Oud 29-03-2014, 13:04
Verwijderd
Ik dacht dat een paar maanden geleden ook. Had echt zin om telkens te gaan Evy'en. Maar nu zijn we een paar maanden verder, doe ik eigenlijk niks meer (ook door m'n scheen die telkens opspeelt als ik het probeer ) en heb ik ook echt geen zin meer.
Dus juich niet te vroeg

/motiverend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2014, 15:08
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Jezus, wat was die wedstrijd zwaar.. Ik was doodzenuwachtig en vanaf de eerste paar meters kreeg ik mijn adem moeilijk onder controle en kon ik geen goed tempo vinden. Ik moest ook echt wennen aan al die mensen om mij heen. En die hitte tering, mijn benen en voeten waren zo zwaar.
Zelf een paar keer gelopen tussen de 3 en 5 km Maargoed, gelukkig is mijn tempo als ik loop wel aardig goed en waarschijnlijk gefinisht in iets van 31:30 (de netto tijd met een chip komt nog)

Geen 30 min, maar toch best netjes voor de eerste keer
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Oud 29-03-2014, 16:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Aangezien hardlopen nog steeds drama is bij mij, vandaag 67,05 km gefietst in 2:38:11
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2014, 22:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Door al dat gepraat over hardlopen heb ik aan het eind van de middag mijn nieuwe hardloopkleding aangetrokken en heb ik een rondje van 10,3 km gelopen. Heerlijk weer!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2014, 23:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vandaag een uurtje gefietst. Dat doe ik niet vaak, dus dat was niet fijn voor mijn derriere
Morgen moet ik heeeeel lang werken, dus geen tijd voor Jillian.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2014, 23:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb vandaag een uurtje gefietst. Dat doe ik niet vaak, dus dat was niet fijn voor mijn derriere
Awhhh Toen ik vorige week bij mijn ouders een stuk ging fietsen, ben ik op de racefiets van mijn pappa op pad gegaan. Ik had binnen 5 minuten pijn aan mijn kont en toen moest ik nog 16km heuveltje op en heuveltje af. Niet vaak zo'n zadelpijn gehad
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 06:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me dan best een mietje , maar goed, ik beweeg wel genoeg zonder fiets, dus ach ja.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 20:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Begonnen met 30 day shred! Level 1 en ik ging dood Ach ja, ik weet wel waar ik het voor doe, iig
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 23:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ripped 15/28. Level 3 is echt verschrikkelijk, en ik werd nog onderbroken toen ik net op gang kwam ook. Hopelijk is het woensdag beter.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 20:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
30 day shred, dag twee! Ik ga nog steeds dood, en ik voel mijn spieren behoorlijk. Maar zoals Jillian zegt: 'DO YOU FEEL IT? THAT'S A BODY GOING STRONGER!'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 00:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eergisteren ofzo deed ik weer eens een poging tot shredden, maar na 5 minuten zei ik hardop 'Val dood, Jillian!' tegen m'n beeldscherm en ben ik gestopt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 00:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Evy les 7, vanmiddag al natuurlijk. 4minuten lopen in de brandende zon, ik voel het nog.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 09:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ga deze week weer beginnen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 11:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Go Wolter, je kunt het!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 14:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nadat ik twee dagen meer dan 14 uur van huis was, heb ik vanavond gelukkig weer tijd om te gaan sporten. ik heb zin in de zwemtraining!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 14:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb even een sportpauze. Eerst weer even genoeg energie hebben. Ik luister naar mijn lichaam Ik heb zowaar wat geleerd het afgelopen jaar. Vrijdag een weekje op vakantie en dan heb ik een elektrische fiets tot mijn beschikking en de week erna ga ik wel weer eens kijken of ik kan gaan sporten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 19:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net een half uur 'hardgelopen'. Het ging met babysteps en teringlangzaam, maar ik heb 't wel een half uur nonstop volgehouden. Nu zweet ik me de touwtering, dus ik ga effe douchen ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 21:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goed bezig, Snebbeltje en Trimm Trabb!

Ik heb lekker gezwommen vanavond
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 23:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
30 day shred dag 3 (level 1)! En het ging voor mijn idee zelfs al iets makkelijker Kan dat al zo snel? Die laatste abs vind ik wel nog steeds heel zwaar. En ik zweet als een otter, maar daar heb ik niet echt last van.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 00:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dat kan zeker. Bij mij vallen de eerste twee dagen ook altijd zwaar, en de laatste twee ook, omdat ik dan perse alles op pro wil doen. En dat zweten, dat doe ik ook.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 00:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik had vanmiddag ripped level 3, en ik kon nu alles volgen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 06:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vind het ook altijd verbazingwekkend hoe veel makkelijker de workout wordt na een paar dagen herhaling.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 21:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Intussen 5/21 en het ging al weer een stukje makkelijker. Maar ik heb me kapot gezweet, ik vraag me af hoe dat moet als het echt zomer is. Iemand die ervaringsdeskundige is en afgelopen zomer al gesport heeft met Jillian?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 22:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
HOP FIZZLE gister maar drie kilometer gedaan dus vandaag moet er weer hardgelopen worden! In elk geval hetzelfde rondje, dan is het bij elkaar een fatsoenlijke afstand
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 22:43
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Afgelopen zomer heb ik ook jillian gedaan. Zo vroeg mogelijk, maar dan nog soms met 27 graden in huis. Ik had er niet heel erg last van, behalve dan dat ik echt ENORM zweette.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 22:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yess, eigen record verbroken! 2.7km in 13 minuten. Vet kort rondje, maar wel 12.4km/u gemiddeld
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 23:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
netjes

Ik heb de laatste tijd niet heel veel gedaan, maar probeer nu iig weer met regelmaat (als in, minimaal 2 keer per week) een stuk te lopen. Net 7.03km in 42:40; dus helaas niet boven de 10km/u gebleven. Maar goed, het is weer een begin ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 06:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Afgelopen zomer heb ik ook jillian gedaan. Zo vroeg mogelijk, maar dan nog soms met 27 graden in huis. Ik had er niet heel erg last van, behalve dan dat ik echt ENORM zweette.
Nou ja, dan zit er niks anders op
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 22:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
6/21. En omdat er zo weinig gewichten in zit (en ik ook niet alles daarvan met gewicht kan) heb ik maar eens extra gewicht aan mijn halters geschroefd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 11:01
Verwijderd
Ik heb vorig weekend 27 km gewandeld met mijn vader. Dat ging op zich wel prima, maar het was raar om ineens met allemaal anderen om je heen te lopen én met iemand anders naast je, terwijl ik normaal alleen loop. Ik moet op tempo gaan trainen want ik loop te langzaam. Dus nu ben ik op tempo aan het trainen. Ik liep een rondje van 9,5 km in nog geen anderhalf uur, inclusief heel erg veel stoplichten. De volgende keer maar een route uitzoeken die niet zoveel stoplichten heeft, dat zorgt er voor dat je constant opnieuw moet beginnen. Gemiddeld 6 km per uur, en dat is wel waar het naar toe moet. Morgen een klein rondje op hoog tempo en dinsdag dan maar 15 km.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 00:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Evy les 8, Ik ga het hardlopen terug schroeven naar twee keer per week. Dinsdag veel last gehad van mijn kuiten tijdens het lopen, dus donderdag niet gelopen. Vandaag vrijwel geen last, en het ging weer prima. Gelukkig vind ik jillian nog steeds erg leuk om te doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 22:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kom net tot de ontdekking dat ik mijn workout vergeten ben vandaag
Terwijl ik er tijd genoeg voor had gehad. Hm.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 22:31
Verwijderd
Vrijdag krijg ik te horen of ik ingeloot ben voor de vierdaagse. Ik ben stikzenuwachtig en ben er veel meer mee bezig dan ik toe wil geven. Als ik niet wordt ingeloot, ga ik voor de Kennedymars hier in de buurt, in september. Ik vind wandelen op zich echt heel erg fijn, maar ik moet wle een doel hebben, geloof ik. Is het niet de vierdaagse, dan wordt dat dus de kennedymars
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 23:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Kennedymars lijkt me echt supergaaf! Ik vrees alleen dat mijn lichaam niet gemaakt is om zo ver te lopen.
Maar goed, eerst dus duimen dat je met de vierdaagse mee mag doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 21:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het zit niet mee met het sporten... zondag vergeten, maandag 11 en dinsdag 11,5 uur gewerkt, dus geen tijd gehad. Vandaag had ik eigenlijk ook weinig tijd, maar heb ik toch tijd gemaakt voor de zwemtraining. 1900 meter in 45 minuten!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 22:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hier gaat het ook even niet zo met het sporten. Thuissituatie is een beetje gek momenteel, en het sporten schiet er daardoor behoorlijk bij in. Morgen dus toch maar even doorzetten en gaan hardlopen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 19:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
7/21, dus de volgende keer (ik typte morgen, maar ik weet nog niet of ik morgen tijd/puf heb om te sporten na een werkweek van 47 uur) ga ik verder met level 2! Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 22:34
Verwijderd
Eindelijk toch eens getest, Shred level 1. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over mezelf. Ik ben ook niet dood Ik heb alles kunnen doen op soms de paar laatste bewegingen dan na. Mijn longen deden vaak een beetje lastig, maar ik had gedacht dat het conditioneel vele malen erger zou zijn. Mooi dus.

Ik denk alleen wel dat mijn rug hier morgen niet mee gaat lachen, vooral omdat ik vandaag al veel op mijn hurken heb gezeten met poetsen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 06:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goed bezig, Mutant! Ik ben benieuwd hoe het morgen (=vandaag) gaat met de spierpijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 07:55
Verwijderd
Onbestaande zelfs Mijn rug doet zelfs niet moeilijker dan normaal. Gelukkig. Ik heb ook wel de verwarmingsdeken aan gezet in bed, want gisteren deed hij wel pijn.

Ook mijn benen doen niet moeilijk en dat vind ik helemaal opvallend, vorige week had ik een aantal keren bewust gehurkt omdat die kracht toch echt nog onvoldoende is en toen had ik flinke spierpijn 's avonds en de dag erna. Gisteren heb ik het ook bewust gedaan, maar wel verspreid over de dag en nu niks terwijl ik 's avond ook nog die shred heb gedaan. Ik moet wel zeggen, ik vond het fijn dat ze uitgebreid aangaf wat een foute houding is om een oefening te doen, daar heb ik ook goed op gelet elke keer. Of dat dan het verschil maakt?

Nou ja, ik ben super blij iig dat het niet zo'n drama met me is als ik dacht en hoewel ik sporten intens haat, vond ik dat halfuurtje tussendoor wel goed te doen eigenlijk. Ik ben niet van plan elke dag te gaan shredden, maar ik vind het iig wel handig om mezelf een keer toe te schoppen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Kennedymars lijkt me echt supergaaf! Ik vrees alleen dat mijn lichaam niet gemaakt is om zo ver te lopen.
Maar goed, eerst dus duimen dat je met de vierdaagse mee mag doen.
Geen enkel lichaam is gemaakt om zo ver te lopen. Net zoals dat geen enkel lichaam gemaakt is voor topsport. De ene loopt wel makkelijker dan de ander - mijn vader loopt echt heel makkelijk en heeft na een Kennedymars vrijwel nergens last van, terwijl een vriend van hem altijd blaren liep (en dan bedoel ik Blaren, de hele voetzool onder), heel veel zweette (hij had drie extra petjes in zijn tas zitten, die waren na een uur alweer doorweekt) en kramp en spierpijn had, de dag erna. Al met al is het ene kwestie van trainen en tot 40/50 km ongeveer kun je redelijk trainen, maar een groot deel van Kennedymars is psychisch en loop je uit op wilskracht.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 22:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Mutant: ik heb wèl spierpijn...

... van de eerste keer level 2 van Killer buns and thighs. Het thema was dieren, volgens mij, ik heb de 'duif' gedaan en de 'dansende krab'. Het was echt zwaar.

@Ingegerd: en, had je geluk of pech met de loting voor de vierdaagse?

Citaat:
Geen enkel lichaam is gemaakt om zo ver te lopen. (...) Al met al is het ene kwestie van trainen en tot 40/50 km ongeveer kun je redelijk trainen, maar een groot deel van Kennedymars is psychisch en loop je uit op wilskracht.
Als het puur op wilskracht is, zou het me nog wel eens kunnen lukken, dat heb ik wel . Maar door mijn slechte houding geeft mijn rug problemen bij langere afstanden. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 23:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Moeder van een vriendinnetje loopt meerdere kennedymarsen, vierdaagses en weet ik wat nog meer per jaar. Ik snap echt niet hoe ze het doet. Afgelopen jaar liep ze ook in twee weken de nijmeegse vierdaagse, een kennedymars en nog zo'n meerdaagse megatocht. En ze is denk ik twee keer zo oud als ik.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 09:59
Verwijderd
Citaat:
@ Mutant: ik heb wèl spierpijn...

... van de eerste keer level 2 van Killer buns and thighs. Het thema was dieren, volgens mij, ik heb de 'duif' gedaan en de 'dansende krab'. Het was echt zwaar.
Ik zat hardop te lachen om de dansende krab Ik heb nu wel spierpijn maar wel van andere dingen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 11:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oja, de dansende krab, die is fijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 12:37
Verwijderd
Citaat:
@Ingegerd: en, had je geluk of pech met de loting voor de vierdaagse?

Als het puur op wilskracht is, zou het me nog wel eens kunnen lukken, dat heb ik wel . Maar door mijn slechte houding geeft mijn rug problemen bij langere afstanden. Helaas.
Dat is maar niet hoe je het bekijkt, maar ik mag 'm gaan lopen! Nu is het dus echt een kwestie van twee/drie keer in de week gaan lopen, ik moet nu wel echt

Kijk, dat is wel jammer, dat wist ik niet!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 22:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Leuk, Ingegerd! Succes met trainen de komende tijd.

Ik heb 9/21 erop zitten. Ik móest even pauze houden tussendoor, het is echt zwaar.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 13:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vorige week op Terschelling geweest. Daar wel veel gefietst, maar ook soms met trapondersteuning. Verder niet heel veel gesport de afgelopen weken. Mijn lichaam protesteerde en ik moest even rust houden. Maar ik ben nu wel extra op mijn voeding aan het letten en het lukt me goed om minder te eten
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 21:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Klinkt alsof je goed voor jezelf zorgt, Snebbeltje.

Ik heb me heerlijk fanatiek uitgesloofd bij de zwemtraining.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 19:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kom er net achter dat we vanavond naar een verjaardag gaan. Oeps, vergeten. Dag, Jillian! *zwaait*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.