Oud 30-11-2015, 02:22
Verwijderd
Of De Landing in Saaimandië natuurlijk.
Advertentie
Oud 01-12-2015, 08:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg een reclame van het grootse Zwanenmeer op Facebook, ik appte mijn moeder en 10 minuten later hadden we kaarten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 08:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik zei tegen mijn lief: Hey, ballet he?
Zij: Ja?
Ik: Wat denk je dan?
Zij: Iew.
Ik: Dat dacht ik wel.
Zij: Hoezo, wil je naar het ballet dan?
Ik: Ja, natuurlijk.
Zij: ..........

pauper.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 08:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik ga deze maand ook nog naar JCS met mijn collega awesoooooome.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 09:26
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Leuk, zwanenmeer!

Weet je nog dat we die handtekeningen mochten vragen bij dr AP zaal? Met 'de liefste'. En dat al die dansers daar druk (half)naakt rondliepen, waaronder een Chinees met veel schaamhaar die zonder gene een handtekening zette op ons boekje? Misschien niet, je was erg klein toen nog.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 01-12-2015, 10:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, vooral die enorme bos haar is me bijgebleven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 12:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eerder weg van school ivm een cursus van de leraar, zit nu voor het eerst op Delft CS een Starbucks te drinken. Lekkah
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 12:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En echt een superduper enthousiaste medewerker achter de balie, die zowaar mijn echte naam goed schreef! Dat is op zich wel al een hele prestatie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 12:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Normaal gesproken verzin ik altijd een naam, en het liefst een moeilijke/buitenlandse.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2015, 12:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb net een fantastisch weekend gehad met schatje in München hnnnn
En ik zat net te huilen omdat het voorbij is en toen besefte ik dat we elkaar nu minder lang moeten missen dan we elkaar straks zien in de kerstvakantie!
Oud 01-12-2015, 12:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn naam konden ze in het Engels in Dublin ook niet goed schrijven

De toffee nut latte was wel lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-12-2015, 12:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet zo weer naar de tandarts
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-12-2015, 12:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Succes Miekje!

Ik ga straks eens kijken of ik een foute kersttrui kan scoren bij de primark op zuid. Op dinsdagmiddag is het daar vast rustig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-12-2015, 12:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dankje!

Op Zuid is het altijd rustig En ik heb al genoeg kersttruien zien hangen, dus je slaagt vast
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-12-2015, 13:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Speaking of kersttruien, ik wil deze:


__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-12-2015, 16:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Missie foute kersttrui shoppen geslaagd
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20151201_162800.jpg (333.4 KB, 4x gelezen)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-12-2015, 16:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hij is fijn.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-12-2015, 18:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ja, vooral die enorme bos haar is me bijgebleven

Citaat:
Eerder weg van school ivm een cursus van de leraar, zit nu voor het eerst op Delft CS een Starbucks te drinken. Lekkah
he, ik wist niet dat we die hadden!


en omg die Carlton trui
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Ads door Google
Oud 01-12-2015, 19:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik kreeg een reclame van het grootse Zwanenmeer op Facebook, ik appte mijn moeder en 10 minuten later hadden we kaarten
Ik moet daar ook nog ooit eens een keer heen. Of naar De Notenkraker ofzo.
Ik werk met zoveel dans-collega's, maar zie zelden een dansvoorstelling...
Oud 01-12-2015, 20:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat een onuitstaanbare man is het toch. Op 1:15, het stuk over die Tweet:

Oud 01-12-2015, 20:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Überhaupt, als zelfs Fox News je te dom en rechts vindt...
Oud 01-12-2015, 20:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, bij Fox News zijn ze al een tijdje Trump in de grond aan het boren. Die zien de bui natuurlijk al hangen: als Trump de kandidaat wordt voor de GOP kunnen de Democraten de champagne al ontkurken.
Oud 01-12-2015, 21:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, ik merk het. Ze geven hem ook bewust de kutste vragen bij debatten enzo Circus.
Oud 01-12-2015, 21:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Christ. Maar hier maakt hij er toch echt zelf een potje van ze hoeven niet erg hun best te doen.
Oud 01-12-2015, 22:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, ze hoeven sowieso niet erg hun best te doen. Hij hoeft maar z'n mond open te doen en er komt meteen een drol uit.
Advertentie
Oud 01-12-2015, 22:18
Verwijderd
Als het niet zo absurd zou zijn zou het oprecht grappig zijn gewoon.
Oud 02-12-2015, 08:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik moet daar ook nog ooit eens een keer heen. Of naar De Notenkraker ofzo.
Ik werk met zoveel dans-collega's, maar zie zelden een dansvoorstelling...
De voorstelling komt op meerdere plaatsen! Linkje: http://www.stardusttheatre.nl/portfo...d/#toggle-id-8
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-12-2015, 08:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg mijn jaarnota van Eneco. Ik moet er nog steeds van huilen, zoveel moet ik bijbetalen. Snap er geen kut van, want ik let er echt wel op dat ik de wasmachine en droger alleen in het weekend aanzet enzo, dat de boiler niet de hele tijd staat op te warmen voor niks en ik heb bijna al mijn apparaten op zo'n stekkerdoos met knopje, zodat het niet stiekem staat te vreten. Mijn kachel gaat via de huur, dus dat is het niet. Snap het echt niet!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-12-2015, 08:46
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wat kut pheeb bij Essent kun je tussentijds checken hoe je ervoor staat en tussentijds aanpassen. Heeft Eneco ook zoiets? Misschien handig voor volgend jaar? Op basis waarvan had je je bedrag ingesteld? En hoeveel heb je verbruikt?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 02-12-2015, 08:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn vader had dat ook, maar de vorige bewoner van zijn appartement woonde al tijden bijna bij haar vriend in, dus was gewoon weinig thuis om stroom te verbruiken. En zijn verbruik was op basis daarvan betekent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-12-2015, 09:03
Verwijderd
Is er geen fout gemaakt? Mijn zus kreeg ooit een naheffing van tegen de tienduizend euro omdat ze haar adres hadden verward met dat van een bedrijf met hetzelfde huisnummer in een andere straat
Oud 02-12-2015, 10:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik kreeg mijn jaarnota van Eneco. Ik moet er nog steeds van huilen, zoveel moet ik bijbetalen. Snap er geen kut van, want ik let er echt wel op dat ik de wasmachine en droger alleen in het weekend aanzet enzo, dat de boiler niet de hele tijd staat op te warmen voor niks en ik heb bijna al mijn apparaten op zo'n stekkerdoos met knopje, zodat het niet stiekem staat te vreten. Mijn kachel gaat via de huur, dus dat is het niet. Snap het echt niet!
Hoeveel elektriciteit verbruik je dan per jaar?

Elektrische boiler voor warm water, begrijp ik?
- Temperatuur ingesteld op 60 graden Celcius en niet hoger? Hoger is niet nodig en leidt tot veel meer stroomverbruik.
- Sluit de boiler aan op een tijdschakelklok en laat deze alleen 's nachts zoveel uren als nodig opwarmen (hiermee kun je experimenteren) en uitschakelen kort voordat je meestal gaat douchen. Je profiteert dan optimaal van je nachttarief. En in principe zou je overdag en 's avonds ook nog genoeg warm water moeten hebben voor bijv. afwassen.
- Heb je een waterbesparende douchekop?
Oud 02-12-2015, 12:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat kut pheeb bij Essent kun je tussentijds checken hoe je ervoor staat en tussentijds aanpassen. Heeft Eneco ook zoiets? Misschien handig voor volgend jaar? Op basis waarvan had je je bedrag ingesteld? En hoeveel heb je verbruikt?
Volgens mij kan dat alleen met Toon en die heb ik niet.
Mijn bedrag was dit jaar 53 euro, gaat nu naar 79. 53 is gebaseerd op mijn verbruik van het eerste jaar, ik kreeg toen geld terug.

Ik heb dit jaar volgens Eneco dit verbruikt:
Stroom normaaltarief 1563 kWh (vorig jaar 997)
Stroom daltarief 1886 kWh (vorig jaar (vorig jaar 1191)
Totaal dus 3449 kWh (vorig jaar 2168)

Citaat:
Hoeveel elektriciteit verbruik je dan per jaar?

Elektrische boiler voor warm water, begrijp ik?
- Temperatuur ingesteld op 60 graden Celcius en niet hoger? Hoger is niet nodig en leidt tot veel meer stroomverbruik.
- Sluit de boiler aan op een tijdschakelklok en laat deze alleen 's nachts zoveel uren als nodig opwarmen (hiermee kun je experimenteren) en uitschakelen kort voordat je meestal gaat douchen. Je profiteert dan optimaal van je nachttarief. En in principe zou je overdag en 's avonds ook nog genoeg warm water moeten hebben voor bijv. afwassen.
- Heb je een waterbesparende douchekop?
- Ik kan geen temperatuur instellen. Ik heb een hele oude boiler met twee draaiknoppen.
- Boiler heeft een eigen stroomgroep en volgens mij geen aparte kabel in een stopcontact. Zal ik even moeten checken. Wij douchen alleen in de avond en mijn lief doucht vooral op onmenselijke temperatuur. Weet niet of dat water in die boiler warm blijft de hele dag, maar dat zal wel niet.
- Ik heb een waterbesparende douchekop.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-12-2015, 12:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelijk even gekeken, de boiler zit rechtstreeks aangesloten op de stoppenkast.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-12-2015, 13:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wellicht dat nog ergens (online of evt. via verhuurder) te achterhalen is welke temperatuur hoort bij een bepaalde stand van de knop(pen) op de boiler? Of zelf de temperatuur van het warme water meten met een (bak)thermometer bijv. en kijken of het wat minder kan.

Zijn die cijfers van vorig jaar ook echt (omgerekend) over een heel jaar? Verschil is wel erg groot.
Of douchte je lief vorig jaar niet/veel minder bij jou?
Oud 02-12-2015, 15:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn die cijfers van vorig jaar ook echt (omgerekend) over een heel jaar? Verschil is wel erg groot.
Dit; een soortgelijk verschil had ik toen ik halverwege het jaar verhuisde (en dus maar +- 6 maanden hoefde te betalen).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 02-12-2015, 16:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kloppen je meterstanden die je opgegeven hebt wel met die in de afrekening? In mijn vorige huis waren ze een keer niet aangekomen en toen hadden ze de meterstanden geschat en daar klopte niets van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-12-2015, 16:26
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
In dezelfde lijn: kan ook nog zijn dat je ze vorig jaar verkeerd hebt opgegeven / dat ze verkeerd geschat zijn, en dat je nu dus feitelijk een correctie voor vorig jaar betaalt.
Oud 02-12-2015, 16:37
Verwijderd
Geslaagd voor m'n theorie rijbewijs 1e keer, dus heel erg blij.
Oud 02-12-2015, 17:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Geslaagd voor m'n theorie rijbewijs 1e keer, dus heel erg blij.
Gefeliciteerd!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-12-2015, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan dat alleen met Toon en die heb ik niet.
Mijn bedrag was dit jaar 53 euro, gaat nu naar 79. 53 is gebaseerd op mijn verbruik van het eerste jaar, ik kreeg toen geld terug.

Ik heb dit jaar volgens Eneco dit verbruikt:
Stroom normaaltarief 1563 kWh (vorig jaar 997)
Stroom daltarief 1886 kWh (vorig jaar (vorig jaar 1191)
Totaal dus 3449 kWh (vorig jaar 2168)



- Ik kan geen temperatuur instellen. Ik heb een hele oude boiler met twee draaiknoppen.
- Boiler heeft een eigen stroomgroep en volgens mij geen aparte kabel in een stopcontact. Zal ik even moeten checken. Wij douchen alleen in de avond en mijn lief doucht vooral op onmenselijke temperatuur. Weet niet of dat water in die boiler warm blijft de hele dag, maar dat zal wel niet.
- Ik heb een waterbesparende douchekop.
3449 vind ik ook wel erg veel? Hier 2451kWh over 1 jaar met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Oud 02-12-2015, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd!
Ik was echt heel zenuwachtig en dat werd alleen maar echter toen ik de derde vraag ofzo fout maakte haha; er was zo'n fiets met een vlaggetje erboven op, dus dan moet je duidelijk remmen mjah ik had dat hele kind op de foto te laat gezien
Oud 02-12-2015, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wellicht dat nog ergens (online of evt. via verhuurder) te achterhalen is welke temperatuur hoort bij een bepaalde stand van de knop(pen) op de boiler? Of zelf de temperatuur van het warme water meten met een (bak)thermometer bijv. en kijken of het wat minder kan.

Zijn die cijfers van vorig jaar ook echt (omgerekend) over een heel jaar? Verschil is wel erg groot.
Of douchte je lief vorig jaar niet/veel minder bij jou?
Dan zou ik Eneco moeten bellen, maar ik heb twee draaiknoppen en 1 is voor "snel" opwarmen (snelste is 1,5 uur) en de ander is volgens de boilermonteur die er ooit was voor de hoeveelheid warm water.

Ja, woon hier nu 2 jaar. Ik vind het ook heel bizar. Ze doucht hier wel vaker, want ze woont hier part time. Maar alleen die boiler kan het toch niet zijn?
Citaat:
Kloppen je meterstanden die je opgegeven hebt wel met die in de afrekening? In mijn vorige huis waren ze een keer niet aangekomen en toen hadden ze de meterstanden geschat en daar klopte niets van.
Ik heb ze net gecheckt en ze zijn maar een klein beetje hoger dan ik heb doorgegeven, dus dat klopt wel.
Citaat:
In dezelfde lijn: kan ook nog zijn dat je ze vorig jaar verkeerd hebt opgegeven / dat ze verkeerd geschat zijn, en dat je nu dus feitelijk een correctie voor vorig jaar betaalt.
Dat zou kunnen. Maar ik zie dat ik ook belachelijk veel aan belasting betaal. Om stroom uit mijn muur te mogen krijgen. Ook achterlijk.
Citaat:
Geslaagd voor m'n theorie rijbewijs 1e keer, dus heel erg blij.
Gefeliciteerd!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-12-2015, 19:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, woon hier nu 2 jaar. Ik vind het ook heel bizar. Ze doucht hier wel vaker, want ze woont hier part time. Maar alleen die boiler kan het toch niet zijn?
Als je heel vorig jaar gewoon dezelfde boiler had, is dat waarschijnlijk geen verklaring voor je gigantisch toegenomen stroomverbruik.
Oud 02-12-2015, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Volgens mij kan dat alleen met Toon en die heb ik niet.
Mijn bedrag was dit jaar 53 euro, gaat nu naar 79. 53 is gebaseerd op mijn verbruik van het eerste jaar, ik kreeg toen geld terug.

Ik heb dit jaar volgens Eneco dit verbruikt:
Stroom normaaltarief 1563 kWh (vorig jaar 997)
Stroom daltarief 1886 kWh (vorig jaar (vorig jaar 1191)
Totaal dus 3449 kWh (vorig jaar 2168)

- Ik kan geen temperatuur instellen. Ik heb een hele oude boiler met twee draaiknoppen.
- Boiler heeft een eigen stroomgroep en volgens mij geen aparte kabel in een stopcontact. Zal ik even moeten checken. Wij douchen alleen in de avond en mijn lief doucht vooral op onmenselijke temperatuur. Weet niet of dat water in die boiler warm blijft de hele dag, maar dat zal wel niet.
- Ik heb een waterbesparende douchekop.
Je kan bij mijn eneco wel vergelijken met wat normaal is voor je postcode enzo hè?

Ik vind trouwens ook dat je veel verbruikt. Ik heb toevallig net mijn eindafrekening gekregen en ik heb afgelopen jaar in totaal 1621 kWh verbruikt. Denk dat mijn huis wel redelijk vergelijkbaar is met jouw huis qua grootte enzo. Ik heb alleen geen boiler maar een combiketel dus dat scheelt wel veel want mijn warm water gaat op gas.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-12-2015, 19:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Zo'n elektrische boiler van 80 liter is zo 1500 kWh per jaar volgens mij ja.
Oud 02-12-2015, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet niet wat je betaalt aan verwarming dan nog via je huur maar ik betaal 95 euro per maand aan eneco voor gas en elektra dus als jij minder betaalt voor gas en meer voor stroom en alsnog op hetzelfde uitkomt dan is dat niet heel raar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-12-2015, 20:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Volgens mij kan dat alleen met Toon en die heb ik niet.
Mijn bedrag was dit jaar 53 euro, gaat nu naar 79. 53 is gebaseerd op mijn verbruik van het eerste jaar, ik kreeg toen geld terug.

Ik heb dit jaar volgens Eneco dit verbruikt:
Stroom normaaltarief 1563 kWh (vorig jaar 997)
Stroom daltarief 1886 kWh (vorig jaar (vorig jaar 1191)
Totaal dus 3449 kWh (vorig jaar 2168)



- Ik kan geen temperatuur instellen. Ik heb een hele oude boiler met twee draaiknoppen.
- Boiler heeft een eigen stroomgroep en volgens mij geen aparte kabel in een stopcontact. Zal ik even moeten checken. Wij douchen alleen in de avond en mijn lief doucht vooral op onmenselijke temperatuur. Weet niet of dat water in die boiler warm blijft de hele dag, maar dat zal wel niet.
- Ik heb een waterbesparende douchekop.
Oeff, dat is ook wel echt veel ja, wij hebben geen normaal/dal, maar ons kwh is in totaal (verwacht) 1800 en wij zijn met z'n 2'en
__________________
#JeSuisAldi
Oud 02-12-2015, 21:39
Verwijderd
Ik heb niet eens zoveel verbruikt en ik heb rond de 10MWh gezeten
Oud 02-12-2015, 21:52
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Speaking of kersttruien, ik wil deze:
[afbeelding]


[afbeelding]
Met name de Carlton.
Citaat:
Wat een onuitstaanbare man is het toch. Op 1:15, het stuk over die Tweet:

[filmpje]
Haha.

Citaat:
Wat kut pheeb bij Essent kun je tussentijds checken hoe je ervoor staat en tussentijds aanpassen. Heeft Eneco ook zoiets? Misschien handig voor volgend jaar? Op basis waarvan had je je bedrag ingesteld? En hoeveel heb je verbruikt?
Met Eneco kan je gewoon elke maand het maandbedrag aanpassen. (Ook zonder Toon, Phoebe).

Citaat:
Geslaagd voor m'n theorie rijbewijs 1e keer, dus heel erg blij.
Gefeliciteerd.
__________________
Forumnist.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.