Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 18:04
Snoezuuurrr
Avatar van Snoezuuurrr
Snoezuuurrr is offline
Hallo allemaal.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen want we hebben een groot probleem.
Mijn vriend en ik hebben al 2 jaar verkering en proberen al anderhalf jaar sex te hebben. Het lukt af en toe, maar dat is pas 6x gebeurd of zo. Het blijft pijn doen en hij gaat er ook gewoon niet in... door de pijn.
Ik probeer wel onstpannen en zo te zijn. Nat ben ik ook. Maar echt ontspannen kan ik niet zijn omdat je toch al weet dat het pijn gaat doen.
Me vriend komt wel aan zijn trekken. Maar ik niet. Ook als hij andere dingen bij mij probeert kom ik niet klaar. Ik zit hier erg mee, en wil wel eens weten wie dat ook heeft. En heeft er iemand tips voor ons?
Me vriend vind het kut en ik ook. Ik wil ook wel eens sexen als een beest. Maar door dit kan het gewoon niet
Hellup!! Wat moeten we doen
Groetjes, snoezertjuh
__________________
ooit gehoord van een piemelwarmhoudzakje ?? Nouw, ik wel !
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:06
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
probeer verschillende standjes, glijmiddel, een kussen onder je bekken, en tja anders weet k t niet.Maar wat is er dan dat het ''soms'' wel lukt,als je daar nou op let en het vervolgens zo doet, dan heb je geen probleem meer...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
tja je geeft zelf al aan wat het probleem is he? Ontspanning is het belangrijkste als je fijn wil vrijen. Bouw het rustig op, laat hem jou eerst vingeren en jou (voorzichtig) wat oprekken. eerst 1 vinger beetje heen en weer wiebelen, 2 vingers. Forceer niks. Zorg voor een ontspannen sfeer en neem er goed te tijd voor (al is het de hele dag) En uiteindelijk moet het dan toch een keer lukken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:17
Mystery Flavour
Avatar van Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-08-2004 @ 19:08 :
tja je geeft zelf al aan wat het probleem is he? Ontspanning is ....Zorg voor een ontspannen sfeer en neem er goed te tijd voor (al is het de hele dag) En uiteindelijk moet het dan toch een keer lukken
ben jij sexuloge?
__________________
I roared. And I rampaged. And I got bloody satisfaction!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:25
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Misschien kan je als soort van voorspel eerst dunnere en kleinere dingen erin steken zodat het vast wat oprekt en dat jij eraan kan wennen. En dan als jij helemaal ontspannen bent met dat kleinere ding dat hij dan pas ze lul erin douwt.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 23:20
Snoezuuurrr
Avatar van Snoezuuurrr
Snoezuuurrr is offline
Kleine dingen zoals???
__________________
ooit gehoord van een piemelwarmhoudzakje ?? Nouw, ik wel !
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:14
Verwijderd
pen ( kijk dan wel uit voor scherpe uiteindes enz.)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:17
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 17-08-2004 @ 19:17 :
ben jij sexuloge?
Nee, ze is doktersassistente.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:48
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Ik had in het begin ook pijn, maar dat was meer brandende pijn van binnen en buiten...dat kwam denk ik omdat mijn 'veertje' niet gewend was aan sex ofzo....en nu heb ik nog steeds af en toe pijn tijdens de sex....ook merk ik als hij er in zet, mijn vaginawand, heel strak is...en naar een paar keer heen en weer ik geiler word en dan gaat het soepeler....
maar middeltjes zoals glijmiddel kan je wel proberen (alhoewel wij laatst glijmiddel hadden gekocht en dat spul ging plakken ofzo kei vaag)

maargoed, ook een tip is....een goed voorspel...

laat je masseren, met een relaxed muziekje op...draai je dan om en laat hem je bijvoorbeeld beffen en vingeren....zodat je ontspannen raakt en geil word...en dan komt hij wel later aan zijn trekken

gewoon rustig aan doen...( ik moet dat ook leren hoor want bij mij zijn er ook problemen, ik kan ook niet klaarkomen enzo..dus ja, je moet aan elkaar wennen en vertrouwd raken aan elkaar)...
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:21
Mara
Mara is offline
Probeer niet te focussen op 'de daad' doe andere dingen, zonder penetratie. Leer je te ontspannen bij je vriend.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:42
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 18-08-2004 @ 11:14 :
pen ( kijk dan wel uit voor scherpe uiteindes enz.)
ehj man... als t goed is heb je ook nog vingers enzo?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:44
Verwijderd
desnoods: huisarts
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 14:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Myuki schreef op 18-08-2004 @ 19:42 :
ehj man... als t goed is heb je ook nog vingers enzo?
Precies. En bovendien werden in de Fancy (ja ja ) zulke dingen afgeraden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 20:42
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
grl schreef op 19-08-2004 @ 15:14 :
Precies. En bovendien werden in de Fancy (ja ja ) zulke dingen afgeraden.








Juh.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:16
Verwijderd
Niet steeds maar weer proberen. Dan wordt je alleen maar bang voor seks, en van angst is nog nooit iemand ontspannen geraakt . Gewoon knuffelen, vrijen etc, elkaar strelen, met de hand of mond stimuleren, enzovoort, zonder dat hij of jij klaar hoeft te komen (het mag natuurlijk wel) en zonder ook maar de kleinste poging te doen om zijn penis in jouw vagina te doen. En dat dan een tijd lang, zodat jij er goed aan went dat het niet hoeft en dat er niets is om bang voor te zijn . Als dat eenmaal helemaal goed gaat, kunnen jullie eens proberen om bijvoorbeeld met zijn eikel langs jouw vagina te wrijven, dus ook zonder dat 't erin moet. Dat voelt ook best lekker.

Als je ook moeite hebt met tampons en vingers enzo, dan is het ook een goed idee om ook eens rustig zelf te proberen er bijvoorbeeld alleen een vingertopje in te stoppen etc., en als dat goed gaat iets verder erin enzo, totdat dat ook niet meer moeilijk is
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 16:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 19-08-2004 @ 21:42 :








Juh.
Hey, ik ben ook ooit 13 geweest. En dat is niet eens zo lang geleden Maar met een beetje gezond verstand heb je de fancy niet nodig om te kunnen bedenken dat pennen toch vrij stom zijn om te gebruiken.. dacht ik zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 16:51
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
Citaat:
z0pje schreef op 20-08-2004 @ 14:32 :
Wat ook nog kan, zeker als het al anderhalf jaar niet lukt, is dat je vaginistisch bent. Dan spannen je spieren zich verkeerd aan en is het net alsof je op slot zit. Heb je ook erg veel moeite met tampons of 1 vinger?
Als je er last van blijft houden kan je het best toch even naar de huisarts, want als je vaginisme hebt gaat het hoogstwaarschijnlijk niet zo maar over. Doormiddel van Fysiotherapie kun je dan leren om die spieren niet zo aan te spannen. Je kan vaginisme krijgen door bijvoorbeeld op jonge leeftijd je lichaam aan te leren de spieren rond dat gebied continue aan te spannen. Ik ken iemand die dit kreeg om dat haar moeder nog al agressief was en heel erg boos werd toen ze in haar bed plastte.
vaag mens he die moeder
__________________
wat is deze
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 09:06
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Hoi,

ik heb dit ook een tijd gehad, en ik wist altijd ZEKER dat ik ontspannen was.. ik ben me toen gaan verdiepen in vaginalisme, maar durfde nooit om hulp te vragen. Ik heb toen ooit op een site gelezen dat je zelf ook oefeningen kon doen thuis en dat heb ik toen gedaan. Uiteindelijk heeft dit ook geholpen en nu heb ik geweldige sex
Wat mij heeft geholpen is om in bad de vagina opening iets op te rekken door die met je duim naar de bodem te drukken. In het begin word het natuurlijk voor je gevoel niet beter, maar het heeft uiteindelijk dus wel geholpen..
succes ermee
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit pijn bij anale sex
Jo Bonten
7 13-03-2012 17:52
Seksualiteit Pijn tijdens de sex
00Mistery00
22 12-04-2005 19:57
Seksualiteit Pijn na de sex
zeekoe
10 13-11-2003 15:41
Seksualiteit pijn tijdens sex
sebasamsterdam
9 21-08-2003 18:34
Seksualiteit pijn bij insteken tampon
BlackMystery
12 19-08-2002 00:34
Seksualiteit na de sex pijn bij het plassen help?????
christina14
15 13-01-2002 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.