Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2007, 11:05
barte
barte is offline
Hallo Mensen,

Voor ons bureau in de nieuwe media zijn wij opzoek naar een, moderne, creatieve maar website. Zelf maken wij websites voor bedrijven maar om het voor jezelf de doen is een groot probleem. Normaal is inspiratie geen probleem maar voor onszelf lukt het niet!

Wij zoeken dan ook iemand die een heel creatief (beetje zakelijk ook wel) design voor onze website kan maken met wat flash elementen. Het liefste iemand die in ie richting een opleiding volgt...

Kan jij ons verder helpen? PM maar even!

Groeten Bart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2007, 15:22
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
een webdesign bureau dat haar eigen website niet kan ontwerpen? dat lijkt me geen goed voorteken...
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
een webdesign bureau dat haar eigen website niet kan ontwerpen? dat lijkt me geen goed voorteken...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 18:53
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
een webdesign bureau dat haar eigen website niet kan ontwerpen? dat lijkt me geen goed voorteken...
In spelling & grammatica zijn ze ook niet echt goed.
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 09:35
Verwijderd
dit is echt onzin. dmv je website straal je toch juist JOU stijl en website-bouwmanier uit ofzo
in combinatie met je portfolio van ander werk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 15:14
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Mjah, ik ben het eerlijk gezegd helemaal eens met de voorgaande reacties. Hoe kan je nu je werk aanprijzen als je niet eens je eigen website zelf maakt? Ok, er mag dan nog altijd een portfolio zijn, maar hoe ga je je verantwoorden als iemand zegt: goh jongens, knap werk die website, zo wil ik er ook wel eentje..

Met andere woorden, t lijkt me het best om te tonen dat je voor iedereen een creatieve website op maat kunt maken, dus ook voor jezelf. Dan heb je pas echt iets om zelf mee uit te pakken ipv met het werk van een ander.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 19:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Haha
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 20:42
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
onzin. er zijn genoeg bedrijven die t uitbesteden

maar meestal wel met een design/content voorzet ofc
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 12:43
Verwijderd
Wat een onzin. Imo straalt je website jouw design-skills uit, als je niet eens je eigen website kan designen dan vind ik dat nogal apart, voor een bedrijf dat websites designed.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 14:29
barte
barte is offline
Hallo,

Op dit moment hebben we het heel erg druk met het maken van websites en systemen voor klanten. Hierdoor komen we simpelweg niet toe aan de eigen website. Vandaar dat wij dit graag uitbesteden.

Uiteraard begrijpen wij het commentaar, echter moeten er keuzes gemaakt worden wanneer het heel druk is. Om een voorbeeld te geven, momenteel zitten er 4 programmeurs 45 uur per week systemen te programmeren, al deze systemen moeten ook een design hebben. Dit doen wij uiteraard zelf, hierdoor houden we momenteel geen tijd over voor de eigen site.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:58
MademoiselleX
Avatar van MademoiselleX
MademoiselleX is offline
Ik snap het wel, het is best eens goed een buitenstaander naar je bedrijf te laten kijken. Dat kan heel verfrissend zijn. Ik volg wel een opleiding in die richting, maar kan verder niks voor jullie betekenen, heb te weinig/geen ervaring met flash en websites maken.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 22:57
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toch moet je eigen website representatief zijn voor jouw eigen werk, dus ik vind dat je daar maar tijd voor moet maken. Een beetje afschuiven op onschuldige scholieren vind ik een beetje een nono. En als je nou nog meer klanten krijgt, dan wordt hun site zeker ook nooit gemaakt omdat je het daar te druk voor hebt?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Op dit moment hebben we het heel erg druk met het maken van websites en systemen voor klanten. Hierdoor komen we simpelweg niet toe aan de eigen website. Vandaar dat wij dit graag uitbesteden.

Uiteraard begrijpen wij het commentaar, echter moeten er keuzes gemaakt worden wanneer het heel druk is. Om een voorbeeld te geven, momenteel zitten er 4 programmeurs 45 uur per week systemen te programmeren, al deze systemen moeten ook een design hebben. Dit doen wij uiteraard zelf, hierdoor houden we momenteel geen tijd over voor de eigen site.
Dan moeten jullie eerst maar eens leren prioriteiten te stellen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Dan moeten jullie eerst maar eens leren prioriteiten te stellen
hebben ze toch ook gedaan? dat jij het niet met die prioriteiten eens bent is wat anders
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Toch moet je eigen website representatief zijn voor jouw eigen werk, dus ik vind dat je daar maar tijd voor moet maken. Een beetje afschuiven op onschuldige scholieren vind ik een beetje een nono. En als je nou nog meer klanten krijgt, dan wordt hun site zeker ook nooit gemaakt omdat je het daar te druk voor hebt?
Dan neem je ze gewoon niet aan, die klanten/opdrachten

Maarja, bij het opzetten van een bedrijf kun je beter eerst je eigen site maken alvorens je klanten aanneemt, TS.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 13:13
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Wat een onzin. Imo straalt je website jouw design-skills uit, als je niet eens je eigen website kan designen dan vind ik dat nogal apart, voor een bedrijf dat websites designed.
Ze zijn een bureau in nieuwe media, doet hoeft helemaal geen drol met grafisch ontwerp te maken te hebben. Er zijn zat bedrijfjes die zich puur op het technische aspect werpen en het grafische uitbesteden, (De meeste hebben gewoon een waslijst aan freelancers in dienst.) daar is helemaal niets raars aan.

Het is dat ik al jeuk krijg bij het woord 'flash', maar anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Grafisch Ontwerp - School / Richting?
Cbramz
3 07-01-2012 15:10
ARTistiek Win met jouw ontwerp!
icechris
1 29-05-2008 08:47
Software & Hardware [software] Ontwerp programma geschikt voor drukken?
pietervdb
1 27-03-2008 06:19
ARTistiek wedstrijd t-shirt ontwerpen, prijs: je tshirt wordt gedrukt+outfit levi's
tuttebel
33 04-10-2004 21:09
ARTistiek [ontwerp] Bandshirt
Escapism
63 24-05-2003 15:13
ARTistiek ~~~!!!goede tekenaars gezocht voor mijn ontwerp!!!~~
Chloe Siere
16 11-11-2001 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.