind strings sexier (en mijn vriend ook).
4. Onderbroek snijden in je kontje, mijn kontje wil zacht en glad zijn.
Strings om te zien zijn eigenlijk alleen mooi bij iemand met een mooie kont, en er zijn haast geen mensen met écht mooie billetjes.
Van strings krijg je juist geen gladde billetjes, juist met onderbr00ken of boxers.
Allthough draag ik ze wel, maar echt niet altijd .

Btw gefeliciteerd
__________________
lekker oppervlakkig maar weer

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:12
punkskapunk
punkskapunk is offline
omdat een onderbroek steeds tussen je reet zit en das een wat dikker stukje om er tussen te stoppen dan een string en een string zit er al in dus daar voel je nix meer van en hoe minder stof er dus zit des te lekker der zitten ze want dan heb je minder stof tussen je reet...en ik vind et er ook wel stuk mooier uitzien dan een grote tent
__________________
grap
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:12
11568
11568 is offline
Ik merk het verschil niet zo drastisch, een string zit in elk geval niet minder lekker dan een onderbroek. En onder een strakke broek is het geen gezicht als je van die lelijke lijnen ziet [al helemaal als zo'n ding is afgezakt, gadver de gadver].

En 'witverlies' is het meest walgelijke woord wat ik ooit heb gehoord
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2004, 17:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
- Strings zitten fijner, je voelt bij niet dat je ze aan hebt.
- Je ziet geen randjes of alleen maar een paar kleine lijntjes aan de bovenkant van je broek.
- Staat mooier/
- Gewone onderbroeken gaan altijd in je kont zitten en dan moet je ze er on-charmant weer uit zien te krijgen. Zitten je daar aan je kont de friemelen. Kan je beter gelijk een string aandoen.
- In gewone onderbroeken krijg je een plakkont. Veelste warm.
- Niets lijkt me niet fijn zitten. Bij een strakke broek of een spijkerbroek. Auw...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:23
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 16:26 :
Feli jij!

Ot;
Strings zijn vrouwelijker, maar boxertjes/heuponderbroekies kunnen ook erg leuk zijn.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:27
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies
daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels)

je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt

- strings zijn sexier
- stringlijntjes staan mooier

of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen..

't hoort gewoon bij een meisje....punt
Ik vind jou echt een walgelijk creatuur

Ontopic: De laatste tijd begin ik strings n beetje saai te vinden.
Ik vind boxertjes (krant, strikjes etc) erg leuk en tangaonderbroekjes vind ik ook leuk. Als ik strakke kleding draag doe ik altijd strings aan of boxers, maar als je t toch niet ziet ook wel eens n normaal slipje, ik vind dat die dingen weer hip moeten worden en dan heb ik het niet over "omaonderbroeken" maar over laag op de heup zittende, lieve schattige onderbroekjes <3
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:29
Verwijderd
ik kan nooit boxers vinden
die uit in stuk zij ngemaakt

ontopic

strakke broeken moet je wel string onder doen of boxer

ik draag allen in strakke rok string
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:42
Sjezzie
Avatar van Sjezzie
Sjezzie is offline
Het zit gewoon makkelijker. En je kont komt er mooier in uit.

Verder is een string niet zoveel sexiër vind ik.
__________________
ik heb al spijt van m'n nickname
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 16:26 :
Wat nou ' '?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:52
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
punkskapunk schreef op 13-09-2004 @ 17:12 :
omdat een onderbroek steeds tussen je reet zit en das een wat dikker stukje om er tussen te stoppen dan een string en een string zit er al in dus daar voel je nix meer van en hoe minder stof er dus zit des te lekker der zitten ze want dan heb je minder stof tussen je reet...en ik vind et er ook wel stuk mooier uitzien dan een grote tent
Wat een leuke cu2 heb je



Zo.
Dus jij draagt graag strings?

__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:58
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
ik draag eigenlijk nooit strings
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 13-09-2004 @ 17:52 :
Wat een leuke cu2 heb je



Zo.
Dus jij draagt graag strings?

[afbeelding]


awwww dis wel erg flauw
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:05
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 13-09-2004 @ 17:58 :
ik draag eigenlijk nooit strings
whahahah mannen met een string zijn zo
echt vies en lelijk!

Ik draag nooit strings, heb er ook nog nooit een aangehad- of jawel ooit één gepast maar ik vond me er toen te jong voor (14) en ik draag altijd lage onderbroeken (heuponderbroeken)...

Mss dat ik binnekort eens aan de string ga (om het zo te zeggen) om eens te proberen want onderbroeken kruipen zo ook tussen je billen (nah soms dan toch) dus wie weet is dat wel handiger ?

Wel niet over je broek dat het zichtbaar is en onder je rokje is ook sloerie !
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:07
11568
11568 is offline
Citaat:
terror koe schreef op 13-09-2004 @ 17:52 :
Wat een leuke cu2 heb je



Zo.
Dus jij draagt graag strings?

[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 13-09-2004 @ 17:42 :
Het zit gewoon makkelijker. En je kont komt er mooier in uit.

Verder is een string niet zoveel sexiër vind ik.
zo is dat
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:13
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
ik heb lang strings gedragen omdat ik dat mooier vond.


VOND

want ik ben erachter gekomen dat hele mooie kanten onderbroekjes veeeel sexier, veel vrouwelijker, veel comfortabeler en gewoon f*cking veel mooier zijn dan de mooiste string...

tis denk ik een soort van rage geweest.... vaag....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 13-09-2004 @ 17:23 :

Ot:
Strings zijn vrouwelijker, maar boxertjes/heuponderbroekies kunnen ook erg leuk zijn.
toch fijn,zon forumbroer
ohw en namens mij ook gefeliciteerd emma!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Mannen en strings
Qimm
76 05-11-2015 07:31
Lifestyle Stelling:Een man met een goed lichaam kan en mag best een string dragen
supergirl#1
1 02-05-2010 20:25
Lifestyle Sinds wanneer draag jij un string?
BrunetJuh
183 04-11-2005 14:27
Seksualiteit String
Rossoneri
135 10-08-2003 18:50
Lifestyle Strings
Verwijderd
179 08-04-2003 10:03
Lifestyle Strings op je twaalfde of niet!?
Flower_powerrr
86 08-12-2002 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.