Oud 04-03-2003, 08:01
Yamyam
Yamyam is offline
Vind ik wel leuk om even van anderen te horen.

Ik wil op school nooit in een 'groepje' horen. Ik heb zoiezo al een hekel aan dat groepsgebeuren van die hoort bij die en die hoort bij die, maar ik doe daar dus ook niet aan mee. Ik probeer met iedereen te praten, ook om de boel een beetje door te breken als zij heel erg op hun 'groepje' gericht zijn. Ik merk soms dat sommigen daar niet zo blij mee zijn of mij veroordelen of over mij gaan roddelen, maar ik ben niet van plan dat te veranderen. Ik kleed me ook heel verschillend enzo, zodat ik niet in een hokje geplaatst kan worden. En toen ik nieuw op school was moest ik mijn mentor telkens opnieuw uitleggen (die vroeg me telkens of ik al ergens bij zat, bij wie ik nou het meest ging zitten jemig BOEIEN) dat ik met iedereen contact probeer te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 09:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
hmm, k herken het een beetje... tis niet dat ik ernaar leef... maar het gebeurt gewoon. ik kan het met veel mensen goed vinden, dus ja dan ga ik niet kiezen... maar ach, tis niet dat ik me ga verzetten tegen dat ze me in een hokje kunnen stoppen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 09:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Bij ons op school..bij ons in de klas zijn er geen echte groepjes (misschien komt dat wel doordat we met enkel maar jongens in de klas zitten en we elkaar niet zo beoordelen zoals een hoop meisjes dat doen)

Misschien raar, maar dan nog, stel dat er groepjes waren...(zoals op't vbo het geval was), zit ik liever in een groepjes, dan dat ik ergens alleen in een hoekje zit (en vaak gedoemt ben/wordt als pispaaltjes van de klas).
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:41
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
ik herken het goed zelfs
ik vind het rot dat iedereen direct in groepjes moet horen
waar dan meestal verschillende overtuigingen zijn en die je moet aannemen
ik vind dat je zo moeilijk jezelf kan ontplooien
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:45
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
komt wel weer goed, op een gegeven moment kom je de mensen tegen die net zo zijn als jij
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:46
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Doopy schreef:
komt wel weer goed, op een gegeven moment kom je de mensen tegen die net zo zijn als jij
maar niemand is hetzelfde
misschien twee mensen
maar toch niet een hele groep
je kan onmogelijk alles goed vinden wat iemand anders doet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:49
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
pffff, anders neem je het ff niet te letterlijk, ik bedoel je komt vanzelf mense tegen waar je goed mee kan opschieten, die je mag, en die jou ook mogen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:56
Verwijderd
Hm.. Ik doe niks.. Zo van, ik vorm niet een groepje of niet niet een groepje zeg maar..

Ik praat met mensen tegen wie ik iets te zeggen heb, en ga om met de mensen die ik graag mag want daar kom ik automatisch bij terecht want die heb ik meer te zeggen.

Ik vind het een beetje vaag om te zeggen ik kleed me anders zodat ik niet in een hokje gestopt kan worden..

Boeie die hele hokjes zooi, mensen stoppen me dr maar in zoveel ze willen, wat maakt mij het nu uit in welk hokje mensen mij zien?

Hokjes zijn soms zelfs best leuk

Mja, alles loopt gewoon zoals het loopt en gaat zoals het gaat, ik hou me niet bewust bezig met wie ik wel of niet omgaan en wat wel of geen groepjes zijn en wie wel en niet in hokjes zitten of wat dan ook..

dat stomme hokjesidee ook de hele tijd
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Vind ik wel leuk om even van anderen te horen.

Ik wil op school nooit in een 'groepje' horen. Ik heb zoiezo al een hekel aan dat groepsgebeuren van die hoort bij die en die hoort bij die, maar ik doe daar dus ook niet aan mee. Ik probeer met iedereen te praten, ook om de boel een beetje door te breken als zij heel erg op hun 'groepje' gericht zijn. Ik merk soms dat sommigen daar niet zo blij mee zijn of mij veroordelen of over mij gaan roddelen, maar ik ben niet van plan dat te veranderen. Ik kleed me ook heel verschillend enzo, zodat ik niet in een hokje geplaatst kan worden. En toen ik nieuw op school was moest ik mijn mentor telkens opnieuw uitleggen (die vroeg me telkens of ik al ergens bij zat, bij wie ik nou het meest ging zitten jemig BOEIEN) dat ik met iedereen contact probeer te hebben.
Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:19
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Vind ik wel leuk om even van anderen te horen.

Ik wil op school nooit in een 'groepje' horen. Ik heb zoiezo al een hekel aan dat groepsgebeuren van die hoort bij die en die hoort bij die, maar ik doe daar dus ook niet aan mee. Ik probeer met iedereen te praten, ook om de boel een beetje door te breken als zij heel erg op hun 'groepje' gericht zijn. Ik merk soms dat sommigen daar niet zo blij mee zijn of mij veroordelen of over mij gaan roddelen, maar ik ben niet van plan dat te veranderen. Ik kleed me ook heel verschillend enzo, zodat ik niet in een hokje geplaatst kan worden. En toen ik nieuw op school was moest ik mijn mentor telkens opnieuw uitleggen (die vroeg me telkens of ik al ergens bij zat, bij wie ik nou het meest ging zitten jemig BOEIEN) dat ik met iedereen contact probeer te hebben.

Hey, dit is grappig, ik herken het helemaal. Als ik IETS NIET wil is het eigenlijk ergens bij horen. Misschien hoor je dan ook wel ergens bij. Mensen vragen ook steeds aan mij of ik wel met mensen omga enzow en of ik wel contacten heb. Mijn mentor voreg idd óók met wie ik het meest om ging en toen moest ik echt namen noemen !!!!! Ik had echt het idee dat het een sociale test was ofzow. Mensen zijn zowat altijd bezig mensen in hokjes en groepjes te duwen en daar heb ik een hekel aan. Ik ben niet zo'n sociaal wonder, maar ik ben ook heus geen kluizenaar, ik heb gewoon andere interesses dan de meesten en ik denk niet gewoon wat ieder ander denkt. Als er iets is wat ik vroeger deed (en nu nog, maar minder) waren het andere kleren aan trekken dan de rest. Iedereen deed daar vet lullig over, zelfs de mensen waarvan ik dácht dat ze mijn vrienden waren. Toch doe ik nog steeds wat IK wil, alleen bevalt deze mode me toevallig wel Mar blijf gewoon wie je bent hoor, ik bedoel, ik ben bijna 16 en mensen denken dat ik 14 ben als ze me zien, maar als ze met me praten denken ze dat ik 18. Okeej, het zit er wel mooi tussen in, maar toch is het best irri. Maar wees gewoon blij dat jij niet zo oppervlakkig bent. Iedereen is tegen schooluniformen zowat, maar eigenlijk dragen we ze al. Er zater 3 meisjes in mijn klas die op een dag alle drie (onbewust) dezelfde broek (met pijpen omgeslagen en panty's eronder), dezelfde villa trui en zelfs hetzelfde kapsel (walg, walg, kots, kots)
Maar blijf gewoon lekker jezelf joh
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:21
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
wat is er zo erg als ergens bij horne??

ik heb liever een paar goede vriendne bij wie ik mn eio kwijtkan dan een stelletje vage kennisen

en je zegt dat neiamnd jou in een hokje kan proppen.. nou ik kan dat wel.. jij bent 1 van die mensen die graag anders wil zijn

waarom bljif je niet gewoon bij een groepje..je kan best met anderen om blijven gaan alleen je hebt gewoon een groepje waar je net wat meer bijhoort
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:23
Rian-x-
Rian-x- is offline
Als ik dit zo lees, vraag ik me af of je dan wel echte vrienden hebt...
Jah dit klinkt nogal raar misschien, maar als je ECHTE vrienden hebt dan ga je daar toch automatisch meer mee om?
Ten minste... ik, denk ik.
Ik heb ook wel met veel mensen contact enzo, maar toch het meest met mijn vrienden.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:
Als ik dit zo lees, vraag ik me af of je dan wel echte vrienden hebt...
Jah dit klinkt nogal raar misschien, maar als je ECHTE vrienden hebt dan ga je daar toch automatisch meer mee om?
Ten minste... ik, denk ik.
Ik heb ook wel met veel mensen contact enzo, maar toch het meest met mijn vrienden.
je hebt gelijk... maar ik heb meer dan vrienden... ik heb schoolvrienden, volleybalvrienden, paardrijvrienden... en natuurlijk degenen die in meerdere zitten en waar ik gewoon veel mee optrek, dat laatste zijn m'n echte vrienden. Maar bijv. bij paardrijden merk ik dat heel erg dat er groepjes zijn, en ik kan daar met bijna iedereen goed opschieten, alleen niet iedereen kan dat... en dan is er weer ruzie...bla bla... daar hou ik niet van... of dat er iemand zich anders kleed: "kijk nou is ze ineens alto geworden" of "heb je al gehoort hoeveel zij blowt, ze zorgt vast niet goed voor zichzelf"... dat soort dingen... en vooral ook omdat die meisje nog steeds aardig zijn, alleen hun leefstijl hebben verandert... (ohw jeej, nou gaat het meer over leefstijl en roddelen, dan over iets anders ) maare, ik wilde dus ff zeggen, dat ik vind dat je niet gelijk hebt (JC Superstar) want er is meer dan je 'echte' vrienden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:39
DarkCat
DarkCat is offline
I always end up with the people I like most


Tsjah dan krijg je toch een groepje.. al was het op de middelbare school vooral zo dat ik optrok met de andere mensen die ook in de pauze blowden..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 07:56
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:
Als ik dit zo lees, vraag ik me af of je dan wel echte vrienden hebt...
Jah dit klinkt nogal raar misschien, maar als je ECHTE vrienden hebt dan ga je daar toch automatisch meer mee om?
Ten minste... ik, denk ik.
Ik heb ook wel met veel mensen contact enzo, maar toch het meest met mijn vrienden.
Ja, alleen heel verschillende en allemaal uit andere plaatsen/mileus ed, ze zijn allemaal totaal tegenovergestelden van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 08:44
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Ja, alleen heel verschillende en allemaal uit andere plaatsen/mileus ed, ze zijn allemaal totaal tegenovergestelden van elkaar.
ach ze zullen allemaal best wat gemeen met elkaar hebben
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:25
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Ik zou gewoon het aardigste groepje uitkiezen als ik jou was.
Anders word je gewoon een pispaaltje, omdat je nergens echt bij hoort.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 11:03
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
avantasia schreef:
Ik zou gewoon het aardigste groepje uitkiezen als ik jou was.
Anders word je gewoon een pispaaltje, omdat je nergens echt bij hoort.
Dan maar een pispaaltje, ik KIES geen groepjes uit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2003, 13:36
Sysy
Avatar van Sysy
Sysy is offline
Had ik op de middelbare school ook wel ja.... Ik vond eigenlijk veel mensen aardig uit verschillende "groepjes" Dus ging daar ook mee om.. Ben er nooit een pispaaltje door geworden ofzo... Ik denk dat ieder groepje dacht dat ik bij hen hoorde ofzo..
__________________
Creecraw Toad's foot Geese walk Barefoot
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik doe gewoon precies dat waar ik zin in heb.
de mensen met wie ik omga doen dat grootendeels ook, en ze zijn allemaal heel verschillend.
ik vind het zo wel best, ik hoef nergens bij te horen..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:39
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Kan me er niet echt in vinden,
ging op school bijna altijd met hetzelfde groepje mensen om.
Niet om me af te zonderen van anderen oid,
maar gewoon omdat dat de mensen
waren waarmee ik het 't beste kon vinden.
Bovendien ben ik heel slecht in hele hechte vriendschappen..
Heb je minder snel in een groepje,
dan ben je meer hecht als groepje..
Maar goed, het maakt me niet zo heel veel uit,
of ik in een groepje zit of niet,
wat het fijnste/prettigste aanvoelt doe ik gewoon..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wie heeft er weleens aan een (slipje) van een mooi meisje geroken?
Nakedden
13 14-07-2007 02:00
Psychologie je 's nachts zekerder van jezelf voelen, wie heeft dit ook?
Verwijderd
50 29-08-2003 21:07
Psychologie Wie heeft er ook zo'n hekel aan kleine kinderen en baby's?
juliettebinoche
61 06-05-2003 21:20
Lichaam & Gezondheid Wie kan er ook niet tegen sigarettenrook?
)Vampje(
21 22-08-2002 18:09
Psychologie Hebben jullie dit ook wel eens?
Skapie
19 13-04-2002 18:34
Psychologie wie ken mij helpen? of wie heeft dit ook?
god-is-a-lie
20 14-01-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.