Oud 15-03-2019, 16:55
Verwijderd
Godverdomme, blijkt er een APC powerrail in het datacenter uitgekankert te zijn. LEKKER DAN.
Advertentie
Oud 18-03-2019, 07:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lekkere zooi op het spoor vandaag zoals wel te verwachten was. Ben blij dat ik thuis kan werken vandaag
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-03-2019, 22:03
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Lijkt erop dat ik een klus krijg voor een paar maanden in Californië!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-03-2019, 22:10
Verwijderd
Betalen ze je hotel?
Oud 19-03-2019, 22:10
Verwijderd
Wacht, ik moet eerst vragen; waar precies? Voor ik iets over de ietwat vreemde huizenmarkt zeg.
Oud 19-03-2019, 22:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Campbell en de details moeten nog blijken.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-03-2019, 08:39
Verwijderd
Silicon Valley dus! Dat wordt in een camper logeren!
Oud 20-03-2019, 11:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Of 1200/maand voor een kamer van 12 m²
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-03-2019, 20:25
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Natuurlijk wordt er in Silicon Valley ook Silicon Valley-marktconform betaald jongens ¯\_(ツ)_/¯
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-03-2019, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wordt er in Silicon Valley ook Silicon Valley-marktconform betaald jongens ¯\_(ツ)_/¯
Euh, nee. Dat is gewoon niet waar. De reden waarom zoveel bedrijven een tweede vestiging aan het opzetten zijn in bijvoorbeeld Utah is omdat dev die 180K verdient in The Bay Area niet boven de armoedegrens leeft....
Oud 20-03-2019, 21:03
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik ben het met jullie allemaal eens dat de woningmarkt daar krankjorem is, maar zulke hyperbolen kan ik verder weinig mee.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-03-2019, 21:16
Verwijderd
Geen 180 maar 118. Verkeerd blijven hangen. Nog steeds een achterlijke hoeveelheid geld om "arm" mee te zijn.
Oud 20-03-2019, 21:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Nog 2 dagen werken en dan drie weken op reis!!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-03-2019, 21:26
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Heb het idee dat de stress en onregelmatigheid van het afgelopen jaar in de afgelopen weken eruit komen nu opeens iedere ochtend vroeg op en weer lange dagen, proberen te studeren ( :') ) verplichte presentaties waar je opeens voor wordt ingedeeld en dan ook nog een verbouwing privé en ik ben weer door iets vies viraals besmet

Maar mag wel weer doen wat ik leuk vind
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-03-2019, 15:37
Bender
Avatar van Bender
Bender is offline
Citaat:
Natuurlijk wordt er in Silicon Valley ook Silicon Valley-marktconform betaald jongens ¯\_(ツ)_/¯
In verhouding met de huizenmarkt ook niet meer, 'zelfs' programmeurs schijnen niet eens meer normaal iets te kunnen huren/kopen.
__________________
Status upgrade: 29-10-2010, 01-11-2010, 05-03-2011. Place your beds!
Bite my shiny metal ass
Oud 22-03-2019, 17:16
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik was op een lange vakantie naar Afrika en werken wil echt nog voor geen meter lukken
__________________
Rodent of unusual size
Oud 22-03-2019, 18:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vandaag mocht ik voor t eerst solo een sollicitatiegesprek doen en ik was stiekem best een beetje nerveus want ze was een stuk ouder en werkervaring technisch ook echt veel verder dan ik dus ik voelde me niet gans op mn gemak. Ik was er heel snel vanaf toen ze binnen kwam maar zij was zoooooooo nerveus dat ik echt alleen maar met dr te doen had
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2019, 19:51
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Geen 180 maar 118. Verkeerd blijven hangen. Nog steeds een achterlijke hoeveelheid geld om "arm" mee te zijn.
Voor een gezin van 4 wel eh.
Citaat:
In verhouding met de huizenmarkt ook niet meer, 'zelfs' programmeurs schijnen niet eens meer normaal iets te kunnen huren/kopen.
¯\_(ツ)_/¯
Citaat:
Ik was op een lange vakantie naar Afrika en werken wil echt nog voor geen meter lukken
Waar ben je geweest?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-03-2019, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Voor een gezin van 4 wel eh
Ja, soit. Ik zou gewoon in een hotel wonen op hun kosten gedurende de aanwezigheid
Oud 22-03-2019, 20:23
Verwijderd
Goed voor je punten ook
Oud 27-03-2019, 14:00
Verwijderd
Je gaat mij toch niet vertellen dat export/rename/import de enige manier is om dit te doen eah.. Allejezus.
Oud 27-03-2019, 14:42
Verwijderd
404't de pan uit en los daarvan vind ik het nou niet echt superduperveelsneller als het om twee tasks gaat </annoyed>
Oud 27-03-2019, 14:49
Verwijderd
Ja hey, ik dacht "oh dat soort dingen kan je tegenwoordig vaak met PS omheen en ik vergeet daar zelf ook altijd aan te denken".
Oud 28-03-2019, 04:23
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Docker support Windows 10 Home niet. Wat is dan het nut van een crossplatform container
Laptop dan toch maar een ubuntu dual boot maken vanavond!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-03-2019, 09:36
Verwijderd
Nou, het wachten is op de levering van 1x APC AP8953 en 2x APC AP7921B
Oud 28-03-2019, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Docker support Windows 10 Home niet. Wat is dan het nut van een crossplatform container
Laptop dan toch maar een ubuntu dual boot maken vanavond!
Werkt het niet of is het unsupported?
Oud 28-03-2019, 11:15
Verwijderd
Ah, Home ondersteunt geen VT-d?
Oud 28-03-2019, 16:46
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ah terechte vraag. Omdat het niet ondersteund is weigert het te installeren.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-03-2019, 17:30
Verwijderd
Ik heb zo lekker geSTATA'd. Ik was het helemaal verleerd maar binnen een dagje ben je weer opgefrist, net als met een echte taal. Behalve dat ik soms commando's uit SAS/Sql gebruik die niet bestaan in Stata
Oud 28-03-2019, 20:45
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Waar ben je geweest?
Zuid-Afrika!
__________________
Rodent of unusual size
Oud 28-03-2019, 21:24
Verwijderd
Ik moet misschien maar eens een training STATA gaan hosselen. Volgens mij zou ik echt een extreem goede statisticus zijn.
Oud 28-03-2019, 21:39
Verwijderd
Alleen leer je op een cursus Stata niks over statistiek Je kan alles wel goed in de syntax hebben staan maar je moet ook de econometrie begrijpen achter je modellen, anders is het bullshit in bullshit out...
Oud 28-03-2019, 22:02
Verwijderd
Nee dat snap ik ook wel Maar het is een belangrijke tool zodat je goed kan uitdrukken hoe je precies liegt over welke cijfers!
Oud 28-03-2019, 22:08
Verwijderd
Nieuwe baan en omg zo leuk! Een grote puinhoop, het team lijkt vooral onervaren maar enthousiast. Kampen ook ak twee jaar met een enorm personeelstekort en dan blijven er zaken liggen. Cliënten zijn tof, ik heb de goede keuze gemaakt door te switchen. Nu maar weer eens aan de bak en structuur aanbrengen, dingen op poten zetten en samen iets neerzetten.,
Oud 29-03-2019, 00:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Super Enilorac!

Ik heb 2 dagen nascholing en het is super leuk. Begonnen in burgers zoo inclusief een rondleiding door de dierenarts en nu een kamer met bad <3
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-03-2019, 02:36
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dat is het ook als mijn baas op kantoor is. Hij heeft van elke notificatie of bericht op zijn telefoon, zijn laptop én zijn PC (en ja, die gebruikt hij gelijktijdig) het geluid aanstaan. De hele dag door bliepjes, tingeltjes en ringeltjes.
Gooi ze uit het raam, hem erbij.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 31-03-2019, 22:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Morgen eerste klantenbezoek, ben eens benieuwd. Bedrijf in de Antwerpse haven dat aan Warehousing doet, is enorm aan't bijbouwen en wil hun gebouwen laten schatten.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-04-2019, 14:45
Verwijderd
Legacy applicaties die om onduidelijke redenen stuk gaan En met legacy bedoel ik JBoss 4.3 En wie kan het weer fixen? Juist: MOI.
Oud 08-04-2019, 17:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Cursus palliatieve zorg in een grote hotelketen, mega goed verzorgd genieten van eens wat betere kwaliteit koffie dan in 't ziekenhuis
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-04-2019, 17:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Volgende week is het zo ver: de eindtoets van de basisschool. Ik las laatst in de krant dat men vindt dat deze toets weer naar voren moet worden gehaald, omdat kinderen nu geen eerlijke kans zouden krijgen. Men vertrouwt blijkbaar niet op de professionaliteit van de leerkracht die daar echt niet die ene toets voor nodig heeft. Blijkbaar doen de overige 7 schooljaren er niet toe, want die ene toets zou wel eens iets anders kunnen uitwijzen!
Ik word zo moe van deze bemoeienis
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-04-2019, 19:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Volgende week is het zo ver: de eindtoets van de basisschool. Ik las laatst in de krant dat men vindt dat deze toets weer naar voren moet worden gehaald, omdat kinderen nu geen eerlijke kans zouden krijgen. Men vertrouwt blijkbaar niet op de professionaliteit van de leerkracht die daar echt niet die ene toets voor nodig heeft. Blijkbaar doen de overige 7 schooljaren er niet toe, want die ene toets zou wel eens iets anders kunnen uitwijzen!
Ik word zo moe van deze bemoeienis
In deze N=3 waren de docenten wel de grootste falers, dus ik ben er niet op tegen dat het eerder komt
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-04-2019, 11:50
Verwijderd
Ik heb nog nooit een gebruikersonvriendelijker systeem gezien als het ding waar we op mijn huidige werk mee werken. Tering, wat een puinhoop. ECD my ass, geef mij maar gewoon die klappers weer, als het zo moet.
Oud 10-04-2019, 11:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nog 8 weken cardiologie en dan mag ik terug naar de interne! Gelukkig vallen er nog heel wat dagen weg door congressen en compensatie
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 10-04-2019, 11:54
Verwijderd
Verder vraag ik me bij een aantal collega's af of het een gebrek aan inzicht is of dat ze niet meer hebben stil gestaan bij de juiste begeleidingswijze, of dat het gewoonte is. Ik ben benieuwd. Morgen ga ik zitten met de teamleider en het een en ander bespreken. Ook over haar, want ik vraag me af wat de reden is dat ze een team ongestructureerd laat vergaderen, terwijl duidelijk is dat dat niet werkt.
Ik ben enorm bewust bezig met hoe ik mezelf neer zet en dat is heel erg leuk, maar ook vermoeiend en vreet energie. Hmmmm.
Oud 10-04-2019, 12:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Aanbod gekregen voor doorgroei naar een coördinerende functie met ook een stukje extra loon . Was hier eigenlijk al eerder voor gevraagd maar had toen bedankt. Nu opnieuw gevraagd en toch maar aan het overwegen dit te gaan doen. Ik voel me in ieder geval echt wel gevleid dat ze me vragen
Oud 10-04-2019, 18:56
Verwijderd
https://www.nu.nl/werk/5836059/adp-3...-uur-over.html

Volgens een ex forumbaas was dit onmogelijk want intermediair had helemaal geen vacatures voor meer dan 40 uur per week
Oud 10-04-2019, 19:27
Verwijderd
Heerlijk toch, mensen zonder clue.
Oud 10-04-2019, 20:29
Verwijderd
Onze roosteraar is echt Dom. Met hoofdletter. Maar waarschijnlijk is het gewoon onkunde, maar dan nog is het frustrerend.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.