Oud 17-07-2001, 14:38
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
Zit er in Marketing toekomst ?
Of is het beter , handelsingenieur of handelswetenschappen te kiezen .
__________________
Jean
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2001, 16:16
theo tank
theo tank is offline
Zit er veel verschil dan tussen die opleidingen??
De namen als "marketing en "management" zeggen vaak niet veel, t lokt alleen meer mensen omdat het meer aanspreekt
Met citaat reageren
Oud 14-10-2001, 14:21
Marketing en communicatie is een opleiding met veel toekomst.
Er is steeds meer vraag naar deze personen het is een hele leuke afwisselende opleiding.
Maar kijk ook eens naar de opleiding Internation bussines school
Met citaat reageren
Oud 14-10-2001, 16:14
Verwijderd
Ik weet niet of er in de marketing een toekomst zit. Misschien is het een hype, misschien een blijvertje. Zeker is wel dat je niet voor de interessante naam moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2001, 03:41
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
marketing..
je zult het wel altijd nodig hebben

marketing => het bevorderen, vergemakkelijken, bespoedigen van je ruilactiviteiten ( net m&o toets gehad )

bv.. reclame maken voor een nieuwe product
daarbij komt marketing bij kijken
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 04:25
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
beetje ruim hè, marketiers zullen er altijd wel nodig zijn in de vrije economie.
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 04:26
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
maar is wel onder invloed van de conjunctuur (zoals de meeste banen btw)
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 01:49
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Ik doe Commerciele Economie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Dat is nix anders dan marketing zo'n beetje! Het is een boeiend, bruisend, praktisch en afwisselend vak! Je leert op een hele andere manier tegen de Nederlanders aan te kijken, en je leert de mens kennen als een vreemd opgebouwde creatie..

Het is absoluut niet uitstervend ofzo, integendeel!! In deze tijden van grote concurrentiestrijden, moeten bedrijven zich onderscheiden van de rest, maar hoe? Nou daar zorg jij (waarschijnlijk in een team) voor! Verantwoordelijk, en LEUK!

Genesis
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 01:09
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Ik doe Commerciele Economie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Dat is nix anders dan marketing zo'n beetje! Het is een boeiend, bruisend, praktisch en afwisselend vak! Je leert op een hele andere manier tegen de Nederlanders aan te kijken, en je leert de mens kennen als een vreemd opgebouwde creatie..

Het is absoluut niet uitstervend ofzo, integendeel!! In deze tijden van grote concurrentiestrijden, moeten bedrijven zich onderscheiden van de rest, maar hoe? Nou daar zorg jij (waarschijnlijk in een team) voor! Verantwoordelijk, en LEUK!

Genesis

en je krijgt spaans
er zijn best wel veel marketing opleidingen en iig in de meeste(als het niet alle is) opleidingen aan de HEAO krijg je het wel.

__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 23:27
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Spacey schreef:
en je krijgt spaans
er zijn best wel veel marketing opleidingen en iig in de meeste(als het niet alle is) opleidingen aan de HEAO krijg je het wel.
Ik heb geen spaans! Ik kon het wel kiezen. Ik moest Engels, plus een extra vreemde taal kiezen. Ik kon dan kiezen uit Duits, Spaans of Italiaans. Voor Duits moest je daarin examen hebben gedaan, voor Spaans en Italiaans was geen voorkennis vereist.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 09:22
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Marketing heeft zeker toekomst. En wie daar niet van overtuigd is moet maar ns op de HvA bij Media Informatie Managment naar een college Marketing komen, dan wordt je echt enthousiast van Marketing en heb je ook vertrouwen in de toekomst daarvan. Wij maken immers die toekomst. De toekomst zijn wij zelf en de toekomst van Marketing ligt dus in onze eigen handen.
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom bestaat er geen god?
wolle19
500 23-03-2011 23:30
Vrije tijd Tour de France 2007
Nee_nee
500 08-08-2007 19:51
Games Psp
Vice
208 15-02-2005 06:30
Studeren Bedrijfs- (en Consumenten) wetenschappen
rubenrtv
11 02-11-2004 15:20
Psychologie Hopeloos, Wanhopig... ?
Verwijderd
27 31-05-2004 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.