Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2014, 17:06
Verwijderd
Die van mij hebben er nog nooit iets over gezegd. Pa heeft ooit wel eens iets voor de grap gezegd dat ik maar voor een kleinkind moest zorgen, dan zouden zij er wel op letten. Maar verder... Van mijn 16e tot mijn 20e was ik samen met iemand en toen was ik waarschijnlijk te jong om het echt ter sprake te laten komen (ik zat er ook niet om te springen, maar was ook niet tegen, ik zat nog in het 'het hoort zo' en ik dacht er niet echt over na, want te jong) en daarna is het alleen maar duidelijker geworden dat het niet gaat gebeuren.

Ik denk wel dat als ik nu of over een tweetal jaar zou komen met 'ik wil toch kinderen' dat ze tegen gaan zijn. Jarenlang kinderen verachten en dan plots omslaan, ik denk dat ze het niet zouden vertrouwen. En terecht
Advertentie
Oud 21-01-2014, 17:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Heeft je moeder toch niks over te zeggen? Ik herken het overigens wel hoor, toen ik een paar jaar geleden nog wel enigszins een kinderwens had stak ze ook niet onder stoelen of banken dat ze het geen goed idee vond voor mijn 30ste oid. :')
Tuurlijk heeft ze daar niets over te zeggen, maar het is wel ietwat vervelend. Mijn moeder heeft het altijd over 'eerst de studie hoor, die is veel belangrijker'.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-01-2014, 17:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vooral mijn moeder vind het wel een plan dat wij kindertjes gaan fabrieken. Maar vooralsnog alleen een kleinkip en geen kleinkinderen voor haar...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-01-2014, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk heeft ze daar niets over te zeggen, maar het is wel ietwat vervelend. Mijn moeder heeft het altijd over 'eerst de studie hoor, die is veel belangrijker'.
Ik kan haar daar geen ongelijk in geven.

Citaat:
Vooral mijn moeder vind het wel een plan dat wij kindertjes gaan fabrieken. Maar vooralsnog alleen een kleinkip en geen kleinkinderen voor haar...
Een kleinkip, dat zou ik ze nog wel willen geven
Oud 21-01-2014, 17:21
Verwijderd
Kleinhaan mag ook natuurlijk, zo moeilijk zijn we niet.
Oud 21-01-2014, 17:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik kan haar daar geen ongelijk in geven.
Ik geef haar ook geen ongelijk. Maar situaties verschillen, en mensen ook.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-01-2014, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik had hulp in de huishouding, maar dat voelde ontzettend ongemakkelijk en ik zag er elke week weer tegenop. Nu heb ik het stopgezet.
Ik denk dat er wel verschil is tussen noodgedwongen hulp moeten, en uit luiheid hulp (aan)nemen. Het eerste lijkt me ook erg onprettig.
Oud 21-01-2014, 17:57
Verwijderd
Mijn nieuwe telefoon is super chil. Ik geloof dat ik er nu al mee getrouwd ben
Oud 21-01-2014, 18:01
Verwijderd
Bizar hoeveel beter whatsapp is dan sms he?
Oud 21-01-2014, 18:03
Verwijderd
het is allebei oke. alleen bepaalde mensen kan je via sms beter bereiken en anderen via whatssapp
Oud 21-01-2014, 18:03
Verwijderd
Holy shit, je had nog geen whatsapp? Wat ben jij voor een pubermeisje!
Oud 21-01-2014, 18:05
Verwijderd
Eentje die geen whapp had Ja dat bestaat echt nog.
Oud 21-01-2014, 18:07
Verwijderd
Soort grottenmens
Oud 21-01-2014, 18:14
Verwijderd
Ik sms vrijwel nooit meer. Alleen als ik in het buitenland ben en uit het vliegtuig kom, om te vertellen dat ik veilig geland ben.
Oud 21-01-2014, 18:30
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Volgens mij kan het dan, in elk geval binnen Europa, vaak weleens goedkoper zijn om de dataverbinding even aan te zetten en een berichtje via Whatsapp te sturen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-01-2014, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan het dan, in elk geval binnen Europa, vaak weleens goedkoper zijn om de dataverbinding even aan te zetten en een berichtje via Whatsapp te sturen.
De meeste providers bieden goedkope buitenlandmodules aan, dan heb je bijv 50MB per dag voor bijna niets. Kan je er zelfs een selfie bij sturen!
Oud 21-01-2014, 18:37
Verwijderd
Ik heb geen internetabonnement, overal waar ik kom is toch wifi.
Oud 21-01-2014, 18:39
Verwijderd
Hoe vaak ik wel niet ergens heb gestaan en écht even iets op moest zoeken op mijn telefoon...
Oud 21-01-2014, 18:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
binnen de EU is data best betaalbaar, €0,55 per MB. Ik heb laatst een paar dagen in Londen de boel gewoon aan laten staan, alleen wat geWhatsApped en een paar uitgebreid keer nu.nl bekeken, en een paar keer facebook gechecked en ik was in totaal iets van 8MB kwijt, iets meer dan 4 euro dus. Ik had natuurlijk ook een dagbundel van 15mb kunnen activeren voor 2,50, maar och
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-01-2014, 19:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Je moet dan alleen niet een verkeerd gifje tegenkomen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-01-2014, 19:17
Verwijderd
Ik vind het juist altijd wel chill om geen internet op mijn telefoon te hebben.
Oud 21-01-2014, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Je moet dan alleen niet een verkeerd gifje tegenkomen.
Opera mini gebruiken
Oud 21-01-2014, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist altijd wel chill om geen internet op mijn telefoon te hebben.
Dit ja
Oud 21-01-2014, 20:49
Verwijderd
We kregen vandaag een intern waarschuwingsmailtje over een oplichter die in een naburige culturele instelling een paar duizend euro heeft gejat. Zijn tactiek was voornamelijk 'nette kleren aanhebben' en 'vriendelijk aandringen'. Oplichterij is uiteraard mag niet maar ik heb er wel bewondering voor, als je zoiets klaarspeelt met alleen maar glimlachen, vingervlugheid en stalen zenuwen.

Is toch iets anders dan roemloos zakkenrollen of ruitjes intikken.
Oud 21-01-2014, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan het dan, in elk geval binnen Europa, vaak weleens goedkoper zijn om de dataverbinding even aan te zetten en een berichtje via Whatsapp te sturen.
Ik ben daar heel spastisch in en dat durf ik echt niet.
Oud 21-01-2014, 20:53
Verwijderd
ik zit ook wel eens 10 euro over mijn abonnement heen. Maar hij belt soms mensen zonder mijn toestemming. Hopelijk gebeurt dat minder bij deze telefoon.
Oud 21-01-2014, 20:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was net met mijn buurjongen en mijn moeder bij de Chinees eten en we hebben dat arme jong weer alle ijssoorten op laten noemen, alleen om 'aabai' te horen. Ik zeek bijna in mijn broek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-01-2014, 21:17
Verwijderd
Dat ging vast heel subtiel.
Oud 21-01-2014, 21:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arme jongen, indeed. Nam je dan op z'n minst wel aabai bai je eten?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-01-2014, 21:42
Verwijderd


Oms, dit had ik vroegahhhhh! <3
Oud 21-01-2014, 22:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat ging vast heel subtiel.
Enorm mijn moeder vroeg of ik nog een ijsje wilde (waarbij ze zelf al moeite had met haar gezicht in een plooi te houden (een plooi of gewoon plooi? Wat is plooi eigenlijk een raar woord)) en daar haakte ik automatisch op in met 'wat voor soorten ijs heb je?'
Arme jongen
Citaat:
Arme jongen, indeed. Nam je dan op z'n minst wel aabai bai je eten?
Nee, we hadden enorm veel gegeten, we hoefden geen ijs. We wilden het hem gewoon horen zeggen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2014, 05:17
Verwijderd
De plooi.
Oud 22-01-2014, 06:03
Verwijderd
Fiepje, wtf. Waarom?

Citaat:
De plooi.
De... plooi. Jaja.
Oud 22-01-2014, 07:22
Verwijderd
Wat?
Oud 22-01-2014, 07:36
Verwijderd
We hadden het laatst toch over geboortekaartjes? Vrienden van ons hebben een meisje gekregen en zij heten met de achternaam bos. Op hun kaartje staat "ons bos is een boompje rijker!" Dat vind ik dan wel weer schattig.
Oud 22-01-2014, 08:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tuurlijk heeft ze daar niets over te zeggen, maar het is wel ietwat vervelend. Mijn moeder heeft het altijd over 'eerst de studie hoor, die is veel belangrijker'.
Nouja, mijn moeder is een beetje desperate wat kleinkinderen betreft Ze zegt altijd tegen mij: 'Als jij nu zwanger wordt, maakt dat niet uit hoor. Dan zorg ik wel voor het kind, dan kan jij je school afmaken!' Dat zegt ze omdat mijn zus nog steeds geen vriend heeft en ik altijd al eerlijk heb gezegd dat ik geen kinderen wil. Maar mijn moeder beschikt niet echt over een gezond verstand ook, verder, dus tja Het kan ook de andere kant op slaan, zeg maar
Citaat:
We hadden het laatst toch over geboortekaartjes? Vrienden van ons hebben een meisje gekregen en zij heten met de achternaam bos. Op hun kaartje staat "ons bos is een boompje rijker!" Dat vind ik dan wel weer schattig.
Dat is inderdaad wel echt schattig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-01-2014, 08:18
Verwijderd
Mijn schoonmoeder riep tijdens mijn allereerste bezoek daar "ja, nu wordt het wel tijd voor kinderen, he meneer!", met een doodserieus gezicht. Mijn schoonzus en haar man hebben nu de druk van de ketek gehaald en voor een eerste kleinkind gezorgd.
Oud 22-01-2014, 08:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh ja, kut. Tentamens. Dat is volgende week al
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-01-2014, 08:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn schoonmoeder riep tijdens mijn allereerste bezoek daar "ja, nu wordt het wel tijd voor kinderen, he meneer!", met een doodserieus gezicht. Mijn schoonzus en haar man hebben nu de druk van de ketek gehaald en voor een eerste kleinkind gezorgd.
Is ze met andere dingen ook zo bot? Ik kan daar erg van genieten, maar als het je eigen schoonmoeder is zal het wellicht minder leuk zijn.
Oud 22-01-2014, 08:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh ja, kut. Tentamens. Dat is volgende week al
Daarom heb ik ruim twee weken vrij. Tentamenweken maar geen tentamens.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-01-2014, 09:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daarom heb ik ruim twee weken vrij. Tentamenweken maar geen tentamens.
Ik heb er 5 in totaal, waarvan vier in één week. Normaal valt dat mee, maar twee vakken zijn biochemie en meten is weten (meettechnieken binnen het biolab) en het allebei een ontzettende BITCH. En ik heb evolutieleer (keuzevak) in de her-week, dus ik heb wel een beetje vrij, maar toch ook weer niet zoveel als ik zou willen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-01-2014, 09:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fiepje, wtf. Waarom?



De... plooi. Jaja.
Wat nou, Chinezen zijn supergrappig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2014, 09:39
Hazel
Hazel is offline
Oh jongens, ik heb al wekenlang zó'n erge sushicraving. Het gaat gewoon niet weg, ik word er G E K van.
Oud 22-01-2014, 09:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh jongens, ik heb al wekenlang zó'n erge sushicraving. Het gaat gewoon niet weg, ik word er G E K van.
Herkenbaar er hing hier ook een enorme poster over een nieuw restaurant en kortingen en zo'n megafoto van lekkere dingen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2014, 09:42
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Oh jongens, ik heb al wekenlang zó'n erge sushicraving. Het gaat gewoon niet weg, ik word er G E K van.
Waarom geef je er niet aan toe dan?
Oud 22-01-2014, 09:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Herkenbaar er hing hier ook een enorme poster over een nieuw restaurant en kortingen en zo'n megafoto van lekkere dingen.
Ik zeur je zus, haar huisgenoot en Para al dagen aan hun hoofd hierover maar ze geven tot nu toe nog geen sjoege
Oud 22-01-2014, 09:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zeur je zus, haar huisgenoot en Para al dagen aan hun hoofd hierover maar ze geven tot nu toe nog geen sjoege
Volgens mij heeft Pip ook nog nooit sushi gegeten (of ze vond het niet boeiend, of ik heb het niet onthouden)

Ik ga altijd met mijn buurjongen, maar we hebben allebei niet echt het geld om uitgebreid uit eten te gaan, helaas.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2014, 09:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Volgens mij heeft Pip ook nog nooit sushi gegeten (of ze vond het niet boeiend, of ik heb het niet onthouden)

Ik ga altijd met mijn buurjongen, maar we hebben allebei niet echt het geld om uitgebreid uit eten te gaan, helaas.
Ah joh, ze eet wel eendenborst, maar ik moet mijn sushibuddiesgroep duidelijk uitbreiden ZWAAR LEFE
Oud 22-01-2014, 09:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ah joh, ze eet wel eendenborst, maar ik moet mijn sushibuddiesgroep duidelijk uitbreiden ZWAAR LEFE
Ik dacht ook altijd dat ik het niet lustte en dat het voor kuttenkopstudenten was, maar toen moest ik een keer mee omdat het 3 tegen 1 was en nu snap ik niet dat ik zonder kon sleep ze gewoon een keertje mee.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2014, 09:50
Hazel
Hazel is offline
Ik hoop de druk ook op te voeren door in dit topic te posten maar ik ben bang dat ze daar niet zo vatbaar voor zijn Tevens is dit een niet zo verkapte uitnodiging voor lezers om zich via PM bij mij aan te melden voor de Sushivreters Anonymous olv MargotTenenbaum.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film moet iedereen gezien hebben volgens jou?
suusch
243 14-10-2005 21:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.