Oud 01-09-2008, 05:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Euw. Bah. Dan denk ik dat ik de rest van de dag maar niks ga doen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 01-09-2008, 05:35
Verwijderd
Ik drink heel gave energiedrank uit Oostenrijk.

Deze:

Oud 01-09-2008, 05:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tenzij iemand zin heeft om iets te gaan doen. Ik ben zelfs bereid dingen te doen die ik nog nooit gedaan heb en waarvan ik me afvraag, noouuu.. zal ik dat nou wel doen?

Binnen grenzen natuurlijk eh.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik drink heel gave energiedrank uit Oostenrijk.

Deze:

[afbeelding]
Dark Dog
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:37
Verwijderd
Citaat:
Euw. Bah. Dan denk ik dat ik de rest van de dag maar niks ga doen.
Als ik nou een laptop had kon ik daar een webcam aan hangen en die stiekem aanzetten tijdens de werkgroep Ze hebben 't daar toch niet door, want het is geen vak van mediastudies maar iets van letterkunde of Nederlands of literatuurwetenschappen ofzo.
Oud 01-09-2008, 05:38
Verwijderd
Citaat:
Dark Dog
Ik vind die hond zo leuk. Met z'n scheve bek.
Oud 01-09-2008, 05:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als ik nou een laptop had kon ik daar een webcam aan hangen en die stiekem aanzetten tijdens de werkgroep Ze hebben 't daar toch niet door, want het is geen vak van mediastudies maar iets van letterkunde of Nederlands of literatuurwetenschappen ofzo.
Oh, dat zou stiekem wel gaaf zijn. Want dan kijk ik stiekem mee en gniffel ik achter mijn beeldscherm omdat ze niet doorhebben dat ze in de gaten worden gehouden

Citaat:
Ik vind die hond zo leuk. Met z'n scheve bek.
't Lijkt meer op een op-een-landmijn-gesprongen,-oh-shit-je-pootjes-liggen-eraf,-we-hebben-alleen-nog-giraffe-protheses,-konijn, eigenlijk, als je het mij vraagt, maar goed
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat zou stiekem wel gaaf zijn. Want dan kijk ik stiekem mee en gniffel ik achter mijn beeldscherm omdat ze niet doorhebben dat ze in de gaten worden gehouden


't Lijkt meer op een op-een-landmijn-gesprongen,-oh-shit-je-pootjes-liggen-eraf,-we-hebben-alleen-nog-giraffe-protheses,-konijn, eigenlijk, als je het mij vraagt, maar goed
Ja. Ik heb alleen geen laptop. En ook geen webcam. Eigenlijk wil ik best een laptop, want er is overal wifi op de universiteit en typen gaat veel sneller dan schrijven.

En nee, het is echt zo'n neergepwepte mislukte inkthond, aww. Hoewel ik net te lang naar dat plaatje heb zitten staren, waardoor me opviel dat 1) die hond aan het schijten is en 2) dat het heel goed kan dat de makers stiekem een penis d'r aan hebben geplakt. Als je de voorste voorpoot als twee poten ziet en de achtste achterpoot als penis.
Oud 01-09-2008, 05:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb een 4 jaar oude laptop, die procentueel vaker vastloopt als je 'm gebruikt op accuvoeding, die overigens nog geen uur meegaat. Ik wil een klein lief meeneembaar laptopje met een kontschoppende accu plz.

Dat is wel een huge piemol voor zo'n klein konijntje
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:03
Verwijderd
Het is geen konijntje Darkbunny, omg.

Maar laptops zijn sowieso stom, want je kan ze veel moeilijker zelf fixxxen en aanpassen aan je wensen en er onderdelen uit slopen zodat je er betere onderdelen in kan proppen enzo. En bovendien zijn ze duurder dan pc's terwijl de specs minder goed zijn. Ze zijn alleen goed voor ermee rondwandelen bij college. En voor Diablo2 spelen in Duitse treinen, want in Duitsland heb je tenminste overal wifi langs het spoor. <3

En dit is de enige écht gave laptop, te weten, de gaafste laptop ter wereld:



En hij draait Ubuntu, aaaawwwwwwwwwwwww.

Oud 01-09-2008, 06:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Do want
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wat doet die opwindsleutel onder de linker controlknop?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Wat doet die opwindsleutel onder de linker controlknop?
Ik gók dat daar het aanknopje zit. Of een ander knopje. Maar die gast kennende zit die sleutel er niet voor niks.

Hij heeft sowieso echt fakking gave dingen gemaakt.

Dit is z'n monitor:



Bijpassend keyboard:



All in one pc:





Z'n muis kan ik niet meer terugvinden op z'n site, maar het was deze volgens mij:



En dit is z'n pckast:



Fucking über.
Oud 01-09-2008, 06:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Do fucking want
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:22
Verwijderd
Deze is gemaakt door iemand anders, maar alsnog gruwelijk gaaf:



Ik wil echt al die items keihard. Maar eigenlijk is 't maar goed dat ze niet te koop zijn, want voor je 't weet heeft iedereen ze. Dan kan ik veel beter gewoon zorgen dat ik ga trouwen met een steampunkert zodat ik stilletjes in een hoekje van z'n werkruimte kan zitten terwijl hij allemaal gave shit maakt
Oud 01-09-2008, 06:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
<TrevorParscal> when she turns 3.14159265 we are throwing her a PI birthday party...
omfg. als ik ooit kinderen krijg, dan ga ik dat ook doen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Deze is gemaakt door iemand anders, maar alsnog gruwelijk gaaf:

[afbeelding]

Ik wil echt al die items keihard. Maar eigenlijk is 't maar goed dat ze niet te koop zijn, want voor je 't weet heeft iedereen ze. Dan kan ik veel beter gewoon zorgen dat ik ga trouwen met een steampunkert zodat ik stilletjes in een hoekje van z'n werkruimte kan zitten terwijl hij allemaal gave shit maakt
Het is wel beter dat het niet te koop is ja. Want dan is het toch veel te duur en moet je alsnog kwijlen bij plaatjes terwijl je weet dat er dan mensen zijn van kijk mn pwn pc. En dat zou zuigen. Er zit nog maar 1 ding op, en dat is zelf aan de slag.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:28
Verwijderd
Citaat:
Het is wel beter dat het niet te koop is ja. Want dan is het toch veel te duur en moet je alsnog kwijlen bij plaatjes terwijl je weet dat er dan mensen zijn van kijk mn pwn pc. En dat zou zuigen. Er zit nog maar 1 ding op, en dat is zelf aan de slag.
Ja, kggg. Ik heb al een paar maanden een kast staan die ik eventueel wil gaan verbouwen
Oud 01-09-2008, 06:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Goedemorgen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-09-2008, 06:31
Verwijderd
Maar dan wel alleen met dingen die toch niks boeiends aangeven, want bij hem geven al die metertjes en wijzertjes allemaal shit aan. De temperatuur van het moederbord en de tijd enzo. Ik zou er gewoon een (in koperkleurige verf ondergedompelde) stopwatch op plakken en doen alsof het iets nuttigs doet
Oud 01-09-2008, 06:31
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen
Goedemorgen.

Wtf, het is halfacht
Oud 01-09-2008, 06:35
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Goedemorgen.

Wtf, het is halfacht
Jeps, en ik ben dus op tijd mijn bedje uit
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-09-2008, 06:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, kggg. Ik heb al een paar maanden een kast staan die ik eventueel wil gaan verbouwen
Doen!! Morgen!!

Citaat:
Goedemorgen
Good Meuning!

Citaat:
Maar dan wel alleen met dingen die toch niks boeiends aangeven, want bij hem geven al die metertjes en wijzertjes allemaal shit aan. De temperatuur van het moederbord en de tijd enzo. Ik zou er gewoon een (in koperkleurige verf ondergedompelde) stopwatch op plakken en doen alsof het iets nuttigs doet
Als je het doet moet je het ook wel goed doen eigenlijk.. Maar hij heeft ze ook niet in een middag gebouwd, dus er mag best wat tijd inzitten. Zolang het maar een kast is die een tijdje mee kan, en niet zo van yes!!! hij is af!! alleen past mn nieuwe moederbord er niet in dus ik zet 'm wel op ebay ;x
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als je 'm mee zou nemen naar een LAN, zou je bij voorbaat al gewonnen hebben
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:39
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Oeh, Maarten is er ook nog
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-09-2008, 06:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Maar luitjes. Ik ga eens mijn bed in. Mijn ogen hebben een kggggg-fock-off! bui.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oeh, Maarten is er ook nog
Ik altijd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:39
Verwijderd
maarten is er altijd.
Oud 01-09-2008, 06:39
Verwijderd
gmta!1!one
Oud 01-09-2008, 06:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Je maakt mijn dag weer goed
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ennu ga ik mijn bed in.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Para mag mij woensdag wel uitlachen als ik een nacht heb doorgehaald voor mijn eerste college.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:44
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Weltruste
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-09-2008, 06:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Toedels!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh man, ik zou een moord kunnen doen voor m&m's.

Of bitterballen! JA! Bitterballen!!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Als je het doet moet je het ook wel goed doen eigenlijk.. Maar hij heeft ze ook niet in een middag gebouwd, dus er mag best wat tijd inzitten. Zolang het maar een kast is die een tijdje mee kan, en niet zo van yes!!! hij is af!! alleen past mn nieuwe moederbord er niet in dus ik zet 'm wel op ebay ;x
Klopt, maar niet iedereen is über met zelf snoertjes kopen en die op van alles weten aan te sluiten en amperes en lasapparaten en dremels en eh. Ik denk dat ik genoegen neem met een kast die er van buiten gewoon mooi uitziet

Maar niet morgen, want morgen moet ik al studiedingen doen.

En welterusten.
Oud 01-09-2008, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Para mag mij woensdag wel uitlachen als ik een nacht heb doorgehaald voor mijn eerste college.
Ik zal het onthouden.
Oud 01-09-2008, 06:50
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Oh man, ik zou een moord kunnen doen voor m&m's.

Of bitterballen! JA! Bitterballen!!!
Ik heb wel chocolade voor je?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-09-2008, 06:51
Verwijderd
ik ga kazet wakker maken en dan werken. daag forumers!
Oud 01-09-2008, 07:09
Verwijderd
ah fuck zo meteen naar college en ik het is vroeg en ik ben nog langzaam. En ik heb een slechte dag. Nou het wordt echt een kutdag vandaag
Oud 01-09-2008, 07:10
Verwijderd
Argh, ochtend.
Oud 01-09-2008, 07:16
Verwijderd
Oh noes, geen koffie of thee in huis!
Oud 01-09-2008, 07:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goeiemorgen!

Ok lolwat, mijn 'seniormentor' vraagt of ik vandaag de speurtocht voor de bruggers (ik ben juniormentor) meeneem. Maar dat kan helemaal niet want zij zou er nog naar kijken. En ik heb de vragen niet, die heeft mijn collega-juniormentor.
Die bruggers gaan ons best wel uitlachen denk ik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 01-09-2008, 07:38
Verwijderd
Je moet gewoon stiekem bier gaan drinken met die jongelui, dat deed ik ook toen ik hulpmentor was en ze vonden het allemaal bijzonder geslaagd
Oud 01-09-2008, 07:43
Verwijderd
Omg wtf Katje naamzoek, je kan cake/taart maken in de magnetron In een fucking MOK Van enkel water en cakemix, hoewel je er wel nog van alles doorheen kan mieteren als je dat in huis hebt. Wtffff, dit ga ik een keer uitproberen. Wat bizar.

Oud 01-09-2008, 07:48
Verwijderd
Goedemorgûh!

Best zwaar, om half 8 opstaan terwijl ik de hele vakantie uitgeslapen heb tot minstens 11 uur. Ik wil m'n bed weer in!
Oud 01-09-2008, 07:48
Verwijderd
goedemorgen:
er staat seks in de titel
Oud 01-09-2008, 07:55
Verwijderd
Und?
Oud 01-09-2008, 08:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Noez, zometeen voor het eerst weer college. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-09-2008, 08:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Noez, zometeen voor het eerst college. ;x
Idem.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.