Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 13:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Utrecht was bij voorbaard kansloos tegen Auxerre.
PSV is een ploeg die wel in staat is, Auxxere uit te schakelen.

We zullen zien, ik denk dat PSV 'mogelijkheden' heeft tegen Auxxere.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2004, 15:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De volledige loting voor de 4e ronde van de UEFA-cup
Code:
Achtste finales, 11 en 25 maart:
 Celtic (Scho)      A FC Barcelona,Spa A
 Genclerbirligi,Tur B Valencia (Spa)   B
 Bordeaux (Fra)     C Club Brugge,Bel  C
 Newcastle Utd,Eng  D Real Mallorca,Sp D
 Auxerre (Fra)      E PSV              E
 Internazionale,Ita F Benfica (Por)    F
 Liverpool (Eng)    G Ol.Marseille,Fra G
 Villarreal (Spa)   H AS Roma (Ita)    H
Kwartfinales, 8 en 14 april:
 Winnaar C          I Winnaar B        I
 Winnaar G          J Winnaar F        J
 Winnaar A          K Winnaar H        K
 Winnaar E          L Winnaar D        L
Halve finales, 22 april en 6 mei:
 Winnaar L          M Winnaar J        M
 Winnaar K          N Winnaar I        N
Finale 19 mei,Göthenburg (Zwe):
 Winnaar N          - Winnaar M        -
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:08
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Celtic (Scho) 1 FC Barcelona,Spa 2
Genclerbirligi,Tur 0 Valencia (Spa) 1
Bordeaux (Fra) 3 Club Brugge,Bel 2
Newcastle Utd,Eng 1 Real Mallorca,Sp 1
Auxerre (Fra) 0 PSV 0
Internazionale,Ita 4 Benfica (Por) 2
Liverpool (Eng) 2 Ol.Marseille,Fra 0
Villarreal (Spa) 0 AS Roma (Ita) 0
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Valencia - Liverpool wordt hoop ik de finale
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb totaal nix gezien van PSV-Perugia... Auxerre... mwah het kan, maar het zal moeilijk worden voor PSV.
Liverpool moet gewoon de UEFA Cup winnen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:51
Verwijderd
Auxerre moet wel te doen zijn voor PSV, ik hoop een finale tussen Internazionale en Valencia.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:19
Verwijderd
UEFA: 'Spaanse clubs spelen ondanks aanslag'

11/3/2004 12:41

De UEFA weigert gehoor te geven aan het dringende verzoek van de vier Spaanse club die donderdagavond uitkomen in de UEFA Cup. De vier (Barcelona, Valencia, Villarreal en Real Mallorca) hadden de Europese voetbalbond verzocht om de duels uit te stellen in verband met de bomaanslagen in Madrid.
Donderdagochtend ontploften vier bommen in enkele treinen, waarbij vooralsnog 173 mensen om het leven zijn gekomen en minstens zeshonderd zijn gewond geraakt.

'We zijn ons bewust van de situatie, we volgen de gebeurtenissen en we zijn in contact met de clubs, maar op dit moment gaan de wedstrijden gewoon door zoals gepland', luidde de officiële verklaring van de UEFA. Wel kondigde de bond aan dat de duels donderdagavond beginnen met een minuut stilte uit respect voor de slachtoffers en dat de clubs met rouwband spelen. 'Door deze wedstrijden te laten verspelen onder deze moeilijke omstandigheden, hopen we de wereld te laten zien wat de werkelijke geest van fair play en respect is in het voetbal.'

De clubleiding van Valencia, dat donderdag aan moet treden tegen Gençlerbirligi, had de UEFA als eerste verzocht om uitstel. 'Dit soort dingen gaat ons verbeeldingsvermogen te boven. Voetbal staat nu op een heel ander plan. Er zijn belangrijkere dingen om ons nu mee bezig te houden', verklaarde Valencia's voorzitter Jaim Orti.

'De spelers kunnen zich na de ergste terreurdaad in de Spaanse geschiedenis niet op voetbal concentreren. Op zo'n verschrikkelijke dag staat hun hoofd daar niet naar', luidde het verzoek.

De selectie van Valencia verblijft in Turkije voor het duel met Gençlerbirligi, Barcelona is op bezoek bij Celtic, Mallorca moet naar Newcastle United en Villarreal ontvangt AS Roma.

Het is niet voor het eerst dat de UEFA weigert duels om dit soort redenen af te lasten. Op 11 september 2001 bepaalde de voetbalbond dat alle duels in de Champions League die avond 'gewoon' door moesten gaan, ondanks vele protesten.

www.vi.nl

-------------

Ik vind dat de UEFA wel erg hard is in dit soort dingen, maar goed, anders komen ze denk ik weer met de planning in de knoop.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:19
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
1-1..slechte wedstrijd, goede uitslag
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:30
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
Nixje schreef op 11-03-2004 @ 14:19:
UEFA: 'Spaanse clubs spelen ondanks aanslag'

11/3/2004 12:41

De UEFA weigert gehoor te geven aan het dringende verzoek van de vier Spaanse club die donderdagavond uitkomen in de UEFA Cup. De vier (Barcelona, Valencia, Villarreal en Real Mallorca) hadden de Europese voetbalbond verzocht om de duels uit te stellen in verband met de bomaanslagen in Madrid.
Donderdagochtend ontploften vier bommen in enkele treinen, waarbij vooralsnog 173 mensen om het leven zijn gekomen en minstens zeshonderd zijn gewond geraakt.

'We zijn ons bewust van de situatie, we volgen de gebeurtenissen en we zijn in contact met de clubs, maar op dit moment gaan de wedstrijden gewoon door zoals gepland', luidde de officiële verklaring van de UEFA. Wel kondigde de bond aan dat de duels donderdagavond beginnen met een minuut stilte uit respect voor de slachtoffers en dat de clubs met rouwband spelen. 'Door deze wedstrijden te laten verspelen onder deze moeilijke omstandigheden, hopen we de wereld te laten zien wat de werkelijke geest van fair play en respect is in het voetbal.'

De clubleiding van Valencia, dat donderdag aan moet treden tegen Gençlerbirligi, had de UEFA als eerste verzocht om uitstel. 'Dit soort dingen gaat ons verbeeldingsvermogen te boven. Voetbal staat nu op een heel ander plan. Er zijn belangrijkere dingen om ons nu mee bezig te houden', verklaarde Valencia's voorzitter Jaim Orti.

'De spelers kunnen zich na de ergste terreurdaad in de Spaanse geschiedenis niet op voetbal concentreren. Op zo'n verschrikkelijke dag staat hun hoofd daar niet naar', luidde het verzoek.

De selectie van Valencia verblijft in Turkije voor het duel met Gençlerbirligi, Barcelona is op bezoek bij Celtic, Mallorca moet naar Newcastle United en Villarreal ontvangt AS Roma.

Het is niet voor het eerst dat de UEFA weigert duels om dit soort redenen af te lasten. Op 11 september 2001 bepaalde de voetbalbond dat alle duels in de Champions League die avond 'gewoon' door moesten gaan, ondanks vele protesten.

www.vi.nl

-------------

Ik vind dat de UEFA wel erg hard is in dit soort dingen, maar goed, anders komen ze denk ik weer met de planning in de knoop.
ja en wat dan nog?
domme rot voetbal, al vergaat de wereld, voetbal moet door gaan
ik vraag me af of die debielen wel eens van het woord respect gehoord hebben
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
misshobbit schreef op 11-03-2004 @ 23:30:
ja en wat dan nog?
domme rot voetbal, al vergaat de wereld, voetbal moet door gaan
ik vraag me af of die debielen wel eens van het woord respect gehoord hebben
Met dat laatste ben ik het 100% met je eens, dat gezeik van altijd voetballen moet over zijn bij dit soort gebeurtenissen mag er gewoon niet gevoetbalt worden.
Dit was verdomme de ergste aanslag in europa ooit dan vraag ik me echt af hoe iemand het in zijn bolle kop haalt om "gewoon" te gaan voetballen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:38
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-03-2004 @ 23:36:
Met dat laatste ben ik het 100% met je eens, dat gezeik van altijd voetballen moet over zijn bij dit soort gebeurtenissen mag er gewoon niet gevoetbalt worden.
Dit was verdomme de ergste aanslag in europa ooit dan vraag ik me echt af hoe iemand het in zijn bolle kop haalt om "gewoon" te gaan voetballen.
ja precies, en dan lullen ze er een mooi verhaaltje omheen van "voetbal moet sterker zijn dat dit"
het enige waar die gasten aan denken is geld
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
misshobbit schreef op 11-03-2004 @ 23:38:
ja precies, en dan lullen ze er een mooi verhaaltje omheen van "voetbal moet sterker zijn dat dit"
het enige waar die gasten aan denken is geld
Juist, ik ben echt een voetballiefhebber en doe veel voor mijn clubbie maar dit gaat mij te ver.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 23:48
Verwijderd
Wat is het voordeel van niet voetballen dan?

Ja, als er een aanslag op Nou Camp wordt gepleegd dan kan ik me voorstellen, dat Barcelona niet wil spelen. Dit is natuurlijk ook erg wat er gebeurd is, maar ik zie geen reden waarom je niet zou voetballen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 00:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 12-03-2004 @ 00:48:
Wat is het voordeel van niet voetballen dan?

Ja, als er een aanslag op Nou Camp wordt gepleegd dan kan ik me voorstellen, dat Barcelona niet wil spelen. Dit is natuurlijk ook erg wat er gebeurd is, maar ik zie geen reden waarom je niet zou voetballen.
Spelers kunnen emotioneel aangeslagen zijn?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:08
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-03-2004 @ 01:03:
Spelers kunnen emotioneel aangeslagen zijn?
precies, en het kan ook geen kwaad om eens gewoon goed na te denken wat er is gebeurt. Dat heeft nix met toegeven aan terrorisme te maken, mensen moeten zich eens realiseren dat er belangrijkere dingen zijn, en op deze manier doen ze juist het tegenovergestelde
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 09:30
Verwijderd
Cissé van Auxerre is geblesseerd en dus heeft de trainer een probleem want Kalou is er ook al niet bij.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 09:34
Verwijderd
psv moet dus gewoon door kunnen komen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:49
Verwijderd
psv gaat wel door denk ik jah...hoewel p$v ook totaal niet lekker in hun vel zit....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:20
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
gevonden op voetbalzone:
Citaat:
Vermoedelijke opstelling:
PSV: Waterreus - Lee, Bouma, Hofland, Colin - Van Der Schaaf, Addo of Park, Van Bommel, De Jong - Vennegoor of Hesselink of Vonlanthen, Kezman
Auxerre: Cool - Jaurès, Boumsong, Grichting, Perrier-Doumbe - Violeau, Mathis, Sirieix - Lachuer - Akalé, Kapo
ik wis niet dat hij er weer een naam bij kreeg...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 25-03-2004 @ 15:20:
gevonden op voetbalzone:


ik wis niet dat hij er weer een naam bij kreeg...
eerst was het de vraag of het kind van de man van de moeder van jan was, nl. mr. vennegoor, of de melkboer.... mr. Hesselink... komt de postbode mr. vonlanthen er nou ook nog eens bij..... flinke hoer die moeder van jan....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 21:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Voor het eerst sinds tijden weer een aardige wedstrijd gezien van PSV... Ben toch wel blij dat iig nog 1 Ned club het nog een beetje redlijk doet in Europa.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:03
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
goede pot van psv. Heel effectief met het aanvallen. Eerste helft had Auxerre z'n kansen moeten benutten, maar deed het niet, met de 3-0 als gevolg.
Volgende ronde Newcastle. Goede test
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:05
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 04-03-2004 @ 14:58:
Utrecht was bij voorbaard kansloos tegen Auxerre.
PSV is een ploeg die wel in staat is, Auxxere uit te schakelen.

We zullen zien, ik denk dat PSV 'mogelijkheden' heeft tegen Auxxere.
Tja je hebt er verstand van of niet
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:07
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2004 @ 23:05:
Tja je hebt er verstand van of niet
of je doet een goede gok.

als ik zeg dat psv gaat winnen van newcastle 2x en ze doen dat dan ook. heb ik dan verstand van?>
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:10
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 25-03-2004 @ 23:07:
of je doet een goede gok.

als ik zeg dat psv gaat winnen van newcastle 2x en ze doen dat dan ook. heb ik dan verstand van?>
Tja meer geluk dan wijsheid.

Dit was wel te verwachten, alhoewel ik de Fransen helemaal niet slecht vond de eerste 30 minuten.

Ik denk dat jammer genoeg het Europese avontuur voor PSV afgelopen is.

En of dat op geluk of op wijsheid berust?
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:51
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2004 @ 23:10:
Tja meer geluk dan wijsheid.

Dit was wel te verwachten, alhoewel ik de Fransen helemaal niet slecht vond de eerste 30 minuten.

Ik denk dat jammer genoeg het Europese avontuur voor PSV afgelopen is.

En of dat op geluk of op wijsheid berust?
ik vond ook inderdaad eerste helft gelijk opgaand, alleen ging psv effectiever met de kansen om. En dat is op europees niveau toch wel aardig belangrijk.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:26
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Auxerre miste dan ook 4 van de 6 beste spelers...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:20
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
PSV mistte ook een aantal vrij belangrijke spelers...Robben, Lucius, Vogel, Bogelund, Ooijer, Faber, Rommedahl...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:07
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Goed voor PSV dat ze een ronde verder zijn gekomen, ook goed voor het Nederlandse voetbal wat zich zo weer ff in de picture werkt dmv. PSV.

Ik heb alleen de doelpunten net gezien op SS en die 1ste van Kezman was een mooie, verder weet ik niet of het een leuke goeie slechte saaie wedstrijd was dus zeg ik niks over.

Ik denk dat het tegen Newcastle erg moeilijk wordt en ook dat ze de 1ste wedstijd thuis spelen is niet echt een voordeel lijkt me maar we zullen het beste hopen.

Liever PSV dan Ajax..
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:31
Verwijderd
psv tegen newcastle? da wordt 5-0 voor newcastle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:40
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Emilio schreef op 26-03-2004 @ 10:07:
Goed voor PSV dat ze een ronde verder zijn gekomen, ook goed voor het Nederlandse voetbal wat zich zo weer ff in de picture werkt dmv. PSV.

Ik heb alleen de doelpunten net gezien op SS en die 1ste van Kezman was een mooie, verder weet ik niet of het een leuke goeie slechte saaie wedstrijd was dus zeg ik niks over.

Ik denk dat het tegen Newcastle erg moeilijk wordt en ook dat ze de 1ste wedstijd thuis spelen is niet echt een voordeel lijkt me maar we zullen het beste hopen.

Liever PSV dan Ajax..
Liever kampioen dan Uefa Cup kwartfinale..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:59
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 26-03-2004 @ 10:40:
Liever kampioen dan Uefa Cup kwartfinale..
Sjezis, ja oke je bent ajax fan, alles best hoor, maar probeer niet de prestatie van PSV steeds naar beneden te halen.
Ze zijn de enige NEDERLANDSE ploeg die nog europeesch actief is, en dan kun je ze toch aanmoedigen? Ik heb er geen enkele moeite mee andere clubs dan NAC aan te moedigen in de europacups. (sterker nog, haal revanche op dat klote-Newcastle!), het is namelijk een heel andere competitie.
Ik snap dat je jaloers bent dat PSV nog Europees speelt , maar laat het alsjeblieft niet zo duidelijk en irritant blijken.
Alsjeblieft.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:38
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 26-03-2004 @ 10:59:
Sjezis, ja oke je bent ajax fan, alles best hoor, maar probeer niet de prestatie van PSV steeds naar beneden te halen.
Ze zijn de enige NEDERLANDSE ploeg die nog europeesch actief is, en dan kun je ze toch aanmoedigen? Ik heb er geen enkele moeite mee andere clubs dan NAC aan te moedigen in de europacups. (sterker nog, haal revanche op dat klote-Newcastle!), het is namelijk een heel andere competitie.
Ik snap dat je jaloers bent dat PSV nog Europees speelt , maar laat het alsjeblieft niet zo duidelijk en irritant blijken.
Alsjeblieft.

Whahahahaha..

Waar heb jij het nou over? Natuurlijk ben ik wel voor Psv in europa. Van mijn part winnen ze dat bekertje. Ik zeg alleen dat ik liever kampioen ben, mede als reactie op wat Emilio zei..

En als er 1 club in Nederland is die echt helemaal niets heeft om jaloers op te zijn is het Psv wel..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:30
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Emilio schreef op 26-03-2004 @ 10:07:
......knip....
Liever PSV dan Ajax..
Moet dat weer??
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:31
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Complimenten naar P$V trouwens...keurig gespeeld
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:35
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Newcastle moet wel te doen zijn..Momenteel 5e in Engeland, dus net achter de top, ff goed de viedeoband van de wedstrijd Newcastle-NAC kijken..Kan P$V zien hoe het níet moet!
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:48
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
@Zlatan.s.j.,

Waar ik het over heb is de toon van je reacties.

Een kleine bloemlezing:

Auxerre miste dan ook 4 van de 6 beste spelers...

En als er 1 club in Nederland is die echt helemaal niets heeft om jaloers op te zijn is het Psv wel..

Liever kampioen dan Uefa Cup kwartfinale..

Van mijn part winnen ze dat bekertje


Allemaal opmerkingen om denigrerend te doen over de prestatie van PSV in Europa. Als het grappig bedoelde opmerkingen zijn, prima, maar zet er dan een achter zodat dit duidelijk is. Nu neem ik je opmerkingen serieus en dan zijn ze irritant.

Maar goed ik had die reactie van Emilio niet gelezen en die is inderdaad ook erg erg. Misschien ligt het aan mij, maar als ik het over Europese toernooien heb, dan mag elke NL'se club het van me winnen, zelfs Willem II, omdat het NL verder helpt om onze verloren plekken weer terug te winnen, en om wat verloren aanzien te herpakken.

Anyway, ik heb mijn mening gegeven, ik zal het laten rusten.
Ontopic: ik ben blij dat ze gewonnen hebben, helemaal tegen een Franse club. Het kan helemaal goed worden als ze Newcastle inpakken (revanche voor NAC EN Shearer eruit!) en dan Marseille, weer een Franse club. En een mooi afscheid voor Kezman en Bommel, net als Pierre en Bosvelt bij Feijenoord.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:19
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Stop eens met dat zielige: Ajakkes, P$V, pisvee of Feyenerd

Leuk voor PSV dat ze voor de 3de keer in 4 jaar de kwartfinale halen (hoorde ik gister)

Leuk dat Ajax supporters liever kampioen worden, maar als ze 2 keer met verdedigen een gelijk spel uitslepen tegen Arsenal zijn ze de redders van het Nederlandse voetbal.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:38
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 26-03-2004 @ 13:30:
Moet dat weer??
Ja
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:30
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-03-2004 @ 16:19:
Leuk dat Ajax supporters liever kampioen worden, maar als ze 2 keer met verdedigen een gelijk spel uitslepen tegen Arsenal zijn ze de redders van het Nederlandse voetbal.
*ach ja zo gaat dat nu eenmaal in het: verafschuuwprovincieclubjesdiegoedspelenland.
* maar verder zal newcastel wel heel moeilijk worden.
* roma heel verrasend uitgeschakeld, een 2-0 voorsprong weggeven
* barca blijkt zonder davids en saviola weinig voor te stellen
* liverpool uitgeschakeld door marseille is toch ook verrekte verassend!!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:40
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:30:
*ach ja zo gaat dat nu eenmaal in het: verafschuuwprovincieclubjesdiegoedspelenland.
* maar verder zal newcastel wel heel moeilijk worden.
* roma heel verrasend uitgeschakeld, een 2-0 voorsprong weggeven
* barca blijkt zonder davids en saviola weinig voor te stellen
* liverpool uitgeschakeld door marseille is toch ook verrekte verassend!!
Ben het wel eens met wat je zegt. Alleen moet gezegd worden dat Marseille behoorlijk geluk had. Ik heb de wedstrijd zitten kijken. Eerst 1-0 achterkomen, en dan een min of meer discutabele penalty EN een rode kaart voor liverpool. Marseille heeft trouwens wel goed gespeeld hoor, daar niet van. Maar zonder die rode kaart weet ik niet of ze het gered zouden hebben.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:49
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-03-2004 @ 16:19:

Leuk dat Ajax supporters liever kampioen worden, maar als ze 2 keer met verdedigen een gelijk spel uitslepen tegen Arsenal zijn ze de redders van het Nederlandse voetbal.

Potverdikkie!

Je doet denigrerend over de prestaties van Ajax..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:04
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-03-2004 @ 16:19:
Stop eens met dat zielige: Ajakkes, P$V, pisvee of Feyenerd

__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:50
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Goed dat PSV de Nederlandse eer hoog houdt. Newcastle moet ook nog wel te doen te zijn.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:30:
* barca blijkt zonder davids en saviola weinig voor te stellen
* liverpool uitgeschakeld door marseille is toch ook verrekte verassend!!
*Barca - Celtic was eenrichting voetbal. Barca was absoluut de betere ploeg, maar de keeper van Celtic speelde een wereld partij. Maar met Saviola misten zij idd die afmaker.
(Hiermee wil ik dus niet zeggen dat Davids niet van grote waarde is voor Barca)

*Dat Liverpool uitgeschakeld is vind ik nou niet echt opvallend. Ze spelen het hee seizoen al heel matig en ik vond het al een wonder dat ze tot deze 8e finales waren gekomen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:03
Verwijderd
Kwartfinales

Bordeaux - Valencia 1-2
PSV - Newcastle United 1-1
Celtic - Villarreal 1-1
Marseille - Internazionale 1-0

Returns woensdag 14 april

PSV was duidelijk beter, maar konden het niet afmaken.
Valencia scheen wat geluk te hebben (en dan vooral de scheids mee te hebben).
Celtic werd eigenlijk puur overklast door Villarreal, maar wist toch nog gelijk te maken.
Marseille verslaat Inter (die laatste draaien toch al niet zo goed)

kortom:
Newcastle, Valencia, Villarreal en Marseille door denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:10
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat een K * T scheids zeg... Verne*kte gewoon de hele wedstrijd.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:25
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Ja een behoorlijke kutscheids idd, maar PSV heeft volgens mij ook genoeg kansen gehad die ze gewoon af hadden moeten maken.
Vind wel dat ze dit aanzichzelf te wijten hebben.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:25
Verwijderd
Wat een klotescheidsrechter zeg. Dan heb ik nog liever Luinge... However, PSV heeft wel kansen gehad, maar het waren niet echt uitgespeelde kansen. Die doelman van Newcastle, Given, zat volgens mij ook niet helemaal lekker in z'n vel.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik vond aan de 1-0 van Kezman ook een luchtje zitten, hij zat die verdediger wel erg vel op de huid, maar goed die vrije trap die Van der Schaaf tegen kreeg was natuurlijk belachelijk.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 13:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Voetbalonline 2003-2004 : voorbereiding
Tofke_H
500 02-11-2003 17:38
Vrije tijd UEFA Cup 2003/2004 Loting
Gimme more beer
16 31-08-2003 12:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.