Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 23:52
idunnowhattodo
idunnowhattodo is offline
Hallo allemaal.

Zal even verduidelijking geven over het verschillende soorten posts! Ik ben zelf een jongen maar heb een bepaald contact met een jonger meisje, heb over bepaalde dingen vragen. Die over mezelf kunnen gaan maar ook over haar!

Goed de vraag:
Ik heb haar gevingerd. Mijn penis is buiten beschouwing gebleven. Bij het terug lopen trok ze als grapje mijn broek een stukje omlaag, en ik pakte toen penis even vast (door mijn onderbroek)! Daarna heb ik mijn broek weer aangedaan en zijn we doorgelopen. Zo'n 2 a 3 minuten later waren we aan het dollen en ze was erg gewillig. Ik wilde weten of ze nog eens zouw kunnen en wreef eerst over haar broek over haar vagina (met de hand waarmee ik mijn lul door mijn onderbroek heen had vastgehad). Toen met een beetje gestoei heb ik mijn vinger een heel klein stukje in haar vagina geduwt en meteen terug getrokken. Ben toen gegaan en voelde onderweg dat er wat voorvocht door mijn onderbroek was gelekt. Mijn vinger was hierdoor nat, maar had dit voordat ik mijn vinger er instak niet gevoeld.

Het lijk mij erg onwaarschijnlijk, maar zou er een kans kunnen bestaan dat ze zwanger is?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 04:57
Verwijderd
Die kans is absurd klein. Maar als een van jullie er niet gerust op is, doe dan een testje.

Wat bedoel je met een jonger meisje? Hoe oud ben jij, en hoe oud is zij?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 06:40
el!ze
Avatar van el!ze
el!ze is offline
Die kans is zoo klein. De kans om zwanger te raken van voorvocht is al klein en dan ook maar een heel klein stukje erin. Maar als je het zeker wilt weten kan je een zwangerschaps test kopen.

Xxx
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 06:48
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Die kans is zoo klein. De kans om zwanger te raken van voorvocht is al klein en dan ook maar een heel klein stukje erin. Maar als je het zeker wilt weten kan je een zwangerschaps test kopen.

Xxx
De kans dat er én zaadcellen in het voorvocht zaten én die het overleeft hebben tussen uit een piemel komen en naast een vagina én dat ze er toen ook nog eens in zijn gekomen én ook nog eens bevruchtend hebben gewerkt. Dat is inderdaad een heel kleine kans in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 07:04
el!ze
Avatar van el!ze
el!ze is offline
Citaat:
De kans dat er én zaadcellen in het voorvocht zaten én die het overleeft hebben tussen uit een piemel komen en naast een vagina én dat ze er toen ook nog eens in zijn gekomen én ook nog eens bevruchtend hebben gewerkt. Dat is inderdaad een heel kleine kans in dit geval.
En natuurlijk ook dat er in eerste instantie wel voorvocht op je vinger is gekomen. Én het meisje moet precies op dat moment ook nog een eicel hebben klaarliggen die bevrucht kan worden

Dus dt maakt die minuscule kans nog kleiner

Xx
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 10:40
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 11:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Berekening over zwanger raken
GimmeMath
11 04-12-2003 12:37
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Seksualiteit Zwanger
Zuccherino
16 10-01-2003 22:18
Seksualiteit stel je voor... je raakt zwanger... en dan???
Luvlytallie
26 18-05-2002 14:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.